*

Αποστολέας Θέμα: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;  (Αναγνώστηκε 4132 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« στις: Ιανουάριος 18, 2011, 02:07:20 μμ »
Με αφορμή το παρακάτω άρθρο αναρωτήθηκα αν κι οι εκπαιδευτικοί έχουν μάθει στην μόνιμη μίρλα και άσκοπη διαμαρτυρία...ακόμη κι εκεί που υπάρχει λογική βρίσκουν προβλήματα και μάλιστα για να ικανοποιήσουν τα μικροσυμφέροντά τους...! Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς γιατί πολλά πράγματα δεν  πήγαιναν σωστά σ'αυτή την χώρα...; Μήπως ένας απ'τους λόγους ήταν και το ότι σε καίριες θέσεις δεν μπαίναν άτομα με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες;;
Εγώ θα έλεγα κατηγορηματικά ναι!! Και μάλιστα σε κάθε προσπάθεια να μπουν τα σωστά άτομα στη σωστή θέση υπήρχαν πάντα αντιδράσεις...και τώρα το βλέπω ακόμη και από εκπαιδευτικούς αυτό και με απογοητεύει... :-X

Πού βρίσκουν το παράλογο στις διευθυντικές θέσεις να προτιμούνται άτομα με μεταπτυχιακό στη διοίκηση σχολικών μονάδων;;; :o :o
Κάποια στιγμή σ'αυτή την χώρα δεν πρέπει να κοιτάξουμε την πρόοδο πάνω απ'το μικροσυμφέρον..;;;  >:( >:(

Βαρέθηκα τις άσκοπες διαμαρτυρίες και άνευ λογικής επεξεργασίας επειδή πλήττονται προσωπικά συμφέροντα!!!  >:(

Ιδού και το αλα ντ'άλλων κατ'εμέ άρθρο τους που δεν έχει ούτε ένα σοβαρό επιχείρημα:


ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ: Το Υπουργείο Παιδείας δεν μοριοδοτεί μεταπτυχιακούς τίτλους και διδακτορικά που δεν έχουν αντικείμενο σχετικό με παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολικών μονάδων

17/01/2011 - 22:11




.

 

Αγαπητή alfavita

Σας αποστέλλουμε το κείμενο που στείλαμε στο Υπουργείο Παιδείας και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας και την αρθρογραφία σας σχετικά με το νέο νόμο για την επιλογή διευθ/ών σχολικ. μονάδων που ψηφίστηκε το καλοκαίρι του 2010.

Ο νόμος αυτός δεν αξιολογεί ούτε μοριοδοτεί μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών και διδακτορικά που δεν έχουν αντικείμενο σχετικό με παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολ. μονάδων. Πρόκειται προφανώς για απολύτως αντιπαιδαγωγικό αλλά και οριακής συνταγματικότητας νομοσχέδιο εφόσον το Σ. ορίζει στο άρθρ. 16 παρ. 1, ότι, " Η τέχνη και η επιστήμη , η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες, η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του κράτους. ..." . Ακόμη στην παράγρ. 2 του ίδιου άρθρ. του Σ. ορίζεται ότι, "Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους ...". Με ποιό τρόπο επομένως το ΥΠΕΠΘ προάγει και προστατεύει την Παιδεία και την έρευνα όταν "τιμωρεί" τους εκπαιδευτικούς που αφιέρωσαν χρόνο για την απόκτηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, πολλές φορές και με την αρωγή του υπουργείου, με τη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών για την εκπόνηση των εργασιών τους.

Ποιός εισήγήθηκε την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου? - μπορείτε να το βρείτε στην Εισηγητική Έκθεση του νόμου_. Παρακαλώ για τις ενέργειές σας για την επίλυση αυτού του πρωτοφανούς προβλήματος. Το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας δηλαδή να αμφισβητεί και να υποβαθμίζει τίτλους σπουδών που αποκτήθηκαν από τους υπαλλήλους του για την βελτίωση, προφανώς, του μορφωτικού τους επιπέδου και της εκπαιδευτικής τους επάρκειας.

