*

Αποστολέας Θέμα: ΣΟΚ από τις καταργήσεις συγχωνεύσεις σχολείων που ανακοινώθηκαν!!!!!!  (Αναγνώστηκε 106284 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Σε ένα χρόνο βλέπω να μην έχουν αφήσει τίποτα όρθιο. Σχολεία φαντάσματα, εκπαιδευτικοί 65 ετών και άνω, ας ελπίσουμε ότι θα σπάνε την μονοτονία τουλάχιστον αναπληρωτές, αν και πολύ φοβάμαι ότι ετοιμάζουν σχέδιο να τους εξολοθρεύσουν και αυτούς. Σου λέει ανεβάζουν το λειτουργικό κόστος. Οι άνθρωποι δέχονται εντολές από τρόικα - ότι τους πούνε. Και βλέπεις και τον Παπανδρέου ατάραχος να βγαίνει και να λέει σήμερα κερδίσαμε μια μάχη. Το ότι θα δεινοπαθήσουν νέεοι πτυχιούχοι, συνταξιούχοι και όλος ο λαός, ούτε τους νοιάζει. Η μάλλον τους νοιάζει, αλλά θέλουν να αποφεύγουν κάθε συζήτηση.

Σε λίγο με τις μάχες που κερδίζουν θα τους ανακηρύξουμε σε Σωτήρες και Φωστήρες του Έθνους μας.

Μωρέ ένας green horseman δεν γίνεται να εμφανιστεί έξω από το Υπουργείο να τους μαζέψει να τους πάει στο....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Σε ένα χρόνο βλέπω να μην έχουν αφήσει τίποτα όρθιο. Σχολεία φαντάσματα, εκπαιδευτικοί 65 ετών και άνω, ας ελπίσουμε ότι θα σπάνε την μονοτονία τουλάχιστον αναπληρωτές, αν και πολύ φοβάμαι ότι ετοιμάζουν σχέδιο να τους εξολοθρεύσουν και αυτούς. Σου λέει ανεβάζουν το λειτουργικό κόστος. Οι άνθρωποι δέχονται εντολές από τρόικα - ότι τους πούνε. Και βλέπεις και τον Παπανδρέου ατάραχος να βγαίνει και να λέει σήμερα κερδίσαμε μια μάχη. Το ότι θα δεινοπαθήσουν νέεοι πτυχιούχοι, συνταξιούχοι και όλος ο λαός, ούτε τους νοιάζει. Η μάλλον τους νοιάζει, αλλά θέλουν να αποφεύγουν κάθε συζήτηση.

Σε λίγο με τις μάχες που κερδίζουν θα τους ανακηρύξουμε σε Σωτήρες και Φωστήρες του Έθνους μας.

Μωρέ ένας green horseman δεν γίνεται να εμφανιστεί έξω από το Υπουργείο να τους μαζέψει να τους πάει στο....

Και τι πρόβληαμα έχεις τώρα; Λύθηκαν όλα αφού και οι δάσκαλοι δε θα διορίζονται μπορείς να κοιμάσαι ήσυχα. Ψώφησε και η κατσίκα του γείτονα!

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Ναι αλλά δεν θα Μπορώ να βρώ δουλειά ούτε εγώ, δεν είναι πρόβλημα αυτό πρωτίστως για μένα;

Μωρέ τους δασκάλους του κόβω ικανούς να πιάσουν καμιά δουλειά στα Υπουργεία, για να ξαναδιδάξουν πρόσθεση και αφαίρεση από την αρχή, διότι με τόσο πολύ που θα έχει ξεφύγει το χρέος οι εγκέφαλοι των επιτελαρχών θα έχουν καεί από τους υπολογισμούς

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Προσωπικά θεωρώ ότι ορθά κινήθηκε το υπουργείο προς εξορθολογισμό του κόστους.
Φυσικά και πρέπει να γίνουν καταργήσεις - συνενώσεις - ιδρύσεις πάντα γινόντουσαν και πρέπει να γίνονται.

Στις περισσότερες των περιπτώσεων έπρεπε να γίνουν εδώ και καιρό αλλά δεν γινόντουσαν για μικροπολιτικούς
λόγους.

Είναι δεδομένο ότι μέσα στα ξερά θα κάηκαν και χλωρά, είναι λογικό κάποιοι γονείς να τραβήξουν μεγάλο ζόρι, αλλά η μεγάλη μάζα ήταν για σχολεία σε αστικά κέντρα που οι μεταφορές είναι ευκολότερες.

