*

Αποστολέας Θέμα: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο  (Αναγνώστηκε 6504 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
« στις: Απριλίου 08, 2011, 08:01:55 pm »
ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Ο "πολύς" Bill Gates σε ομιλία του σε ένα γυμνάσιο, μίλησε για 11 κανόνες ζωής που δεν έμαθαν και δεν θα μάθουν στο σχολείο. Μιλάει για το πως οι «προοδευτικοί» δάσκαλοι δημιούργησαν μια γενιά χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και πως αυτή αντίληψη προετοιμάζει τα παιδιά να αποτύχουν στον πραγματικό κόσμο.
Για το χρήμα ξέχασε να πει κάτι....!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=YYOy9P54yk4&feature=related

« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 11, 2011, 10:39:11 am από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:30:51 »

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 08, 2011, 08:12:08 pm »
ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Ο "πολύς" Bill Gates σε ομιλία του σε ένα γυμνάσιο, μίλησε για 11 κανόνες ζωής που δεν έμαθαν και δεν θα μάθουν στο σχολείο. Μιλάει για το πως οι «προοδευτικοί» δάσκαλοι δημιούργησαν μια γενιά χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και πως αυτή αντίληψη προετοιμάζει τα παιδιά να αποτύχουν στον πραγματικό κόσμο.
Για το χρήμα ξέχασε να πει κάτι....!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=YYOy9P54yk4&feature=related


Κανόνας 4: Εάν νομίζεις ότι ο καθηγητής σου είναι σκληρός, περίμενε μέχρι να δεις το αφεντικό σου αργότερα..... :D

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 08, 2011, 08:33:28 pm »
Κανόνας 11: Να είσαι ευγενικός με τους σπασίκλες. Στο τέλος μάλλον θα καταλήξεις να δουλεύεις για έναν από αυτούς......!!!


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 08, 2011, 09:00:38 pm από dessi »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #3 στις: Απριλίου 08, 2011, 08:57:16 pm »
Tώρα μεταξύ μας, ναι μεν πολύ βολικά παραλείπει να αναφέρει τον κόσμο που χτίζει μαζί με τους ομοίους του για τη νεά γενιά, αλλά σ' αυτά που λέει, δεν έχει και πολύ άδικο. Υπάρχει μια τάση κανακέματος των νέων παιδιών, με αποτέλεσμα να προσγειώνονται ανώμαλα μετά. Και εμείς μεγαλώσαμε σαν καλομαθημένα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, αλλά νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια παραέγινε το κακό. Μάλλον θα ξυπνήσουν απότομα, όπως πάει το πράγμα... ???
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:30:51 »

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #4 στις: Απριλίου 08, 2011, 11:10:39 pm »
Ο κύριος Gates ξεχνάει να αναφέρει ότι η microsoft απασχολεί ακριβώς αυτά τα παιδιά που και καλά δεν έχουν αίσθηση της πραγματικότητας και τελείωσαν τα γυμνάσια και τα οποία ήταν πολύ καλοί στην πληροφορική, μαθηματικά και άλλες επιστήμες.

Μάλλον η διάλεξη του κυρίου (που δεν ξέρει τι έχει από χρήματα) θα έπρεπε να απευθύνεται περισσότερο σε πανεπιστήμια. Πραγματικά στα πανεπιστήμια της Ελλάδας, οι πανεπιστημιακοί ζούνε σε μια γυάλα που ουδεμία σχέση έχει με την πραγματική ζωή έξω. Πλήρης εσωστρέφεια και κανένας προσανατολισμός να πείσουν επιχειρήσεις και βιομηχανίες της Ελλάδας για έρευνες προϊόντων καινοτομίας. Κανένα ρίσκο απολύτως, παρα μόνο θεωρίες επιστημονικές που φυσικά δεν νοιάζουν ιδιαίτερα τους εργοδότες της Ελλάδας. Τους άλλους εργοδότες άλλων χωρών τους νοιάζει. Για αυτό και η Ελλάδα δεν παράγει τίποτα

Συμφωνώ σε ένα: ότι οι μαθητές θα πρέπει να μαθαίνουν ότι η χειρονακτική εργασία δεν είναι κακό και υποτιμητικό. Ειδικά στην Ελλάδα θα πρέπει με κάποιο τρόπο να αγαπήσουν τη γη, το χώμα, τους αγρούς, την αγροτική ζωή, να την βλέπουν πιο φιλικά.