Αλήθεια οι πανεπιστημιακοί και η ΠΟΣΔΕΠ τι έχουν να πουν για αυτή την υποβάθμιση των τίτλων που παρέχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια, από το Υπ. Παιδείας;

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΙΤΛΟ

 

 

 

*ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Σας καλούμε να μην εφαρμόσετε τον τρόπο επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων με τον νέο νόμο που αδικαιολόγητα και αντιπαιδαγωγικά δεν λαμβάΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ τους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών, παρά μόνο αν αφορούν παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολικών μονάδων. Ό νόμος είναι οριακής Συνταγματικότητας και πρέπει μεχρι την αναθεώρησή του να μην εφαρμοστεί
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:05:30 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10880
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 02:47:31 μμ »
ΛΩΡΑ σωστά τα λες. Όμως, σε κάθε πρόοδο και εκσυγχρονισμό υπάρχουν αντιδράσεις.
Για αυτό πρέπει να έχουμε σωστή κρίση για να ξέρουμε σε ποιες πρέπει να συμμετέχουμε!

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 03:11:44 μμ »
Μπορεί να συγκροτείται κάθε φορά κάποια ομάδα ή ομαδούλα για να προστατεύσει ή να διεκδικήσει κάποια κοινά συμφέροντα προτάσσοντας τα όποια "δίκαια" . Το θέμα είναι πως πολλές φορές βρίσκουν και πρόσφορο έδαφος σε αδαείς φορείς της πολιτικής εξουσίας...
Μάλιστα... Ωραία τα γράφω...

Θα ήθελα πάντως να δω έναν φυσικό διευθυντή σχολείου με διδακτορικό στις ενοποιητικές θεωρίες...
Διδακτορικό στη διοίκηση σχολικών μονάδων; Υπάρχει κάτι τέτοιο;
Να το κάνω  για να γίνω διευθυντής!!! ;D ;D
Μόνο που πάλι κάποιοι άλλοι που είχαν τις πληροφορίες με πρόλαβαν πρώτοι...  :(
 Ίσως να προλαβαίνω να γίνω και εγώ διευθυντής πριν καν διοριστώ...  ::)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 03:17:58 μμ »
Διδακτορικό στη διοίκηση σχολικών μονάδων; Υπάρχει κάτι τέτοιο;


Φυσικά και υπάρχει!
Επίσης, είναι θέμα χρόνου (πιστεύω) οι διευθυντές σχολέιων (και) στην Ελλάδα να πάψουν να είναι εκπαιδευτικοί. Ήδη, μην ξεχνάτε, υπάρχει σχολή στην Κόρινθο....
Επίσης, αν και όταν τα σχολεία αποκτήσουν οικονομική ανεξαρτησία και κοπούν οι επιδοτήσεις (δεν είναι μακριά) τότε θα πρέπει να λειτουργούν ως επιχειρήσεις και να έχουν έσοδα για να είναι βιώσιμα. Αυτά δεν μπορεί να τα κάνει ένας εκπαιδευτικός με ό,τι μεταπτυχιακό ή διδακτορικό και αν έχει στο αντικέιμενο του (στο οποίο μπορεί να είναι άψογος), αλλά κάποιος με γνώσεις μανατζμεντ....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:05:30 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 03:37:47 μμ »
Διδακτορικό στη διοίκηση σχολικών μονάδων; Υπάρχει κάτι τέτοιο;


Φυσικά και υπάρχει!
Επίσης, είναι θέμα χρόνου (πιστεύω) οι διευθυντές σχολέιων (και) στην Ελλάδα να πάψουν να είναι εκπαιδευτικοί. Ήδη, μην ξεχνάτε, υπάρχει σχολή στην Κόρινθο....
Επίσης, αν και όταν τα σχολεία αποκτήσουν οικονομική ανεξαρτησία και κοπούν οι επιδοτήσεις (δεν είναι μακριά) τότε θα πρέπει να λειτουργούν ως επιχειρήσεις και να έχουν έσοδα για να είναι βιώσιμα. Αυτά δεν μπορεί να τα κάνει ένας εκπαιδευτικός με ό,τι μεταπτυχιακό ή διδακτορικό και αν έχει στο αντικέιμενο του (στο οποίο μπορεί να είναι άψογος), αλλά κάποιος με γνώσεις μανατζμεντ....