Αν δεν μπούμε σε λογική οικονομίας με βελτιστοποίηση του συστήματος διαχείρισης δυναμικού σε όλους τους τομείς του κράτους (και στην εκπαίδευση) δεν πρόκειται να βγούμε ποτέ από την τρύπα που είμαστε.

Αν κάποιοι θα χάσουν την οργανική τους, μην τρελαθούμε, θα βρουν άμεσα άλλη οργανική, έχουν φύγει από πέρυσι σε σύνταξη πολλοί όπως θα φύγουν και φέτος.

Πρέπει να ξεκαθαρίσει όμως τι ισχύει για τον αριθμό των παιδιών. Στην Α/θμια ήταν 25 +10% και στην

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
giannios θα συμφωνήσω μαζί σου ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αντιδράσουμε αλλά θα διαφωνήσω στο ότι είναι άδικο που διορίζονται οι δάσκαλοι και οι της Δ/θμιας μένουν στον 'άσσο'. Είναι θέμα επιλογών 'φίλε' μου. Δεν πιστεύω ότι πήγες να γίνεις γεωπόνος κι έκανες master επειδή ο αυτοσκοπός σου ήταν να γίνεις εκπαιδευτικός. Αν το ήθελες πραγματικά θα είχες ακολουθήσει άλλη πορεία εξ'αρχής.
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com


Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11981:ipourgeio-paideias-orio-mathiton-ana-taksi-i-egkiklios-mono-sto-esos&Itemid=1796


μπούρδα συνάδελφοι

"Στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και ευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
που θα προκύψουν από τις συγχωνεύσεις, για το σχολικό έτος 2011-2012,
σας γνωρίζουμε ότι ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα θα έχει ως εξής"

1ο μιλάει μόνο για τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες

2ο μιλάει μόνο για το σχολικό έτος 2011-12


Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Προσωπικά θεωρώ ότι ορθά κινήθηκε το υπουργείο προς εξορθολογισμό του κόστους.
Φυσικά και πρέπει να γίνουν καταργήσεις - συνενώσεις - ιδρύσεις πάντα γινόντουσαν και πρέπει να γίνονται.

Στις περισσότερες των περιπτώσεων έπρεπε να γίνουν εδώ και καιρό αλλά δεν γινόντουσαν για μικροπολιτικούς
λόγους.

Είναι δεδομένο ότι μέσα στα ξερά θα κάηκαν και χλωρά, είναι λογικό κάποιοι γονείς να τραβήξουν μεγάλο ζόρι, αλλά η μεγάλη μάζα ήταν για σχολεία σε αστικά κέντρα που οι μεταφορές είναι ευκολότερες.

Αν δεν μπούμε σε λογική οικονομίας με βελτιστοποίηση του συστήματος διαχείρισης δυναμικού σε όλους τους τομείς του κράτους (και στην εκπαίδευση) δεν πρόκειται να βγούμε ποτέ από την τρύπα που είμαστε.

Αν κάποιοι θα χάσουν την οργανική τους, μην τρελαθούμε, θα βρουν άμεσα άλλη οργανική, έχουν φύγει από πέρυσι σε σύνταξη πολλοί όπως θα φύγουν και φέτος.

Πρέπει να ξεκαθαρίσει όμως τι ισχύει για τον αριθμό των παιδιών. Στην Α/θμια ήταν 25 +10% και στην

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
giannios θα συμφωνήσω μαζί σου ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αντιδράσουμε αλλά θα διαφωνήσω στο ότι είναι άδικο που διορίζονται οι δάσκαλοι και οι της Δ/θμιας μένουν στον 'άσσο'. Είναι θέμα επιλογών 'φίλε' μου. Δεν πιστεύω ότι πήγες να γίνεις γεωπόνος κι έκανες master επειδή ο αυτοσκοπός σου ήταν να γίνεις εκπαιδευτικός. Αν το ήθελες πραγματικά θα είχες ακολουθήσει άλλη πορεία εξ'αρχής.

