*

Αποστολέας Θέμα: Κείμενο εργασίας για θέματα μεταθέσεων, τοποθετήσεων και αποσπάσεων  (Αναγνώστηκε 65349 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Ευχαριστω Damien για την αμεση απαντηση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

Στο θέμα τον αποσπάσεων θέλω να θίξω ακόμα ένα παραλογισμό του κειμένου

λέει ότι όσοι έχουν οργανική σε ΣΜΕΑΕ δεν μπορούν να πάρουν απόσπαση

και ρωτάω εγώ τώρα,

όπως είναι γνωστό στην Β/θμια οργανικές στην ειδική αγωγή υπάρχουν μόνο σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.
Αντιθέτως δεν υπάρχουν οργανικές σε Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) και ΕΕΕΕΚ. Μέχρι και σήμερα είτε έχεις οργανική σε γενική είτε σε ειδική έχεις δικαίωμα να ζητάς απόσπαση όπου προβλέπεται.

Αν εσύ θέλεις να δουλεύεις π.χ σε Τ.Ε. πρέπει σύμφωνα με το κείμενο να ΜΗΝ πάρεις οργανική σε ΣΜΕΑΕ για να έχεις δικαίωμα απόσπασης σε αυτό. Με άλλα λόγια πρέπει να έχεις οργανική στην γενική ή να είσαι στην διάθεση για να δουλέψεις στον χώρο της Ειδικής (Τ.Ε. ή ΕΕΕΕΚ).

Υπάρχει σοβαρότητα ?

Αποσυνδεδεμένος EDUC

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Εγώ  θα  σταθώ στο  σημείο  που αναφέρετε ότι πριμοδοτείτε  ισχυρά  η  συνυπηρέτηση    εκπαιδευτικών  μεταξύ τους,  με 10 μόρια  παραπάνω από τη συνυπηρέτηση εκπαιδευτικού με μη εκπαιδευτικό. Δηλαδή κάποιος που  ο - η σύζυγος είναι π.χ. τραπεζικός η ελεύθερος επαγγελματίας η αγρότης υπολείπετε σε μόρια  ακόμα  κ αν έχει  2 παιδιά . Αφού το σύνολο μορίων από τα παιδιά  θα είναι μόλις 8.  Επιχειρηματολογώντας, θα λέγαμε  η συνυπηρέτηση είναι το ίδιο αναγκαία, ανεξάρτητα από το επάγγελμα των συζύγων και πρέπει να πριμοδοτείτε το ίδιο.
Ειδικά όταν σε κάποια επαγγέλματα από τη φύση τους ,είναι αδύνατη η μεταφορά της έδρας  εργασίας σε άλλο τόπο. Ενώ του εκπαιδευτικού είναι εφικτή….
Στις μέρες μας όπου γίνονται καθημερινά , γρήγορες αλλαγές με σημαία τον εξορθολογισμό  και  το  δίκαιο, είναι άδικο να συμβαίνουν τέτοιες διακρίσεις.                                                                                                                                             Δεν είναι παράλογο τη στιγμή που τα κλειστά επαγγέλματα,  να δημιουργούνται  προνομιούχες ομάδες μέσα σ αυτά;                                                                                                                          Δηλαδή, υπερέχει το δίκαιο μιας ομάδας με κοινά συμφέροντα και αποκλείονται οι υπόλοιποι;
Προς τι αποσκοπεί αυτή η επιλεκτική διάκριση του επαγγέλματος των συζύγων;                                                                                       
Μήπως κάποιοι τοπικοί συνδικαλιστές ευελπιστούν ότι θα τους ψηφίσουν  διπλά στις   εκλογές;                                                                                                                                                Ίσως. Θα  εισπράξουν  όμως  την οργή  των υπολοίπων συναδέλφων που δεν έχουν το προνόμιο  να  έχουν  σύζυγο-εκπαιδευτικό.
Γι αυτό  λοιπόν η τελική απόφαση του Υπουργείου  παιδείας  για τη  μοριοδότηση  των μεταθέσεων και των αποσπάσεων πρέπει να είναι δίκαιη και να  χρίζει  κοινής αποδοχής του συνόλου των εκπαιδευτικών.
Ας κινηθούμε τώρα οσοι αδικούμαστε  γιατί μετά θα είναι αργά………
   