Κάτι που προφανώς είναι απαράδεκτο, διότι η εκπαίδευση και η παιδεία εν γένει, δεν (πρέπει να) είναι εμπόρευμα ή επιχείρηση. Πρέπει να αποτελεί υποχρέωση του κράτους και να παρέχεται εντελώς δωρεάν σε όλους (αν ήταν στο χέρι μου, θα απαγόρευα και κάθε είδους ιδιωτικά σχολεία).
Πάντως, αν πάει προς τα εκεί το πράγμα στο μέλλον, προβλέπω ότι δεν θα αντιδράσουν πολλοί, ελπίζοντας σε βόλεμα στη νέα κατάσταση κλπ. Δυστυχώς αυτό βλέπω από μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών (μόνιμων μάλιστα).. δουλίτσα, λεφτουδάκια, να περνάει ο μήνας.. κι αν κάνουν περικοπές.. θα γκρινιάξουν από μέσα τους ή σε διάλλειμα σε συναδέλφους και θα συνεχίσουν την ήσυχη, δουλική ζωούλα τους (όλα αυτά τα έχω δει, δεν τα βγάζω από το μυαλό μου >:( ). Η κοινωνία των συμβιβασμένων τείνουμε να γίνουμε.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 03:41:34 μμ »
Διδακτορικό στη διοίκηση σχολικών μονάδων; Υπάρχει κάτι τέτοιο;


Φυσικά και υπάρχει!
Επίσης, είναι θέμα χρόνου (πιστεύω) οι διευθυντές σχολέιων (και) στην Ελλάδα να πάψουν να είναι εκπαιδευτικοί. Ήδη, μην ξεχνάτε, υπάρχει σχολή στην Κόρινθο....
Επίσης, αν και όταν τα σχολεία αποκτήσουν οικονομική ανεξαρτησία και κοπούν οι επιδοτήσεις (δεν είναι μακριά) τότε θα πρέπει να λειτουργούν ως επιχειρήσεις και να έχουν έσοδα για να είναι βιώσιμα. Αυτά δεν μπορεί να τα κάνει ένας εκπαιδευτικός με ό,τι μεταπτυχιακό ή διδακτορικό και αν έχει στο αντικέιμενο του (στο οποίο μπορεί να είναι άψογος), αλλά κάποιος με γνώσεις μανατζμεντ....

Κάτι που προφανώς είναι απαράδεκτο, διότι η εκπαίδευση και η παιδεία εν γένει, δεν (πρέπει να) είναι εμπόρευμα ή επιχείρηση. Πρέπει να αποτελεί υποχρέωση του κράτους και να παρέχεται εντελώς δωρεάν σε όλους (αν ήταν στο χέρι μου, θα απαγόρευα και κάθε είδους ιδιωτικά σχολεία).
Πάντως, αν πάει προς τα εκεί το πράγμα στο μέλλον, προβλέπω ότι δεν θα αντιδράσουν πολλοί, ελπίζοντας σε βόλεμα στη νέα κατάσταση κλπ. Δυστυχώς αυτό βλέπω από μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών (μόνιμων μάλιστα).. δουλίτσα, λεφτουδάκια, να περνάει ο μήνας.. κι αν κάνουν περικοπές.. θα γκρινιάξουν από μέσα τους ή σε διάλλειμα σε συναδέλφους και θα συνεχίσουν την ήσυχη, δουλική ζωούλα τους (όλα αυτά τα έχω δει, δεν τα βγάζω από το μυαλό μου >:( ). Η κοινωνία των συμβιβασμένων τείνουμε να γίνουμε.

