*

Αποστολέας Θέμα: Τρόπος διδασκαλίας της Ιστορίας Γ Λυκείου σε Ιδιαίτερο  (Αναγνώστηκε 10986 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Συναδελφοι,καλημερα!
Μου ειπαν να αναλαβω μαθητρια που δινει για 2η φορα πανελληνιες και θελει ιδιαιτερο στην Ιστορία, 2 ωρες την εβδομαδα.
Επειδη εγω Ιστορια δεν εχω κανει σε ιδιαιτερο θα ηθελα τη βοηθεια σας στο πως να τη διδαξω.
Ειδικοτερα, το θεμα ειναι πως διδασκουμε με τον καλυτερο τροπο το μαθημα της Ιστοριας σε υποψηφιους εισαγωγικων εξετασεων.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος διδασκαλίας της Ιστορίας Γ Λυκείου σε Ιδιαίτερο
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 18, 2011, 01:23:09 pm »
Ξεκινώ από το δεύτερο ερώτημά σου.
1. Για την ιστορία κατεύθυνσης (ΙΚ) συμπληρώνεις τα ιστορικά στοιχεία αντλώντας από το βιβλίο ιστορίας γενικής, διότι υπάρχουν αρκετά σημεία στην ΙΚ που χρειάζονται διευκρίνιση.
2. Δίνεις επιπλέον πηγές και εξηγείς πώς να τις επεξεργάζεται ο μαθητής.
3. Χρησιμοποιείς παλαιότερα θέματα πανελληνίων για εξοικείωση.
Όσον αφορά τη διδασκαλία ΙΚ σε ιδιαίτερο εγώ δεν βλέπω κάποια ιδιαίτερη διαφορά, μεγαλύτερη τουλάχιστον απ' ό,τι στα άλλα μαθήματα. Για την περίπτωση τώρα της συγκεκριμένης μαθήτριας θα πρέπει φυσιολογικά να προσαρμόσεις το μάθημά σου αφού η μαθήτρια ίσως γνωρίζει σε κάποιο βαθμό την ύλη.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος διδασκαλίας της Ιστορίας Γ Λυκείου σε Ιδιαίτερο
« Απάντηση #2 στις: Ιανουαρίου 18, 2011, 01:56:38 pm »
Ευχαριστω για τις συμβουλες σου para5.
Εχω λιγο αγχος γιατι δεν εχω κανει το μαθημα αυτο σε ιδιαιτερο (φροντιστηριο δεν εχω δουλεψει ποτε). Το ανελαβα ομως γιατι θελει και αγνωστο, και ειπα να δοκιμασω τις δυναμεις μου και σε αυτο το μαθημα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος διδασκαλίας της Ιστορίας Γ Λυκείου σε Ιδιαίτερο
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 18, 2011, 02:46:45 pm »
μπορείς να της εξηγείς πριν ξεκινησει το μάθημα ,ένα περίπου περί τίνος πρόκειται ή να κάνεις σχεδιάγραμμα ,ανά παράγραφο δίνε της ερωτήσεις και σε κάθε τέλος κεφαλαίου συνόψιζε τις χρονολογίες,πηγές κλασικά ,υπάρχουν πολλά βοηθήματα ,2ωρο συνεχόμενο ιδιαίτερο μήπως κουράσει ,αν το σπάσεις 1 και 1 μπορείς να παραδίδεις δύο μαθήματα την εβδομάδα ωστέ να προχωρήσεις και στην ύλη ,καλή αρχή!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος διδασκαλίας της Ιστορίας Γ Λυκείου σε Ιδιαίτερο
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 18, 2011, 03:37:17 pm »
Μην έχεις καθόλου άγχος. Μια χαρά θα τα πας. 
Δες και τις ερωτήσεις αξιολόγησης του ΚΕΕ μαζί με τις πηγές που έχουν (http://www.kee.gr/html/themata_main.php). Εγώ μόνο αυτό χρησιμοποιούσα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος διδασκαλίας της Ιστορίας Γ Λυκείου σε Ιδιαίτερο
« Απάντηση #5 στις: Ιανουαρίου 18, 2011, 04:10:35 pm »
para5 & Ερση σας ευχαριστω πολυ.
Την επομενη εβδομαδα θα αρχισουμε μαθηματα. Απλα σημερα το απογευμα θα ερθει απο το σπιτι μου να μιλησουμε και να κανονισουμε το ωραριο.
 
Οπωσδηποτε το αγνωστο θεμα θα γινει σε 2ωρο συνεχες, ενω η ιστορια θα ειναι απο 1 ωρα. (εκτος κι αν εκεινη αντεχει το 2ωρο της Ιστοριας).

Ολα αυτα θα τα συζητησουμε σημερα πινοντας το καφεδακι μας και να γνωριστουμε καλυτερα. Παντα θελω να γνωριζω τους μαθητες μου πριν ξεκινησω το μαθημα. Δουλευει κιολας η κοπελα και ειναι αξιεπαινη!!

Μη με ρωτησετε για το πόσο θα χρεωσω την ωρα. Η κοπελα τελειωσε το Λυκειο και δουλευει. Ειναι και ορφανη απο πατερα και γενικα η οικογενειακη κατασταση ειναι ψιλο-χάλια.
ενδεικτικα σας λεω πως σκοπευω να ζητησω 60 ευρω για τις 4 ωρες συνολικα την βδομαδα.

*** τα βιβλια που μου προτεινετε θα τα δω αυριο κιολας. Δεν τα εχω δυτυχως! θα ριξω μια ματια και στο σαιτ. Σας ευχαριστω πολυ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 18, 2011, 04:13:58 pm από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος διδασκαλίας της Ιστορίας Γ Λυκείου σε Ιδιαίτερο
« Απάντηση #6 στις: Ιανουαρίου 19, 2011, 09:46:09 am »
τελικα 1 ωρα την εβδομαδα θα κανουμε το μαθημα της Ιστοριας.

Λεω, να της οριζω υλη καθε φορα για το επομενο μαθημα και πανω εκει να της κανω ερωτησεις. Μετα θα βλεπουμε τις πηγες. Πιστευω να ειμαι στο σωστο δρομο.
Η δικη σας εμπειρια τι λεει?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182754
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 700
Σύνολο: 711

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.