Και ειδικά τα παιδιά των πόλεων. οι αγρότες βγαίνουν στην σύνταξη, ποιος θα τους αντικαταστήσει οεο;;;

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #5 στις: Απριλίου 09, 2011, 12:05:51 pm »
Κανένα ρίσκο απολύτως, παρα μόνο θεωρίες επιστημονικές που φυσικά δεν νοιάζουν ιδιαίτερα τους εργοδότες της Ελλάδας.
Έχω πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μάθω ποιος εργοδότης θα ενδιαφερόταν για τις "επιστημονικές θεωρίες", που τόσο απαξιωτικά αναφέρεσαι σε αυτές, του πρόσφατα γνωστότερου στην Ελλάδα πρωταγωνιστή του Logicomix, Μπέρτραντ Ράσελ.

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #6 στις: Απριλίου 09, 2011, 12:13:35 pm »
Bill Gates on mosquitos, malaria and education

http://www.ted.com/talks/bill_gates_unplugged.html

(Έχει και υπότιτλους στα ελληνικά. Ανοίξτε την πτυσσόμενη λίστα,εκεί που γράφει subtitles)

« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 09, 2011, 12:19:19 pm από dessi »

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #7 στις: Απριλίου 09, 2011, 12:35:31 pm »
Bill Gates: How state budgets are breaking US schools

America's school systems are funded by the 50 states. In this fiery talk, Bill Gates says that state budgets are riddled with accounting tricks that disguise the true cost of health care and pensions and weighted with worsening deficits -- with the financing of education at the losing end.

http://www.ted.com/talks/bill_gates_how_state_budgets_are_breaking_us_schools.html

(Δυστυχώς δεν έχει υπότιτλους στα ελληνικά)

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #8 στις: Απριλίου 09, 2011, 10:03:20 pm »
Κανένα ρίσκο απολύτως, παρα μόνο θεωρίες επιστημονικές που φυσικά δεν νοιάζουν ιδιαίτερα τους εργοδότες της Ελλάδας.
Έχω πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μάθω ποιος εργοδότης θα ενδιαφερόταν για τις "επιστημονικές θεωρίες", που τόσο απαξιωτικά αναφέρεσαι σε αυτές, του πρόσφατα γνωστότερου στην Ελλάδα πρωταγωνιστή του Logicomix, Μπέρτραντ Ράσελ.

Δεν αναφέρομαι απαξιωτικά στις επιστημονικές θεωρίες, αλλά στους πανεπιστημιακούς που έχουν καταλάβει μια θεσούλα και δεν προσπαθούν να πείσουν ότι κάποια επιστημονικά πορίσματα έχουν εφαρμογή στις βιομηχανίες και στην παραγωγή. Δεν τα λέω εγώ, αλλά οι ίδιοι οι πρυτάνεις. Στην Ελλάδα λείπει η καινοτομία ως πράξη, στις θεωρίες καλοί είμαστε.

Γνωστός βιομήχανος της Ελλάδας δήλωσε: τα πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι σαν να βρίσκονται μέσα σε μια γυάλα, χωρίς καμία απολύτως εξωστρέφεια προς την κοινωνία

Αν πείθονταν οι εργοδότες και οι βιομήχανοι από τα πανεπιστήμια ότι η έρευνα συντελεί στη μείωση του κόστους παραγωγής και κάνει πιο ανταγωνιστικές τις επισχιερήσεις, η Ελλάδα δεν θα ήταν προ της κατάρευσης. Οι εργοδότες γελάνε αντιθέτως, διότι σε κάθε έρευνα δεν βλέπουν το λόγο εφαρμογής της ή η έρευνα έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να εφαρμοστεί.

όλες οι χώρες που έχουν γερή οικονομία εφαρμόζουν σύγρονες τεχνολογίες σε συνεργασία με πανεπιστήμια. Μα άλλωστε στην Ευρώπη τα πανεπιστήμια συνεργάζονται ανοιχτά με τις βιομηχανίες, δεν έχουν όπως βλέπεις 10 παρατάξεις που ελέγχουν το πανεπιστήμιο.

Αυτά είναι γνωστά σε όλους. τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα προσπαθούν να στηριχτούν στην χρηματοδότηση από το κράτος. Τα περισσότερα ερευνητικά προγράμματα τα παίρνουν ιδιωτικού δικαίου ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα, τα οποία προέρχονται κατευθείαν από την Ευρώπη, τα υλοποιούν, αλλά λόγω νοοτροπίας μένουν στα συρτάρια και λίγες  έως καμία από τις βιομηχανίες και ιδιώτες δεν βλέπουν όφελος.