Δεν διαφωνώ μαζί σου!
Η παιδεία από τη στιγμή που είναι αγαθό (ή μήπως πλέον δεν είναι;) οφείλει να είναι δωρεάν για όλους και προσβάσιμη σε όλους!
Δεν νοείται κλείσιμο σχολέιων, δεν νοείται πληρωμή υλικών (π.χ. νηπιαγωγείο) κλπ

Έχοντας δουλέψει και σε σχολείο του εξωτερικού όπου ισχύουν αυτά που πάνε να γίνουν και εδώ.....απλά δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω να έρχεται!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 794
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 04:04:35 μμ »
Nα τα μας να τα μας.......εχω a friend που καποιος απο Ν.Δ. του σφυριξε να κανει μεταπτυχιακο στη διοικηση σχολικων μοναδων εχει βρει κι ενα περιπου φροντιστηριο που του/της ετοιμαζει τις εργασιες και ολα μια χαρα .Εμπειρια πραγματικη απο διδασκαλια στο σχολειο δεν εχει ουτε μια ωρα με κατι συνεχεις αδειες που παιρνει.Θα γινει τωρα διευθυντης/ρια σχολειου??

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 04:07:45 μμ »
Nα τα μας να τα μας.......εχω a friend που καποιος απο Ν.Δ. του σφυριξε να κανει μεταπτυχιακο στη διοικηση σχολικων μοναδων εχει βρει κι ενα περιπου φροντιστηριο που του/της ετοιμαζει τις εργασιες και ολα μια χαρα .Εμπειρια πραγματικη απο διδασκαλια στο σχολειο δεν εχει ουτε μια ωρα με κατι συνεχεις αδειες που παιρνει.Θα γινει τωρα διευθυντης/ρια σχολειου??

Μεταπτυχιακά υπάρχουν 3 (νομίζω) στην Ελλάδα, στη Ρόδο, στο Βόλο και στο ΕΑΠ. Στα 2 πρώτα είναι πάρα πολύ δύσκολο να μπεις χωρίς παααααρα πολύ καλό βίσμα. Στη Ρόδο βγαίνει και πάρα πολλά χρήματα (φίλος μου ήδη έχει ξοδέψει 12.000 και ακόμα δεν έχει τελειώσει)
Επίσης, να μην ξεχνάμε κα τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 04:12:41 μμ »
Nα τα μας να τα μας.......εχω a friend που καποιος απο Ν.Δ. του σφυριξε να κανει μεταπτυχιακο στη διοικηση σχολικων μοναδων εχει βρει κι ενα περιπου φροντιστηριο που του/της ετοιμαζει τις εργασιες και ολα μια χαρα .Εμπειρια πραγματικη απο διδασκαλια στο σχολειο δεν εχει ουτε μια ωρα με κατι συνεχεις αδειες που παιρνει.Θα γινει τωρα διευθυντης/ρια σχολειου??
Υπάρχει στο ΠΑΜΑΚ κατεύθυνση προπτυχιακή στη διοίκηση σχολικών μονάδων και μάλιστα έχει και πειραματικό σχολείο που κάνουν πρακτική οι φοιτήτές αυτοί...έτυχε να κάνω κι εγώ μια πρακτική μου σ'αυτό το σχολείο.
Επίσης το ΕΑΠ στο "Σπουδές στην εκπαίδευση" έχει μια θεματική για διοίκηση σχολικών μονάδων...από κει και πέρα δεν ήξερα emmaki για την σχολή που είπες.
Ελπίζω να προωθηθούν κάποια μέρα οι γνώστες του αντικειμένου...
Μια φίλη μου που πήρε τώρα αυτή την θεματική στο ΕΑΠ μου είπε πως σε βάζει σε τελείως διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων,ώστε να γίνεις πιο αποτελεσματικός εαν βρεθείς σε τέτοια θέση...
Διαμαρτυρόμαστε δηλαδή για την γνώση χειρισμού καταστάσεων...;;; Πόσο στενόμυαλοι και ατομιστές μπορεί να είμαστε...;;  :o :o
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 04:18:35 μμ »
παμε προς μια ολοκληρωτικα "ελιτίστικη" εκπαιδευση....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 04:20:34 μμ »
παμε προς μια ολοκληρωτικα "ελιτίστικη" εκπαιδευση....
Δεν είμαι υπέρ του να γίνουν τα σχολεία επιχειρήσεις με κέρδη σε καμία περίπτωση,αλλά το να έχει γνώσεις χειρισμού των μαθητών αλλά και των θεμάτων του σχολείου ένας διευθυντής θεωρώ πως είναι πολύ σωστό...αποφεύγονται πολλά λάθη έτσι...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 18, 2011, 04:22:20 μμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 04:22:06 μμ »
Nα τα μας να τα μας.......εχω a friend που καποιος απο Ν.Δ. του σφυριξε να κανει μεταπτυχιακο στη διοικηση σχολικων μοναδων εχει βρει κι ενα περιπου φροντιστηριο που του/της ετοιμαζει τις εργασιες και ολα μια χαρα .Εμπειρια πραγματικη απο διδασκαλια στο σχολειο δεν εχει ουτε μια ωρα με κατι συνεχεις αδειες που παιρνει.Θα γινει τωρα διευθυντης/ρια σχολειου??
Υπάρχει στο ΠΑΜΑΚ κατεύθυνση προπτυχιακή στη διοίκηση σχολικών μονάδων και μάλιστα έχει και πειραματικό σχολείο που κάνουν πρακτική οι φοιτήτές αυτοί...έτυχε να κάνω κι εγώ μια πρακτική μου σ'αυτό το σχολείο.
Επίσης το ΕΑΠ στο "Σπουδές στην εκπαίδευση" έχει μια θεματική για διοίκηση σχολικών μονάδων...από κει και πέρα δεν ήξερα emmaki για την σχολή που είπες.
Ελπίζω να προωθηθούν κάποια μέρα οι γνώστες τοτικειμένου...
Μια φίλη μου που πήρε τώρα αυτή την θεματική στο ΕΑΠ μου είπε πως σε βάζει σε τελείως διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων,ώστε να γίνεις πιο αποτελεσματικός εαν βρεθείς σε τέτοια θέση...
Διαμαρτυρόμαστε δηλαδή για την γνώση χειρισμού καταστάσεων...;;; Πόσο στενόμυαλοι και ατομιστές μπορεί να είμαστε...;;  :o :o

