0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διορθώνω: Ο σχολικός σύμβουλος είναι ο μόνος δυνάμει κατάλληλος για αξιολογητής. Εννοώντας ότι εάν δεν είναι αυτός, τότε δεν μπορεί να είναι κανένα άλλο στέλεχος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Στο άρθρο που διάβασα έλεγε ότι δεν είναι σαφές ακόμη τι θα γίνει με τους καθηγητές που θα “κοπούν”. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει περίπτωση να μεταταγούν ή θα απολυθούν ή θα επιμορφωθούν πάλι; και αυτοί που θα αξιολογήσουν έχουν ποτέ αξιολογηθεί ή μόνο κομματικά θα το βλέπουμε το θέμα;
Δηλαδη θεωρειτε πιο καταλληλους τους μαθητες και τους γονεις τους να μας αξιολογουν;;;;;;;;; Τι κριτηρια εχουν τα παιδια;;; Ποιος τους εβαλε καλο βαθμο (αξιζουν , δεν αξιζουν) και ποιος δεν ειναι πολυ αυστηρος μαζι τους. Ειναι σε θεση τα παιδια να κρινουν ποιος ειναι ο αξιος εκπαιδευτικος και ποιος οχι;;;;;;;;;; Εγω ακουω τα εξ'αμαξης στην ταξη γιατι εχω την υπερβολικη απαιτηση να μην χαζευουν την ωρα του μαθηματος και να δουλευουν τοσο στο σπιτι οσο και στην ταξη..... Θα τους χαριζουμε βαθμους και θα ειμαστε χαλαροι μαζι τους μηπως μας συμπαθησουν και μας αξιολογησουν θετικα;;; Ποιος θα μπορει να κανει μαθημα σε ενα τετοιο σχολειο που τα παιδια θα εχουν τροπο να μας "εκβιαζουν";;;; Οσο για τους γονεις.. Μη μου πειτε οτι δεν εχετε βιωσει ποτε το θεατρο του παραλογου απο συλλογους γονεων ή απο μεμονωμενους γονεις στα σχολεια που εισαστε... Οι βαθμοι που θα βαζουμε απο εδω και περα θα ειναι το κριτηριο για να αξιολογηθουμε θετικα ή οχι.. Αδικο εχω;;;; Με ενδιαφερει να ακουσω αλλες γνωμες , μπορει να τα βλεπω λαθος τα πραγματα
Παράθεση από: moustard στις Απριλίου 03, 2011, 10:56:37 pmΔηλαδη θεωρειτε πιο καταλληλους τους μαθητες και τους γονεις τους να μας αξιολογουν;;;;;;;;; Τι κριτηρια εχουν τα παιδια;;; Ποιος τους εβαλε καλο βαθμο (αξιζουν , δεν αξιζουν) και ποιος δεν ειναι πολυ αυστηρος μαζι τους. Ειναι σε θεση τα παιδια να κρινουν ποιος ειναι ο αξιος εκπαιδευτικος και ποιος οχι;;;;;;;;;; Εγω ακουω τα εξ'αμαξης στην ταξη γιατι εχω την υπερβολικη απαιτηση να μην χαζευουν την ωρα του μαθηματος και να δουλευουν τοσο στο σπιτι οσο και στην ταξη..... Θα τους χαριζουμε βαθμους και θα ειμαστε χαλαροι μαζι τους μηπως μας συμπαθησουν και μας αξιολογησουν θετικα;;; Ποιος θα μπορει να κανει μαθημα σε ενα τετοιο σχολειο που τα παιδια θα εχουν τροπο να μας "εκβιαζουν";;;; Οσο για τους γονεις.. Μη μου πειτε οτι δεν εχετε βιωσει ποτε το θεατρο του παραλογου απο συλλογους γονεων ή απο μεμονωμενους γονεις στα σχολεια που εισαστε... Οι βαθμοι που θα βαζουμε απο εδω και περα θα ειναι το κριτηριο για να αξιολογηθουμε θετικα ή οχι.. Αδικο εχω;;;; Με ενδιαφερει να ακουσω αλλες γνωμες , μπορει να τα βλεπω λαθος τα πραγματαδεν έχεις απόλυτα λάθος βέβαια....αλλά τα κριτήρια του υπουργείου είναι άλλα. Εξαρτάται τι ψάχνει κανείς να αξιολογήσει... αν θέλει να αξιολογήσει την ποιότητα της εκπ/σης θα πρέπει να το κάνει σε συνάρτηση με ένα σωρό παράγοντες - υποδομές, υλικό, χρόνο διδασκαλίας, επίδοση των μαθητών ( ίσως και σε πανελλαδικά ελεγχόμενα θέματα), σύγκριση αποδοτικότητας του καθηγητή με βαθμολογία στις πανελλαδικές κτλ). αν πάλι κάποιος ψάχνει να αξιολογήσει με σκοπό το "ξεσκαρτάρισμα" του καλού απ΄τον κακό τότε θα αναζητήσει με άλλα κριτήρια, πχ ποιές μαθητοκεντρικές πρακτικές ακολουθήθηκαν, πόσο συχνά, τι πρωτοβουλίες πήρε ο καθηγητής, ποια εξωδιδακτικά καθήκοντα ανέλαβε κτλ κτλ. οι μαθητές μπορουν να μας αξιολογήσουν ίσως καλύτερα απο τον καθένα... στο εξωτερικό πάντως, όταν μοιράζονται ερωτηματολόγια στους μαθητές ειναι πολύ συγκεκριμένα ακριβώς για να αποφεύγονται περιπτώσεις όπως η δική σου που η απαίτησή σου μπορεί να μεταφραστεί με λάθος τρόπο απο τους μαθητές. Έτσι εκεί οι ερωτήσεις είναι τύπου "προσέρχεται έγκαιρα στο μάθημα", "βάζει πάνω απο μία άσκηση για το σπίτι κάθε φορά", "βάζει ομαδικές εργασίες " κτλ ...