όχι, αλλά η διαδικασία της διδασκαλίας του αντικειμένου που σπούδασα πάντα μου άρεσε. Δεν θα μου άρεσε με τίποτα να δίδασκα σε μαθητές του δημοτικού. Αν μου πρότειναν μια θέση σε εταιρεία σε αυτό που τελείωσα και μια στο σχολείο σε αυτό που τελείωσα, θα ακολουθούσα τη θέση στο σχολείο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 14, 2011, 10:56:24 pm από giannios »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Με αφορμή τις σκέψεις του giannios εγώ θα το πω και ας πέσει κάτω:
Σαφέστατα είναι κάπως προκλητικό όταν μπαίνεις σε ένα Δημοτικό και βλέπεις οτι οι δάσκαλοι έιναι γύρω στα 22-24! Οι περισσότεροι αποφοίτησαν απο τα Πανεπιστήμια και τον επόμενο μήνα πήγαν αναπληρωτές χωρις ΑΣΕΠ, χωρίς κάποια εμπειρία στον εργασιακό χώρο ή κάποιες επιπλέον σπουδές στο αντικείμενο.

ΌΜΩΣ το γεγονός είναι οτι το παιδί των 18 ετών όταν δίνει πανελλαδικές (και αριστεύει) κάνει την επιλογή να γίνει δάσκαλος (και όχι μηχανικός, γιατρός κτλ) είναι ΚΑΙ για να βρει άμεσα δουλειά. Αντιστοίχως και ένας μαθητής πολύ καλός έχοντας την επιλογή να γίνει μαθηματικός, οικονομολόγος, βιολόγος κτλ ΕΠΙΛΕΓΕΙ να γίνει νηπιαγωγός ΚΑΙ για την (μέτρια μέχρι τώρα) επαγγελματική αποκατάσταση. Δεν βλέπω κάτι το μεμτό, δεν αντιλαμβάνομαι την επίθεση προς τους δασκάλους....Είναι θέμα επιλογών του καθενός. Ξέραμε οι περισσότεροι τι επαγγελματικές προοπτικές είχαν οι σπουδές που επιλέξαμε νομίζω...Η αδικία είναι πρωτίστως για αυτά τα παιδιά που τώρα έχουν μπει στα παιδαγωγικά και θα μείνουν άνεργοι!
Επίσης αν κοπούν οι θέσεις των δασκάλων θα αυξηθούν οι θέσεις της

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
με συγχωρείς αλλά την καραμέλα της ανάπτυξης δεν θα την δοκιμάσω,

με την λογική ότι πρέπει να έχουμε ανάπτυξη και να κρατήσουμε ότι είχαμε δεν θα φτιάξουμε ποτέ το σχολείο μας.

Το λέω αυτό γιατί τα σχολεία μας δεν είναι τα καλύτερα. Υπάρχει σπατάλη και σε χρήμα και σε ανθρώπινο δυναμικό και σε μυαλά. Αυτό βλέπω και αυτό πιστεύω. Οπότε η κατεύθυνση είναι σωστή, το αν θα εφαρμοστεί σωστά αυτή είναι άλλη συζήτηση που όμως δεν βγαίνει με γενικόλογους αφορισμούς.


Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3590
    • Προφίλ
Η περικοπή των θέσεων των δασκάλων ήταν, αν δεν κάνω λάθος, αναμενόμενη εδώ και καιρό. Κάποιοι έλεγαν ότι όσοι θα μπουν και φέτος στα παιδαγωγικά τμήματα θα διοριστούν. Γιατί λοιπόν κάνετε έτσι; Αυτό κράτησε περίπου δέκα χρόνια, απορροφήθηκαν και οι πέτρες σε θέσεις δασκάλων και σιγά σιγά αυτό τελειώνει. Δεν καταλαβάινω για ποιο λόγο αντιδράμε τόσο έντονα. Με τους δασκάλους δεν έχω τίποτα. Θεωρώ μάλιστα ότι έχουν μια πολύ ψυχοφθόρα δουλειά, γιατί θα πρέπει κάθε μέρα για την υπόλοιπη εργασιακή ζωή τους να ασχολούνται με παιδάκια που απορροφούν όλη την ενεργεια του εκπαιδευτικού με τις φωνές τους και την φασαρία τους. Γι' αυτό έχω ακούσει παλιούς δασκάλους που λένε ότι  "δεν αντέχεται" αυτή η δουλειά. 