Έχουν γίνει για παράδειγμα καταπληκτικές έρευνες στο τομέα της γεωργίας, μέσω διδακτορικών και όμως έμειναν στα συρτάρια ή είχαν μια ελάχιστη περιορισμένη εφαρμογή σε κάποια
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 09, 2011, 10:20:04 pm από giannios »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #9 στις: Απριλίου 10, 2011, 02:28:21 pm »
Δεν αναφέρομαι απαξιωτικά στις επιστημονικές θεωρίες, αλλά στους πανεπιστημιακούς που έχουν καταλάβει μια θεσούλα και δεν προσπαθούν να πείσουν ότι κάποια επιστημονικά πορίσματα έχουν εφαρμογή στις βιομηχανίες και στην παραγωγή. Δεν τα λέω εγώ, αλλά οι ίδιοι οι πρυτάνεις. Στην Ελλάδα λείπει η καινοτομία ως πράξη, στις θεωρίες καλοί είμαστε.

Γνωστός βιομήχανος της Ελλάδας δήλωσε: τα πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι σαν να βρίσκονται μέσα σε μια γυάλα, χωρίς καμία απολύτως εξωστρέφεια προς την κοινωνία
Ο βιομήχανος μιλάει για τα δικά του συμφέροντα, και είναι αναμενόμενο. Τα δικά του συμφέροντα όμως δεν είναι απαραίτητα και συμφέροντα της κοινωνίας (βλ. παρακάτω). Και όσο για τους πρυτάνεις... δυστυχώς στις μέρες της "αυτοχρηματοδότησης" των πανεπιστημιών και της "επιχειρηματικότητας" της έρευνας, δεν ανταποκρίνονται όλοι πλέον με ακεραιότητα στον επιστημονικό τους ρόλο.
Επίσης, θα επιμείνω. ΔΕΝ είναι υποχρέωση του Ράσελ να πείσει κανέναν βιομήχανο ότι οι ιδέες του θα μπορούν να έχουν εφαρμογή στην παραγωγή (και δεν ξέρω καν αν έχουν). Όπως δεν ήταν και υποχρέωση του Αϊστάιν να πείσει τους βιομήχανους του καιρού του ότι η Θεωρία της Σχετικότητας θα έχει κάποτε τέτοια εφαρμογή (πράγμα που έγινε, αλλά πολλά χρόνια αργότερα). Άσε που πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τι τύχη θα έχει η έρευνα των ανθρωπιστικών επιστημών εάν η χρηματοδότησή της εξαρτάται από την παραγωγή. Εάν όμως τα προς το ζην των δύο παραπάνω εξαρτώταν από την γνώμη των βιομήχανων, κάτι μου λέει ότι ούτε Θεωρία της Σχετικότητας θα είχαμε, ούτε Principia Mathematica. Ευτυχώς όμως ο μισθός τους εξαρτώταν από πανεπιστήμια. Κρατικά πανεπιστήμια. Όπως υπάρχουν και σήμερα επιστήμονες, κορυφές στο είδος τους, μετρημένοι στα δάχτυλα, που τα πανεπιστήμια τους κόβουν μισθούς μόνο και μόνο για να .. σκέφτονται. Δεν έχουν καμία υποχρέωση να παρουσιάσουν οποιαδήποτε έρευνα, πρακτική ή όχι. Γιατί; Γιατί η επιστημονική κοινότητα ξέρει πως έστω και μία καλή ιδέα δικιά τους, θα είναι ένα άλμα της επιστήμης. Θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος βιομήχανος ή άλλος ιδιώτης εργοδότης, θα ήταν διαθετιμένος να τους έχει αυτούς στην δούλεψή του.

Αν πείθονταν οι εργοδότες και οι βιομήχανοι από τα πανεπιστήμια ότι η έρευνα συντελεί στη μείωση του κόστους παραγωγής και κάνει πιο ανταγωνιστικές τις επισχιερήσεις, η Ελλάδα δεν θα ήταν προ της κατάρευσης. Οι εργοδότες γελάνε αντιθέτως, διότι σε κάθε έρευνα δεν βλέπουν το λόγο εφαρμογής της ή η έρευνα έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να εφαρμοστεί.

όλες οι χώρες που έχουν γερή οικονομία εφαρμόζουν σύγρονες τεχνολογίες σε συνεργασία με πανεπιστήμια. Μα άλλωστε στην Ευρώπη τα πανεπιστήμια συνεργάζονται ανοιχτά με τις βιομηχανίες, δεν έχουν όπως βλέπεις 10 παρατάξεις που ελέγχουν το πανεπιστήμιο.