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Μεταθέσεις – Αποσπάσεις – Αναμοριοδότηση Σχολικών Μονάδων,

του αιρετού Βασίλη Παληγιάννη

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=21469
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Eυλογα διερωταται κανεις ποια κριτηρια θα εφαρμοσουν οι ΔΔΕ για να αποτυπωσουν τα οργανικα κενα, τα οποια ζητα το υπουργειο συνηθως κατα την τρεχουσα περιοδο και βασει των οποιων πραγματοποιουνται οι μεταθεσεις τον Απριλιο, εφοσον ηδη κινειται η διαδικασια καταργησεων των σχολικων μοναδων, η οποια θα αναθεωρησει ριζικα τη σχεση προσφορας και ζητησης που διεπει τις μεταθεσεις.

Κανονικα, πρωτα πρεπει να ολοκληρωθουν οι καταργησεις των σχολειων και κατοπιν να καταγραφουν τα οργανικα κενα, λαμβανοντας υποψιν τα νεα δεδομενα της απωλειας των οργανικων θεσεων, της μερικης αναπληρωσης τους με τη δημιουργια νεων στις υπο συγχωνευση μοναδες, την απορρεουσα οργανικη υπεραριθμια αλλα και την αυξηση των ωρων διδασκαλιας των εκπαιδευτικων της Β/θμιας που εχει αναγγειλει το υπουργειο. 
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ

Eυλογα διερωταται κανεις ποια κριτηρια θα εφαρμοσουν οι ΔΔΕ για να αποτυπωσουν τα οργανικα κενα, τα οποια ζητα το υπουργειο συνηθως κατα την τρεχουσα περιοδο και βασει των οποιων πραγματοποιουνται οι μεταθεσεις τον Απριλιο, εφοσον ηδη κινειται η διαδικασια καταργησεων των σχολικων μοναδων, η οποια θα αναθεωρησει ριζικα τη σχεση προσφορας και ζητησης που διεπει τις μεταθεσεις.

Κανονικα, πρωτα πρεπει να ολοκληρωθουν οι καταργησεις των σχολειων και κατοπιν να καταγραφουν τα οργανικα κενα, λαμβανοντας υποψιν τα νεα δεδομενα της απωλειας των οργανικων θεσεων, της μερικης αναπληρωσης τους με τη δημιουργια νεων στις υπο συγχωνευση μοναδες, την απορρεουσα οργανικη υπεραριθμια αλλα και την αυξηση των ωρων διδασκαλιας των εκπαιδευτικων της Β/θμιας που εχει αναγγειλει το υπουργειο.


Σωστές και λογικές είναι οι σκέψεις σου Damien , μόνον που το υπουργείο δεν το ενδιαφέρει η σχέση του με την τυπική λογική, αλλά ο προβληματισμός τους για το πως θα καθηλώσουν όλο και περισσότερους εκπαιδευτικούς στις θέσεις τους και να γίνουν όλο και λιγότερες μεταθέσεις και αποσπάσεις όπως λέει και ο αιρετός. Βέβαια το ζήτημα που τίθεται είναι πως θα αναπληρώνουν τα υπάρχοντα κενά , καθώς το κύμα συνταξιοδοτήσεων θα συνεχίστει και για 1 με 2 ακόμη χρόνια και έτσι θα αδειάζουν αρκετές θέσεις οργανικές κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα(Αθήνα, Πειραιάς,Θεσσαλονίκη) σε ειδικότητες όπως φιλόλογοι, μαθηματικοί και φυσικοί.Θα παίρνουν αναπληρωτές;Θα συγχωνεύουν σχολικές μονάδες και θα μειώσουν δραστικά τις κενές οργανικές θέσεις, επομένως δεν θα χρειάζονται και πολλές μεταθέσεις, άρα κάτσε στον Έβρο, Κέρκυρα, Ρόδο, Λακωνία, Φλώρινα για καμιά 20αριά ακόμη!!! χρόνια και βλέπουμε;;!!!!Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας!!!!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Με τις συνταξιοδοτήσεις πάντως θα πάρουν επιτέλους οργανική αρκετοί συνάδελφοι που βρίσκονται χρόνια στη διάθεση ΠΥΣΔΕ και μετακινούνται σα τους νομάδες κάθε Σεπτέμβρη!