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Eλάτε ρς παιδιά τώρα, αν είναι ψυχοφθόρα η δουλειά των εκπαιδευτικών γενικά τι να πούμε και για άλλους. Πήγαινε σε εφημερία σε μεγάλο νοσοκομείο να δεις τι γίνεται. Έχω δει γιατρό να λυποθυμάει από κούραση και εξάντληση. Μιλάμε για κόύραση όχι αστεία.
Μην τα παραλέμε, ότι φθείρει και τη ψυχή. Δηλαδή θα σου άρεσε να δουλεύεις σε ένα εργοδότη  9 και 10 ώρες και να παίρνεις 700 ευρώ;

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Όσο μεγαλώνω τόσο πείθομαι ότι σε αυτή την χώρα δεν υπάρχει κουλτούρα για την διαχείριση της ζήλιας προς τον διπλανό ,για όσα  απέκτησε .  Έτσι από ένα ενοχλητικό συναίσθημα, που ούτε απωθείται ούτε καν  συγκαλύπτεται δηλαδή,   πολύ εύκολα μετατρέπεται σε μομφή, σε ομαδική αποδοκιμασία και ενίοτε σε κατακραυγή.
Αυτό το γνωρίζουν ασφαλώς οι πολιτικοί και  αξιοποιούν, τω κατά δύναμη, την φθονερή μας ροπή…
Αν αναρωτιέται κανείς γιατί στην εκπαίδευση υπάρχει αυτός ο κατακερματισμός δεν νομίζω ότι χρειάζεται μεγάλη ανάλυση.
 Έχει το υπουργείο ενεργοποιήσει τα ανακλαστικά όλων μας.
Σπεκουλάρει η Διαμάντω ενάμιση χρόνο με την αξιοκρατία ,τα κονέ κλπ.  Έχει στρέψει τον ένα κατά του άλλου με μια απίθανη ευκολία…
 Εκμεταλλεύτηκε την αγανάκτηση που προκάλεσε η απόφαση του Σπηλιωτόπουλου να αναγνωρίσει την προϋπηρεσία των οαεδιτών (αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού), έριξε το σύνθημα για ισονομία με τον διαγωνισμό, μίλησε αόριστα για λαθρεπιβάτες της εκπαίδευσης και τελικά κατάφερε να περάσει την συρρίκνωση του προσωπικού  χωρίς αντιδράσεις…
Η δίκαιη αγανάκτηση  των συναδέλφων  στην αυθαίρετη απόφαση του Σπηλιωτόπουλου έγινε η λαβή για να πιαστεί η Διαμάντω και να ρίξει νοκ άουτ  όλο το σύστημα που το κόμμα της είχε ουσιαστικά διαμορφώσει…
Αλλά αν αντιληφθούμε αυτό που γίνεται τώρα, η διάσωση του (κομματικού) προσωπικού των ΔΕΚΟ, με αντάλλαγμα τον εξοβελισμό των αδιόριστων εκπαιδευτικών  ,  η ρύθμιση για τους οαεδίτες ήταν παιδικό παράπτωμα. 
Εδώ μιλάμε για πολιτική αγυρτεία.
Και συντελείται με την ανοχή όλων. Έβαλαν τον κανόνα ένα προς πέντε και στην παιδεία. 
Επιχειρούν την συμπίεση του προσωπικού με κάθε τρόπο και  απίστευτη κυνικότητα. Αλλάζουν κατά το δοκούν το ειδικό βάρος στις έννοιες για να εκβιάσουν κάθε λογικοφανές συμπέρασμα. 
Εκμεταλλεύονται την παθητικότητα μιας κοινωνίας που οι ίδιοι την καθήλωσαν σε αυτή την κατάσταση. Μιας κοινωνίας που έχει εθιστεί στο να εσωτερικεύει τις άνωθεν παρεμβάσεις ,προσαρμοζόμενη σε αυτές, στωικά και όχι δημιουργικά.
Μας πετάνε την φόλα για την παιδαγωγική ωφέλεια των συγχωνευμένων.
Ή θα μας πετάξουνε το νέο σχολείο στην μάπα…
Εμείς καθώς είμαστε εκπαιδευμένοι να αφομοιώνουμε τις αποφάσεις της εξουσίας το αποδεχόμαστε ,λίγο δύσκολα στην αρχή, αλλά στο τέλος το προβάλουμε και σαν δικιά μας θέση…
Σωστά, υπάρχει μια λογική στις συγχωνεύσεις. Όμως ποια λογική υπάρχει να θυσιαστούν οι εκπαιδευτικοί για τους κομματικούς μισθοφόρους των ΔΕΚΟ;
Έκανα την αναφορά στον φθόνο ακριβώς για να πω ότι εδώ δεν είναι εργαζόμενος κατά εργαζόμενου. Είναι η πολιτική αθλιότητα ενάντια στην κοινωνία…

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 558
Σύνολο: 560

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.