Αυτά είναι γνωστά σε όλους. τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα προσπαθούν να στηριχτούν στην χρηματοδότηση από το κράτος. Τα περισσότερα ερευνητικά προγράμματα τα παίρνουν ιδιωτικού δικαίου ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα, τα οποία προέρχονται κατευθείαν από την Ευρώπη, τα υλοποιούν, αλλά λόγω νοοτροπίας μένουν στα συρτάρια και λίγες  έως καμία από τις βιομηχανίες και ιδιώτες δεν βλέπουν όφελος.

Έχουν γίνει για παράδειγμα καταπληκτικές έρευνες στο τομέα της γεωργίας, μέσω διδακτορικών και όμως έμειναν στα συρτάρια ή είχαν μια ελάχιστη περιορισμένη εφαρμογή σε κάποια
Η εικόνα που έχεις ότι στο εξωτερικό γίνεται μία καινοτόμα έρευνα και οι βιομήχανοι τρέχουν να την αξιοποιήσουν, είναι μάλλον φαντασιακή. Ακόμα θυμάμαι τον καθηγητή της σχολής μου στο πρώτο έτος να μας αναφέρει παράδειγμα "αξιοποίησης" της καινούριας έρευνας από την βιομηχανία, λέγοντας πως (τότε) η τεχνολογία για να κατασκευαστούν πλυντήρια με οθόνες αφής και πιο πολύπλοκες λειτουργείες υπήρχε ήδη, αλλά οι βιομηχανίες αρνούνταν να την υλοποιήσουν γιατί ..... είχαν πολύ μεγάλο στοκ στις αποθήκες τους από στρογγυλά κουμπιά (αυτά που γυρίζουν και υπάρχουν ακόμα στα περισσότερα πλυντήρια) και έπρεπε να τα πουλήσουν. Όπως επίσης υπάρχει εδώ και δεκατίες η τεχνολογία για την παραγωγή υβριδικών , αλλά και πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων , που τώρα μας την πασάρουν για "καινοτομία".

Εν ολίγης.... ο βιομήχανος άπαξ και επενδύσει σε μία τεχνολογία Α δεν προκειται να ξαναεπενδύσει σε νεότερη τεχνολογία

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #10 στις: Απριλίου 10, 2011, 02:39:43 pm »
Υπάρχει κάποια πιο επίσημη πηγή για αυτά που υποτίθεται είπε ο Μπιλ Γκέιτς; Γιατί απλή αναφορά σε βίντεο στο γιουτούμπ δεν λέει κάτι. Έτσι από περιέργεια ρωτάω, για να δω αν όντως τα είπε αυτά, και πως ακριβώς τα είπε (δεν μπορώ να βασίζομαι σε μεταφράσεις άλλων).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #11 στις: Απριλίου 10, 2011, 02:46:50 pm »
Υπάρχει κάποια πιο επίσημη πηγή για αυτά που υποτίθεται είπε ο Μπιλ Γκέιτς; Γιατί απλή αναφορά σε βίντεο στο γιουτούμπ δεν λέει κάτι. Έτσι από περιέργεια ρωτάω, για να δω αν όντως τα είπε αυτά, και πως ακριβώς τα είπε (δεν μπορώ να βασίζομαι σε μεταφράσεις άλλων).

Εγώ απλώς ήθελα να προκαλέσω συζήτηση πάνω στο θέμα. Τα είπε ο Gates, άλλος, δεν μας ενδιαφέρει. Αυτό που μας ενδιάφερει είναι αν είναι αλήθεια!

Επίσης ανέβασα παραπάνω βιντεάκια με ομιλίες του Gates με θεμα την εκπαιδευση. Αν δεν ξέρεις, αυτές οι ομιλίες γίνονται από το TED.Δίνουν βήμα σε ομιλητες σημαίνοντες απο όλο τον κόσμο με σκοπό τη διάδοση των ιδεών!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #12 στις: Απριλίου 10, 2011, 02:57:02 pm »
Δεν αντιλέγω, απλά με ενδιαφέρει να μάθω συγκεκριμένα για τον αν το είπε ή όχι (έχει σημασία όχι μόνο τι λέγεται, αλλά και από ποιον λέγεται).
Σε γενικές γραμμές, ακούγονται σωστά και ωραία τα περισσότερα από αυτά, αλλά... μου φαίνεται ότι παράλληλα υπάρχει και μια γραμμή που προσπαθούν να περάσουν. Γι' αυτό έχει σημασία και ποιος λέει τι.
Και επειδή αναφέρθηκε ο
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Απάντηση #13 στις: Απριλίου 10, 2011, 03:05:44 pm »
Δεν αναφέρομαι απαξιωτικά στις επιστημονικές θεωρίες, αλλά στους πανεπιστημιακούς που έχουν καταλάβει μια θεσούλα και δεν προσπαθούν να πείσουν ότι κάποια επιστημονικά πορίσματα έχουν εφαρμογή στις βιομηχανίες και στην παραγωγή. Δεν τα λέω εγώ, αλλά οι ίδιοι οι πρυτάνεις. Στην Ελλάδα λείπει η καινοτομία ως πράξη, στις θεωρίες καλοί είμαστε.

