0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνεπώς να μην μπαίνει μεταβατική φράση σε κάθε σημείο που γίνεται ένωση στοιχείου απο το βιβλιο και στοιχείου απο την πηγή,αλλά σε ορισμένα μόνο,ε;Εξάλλου στη σύνθεση κάποια στοιχεία (βιβλιου-πηγης)"πλέκονται"τόσο όμαλά,οπότε δε θα ταν σκόπιμο να βαζουμε τέτοιοες φράσεις...Αν,πάλι,δεν εμπαιναν καθόλου οι μεταβατικές φράσεις και με την τέχνη του λόγου ο μαθητής συνέθετε ένα πολύ καλά δομημένο κείμενο,λες να μετρούσε αρνητικά;
Παράθεση από: kiki14 στις Αυγούστου 29, 2013, 03:42:15 pmΣυνεπώς να μην μπαίνει μεταβατική φράση σε κάθε σημείο που γίνεται ένωση στοιχείου απο το βιβλιο και στοιχείου απο την πηγή,αλλά σε ορισμένα μόνο,ε;Εξάλλου στη σύνθεση κάποια στοιχεία (βιβλιου-πηγης)"πλέκονται"τόσο όμαλά,οπότε δε θα ταν σκόπιμο να βαζουμε τέτοιοες φράσεις...Αν,πάλι,δεν εμπαιναν καθόλου οι μεταβατικές φράσεις και με την τέχνη του λόγου ο μαθητής συνέθετε ένα πολύ καλά δομημένο κείμενο,λες να μετρούσε αρνητικά;Εγώ θα έλεγα μόνο σε ορισμένα σημεία....Το να μην βάλει ο μαθητής καθόλου μεταβατικές φράσεις είναι κάπως ριψοκίνδυνο και αν το τολμήσει θα πρέπει να χειρίζεται εξαιρετικά καλά το λόγο....