*

Αποστολέας Θέμα: Νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 69514 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #84 στις: Ιούνιος 20, 2020, 10:17:02 πμ »
Υπάρχουν Καλλιτεχνικά και Μουσικά σχολεία για υπερενασχολησή με τις Τέχνες!!! Σε αυτά τα σχολεία όσως θα έπρεπε να δίνεται στους μαθητές μια μοριοδότηση πριμοδοτική για τις αντίστοιχες σχολές. Θα μπορούσε να αφαιρεθεί το μάθημα από εξεταζόμενο στα Γενικά λύκεια και να δίνει ο απόφοιτος στη σχολή σχέδιο, μετρώντας βέβαια και το απολυτήριο μαζί με τους βαθμούς του στις πανελλήνιες.
Δεν ξέρω τι έχουν σχεδιάσει ή αν απλώς το ξέχασαν (συμβαίνουν κι αυτά στους σοβαρούς μας πολιτικούς), αλλά δήλωσε η υπουργός (νομίζω;) ότι θα υπάρξει νέα εγκύκλιος για τα ειδικά μαθήματα συνολικά. Δεν στέκει πάντως ως επιχείρημα του κλάδου σας το ότι εξετάζεται πανελλαδικά, αφού και τα αθλήματα που αφορούν πολύ περισσότερους μαθητές είναι ειδικό μάθημα, αλλά κανείς δεν μπορεί να προετοιμαστεί στο σχολείο! Ίσως ως κλάδος θα έπρεπε να ζητάτε ενσωμάτωση των Καλλιτεχνικών σε κάθε σχολείο. Εργαστήρια πλήρως εξοπλισμένα με προσωπικό εξειδικευμένο για κάθε σχολείο ή έστω για ομάδες σχολείων. Όπως οι μονάδες για τα εργαστηριακά μαθήματα των επαλ. Κάθε παιδί δικαιούται να έχει επαφή με την Τέχνη. Ουσιαστική όμως επαφή. Δεν είναι η Τέχνη εργαλείο μόνο για συγκεκριμένες σχολές. Θεωρώ ότι κάπου εκει εξασθενεί το επιχείρημά σας, συνάδελφοι. Κατανοώ βέβαια την ανησυχία. Και μια ώρα που κόβεται είναι ζήτημα για κάθε κλάδο, αλλά όταν απαιτούμε συντεχνιακά χάνεται η δύναμή μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:47:07 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #85 στις: Ιούνιος 20, 2020, 11:26:18 πμ »


Τα Μουσικά/Καλλιτεχνικά σχολεία καλύπτουν μεγάλα αστικά κέντρα και προορίζονται μόνο για συνειδητοποιημένους μαθητές που ήδη ξέρουν τι θέλουν από πολύ νωρίς.  Ελλάδα, όμως, δεν είναι μόνο η πρωτεύουσα και δύο-τρεις μεγάλες πόλεις, αλλά και η επαρχία, τα νησιά κλπ. Με το κόψιμο των μαθημάτων τέχνης στα Γενικά Λύκεια, χάνονται οι ίσες ευκαιρίες πρόσβασης για όλους. Πολλά παιδιά,  επί πλέον,  χρειάζονται μία πρώτη συστηματική επαφή με το αντικείμενο και αποφασίζουν αργότερα τι θέλουν να κάνουν, στις μεγαλύτερες τάξεις του  Λυκείου. Ο μαθητής πρέπει να έχει γνώση και άποψη πριν αποφασίσει με τι θα ασχοληθεί στο μέλλον (για αυτό είναι απαραίτητα και τα μαθήματα επιλογής στην Α' Λυκείου). 
Ναι, δήλωσαν κάτι  για νέα εγκύκλιο. Περιμένουμε.  Δεν γνωρίζω τι ετοιμάζουν. Ίσως, τελικά,  το αναθεωρήσουν για τη Γ' .
Η  υπερενασχόληση με τις τέχνες, όπως γράφεις,  δεν είναι το ζητούμενο, αλλά η ουσιαστική επαφή. Τα εργαστήρια είναι πολύ σημαντικά για βιωματική επαφή με την τέχνη. Θα έπρεπε, κανονικά,  να υπάρχει ένα σε κάθε σχολείο. Παρ όλα αυτά ο κάθε εκπαιδευτικός κάνει ό,τι μπορεί για να διδάξει το μάθημα με τα λίγα μέσα που διαθέτει κάθε παιδί (μπλοκ, χαρτιά και μολύβια) με πολύ καλά αποτελέσματα και αυτό  είναι πολύ ενθαρρυντικό.
Όπως γράφεις, η τέχνη δεν είναι  εργαλείο μόνο,για συγκεκριμένες σπουδές. Καλλιεργεί τη δημιουργική σκέψη, ικανότητες επίλυσης προβλημάτων, δεξιότητες και αισθητική. Για αυτόν ακριβώς  τον λόγο μας αφορά όλους και δεν είναι συντεχνιακό το ζήτημα. Κάθε μάθημα έχει τον σκοπό του. Δεν υπάρχουν σημαντικότερα ή λιγότερο σημαντικά μαθήματα. Σήμερα κόβονται τα καλλιτεχνικά, αύριο, κάποια άλλο μάθημα.


Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #86 στις: Ιούνιος 20, 2020, 12:26:44 μμ »

Τα Μουσικά/Καλλιτεχνικά σχολεία καλύπτουν μεγάλα αστικά κέντρα και προορίζονται μόνο για συνειδητοποιημένους μαθητές που ήδη ξέρουν τι θέλουν από πολύ νωρίς.  Ελλάδα, όμως, δεν είναι μόνο η πρωτεύουσα και δύο-τρεις μεγάλες πόλεις, αλλά και η επαρχία, τα νησιά κλπ. Με το κόψιμο των μαθημάτων τέχνης στα Γενικά Λύκεια, χάνονται οι ίσες ευκαιρίες πρόσβασης για όλους. Πολλά παιδιά,  επί πλέον,  χρειάζονται μία πρώτη συστηματική επαφή με το αντικείμενο και αποφασίζουν αργότερα τι θέλουν να κάνουν, στις μεγαλύτερες τάξεις του  Λυκείου. Ο μαθητής πρέπει να έχει γνώση και άποψη πριν αποφασίσει με τι θα ασχοληθεί στο μέλλον (για αυτό είναι απαραίτητα και τα μαθήματα επιλογής στην Α' Λυκείου). 
Ναι, δήλωσαν κάτι  για νέα εγκύκλιο. Περιμένουμε.  Δεν γνωρίζω τι ετοιμάζουν. Ίσως, τελικά,  το αναθεωρήσουν για τη Γ' .
Η  υπερενασχόληση με τις τέχνες, όπως γράφεις,  δεν είναι το ζητούμενο, αλλά η ουσιαστική επαφή. Τα εργαστήρια είναι πολύ σημαντικά για βιωματική επαφή με την τέχνη. Θα έπρεπε, κανονικά,  να υπάρχει ένα σε κάθε σχολείο. Παρ όλα αυτά ο κάθε εκπαιδευτικός κάνει ό,τι μπορεί για να διδάξει το μάθημα με τα λίγα μέσα που διαθέτει κάθε παιδί (μπλοκ, χαρτιά και μολύβια) με πολύ καλά αποτελέσματα και αυτό  είναι πολύ ενθαρρυντικό.
Όπως γράφεις, η τέχνη δεν είναι  εργαλείο μόνο,για συγκεκριμένες σπουδές. Καλλιεργεί τη δημιουργική σκέψη, ικανότητες επίλυσης προβλημάτων, δεξιότητες και αισθητική. Για αυτόν ακριβώς  τον λόγο μας αφορά όλους και δεν είναι συντεχνιακό το ζήτημα. Κάθε μάθημα έχει τον σκοπό του. Δεν υπάρχουν σημαντικότερα ή λιγότερο σημαντικά μαθήματα. Σήμερα κόβονται τα καλλιτεχνικά, αύριο, κάποια άλλο μάθημα.
Συμφωνώ απόλυτα! Δεν λύνεται το ζήτημα όμως με την επιστροφή αυτών των λίγων κατ' επιλογήν μαθημάτων. Σε κανένα Λύκειο, όπου κι αν πήγα δεν δημιουργήθηκε τμήμα για αυτό το επιλεγόμενο. Δεν ξέρω αν τα ποσοστά που ανακοίνωσε το Υπουργείο είναι τα σωστά, αλλά σίγουρα είναι λίγοι εκείνοι που το επιλέγουν το μάθημα. Συνήθως οι μαθητές "σπρώχνονται" να επιλέξουν μαθήματα ανάλογα με τις ειδικότητες μονίμων με οργανική θέση στο κάθε λύκειο κι όχι βάσει των ενδιαφερόντων τους (δυστυχώς!!). Υποχρεωτικά καλλιτεχνικά μαθήματα (μουσική, εικαστικά, θέατρο, χορό, κινηματογράφος...) για όλους τους μαθητές και σίγουρα μέχρι την Α΄λυκείου. Για όλους. Πολύ ελιτίστικο να υπάρχουν μόνο σε μεγάλα αστικά κέντρα αυτού του είδους τα σχολεία. Κι ακριβώς επειδή δεν μπορεί να υπάρχει σε κάθε γειτονιά, χρειάζεται αναπροσαρμογή, ώστε να έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές την ευκαιρία να ασχοληθούν, να έχουν βιωματική σχέση με την Τέχνη. Είναι έλλειμμα πραγματικό της ελληνικής εκπαίδευσης. Έχετε επισκεφθεί φαντάζομαι καλλιτεχνικά εργαστήρια σε απλά δημόσια σχολεία του εξωτερικού! Θλίψη και μελαγχολία για την κατάστασή μας. Οφείλετε να αναδείξετε οι καλλιτεχνικοί σύλλογοι το ζήτημα σε ευρεία βάση. Αυτό σημειώνω εγώ. Φυσικά και όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά, σπουδαία. Η Τέχνη (μαζί και η λογοτεχνία) όμως συνδέει κάθε επιστημονικό τομέα, είναι δυνατόν να το κάνει, μόνο αυτή μπορεί, ενώ ταυτόχρονα εμπλέκει συναισθηματικά περισσότερο από κάθε άλλο αντικείμενο τον μαθητή. Είναι κρίμα να στερούμαστε τέτοια δυναμική. Ελπίζω κάποτε να βρείτε σημείο συνάντησης με τους υπόλοιπους καλλιτεχνικούς κλάδους και να επιδιώξετε κάτι μεγαλύτερο και ουσιαστικότερο από τις λίγες ώρες πάνω-κάτω!

