0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η απάντηση στην ερώτηση αν θα πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο είναι αυτονόητη.Προφανώς και θα πρέπει να υπάρχει.Η όποια κριτική και οι προτάσεις μας θα πρέπει να αφορούν τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να γίνει...Πριν από 1 - 2 χρόνια όταν η Διαμαντοπούλου είχε βραβεύσει σε κάποια εκδήλωση κάποιους καθηγητές, η ΟΛΜΕ έβγαλε μια οργισμένη ανακοίνωση ότι η βράβευση αποτελεί ύβρις προς τους εκπαιδευτικούς καθώς τους χωρίζει σε καλούς και κακούς!!! Λές και δεν υπάρχουν καθηγητές ευσυνείδητοι που δίνουν και την ψυχή τους στην τάξη και καθηγητές πλήρως αδιάφοροι... Προσωπικά γνωρίζω καθηγητή σε εσπερινό λύκειο ο οποίος δεν μπήκε ούτε μία φορά μέσα στην τάξη και πήγαινε στο σχολείο μόνο για να κάνει πλακίτσα με τον διευθυντή.... Αυτός ο άνθρωπος πληρωνόταν κανονικά για ένα ολόκληρο χρόνο. Αυτό είναι το τίμημα της μη αξιολόγησης. Ένα δημόσιο σχολείο μπάχαλο που τα όποια θετικά του στοιχεία οφείλονται στην προσωπική ευσυνειδησία κάποιων και όχι σε οργανωμένους θεσμούς....
Αυτο με τα αποσιωπητικα δεν ειναι σωστο.Θα μας αφησεις να οργιασει η φαντασια μας;Τι εγινε οταν εφτασε η ωρα των Πανελληνιων λοιπον;
πόσο συμφωνώ να ξερες!!!!
... και δεν ήταν μόνο η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για τη βράβευση. Εκείνες τις μέρες υπήρξε καταιγισμός "πύρινων" ανακοινώσεων στο διαδίκτυο κατά της εκδήλωσης βράβευσης και της αξιολόγησης. Δείτε, για παράδειγμα, το παρακάτω κείμενο, στο οποίο ο συντάκτης χαρακτηρίζει τις προσπάθειες των συναδέλφων για καινοτόμες δράσεις στα σχολεία ως "περιβαλλοντικές αηδίες", "ρομποτικά γκατζετάκια" και χαμένο χρόνο! http://www.alfavita.gr/diktika/diktika14310.phpΜε αηδίες ασχολούνται, δηλαδή, τόσα χρόνια οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των περιβαλλοντικών και πολιτιστικών προγραμμάτων στα γυμνάσια/λύκεια, οι οποίοι, παρά το βαρύ καθημερινό τους πρόγραμμα, συμμετέχουν με όρεξη, χαρά, ενδιαφέρον και ανυπομονησία στην εκπαιδευτική διαδικασία δουλεύοντας εθελοντικά αναρίθμητες ώρες εκτός σχολικού ωραρίου. Έτσι, γιατί τό 'χουν μεράκι ... Ρομποτικά γκατζετάκια είναι οι προσπάθειες συναδέλφων για εφαρμογή νέων, σύγχρονων τρόπων διδασκαλίας που ξεφεύγουν από το τυποποιημένο, βαρετό μάθημα με το μαυροπίνακα, το οποίο δεν αφήνει περιθώρια για κέφι, έμπνευση και δημιουργική σκέψη στους μαθητές μας ...
Εγώ ξέρω ότι ο καθηγητής που δεν κάνει μάθημα στο σχολείο είναι ο αγαπημένος όλων των τεμπέληδων μαθητών, που είναι και οι περισσότεροι στην τάξη, μέχρι να δούνε τους βαθμούς των πανελλαδικών! Τους κάνει όλα τα χατήρια και αυτοί τον καλύπτουν και τον στηρίζουν σε οποιαδήποτε δραστηριότητα αναλαμβάνει, γιατί 'είναι πιο κοντά στα παιδιά.' Φυσικά μέσα στην τάξη όταν πιέζεις για να κάνεις μάθημα σου λένε οι μαθητές ότι ο τάδε καθηγητής δεν κάνει ποτέ μάθημα, εσείς γιατί κάνετε κάθε μέρα;!Προσωπικά έχω κουραστεί να πιέζω συνεχώς για να γίνεται το αυτονόητο στην τάξη και στο τέλος να φαίνονται οι τεμπέληδες ως σωτήρες του σχολείου.Και στην αξιολόγηση οι τεμπέληδες καθηγητές θα βγουν κερδισμένοι!