Απο την άλλη η μετακίνηση από νομό σε νομό - ώστε να έρθει κανείς κοντύτερα στον τόπο συμφερόντων του, θα γίνει πραγματικά δύσκολη τα επόμενα χρόνια. Μου φαίνεται το υπουργείο βρήκε τρόπο να χτυπήσει την αστυφιλία και να επανδρώσει την επαρχία και τις παραμεθόριες περιοχές. ( πάντως, με καθαρά Εθνικά κριτήρια κακό δεν το λες...).
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ

Eυλογα διερωταται κανεις ποια κριτηρια θα εφαρμοσουν οι ΔΔΕ για να αποτυπωσουν τα οργανικα κενα, τα οποια ζητα το υπουργειο συνηθως κατα την τρεχουσα περιοδο και βασει των οποιων πραγματοποιουνται οι μεταθεσεις τον Απριλιο, εφοσον ηδη κινειται η διαδικασια καταργησεων των σχολικων μοναδων, η οποια θα αναθεωρησει ριζικα τη σχεση προσφορας και ζητησης που διεπει τις μεταθεσεις.

Κανονικα, πρωτα πρεπει να ολοκληρωθουν οι καταργησεις των σχολειων και κατοπιν να καταγραφουν τα οργανικα κενα, λαμβανοντας υποψιν τα νεα δεδομενα της απωλειας των οργανικων θεσεων, της μερικης αναπληρωσης τους με τη δημιουργια νεων στις υπο συγχωνευση μοναδες, την απορρεουσα οργανικη υπεραριθμια αλλα και την αυξηση των ωρων διδασκαλιας των εκπαιδευτικων της Β/θμιας που εχει αναγγειλει το υπουργειο.

Το ερώτημα ουσιαστικά είναι πότε ακριβώς θα "πατήσουν τον πυροκροτητή". Το γνωστό για όλους μας είναι ότι με το σχέδιο που έχουν βάλει μπροστά, κανονικά πρέπει πρώτα να καταλύσουν σχολεία - οργανικές - σχέσεις εργασίας, ώστε στα απομεινάρια του ολοκαυτώματος να σκαλίσουν για κενά, τα οποία θα μπουν στο σύστημα για να "τρέξουν" οι μεταθέσεις. Πρακτικά, δηλαδή, θα καταγραφούν με τον τρόπο αυτό ελάχιστες μετακινήσεις, αλλά στην κατάσταση αυτή δε θα είναι το μόνο από τα δεινά που θα έχουμε μπροστά μας . Το άγνωστο είναι αν υπάρχει η πολιτική βούληση να τα υλοποιήσει όλα αυτά σε 1-2 μήνες (αλλιώς ξεχνάμε τις μεταθέσεις πριν το καλοκαίρι). Επιπλέον, μιας και μιλάμε και για μια ανεύθυνη και ανάλγητη ηγεσία, ας περιμένουμε χοντράδες του στυλ: "δεν πήρες μετάθεση, τι κρίμα όμως, υπήρχε κενό εκεί που ήθελες, αλλά δεν στο είπαμε ποτέ... Ας το σπάσουμε για ωρομίσθιους." Μας αντιμετωπίζουν σαν αριθμούς, θα κάνουν τις πραξεις που τους βολεύουν για να παρουσιάσουν μια υποτίθεται λυμένη εξίσωση.. Προσωπικά και χωρίς στοιχεία, εκτιμώ ότι θα αφήσουν αυτές τις μεταθέσεις να κουτσο-τρέξουν (ούτως ή άλλως θα είναι μειωμένες αφού θα λείπουν οι νεοδιόριστοι και θα ισχύσει η διετία του μετατιθέμενου), αν και θα κόψουν όποιον μπορούν και από όπου μπορούν. Δεν νομίζω ότι θα το ψάξουν και πολύ για τα κενά - αν δουν ότι κάποιοι φεύγουν από μια περιοχή, θα τους αντικαταστήσουν με άλλους που θέλουν να πάνε. Αρκεί δηλαδή να φανεί ότι υπάρχει κίνηση. Ακόμα και σε περιοχές με υπεράριθμους μπορεί να δούμε να μετατίθενται και άλλοι - δεν ανησυχούν, θα βρουν τροπο να τους απασχολήσουν εκτός νομού, κόβοντας την χαρά της μετάθεσης. Η αποψή μου βασίζεται σε 2 σημεία: 1) είναι φοβερά ανοργάνωτοι παρά τα φρικτά τους σχέδια και 2) δεν ξέρουν αν τα εφαρμόσουν όλα μαζί ταυτόχρονα τι θα τους βγει - είναι σίγουρο ότι θα ανοίξουν άλλα παράπλευρα ζητήματα. Πιθανολογώ ότι οι φετινές μεταθέσεις είναι κατά μια έννοια μία τελευταία ευκαιρία.. 
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Προς περιορισμούς στις μεταθέσεις

