0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε ένα χρόνο βλέπω να μην έχουν αφήσει τίποτα όρθιο. Σχολεία φαντάσματα, εκπαιδευτικοί 65 ετών και άνω, ας ελπίσουμε ότι θα σπάνε την μονοτονία τουλάχιστον αναπληρωτές, αν και πολύ φοβάμαι ότι ετοιμάζουν σχέδιο να τους εξολοθρεύσουν και αυτούς. Σου λέει ανεβάζουν το λειτουργικό κόστος. Οι άνθρωποι δέχονται εντολές από τρόικα - ότι τους πούνε. Και βλέπεις και τον Παπανδρέου ατάραχος να βγαίνει και να λέει σήμερα κερδίσαμε μια μάχη. Το ότι θα δεινοπαθήσουν νέεοι πτυχιούχοι, συνταξιούχοι και όλος ο λαός, ούτε τους νοιάζει. Η μάλλον τους νοιάζει, αλλά θέλουν να αποφεύγουν κάθε συζήτηση.Σε λίγο με τις μάχες που κερδίζουν θα τους ανακηρύξουμε σε Σωτήρες και Φωστήρες του Έθνους μας.Μωρέ ένας green horseman δεν γίνεται να εμφανιστεί έξω από το Υπουργείο να τους μαζέψει να τους πάει στο....
http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11981:ipourgeio-paideias-orio-mathiton-ana-taksi-i-egkiklios-mono-sto-esos&Itemid=1796
Προσωπικά θεωρώ ότι ορθά κινήθηκε το υπουργείο προς εξορθολογισμό του κόστους. Φυσικά και πρέπει να γίνουν καταργήσεις - συνενώσεις - ιδρύσεις πάντα γινόντουσαν και πρέπει να γίνονται.Στις περισσότερες των περιπτώσεων έπρεπε να γίνουν εδώ και καιρό αλλά δεν γινόντουσαν για μικροπολιτικούςλόγους.Είναι δεδομένο ότι μέσα στα ξερά θα κάηκαν και χλωρά, είναι λογικό κάποιοι γονείς να τραβήξουν μεγάλο ζόρι, αλλά η μεγάλη μάζα ήταν για σχολεία σε αστικά κέντρα που οι μεταφορές είναι ευκολότερες. Αν δεν μπούμε σε λογική οικονομίας με βελτιστοποίηση του συστήματος διαχείρισης δυναμικού σε όλους τους τομείς του κράτους (και στην εκπαίδευση) δεν πρόκειται να βγούμε ποτέ από την τρύπα που είμαστε.Αν κάποιοι θα χάσουν την οργανική τους, μην τρελαθούμε, θα βρουν άμεσα άλλη οργανική, έχουν φύγει από πέρυσι σε σύνταξη πολλοί όπως θα φύγουν και φέτος. Πρέπει να ξεκαθαρίσει όμως τι ισχύει για τον αριθμό των παιδιών. Στην Α/θμια ήταν 25 +10% και στην
giannios θα συμφωνήσω μαζί σου ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αντιδράσουμε αλλά θα διαφωνήσω στο ότι είναι άδικο που διορίζονται οι δάσκαλοι και οι της Δ/θμιας μένουν στον 'άσσο'. Είναι θέμα επιλογών 'φίλε' μου. Δεν πιστεύω ότι πήγες να γίνεις γεωπόνος κι έκανες master επειδή ο αυτοσκοπός σου ήταν να γίνεις εκπαιδευτικός. Αν το ήθελες πραγματικά θα είχες ακολουθήσει άλλη πορεία εξ'αρχής.