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #87 στις: Ιούνιος 20, 2020, 04:10:01 μμ »
@Jure
Το επιχείρημα δηλαδή είναι ότι, επειδή δε μπορώ να σχηματιστούν τμήματα για επιλεγόμενα σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας, ας τα καταργήσω και εκεί που υπάρχουν;
 
Αν θέλω να λέω ότι παλεύω για ισότητα, καλό θα είναι να φροντίζω να παίρνουν δικαιώματα αυτοί που δεν έχουν, όχι να τα χάνουν αυτοί που μέχρι τώρα τα είχαν!!! Δεν έχει νόημα η ισότητα αν τους εξισώνω όλους προς το χειρότερο!  :o

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:47:07 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #88 στις: Ιούνιος 20, 2020, 04:23:45 μμ »
@Jure
Το επιχείρημα δηλαδή είναι ότι, επειδή δε μπορώ να σχηματιστούν τμήματα για επιλεγόμενα σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας, ας τα καταργήσω και εκεί που υπάρχουν;
 
Αν θέλω να λέω ότι παλεύω για ισότητα, καλό θα είναι να φροντίζω να παίρνουν δικαιώματα αυτοί που δεν έχουν, όχι να τα χάνουν αυτοί που μέχρι τώρα τα είχαν!!! Δεν έχει νόημα η ισότητα αν τους εξισώνω όλους προς το χειρότερο!  :o
Δεν μπορώ να ερμηνεύσω τη λογική των κυβερνώντων - αν υπάρχει, γιατί απλώς κοπτορραπτική κάνουν όλα αυτά τα χρόνια, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να δουλέψουν τα σχολεία με όσους έχουν- άρα ούτε τα επιχειρήματά τους. Για τους εκπαιδευτικούς καλλιτεχνικών ειδικοτήτων, αλλά και για την κοινωνία ολόκληρη, όφελος θα ήταν να υπάρχει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ η καλλιτεχνική παιδεία για όλους ισότιμα, σε επίπεδο ΚΑΛΟ, όχι με μια ώρα μουσικής στα γυμνάσια, καμία στα λύκεια, χωρίς θεατρική αγωγή, παρά μόνο στο δημοτικό, εικαστικά με υλικά των παιδιών (λες κι όλες οι οικογένειες μπορούν να πάρουν) στον ίδιο χώρο που κάνουν και όλα τα άλλα μαθήματα και μόνο όσα παιδιά έχουν κλίση και κοντά τους μουσικό/ καλλιτεχνικό σχολείο να έχουν την ευκαιρία να διαμορφώσουν ολόπλευρα την προσωπικότητά τους. Χρειάζεται όραμα και ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για ουσιαστική ένταξη της καλλιτεχνικής παιδείας στα ελληνικά δημόσια σχολεία. Υπήρξα στους λίγους τυχερούς, που στο σχολείο τους είχαν εμπνευσμένους