ακριβώς όπως τα γράφει ο /η debio. οι ερωτήσεις θα είναι τέτοιες που δε θα επιτρέπουν στον μαθητή να βγάλει τα απωθημένα του. δε θα ρωτήσουν ας πούμε τον μαθητή Ποιόν καθηγητή προτιμάς; 'η ποιά είναι η πιο στρίγγλα καθηγήτρια;
Παράθεση από: bitch στις Απριλίου 03, 2011, 11:41:35 pmακριβώς όπως τα γράφει ο /η debio. οι ερωτήσεις θα είναι τέτοιες που δε θα επιτρέπουν στον μαθητή να βγάλει τα απωθημένα του. δε θα ρωτήσουν ας πούμε τον μαθητή Ποιόν καθηγητή προτιμάς; 'η ποιά είναι η πιο στρίγγλα καθηγήτρια;Μακαρι.. Αλλα η αποτελεσματικοτητα του καθηγητη δεν ειναι υποκειμενικο κριτηριο;;;; Και τι θα απαντησει ο μαθητης που αδιαφορει πληρως για το μαθημα;;; Και μη μου πειτε πως δεν εχετε τετοιους μαθητες. Ολοι ξερουμε οτι δε γινονται θαυματα και οτι οι συνθηκες ζωης στο σπιτι παιζουν σημαντικο ρολο. Οταν ενας γονιος δεν εμφανιζεται στο σχολειο ουτε για να παρει τους βαθμους πως θα συνεργαστουμε για την προοδο του παιδιου;;; Δε θα επρεπε να υπαρχει αμεση επαφη με τις κοινωνικες υπηρεσιες; Δυνατοτητα ψυχολογου ή κοινωνικου λειτουργου στα σχολεια;Δε διαφωνω με την αξιολογηση απλα το συστημα πρεπει να αλλαξει ριζικα και να μη ζητανε ολες τις ευθυνες απο τον εκπαιδευτικο ακομα και για πραγματα που δεν ειναι στο χερι του να ελεγξει... Εχω στενοχωρηθει απειρες φορες για παιδια που δεν μπορουμε να τα βοηθησουμε ουσιαστικα παρολες τις προσπαθειες ακομα και ολοκληρου του συλλογου αφου οι συνθηκες στο σπιτι και η νοοτροπια των γονεων λειτουργουν καταλυτικα..Σωστη κουβεντα το "εξαρταται τι ψαχνουν να αξιολογησουν"Ζουμε στην Ελλαδα της διαφθορας και δεν εχω εμπιστοσυνη... Η συνεχεια επι της οθονης και θα μας λυσει, δυστυχως, τις αποριες
συμφωνώ... για παράδειγμα φέτος μοιράσαμε ερωτηματολόγια στα παιδιά στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων και αρκετά από αυτά απάντησαν -το ανέφεραν τα ίδια αργότερα- χωρίς να ασχοληθούν και πολύ-πολύ... μάλιστα μια τάξη που η διευθύντρια τους είχε τρίξει τα δόντια απάντησαν σε όλα αρνητικά... το τι αποτέλεσμα βγήκε δεν το συζητώ...εξάλλου το έργο ενός εκπαιδευτικού είναι πολύπλευρο και πολλές φορές η αξία του φαίνεται στην πορεία των χρόνων και ίσως όχι απαραίτητα την ίδια τη χρονιά... εγώ στην Γ' Γυμν είχα μια καθηγήτρια φιλόλογο - πολύ προχωρημένη για την εποχή της- μικρούλα, διορισμένη στην επαρχία και με πολύ πάθος με τη δουλειά της και το θέατρο... το τι δραματοποίηση κάναμε, τι παίξιμο ρόλων, τι διαλόγους ατελείωτους... τότε αν μας ρωτούσες θα απαντούσαμε ότι ήταν η ώρα του παιδιού, δεν απστηθίζαμε, δεν καταπιεζόμασταν... πολύ αργότερα συνειδητοποίησα ότι θυμάμαι και έζησα περισσότερα πράγματα από πολλούς άλλους καθηγητές που είχα... να μη σχολιάσω το πως της έβλεπαν οι παλαιότεροι και στενόμυαλοι συνάδελφοι, φαινόταν αυτό και ας ήμασταν και μαθητές...καλό βράδυ σε όλους...