28/01/2011 - 09:21

Αθήνα, 28-1-2011

Του Ηλία Παπαχατζή

Εκπρόσωπου των «Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Συσπειρώσεων Κινήσεων» στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ

Τα ζητήματα μεταθέσεων, τοποθετήσεων και αποσπάσεων είναι από τα σοβαρότερα θέματα, που απασχολούν τον εκπαιδευτικό στη διάρκεια του εργασιακού του βίου. Το ΥΠΔΒΜΘ έχει αποφασίσει να κάνει αλλαγές σ' αυτούς τους τομείς, με πρώτο βήμα τα άρθρα 4 παρ. 4 και 30 παρ. 1 του ν.3848/10 με τα οποία ο νεοδιοριζόμενος συνάδελφος υποχρεώνεται να παραμείνει για τρία χρόνια στην περιοχή διορισμού του, ενώ οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί, για να θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης πρέπει να έχουν υπηρετήσει δύο χρόνια εκεί όπου τοποθετούνται. Αυτές οι διατάξεις έχουν καταγγελθεί από ΟΛΜΕ-ΔΟΕ και το εκπαιδευτικό κίνημα και ζητιέται επίμονα η κατάργησή τους. Κι όμως δεν είναι παρά μόνο η αρχή...

Στο "κείμενο εργασίας για θέματα μεταθέσεων, τοποθετήσεων και αποσπάσεων", κείμενο που κατέθεσαν στην ομάδα εργασίας, που συγκροτήθηκε με πρωτοβουλία της Υπουργού Παιδείας, τα μέλη της που εκπροσωπούν το Υπουργείο, προβλέπονται κι άλλοι πολύ σοβαροί περιορισμοί στη δυνατότητα των εκπαιδευτικών να μπορούν να επιλέγουν (με κάποια κριτήρια φυσικά) τον τόπο υπηρεσίας τους. Με βάση το συγκεκριμένο κείμενο "οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολεία της έδρας τους δε λαμβάνουν μονάδες λόγω δυσμενών συνθηκών" π.χ. ο καταγόμενος από τη Λαμπεία Ν. Ηλείας ή αυτός που αποφάσισε ν' ανοίξει οικογενειακή μερίδα εκεί, δε θα παίρνει τα 9 μόρια δυσμενών συνθηκών, που δικαιούται για κάθε χρόνο, επομένως επί της ουσίας δε θα έχει τη δυνατότητα μετάθεσης στην Αθήνα ή όπου αλλού αποφασίσει κάποια στιγμή στη ζωή του.