δασκάλους, οι οποίοι και στο περιθώριο του χρόνου τους, εθελοντικά είχαν δημιουργήσει θεατρική ομάδα. Είναι πραγματικά δυστυχία που δεν το έχει ζήσει η πλειοψηφία των μαθητών. Ήταν ήδη εξοβελισμένη η Τέχνη από τα σχολεία μας. Δεν δημιουργεί καμία διαφορά το παρόν ωρολόγιο. Έπρεπε από καιρό να διεκδικούμε άλλου τύπου σχολεία! Μουσικοί, εικαστικοί, χορευτές, θεατρολόγοι και όσοι εμπλέκονται, θα μπορούσαν να ενωθούν και να διεκδικούν έντονα. Αλλά πιθανότατα είναι και οι ίδιοι διασπασμένοι σε χίλια κομμάτια και αλληλοτρώγονται, όπως κι όλες οι άλλες ειδικότητες.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #89 στις: Ιούνιος 20, 2020, 04:35:36 μμ »
Το παρόν ωρολόγιο δημιουργεί τη διαφορά που έκανε ο εμπνευσμένος καθηγητής σου με τη θεατρική ομάδα. Ό,τι δουλεύει σε αυτό το σύστημα, δυστυχώς επαφίεται στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών. Έστω και αυτές τις ώρες, τις ελάχιστες, στα λίγα σχολεία που σχηματίστηκαν τμήματα, κάποιοι συνάδελφοι έκαναν θαύματα. Τώρα δε θα μπορούν.

Προφανώς και χρειάζονται βελτιώσεις στο σύστημα συνολικά και οριζόντια. Η συγκεκριμένη όμως αλλαγή δεν είναι θετική.

Αποσυνδεδεμένος svoura

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #90 στις: Ιούνιος 20, 2020, 05:23:45 μμ »
Το παρόν ωρολόγιο δημιουργεί τη διαφορά που έκανε ο εμπνευσμένος καθηγητής σου με τη θεατρική ομάδα. Ό,τι δουλεύει σε αυτό το σύστημα, δυστυχώς επαφίεται στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών. Έστω και αυτές τις ώρες, τις ελάχιστες, στα λίγα σχολεία που σχηματίστηκαν τμήματα, κάποιοι συνάδελφοι έκαναν θαύματα. Τώρα δε θα μπορούν.

Προφανώς και χρειάζονται βελτιώσεις στο σύστημα συνολικά και οριζόντια. Η συγκεκριμένη όμως αλλαγή δεν είναι θετική.

Θα ήθελα να ήμουν στο σχολείο που δουλεύεις, τη στιγμή της  εμπνευσης σου, να σε κάνω χάζι...   ;D

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #91 στις: Ιούνιος 20, 2020, 05:35:55 μμ »
Μουσικοί, εικαστικοί, χορευτές, θεατρολόγοι και όσοι εμπλέκονται, θα μπορούσαν να ενωθούν και να διεκδικούν έντονα. Αλλά πιθανότατα είναι και οι ίδιοι διασπασμένοι σε χίλια κομμάτια και αλληλοτρώγονται, όπως κι όλες οι άλλες ειδικότητες.

