0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι ερευνητικές εργασίες πιθανώς να ανατεθούν στους τεχνολόγους, αφού η τεχνολογία θα αφαιρεθεί από το Γυμνασιο σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούν σχετικά με την πρόταση της επιτροπής για το νέο πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου.
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα.............
φίλε μου "τα βυζντινά μνημεία της Λάρισας" δεν είναι ερευνητική εργασία. Παρακαλώ ενημερώσου τι είναι έρευνα. Γιατί δεν είναι ούτε έκθεση ούτε ένα κείμενο από απλές αναφορές.
Παράθεση από: mpesg στις Απριλίου 09, 2011, 08:54:11 amπαιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. Αυτό που είπαν είναι:"εκπαιδευτικούς πολύ υψηλής επιστημονικής εξειδίκευσης (το 34.7% των έχουν πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα (μετεκπαίδευση στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό, κατοχή δεύτερου πτυχίου ανώτατης εκπαίδευσης, μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης Master ή Διδακτορικό)"
Ενωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών: Διεξαγωγή ανοικτής συζήτησης ενόψει της κατάργησης των μαθημάτων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ σε Γυμνάσιο και Λύκειοhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=28865Ενωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών: Διεξαγωγή ανοικτής συζήτησης ενόψει της κατάργησης των μαθημάτων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ σε Γυμνάσιο και Λύκειο09/04/2011 - 08:18Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών (Technology Teachers’ Association)Πτυχιούχοι ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ Τ.Θ. 45015 – Τ.Κ. 13510 Αγ. Ανάργυροι Αττικής , Τηλ: 6973275324 URL: http://www.ete.gr , E-mail:ete@ete.gr Αθήνα, 08 / 4 / 2011ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Διεξαγωγή ανοικτής συζήτησης ενόψει της κατάργησης των μαθημάτων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ σε Γυμνάσιο και ΛύκειοΜετά την κατάργησή του από το Λύκειο, το μάθημα της Τεχνολογίας, όπως όλα δείχνουν, οδεύει σε εκφυλισμό και ουσιαστική εξαφάνιση και από τα Γυμνάσια! Ένα μάθημα με διαφορετικό χαρακτήρα από τα άλλα μαθήματα και με διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας (μαθητοκεντρικό). Ένα μάθημα που αγάπησαν οι μαθητές, αφού τους «ελευθέρωνε» από το θρανίο και από τους συμβατικούς τρόπους μάθησης, θα σταματήσει ύστερα από 18 χρόνια να υπάρχει και στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου. Προωθείται η κατάργησή του χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση και σε αντίθεση με την εκπαιδευτική πρακτική όλων σχεδόν των Ευρωπαϊκών Χωρών που έχουν θεσπίσει εδώ και δεκαετίες στα προγράμματα των τάξεων της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, τα Τεχνολογικά μαθήματα όπως και με τη συνθήκης της Λισσαβόνας, που ως βασικό στοιχείο περιλαμβάνει την ανάπτυξη «τεχνολογικής κουλτούρας» σε όλους τους πολίτες της Ευρωπαϊκής ¨Ενωσης. Επακόλουθο της κατάργησης των μαθημάτων Τεχνολογίας σε Γυμνάσιο και Λύκειο, η απώλεια περισσοτέρων από χιλίων οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών των κλάδων που έχουν ανάθεση τα μαθήματα και η δημιουργία σοβαρών προβλημάτων στους συναδέλφους.Η Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών (Ε.Τ.Ε) με σκοπό να ενημερώσει τους συναδέλφους όλων των κλάδων που διδάσκουν τα μαθήματα, για τις δυσμενείς εξελίξεις αλλά κυρίως ύστερα από τη συζήτηση που θα ακολουθήσει να συντονίσουμε όλοι μαζί τις ενέργειες που απαιτούνται για να αποτραπούν οι διαφαινόμενες καταστροφικές συνέπειες στο Νέο Σχολείο, διοργανώνει ανοικτή συζήτηση το Σάββατο 16 Απριλίου στις 10 π.μ. στα κεντρικά κτίρια της ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) Αθηνών (Σταθμός ΗΣΑΠ Ειρήνη) και καλεί να συμμετάσχουν σε αυτή: § Τους Εκπαιδευτικούς όλων των κλάδων που διδάσκουν Τεχνολογία σε Γυμνάσια και Λύκεια και τις Επιστημονικές τους Ενώσεις§ Τους Σχολικούς Συμβούλους Τεχνολογικών Μαθημάτων§ Την ΟΛΜΕ§ Το Σύλλογο Εκπαιδευτικού Προσωπικού και το Σύλλογο Σπουδαστών της ΑΣΠΑΙΤΕ§ Οποιονδήποτε άλλο πιστεύει στην αναγκαιότητα της συνέχισης διδασκαλίας του μαθήματος στα Γυμνάσια και Λύκεια.Η παρουσία και η συμμετοχή όλων μας είναι εξαιρετικά αναγκαία Το Δ.Σ. της Ε.Τ.Ε.
Παράθεση από: mpesg στις Απριλίου 09, 2011, 08:54:11 amπαιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. Εσύ, συμφωνείς με τη "Διαμαντω" που (εμμέσως, πλήν σαφώς, υποστηρίζει τη πρόταξη των κατόχων Ph.D και Μ.Sc. (όπως γίνεται σ΄ όλα τα προηγμένα κράτη) για την επίβλεψη των Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, ή τάσσεσαι με την άποψη που υποστηρίζει τη πρόταξη - γενικώς και αορίστως - των τεχνολόγων;
Παράθεση από: xaan στις Απριλίου 09, 2011, 11:04:28 amΠαράθεση από: mpesg στις Απριλίου 09, 2011, 08:54:11 amπαιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. Εσύ, συμφωνείς με τη "Διαμαντω" που (εμμέσως, πλήν σαφώς, υποστηρίζει τη πρόταξη των κατόχων Ph.D και Μ.Sc. (όπως γίνεται σ΄ όλα τα προηγμένα κράτη) για την επίβλεψη των Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, ή τάσσεσαι με την άποψη που υποστηρίζει τη πρόταξη - γενικώς και αορίστως - των τεχνολόγων;Γαιτί φοβάστε τον ανταγωνισμό με το κλάδο της Τεχνολογίας, που λόγω των δυσκολιών να μπουν στην εκπαίδευση, έχουν ούτως ή άλλως διδακτορικά και μεταπτυχιακά οι περισσότεροι από αυτούς; Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία στο λύκειο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ερευνητική εργασία και έχει και επιβλέποντα καθηγητή. Στα αλήθεια μετά από 18 χρόνια διδασκαλίας της Τεχνολογίας- ερευνητικών εργασιών θα άρεσε αν σε περίπτωση ο κλάδο σας δίδασκε το μάθημα, να σας αφαιρούσαν το δικαίωμα αυθαίρετα της ανάθεσης των ερευνητικών εργασιών που ούτως ή άλλως δίδασκε τόσα χρόνια;ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, και πιστεύω να μην γίνει