Κι όχι μόνο αυτό, αλλά με βάση την αμέσως προηγούμενη παράγραφο του κειμένου εργασίας (1. §2.4): "οι μονάδες λόγω δυσμενών συνθηκών... υπολογίζονται μόνο για την αμέσως επόμενη μετάθεση ή τοποθέτηση των εκπαιδευτικών". Αν δηλαδή κάποιος συνάδελφος, που υπηρετεί στη Σαμοθράκη (με 12 μόρια δυσμενών συνθηκών ανά έτος) δεν κατορθώσει να "πιάσει" Αθήνα, αλλά π.χ. Φθιώτιδα, κινδυνεύει με το μηδενισμό των μορίων δυσμενών συνθηκών που είχε πριν τη μετάθεση να παραμείνει στη Φθιώτιδα εφ' όρου ζωής.

Επίσης στη μεθεπόμενη παράγραφο ορίζεται ότι οι άδειες κύησης και λοχείας καθώς και οι μακροχρόνιες (πέραν του μηνός) αναρρωτικές άδειες θεωρείται ότι διανύθηκαν σε σχολείο Α κατηγορίας (δηλ. 0 μόρια, σύμφωνα με την αναπροσαρμογή που προσπαθεί να επιβάλει το Υπουργείο). Πώς λέμε "το δικαίωμα στη μητρότητα";

Κοινός παρονομαστής αυτών των ιδεών ή μέτρων που προωθούνται είναι ο περιορισμός των εργασιακών μας δικαιωμάτων, η παρεμπόδιση της μετακίνησης του εκπαιδευτικού. Αυτές οι απόψεις θέλουν να μετατρέψουν τον εκπαιδευτικό σ' ένα σύγχρονο δουλοπάροικο στο Μεσαίωνα, που έρχεται. Φαίνεται ότι το "νέο Σχολείο" χρειάζεται δεμένο τον εκπαιδευτικό, έναν υπάλληλο που να μην έχει το δικαίωμα ν’ αλλάξει χώρο δουλειάς, αλλά να υπομένει φοβισμένος καθετί, που σκαρφίζεται ο κόσμος της αγοράς και του κέρδους. Ο «πειθαρχημένος» εκπαιδευτικός δε χρειάζεται να έχει πολλά οράματα. Έτσι δε θα έχει το περιθώριο να μιλάει για οράματα στους μαθητές του.

Οι προθέσεις αυτές της ηγεσίας του ΥΠΔΒΜΘ είναι αναμφισβήτητες. Συζήτηση γι’ αυτές (δηλ. για τις αλλαγές στις μεταθέσεις) μπορεί να μην έχει γίνει ακόμη στην επιτροπή (ομάδα εργασίας), αλλά η αρχική αντίδραση των παραγόντων του Υπουργείου, όταν οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ έθεσαν αυτά τα ζητήματα, υπήρξε αρνητική. Το ότι το «κείμενο εργασίας» του Υπουργείου δεν είναι τυχαίο κείμενο, αποδεικνύεται από το ότι η συζήτηση για τις τοποθετήσεις – αποσπάσεις γίνεται στη βάση των προτάσεων του κειμένου (με προσθήκες, διορθώσεις, αμφισβητήσεις…)

Δε θ’ αναφερθούμε σ’ άλλες πλευρές του «κειμένου εργασίας». Άλλωστε το έκανε πρόσφατα το ΔΣ της ΟΛΜΕ. Απλά επιμένουμε στα ζητήματα των μεταθέσεων. Το δικαίωμα του εργαζόμενου να επιλέγει τον τόπο εργασίας του, να κάνει ή και ν’ αλλάζει τον οικογενειακό του προγραμματισμό είναι αναφαίρετο. Δε μπορεί να εκχωρηθεί σε κανένα σύμβουλο του Υπουργείου και σε καμία επιχειρηματική ή εξουσιαστική σκοπιμότητα. Όσο λοιπόν είναι αναγκαίο ν’ αντιπαλέψουμε μαζί το Μνημόνιο, την τρόικα και την απόπειρα εμπορευματοποίησης και διάλυσης της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, άλλο τόσο είναι να σταθούμε απέναντι σ’ όλους αυτούς, που θέλουν ν’ αλλάξουν τη ζωή του εκπαιδευτικού στα πιο απλά πράγματα χωρίς να τον ρωτήσουν.