Δεν ισχύει. Ενωμένοι είμαστε και διεκδικούμε από κοινού.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #92 στις: Ιούνιος 20, 2020, 05:36:31 μμ »
Θα ήθελα να ήμουν στο σχολείο που δουλεύεις, τη στιγμή της  εμπνευσης σου, να σε κάνω χάζι...   ;D

Συνάδελφε, εγώ φιλόλογος είμαι, δεν το 'χω πολύ με τις τέχνες. Έχω δει όμως εξαιρετικούς συναδέλφους μουσικούς και εικαστικούς να κάνουν καταπληκτική δουλειά με τα παιδιά. Από χορωδίες, συναυλίες και γιορτές μέχρι μπατίκ φουλάρια, κοσμήματα αλλά και σχέδιο για αποφόρτιση από την πίεση των πανελληνίων. Δεν βρίσκω κανένα λόγο γιατί να μην γίνονται αυτά στο σχολείο, αντίθετα τα βρίσκω πολύ δημιουργικά και ουσιαστικά. Δεν καταλαβαίνω σε τι ωφελεί η κατάργησή τους, ειλικρινά.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #93 στις: Ιούνιος 21, 2020, 07:58:03 πμ »
Το παρόν ωρολόγιο δημιουργεί τη διαφορά που έκανε ο εμπνευσμένος καθηγητής σου με τη θεατρική ομάδα. Ό,τι δουλεύει σε αυτό το σύστημα, δυστυχώς επαφίεται στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών. Έστω και αυτές τις ώρες, τις ελάχιστες, στα λίγα σχολεία που σχηματίστηκαν τμήματα, κάποιοι συνάδελφοι έκαναν θαύματα. Τώρα δε θα μπορούν.

Προφανώς και χρειάζονται βελτιώσεις στο σύστημα συνολικά και οριζόντια. Η συγκεκριμένη όμως αλλαγή δεν είναι θετική.

elranna,
συμφωνώ και αυτό ακριβώς είναι το θέμα μας. Όλα αυτά τα ωραία (θέατρο, εικαστικά, μουσική), στο σχολείο, χωρίς ώρες,  δεν γίνονται.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 21, 2020, 08:01:41 πμ από harac »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #94 στις: Ιούνιος 21, 2020, 09:32:53 πμ »
..Αποκαλεί "fake news" τον εξοβελισμό της τέχνης από τα σχολεία.....

 Ο παραπάνω εξοβελισμος έπεται του προηγηθεντος "εξοβελισμού" της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Τέτοια και άλλα πολλά θα συμβαίνουν σε ένα σύστημα στο οποίο ουσιαστικά  δεν ενδιαφέρονται ούτε οι γονείς για την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης που παρέχεται στα παιδιά τους.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 21, 2020, 09:35:59 πμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #95 στις: Ιούνιος 21, 2020, 10:28:57 πμ »
Δεν ισχύει. Ενωμένοι είμαστε και διεκδικούμε από κοινού.
Χαίρομαι που το διαβάζω. Καλή τύχη στον αγώνα σας. Ένα υπόμνημα με εμπεριστατωμένα στοιχεία και ολοκληρωμένο σχέδιο κοστολογημένο θα μπορούσατε να στείλετε στο υπουργείο. Θα μείνει παρακαταθήκη. Μόνο τα επίσημα έγγραφα μένουν. Η δημοσιότητα του θέματος βοηθά, αλλά είναι εφήμερη και ξεφουσκώνει αμέσως μόλις προκύψει το επόμενο θέμα. Και τα θέματα έρχονται απανωτά. Αναμένουμε και το ωρολόγιο των επαλ. Ή τα ξέχασαν;

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #96 στις: Ιούνιος 21, 2020, 08:30:19 μμ »
Ευχαριστούμε πολύ.

Εχθές Σάββατο, οργανώθηκε κοινή εκδήλωση διαμαρτυρίας μαζί με μουσικούς και θεατρολόγους, την Α.Σ.Κ.Τ. και το Ε.Ε.Τ.Ε. στον χώρο της  Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Αθήνας. Παραστάσεις διαμαρτυρίας έκαναν και κάνουν  τοπικές Ε.Λ.Μ.Ε.
Ήδη ξεκινήσαμε νομική προσβολή, ώστε να ακυρωθεί η συγκεκριμένη Υπουργική απόφαση.
Όποιος έχει έννομο συμφέρον (εκπαιδευτικός με οργανική σε ΓΕΛ ή γονέας μαθητή/τριας που σήμερα βρίσκεται στην Α΄Λυκ. και προσανατολίζεται για καλλιτεχνικές σπουδές) μπορεί να το δηλώσει στο mail της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων. Περισσότερες πληροφορίες εδώ:

https://www.facebook.com/enoshkkm/

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #97 στις: Ιούνιος 22, 2020, 05:09:53 πμ »
Δελτίο Τύπου:

Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων

https://www.facebook.com/enoshkkm/

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 277
Σύνολο: 294

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.