0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι η λογική της παράτασης κατά ένα έτος (που προβλέπεται και απ’ τον νόμο 3848) θα μπορούσε να συμβάλει , κατά την γνώμη μου, με τρεις τρόπους:Α) να δοθούν στον επόμενο (2013) διαγωνισμό αρκετές μαζεμένες θέσεις ώστε να υπάρχουν ρεαλιστικότερες πιθανότητες …
Θα πω κάτι που είπα και παλιότερα. Χωρίς υπονοούμενα αυτή την φορά.Το φόρουμ εκτός από ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών παρέχει το έδαφος για διαφήμιση. Πιθανολογώ ότι μερικοί που συνδέονται με φροντιστήρια ασεπ , βιβλιογραφία κλπ μπαίνουν εδώ με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού και διαφημίζουν τον ΑΣΕΠ. Αν πραγματικά ήταν εκπαιδευτικοί θα τους προβλημάτιζε η πολιτική που εφαρμόζεται θα είχαν μια σφαιρικότερη άποψη. Αν είχαν δώσει ασεπ στα σοβαρά, θα γνώριζαν τι κόπος και φθορά απαιτείται και συνεπώς δεν θα απαιτούσαν να γίνει διαγωνισμός για μηδενικές θέσεις ή ελάχιστες. Θα ζητούσαν εγγυήσεις ώστε η προσπάθεια να μην είναι στο βρόντο…Αν πάλι δεν έχουν δώσει ποτέ ασεπ και θεωρούν ότι αποτελεί ευκαιρία για αυτούς, τους καλώ να δουν τις πιθανότητες. Αν μάλιστα είναι των θετικών σχολών και δεν μπορούν να καταλάβουν, τότε σαφώς δεν έχουν εκ’ των προτέρων καμιά πιθανότητα οι ίδιοι να πετύχουν. Όσοι είναι των θεωρητικών και δεν καταλαβαίνουν πιθανότητες καλό είναι να ρωτήσουν και να μάθουν τα βασικά. Να θυμίσω ότι τα μαθηματικά είναι μια παγκόσμια γλώσσα που δίνει την δυνατότητα να επεκτείνουμε συλλογισμούς μακριά και να καταλήγουμε σε πρόβλεψη…
Ο
Σχετικά με τη διατήρηση ή μη όλων των επιτυχιών ΑΣΕΠ.. ένα αντιπαράδειγμα:Έστω ότι κάποιος έγραψε πολύ καλά στον ΑΣΕΠ του 2002 και μετά τα παράτησε, ξέχασε και αυτά που ήξερε, ασχολήθηκε με κάτι άλλο, απώλεσε μνήμη (λόγω ηλικίας ή/και καπνίσματος) κλπ κλπ. Θα μπορεί να σταθεί μετά από 10 χρόνια το ίδιο, χωρίς άλλη αξιολόγηση;
Παράθεση από: Landau στις Αυγούστου 02, 2011, 05:55:56 pmΣχετικά με τη διατήρηση ή μη όλων των επιτυχιών ΑΣΕΠ.. ένα αντιπαράδειγμα:Έστω ότι κάποιος έγραψε πολύ καλά στον ΑΣΕΠ του 2002 και μετά τα παράτησε, ξέχασε και αυτά που ήξερε, ασχολήθηκε με κάτι άλλο, απώλεσε μνήμη (λόγω ηλικίας ή/και καπνίσματος) κλπ κλπ. Θα μπορεί να σταθεί μετά από 10 χρόνια το ίδιο, χωρίς άλλη αξιολόγηση;Με την ίδια λογική αυτό μπορεί να συνέβη και σε έναν που έγραψε καλά πριν 3 ή 5 χρόνια...