Πρόκειται για το τμήμα κοινωνικής και εκπαιδυετικής πολιτικής, κατεύθυνση εκπαιδευτικής πολιτικής. Είναι καθαρά κατέυθυνση που οδηγεί στην απόκτηση "προσόντων" για στελέχη της εκπαιδευσης.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 794
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 04:34:19 μμ »
Αυτα ειναι καινοτομιες........το πετυχατε βρε τσακαλια! ΕΑΠ ειναι , στην κατευθυνση διοικηση σχολικων μοναδων.Εργασιες ετοιμοπαραδοτες (απο φροντιστηριο ειδικο)απλα πρεπει να τις αντιγραφει....

Συμπερασμα: α)οποιαδηποτε υψηλη γνωριμια εχεις αξιοποιησε την για να ξεχωρισεις ως πρωτοπορος καινοτομος απο τους υπολοιπους τους τυχαιους και β)οτι πληρωνεις , παιρνεις
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 18, 2011, 04:40:14 μμ από belw »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 04:37:47 μμ »
Αυτα ειναι καινοτομιες........το πετυχατε βρε τσακαλια! ΕΑΠ ειναι , στην κατευθυνση διοικηση σχολικων μοναδων.Εργασιες ετοιμοπαραδοτες (απο φροντιστηριο ειδικο)απλα πρεπει να τις αντιγραφει....

Ας μην πιάσουμε το θέμα φροντιστήρια και εργασίες...........

Πάντως στο θέμα μας, στο εξωτερικό είναι απαραίτητο προσόν το μεταπτυχιακό στη διοίκηση της εκπαίδευσης για όποιον θέλει να γίνει διευθυντής (βέβαια, είναι άλλη η δομή της εκπαίδευσης), και ένα απρόμοιο μεταπτυχιακό είναι πολύ απαιτητικό (γνωρίζω από πρώτο χέρι  ;) ). Από την άλλη ίσως και να ζορίστηκα γιατί ήταν βασισμένο σε ένα τελειώς διαφορετικό εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο το είχα γνωρίσει μόνο για 1 χρόνο..... ίσως
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 682
Σύνολο: 683

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.