Υ.Γ. Κάτι που πρέπει να αποφευχθεί, εκτός όλων όσων προαναφέραμε, είναι η αναδρομικότητα σε σχέση με τον υπολογισμό των μορίων δυσμενών συνθηκών. Θα ήταν εξαιρετικά άδικο τώρα με την αναμοριοδότηση των σχολείων, οι όποιες αλλαγές (που θα σχετίζονται με πρόσφατες αλλαγές στο οδικό δίκτυο κτλ) να επηρεάσουν τα συνολικά μόρια των εκπαιδευτικών.

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=21332
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Εξορθολογισμός του συστήματος μεταθέσεων και αποσπάσεων
 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Η ομάδα εργασίας που έχει συσταθεί στο Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με τη συμμετοχή των Ομοσπονδιών Εκπαιδευτικών (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ), για τη διαμόρφωση των κριτηρίων μεταθέσεων και αποσπάσεων, ολοκλήρωσε τον πρώτο κύκλο συνεδριάσεων μετη διαμόρφωση της σχετικής πρότασης που αφορά στα κριτήρια αποσπάσεων.

Οι εργασίες συνεχίζονται με την επεξεργασία της πρότασης για τις μεταθέσεις, με στόχο την ολοκλήρωσή τους εντός του μηνός.

Το πλήρες κείμενο της πρότασης της ομάδας εργασίας θα τεθεί, μετά την ολοκλήρωσή του, σε ανοικτή διαβούλευση στο www.opengov.gr .

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11450:ipourgeio-paideias-eksorthologismos-tou-sistimatos-metatheseon-kai-apospaseon&Itemid=1796
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος caa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
    • Προφίλ
αφου θα τεθεί και σε διαβούλευση ανακουφίστηκαμε......

Αποσυνδεδεμένος panmak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Είμαι νεοδιόριστη   εκπαιδευτικός  που  έχω  2  άτομα  με  αναπηρία  στην   οικογένειά  μου  (80% πατέρας,  67% αδερφός με  σοβαρό  εκ  γενετής  πρόβλημα  υγείας) και δεν  δικαιούμαι  μετάθεση.
ευχαριστώ πολύ  για  την  κατανόηση...

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Panmak έστειλες αίτηση ως ειδική κατηγορία; Το ΚΥΣΔΕ θα αποφασίσει αν ανήκεις σε μία απο αυτές και ίσως τελικά πάρεις μετάθεση. Αλλά ακόμα κι έτσι, νομίζω δικαιούσαι απόσπασης - απλά δε θα θεωρηθεί ότι έχεις ξεχρεώσει την οργανική σου.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος panmak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
οι  ειδικές  κατηγορίες   είναι  συγκεκριμένες. Δεν  έχω  την  πλήρη  λίστα   μαζί  μου,  αλλά  θυμάμαι  οτι  αφορά  εκπαιδευτικούς  που  είναι  οι  ίδιοι  άτομα  με  αναπηρία  και  γονείς   παιδιών  με  αναπηρία. Το  να  έχεις  όμως  2  άτομα  με  αναπηρία  αλλά  να  μην  είναι  συγγένεια  παιδιού-γονέα  δεν  προβλέπεται. Ίσως  ο  νομοθέτης  να  μην  σκέφτηκε  οτι  υπάρχουν  και  αυτές  οι  περιπτώσεις. Τι να  κάνουμε  μερικοί  έχουμε  τραβήξει  τον πρώτο  λαχνό στη  ζωή  μας. Η απόσπαση  είναι  μια  λύση,  αν  ποτέ  έρθει,  γιατί  κι  εκεί  πρέπει  να  έχεις  τις  άκρες  σου. Αλλά  η  τριετία  δεν  παλεύεται.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 617
Σύνολο: 619

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.