Παράθεση από: dinateacher στις Αυγούστου 02, 2011, 05:58:17 pmΠαράθεση από: Landau στις Αυγούστου 02, 2011, 05:55:56 pmΣχετικά με τη διατήρηση ή μη όλων των επιτυχιών ΑΣΕΠ.. ένα αντιπαράδειγμα:Έστω ότι κάποιος έγραψε πολύ καλά στον ΑΣΕΠ του 2002 και μετά τα παράτησε, ξέχασε και αυτά που ήξερε, ασχολήθηκε με κάτι άλλο, απώλεσε μνήμη (λόγω ηλικίας ή/και καπνίσματος) κλπ κλπ. Θα μπορεί να σταθεί μετά από 10 χρόνια το ίδιο, χωρίς άλλη αξιολόγηση;Με την ίδια λογική αυτό μπορεί να συνέβη και σε έναν που έγραψε καλά πριν 3 ή 5 χρόνια...Φυσικά. Απλά έφερα ένα ακραίο αντιπαράδειγμα, για να δείξω ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.Έτσι κι αλλιώς, το σωστό θα ήταν μια πραγματική αξιολόγηση και επιμόρφωση μετά την πρόσληψη κάποιου (και μάλιστα πριν μπει σε αίθουσα, π.χ. 20 Αυγούστου μέχρι 10 Σεπτεμβρίου θα αρκούσε σαν περίοδος για να γίνουν όλα αυτά, σωστά και οργανωμένα). Αλλά όταν γίνονται όλα τελευταία στιγμή και όπως γίνονται.. και κυρίως με την πλήρη αδιαφορία του υπουργείου για το ποιοι μπαίνουν στις αίθουσες να διδάξουν και με τι προετοιμάσια ή/και προσόντα, τι να λέμε τώρα...
Παράθεση από: Landau στις Αυγούστου 02, 2011, 06:04:40 pmΠαράθεση από: dinateacher στις Αυγούστου 02, 2011, 05:58:17 pmΠαράθεση από: Landau στις Αυγούστου 02, 2011, 05:55:56 pmΣχετικά με τη διατήρηση ή μη όλων των επιτυχιών ΑΣΕΠ.. ένα αντιπαράδειγμα:Έστω ότι κάποιος έγραψε πολύ καλά στον ΑΣΕΠ του 2002 και μετά τα παράτησε, ξέχασε και αυτά που ήξερε, ασχολήθηκε με κάτι άλλο, απώλεσε μνήμη (λόγω ηλικίας ή/και καπνίσματος) κλπ κλπ. Θα μπορεί να σταθεί μετά από 10 χρόνια το ίδιο, χωρίς άλλη αξιολόγηση;Με την ίδια λογική αυτό μπορεί να συνέβη και σε έναν που έγραψε καλά πριν 3 ή 5 χρόνια...Φυσικά. Απλά έφερα ένα ακραίο αντιπαράδειγμα, για να δείξω ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.Έτσι κι αλλιώς, το σωστό θα ήταν μια πραγματική αξιολόγηση και επιμόρφωση μετά την πρόσληψη κάποιου (και μάλιστα πριν μπει σε αίθουσα, π.χ. 20 Αυγούστου μέχρι 10 Σεπτεμβρίου θα αρκούσε σαν περίοδος για να γίνουν όλα αυτά, σωστά και οργανωμένα). Αλλά όταν γίνονται όλα τελευταία στιγμή και όπως γίνονται.. και κυρίως με την πλήρη αδιαφορία του υπουργείου για το ποιοι μπαίνουν στις αίθουσες να διδάξουν και με τι προετοιμάσια ή/και προσόντα, τι να λέμε τώρα...++++++++++++++++++++++
ταδε εφη ο Καψαλάκης"Για τον ΑΣΕΠ: Μαζεύοντας πληροφορίες σκόρπιες, το θεωρώ πολύ δύσκολο έως αδύνατον να γίνει ΑΣΕΠ και το 2012. Και τούτο γιατί: χρήματα δεν υπάρχουν για τον ΑΣΕΠ, διορισμοί μόνιμοι δεν μπορούν να γίνουν λόγο ΔΝΤ, άρα γιατί να γίνει η διαδικασία. Το αναφέρω για όσους κάνουν μαθήματα σε φροντιστήρια ή σκοπεύουν να κάνουν..."