Γνωστός βιομήχανος της Ελλάδας δήλωσε: τα πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι σαν να βρίσκονται μέσα σε μια γυάλα, χωρίς καμία απολύτως εξωστρέφεια προς την κοινωνία
Ο βιομήχανος μιλάει για τα δικά του συμφέροντα, και είναι αναμενόμενο. Τα δικά του συμφέροντα όμως δεν είναι απαραίτητα και συμφέροντα της κοινωνίας (βλ. παρακάτω). Και όσο για τους πρυτάνεις... δυστυχώς στις μέρες της "αυτοχρηματοδότησης" των πανεπιστημιών και της "επιχειρηματικότητας" της έρευνας, δεν ανταποκρίνονται όλοι πλέον με ακεραιότητα στον επιστημονικό τους ρόλο.
Επίσης, θα επιμείνω. ΔΕΝ είναι υποχρέωση του Ράσελ να πείσει κανέναν βιομήχανο ότι οι ιδέες του θα μπορούν να έχουν εφαρμογή στην παραγωγή (και δεν ξέρω καν αν έχουν). Όπως δεν ήταν και υποχρέωση του Αϊστάιν να πείσει τους βιομήχανους του καιρού του ότι η Θεωρία της Σχετικότητας θα έχει κάποτε τέτοια εφαρμογή (πράγμα που έγινε, αλλά πολλά χρόνια αργότερα). Άσε που πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τι τύχη θα έχει η έρευνα των ανθρωπιστικών επιστημών εάν η χρηματοδότησή της εξαρτάται από την παραγωγή. Εάν όμως τα προς το ζην των δύο παραπάνω εξαρτώταν από την γνώμη των βιομήχανων, κάτι μου λέει ότι ούτε Θεωρία της Σχετικότητας θα είχαμε, ούτε Principia Mathematica. Ευτυχώς όμως ο μισθός τους εξαρτώταν από πανεπιστήμια. Κρατικά πανεπιστήμια. Όπως υπάρχουν και σήμερα επιστήμονες, κορυφές στο είδος τους, μετρημένοι στα δάχτυλα, που τα πανεπιστήμια τους κόβουν μισθούς μόνο και μόνο για να .. σκέφτονται. Δεν έχουν καμία υποχρέωση να παρουσιάσουν οποιαδήποτε έρευνα, πρακτική ή όχι. Γιατί; Γιατί η επιστημονική κοινότητα ξέρει πως έστω και μία καλή ιδέα δικιά τους, θα είναι ένα άλμα της επιστήμης. Θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος βιομήχανος ή άλλος ιδιώτης εργοδότης, θα ήταν διαθετιμένος να τους έχει αυτούς στην δούλεψή του.

Αν πείθονταν οι εργοδότες και οι βιομήχανοι από τα πανεπιστήμια ότι η έρευνα συντελεί στη μείωση του κόστους παραγωγής και κάνει πιο ανταγωνιστικές τις επισχιερήσεις, η Ελλάδα δεν θα ήταν προ της κατάρευσης. Οι εργοδότες γελάνε αντιθέτως, διότι σε κάθε έρευνα δεν βλέπουν το λόγο εφαρμογής της ή η έρευνα έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να εφαρμοστεί.

όλες οι χώρες που έχουν γερή οικονομία εφαρμόζουν σύγρονες τεχνολογίες σε συνεργασία με πανεπιστήμια. Μα άλλωστε στην Ευρώπη τα πανεπιστήμια συνεργάζονται ανοιχτά με τις βιομηχανίες, δεν έχουν όπως βλέπεις 10 παρατάξεις που ελέγχουν το πανεπιστήμιο.

Αυτά είναι γνωστά σε όλους. τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα προσπαθούν να στηριχτούν στην χρηματοδότηση από το κράτος. Τα περισσότερα ερευνητικά προγράμματα τα παίρνουν ιδιωτικού δικαίου ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα, τα οποία προέρχονται κατευθείαν από την Ευρώπη, τα υλοποιούν, αλλά λόγω νοοτροπίας μένουν στα συρτάρια και λίγες  έως καμία από τις βιομηχανίες και ιδιώτες δεν βλέπουν όφελος.

Έχουν γίνει για παράδειγμα καταπληκτικές έρευνες στο τομέα της γεωργίας, μέσω διδακτορικών και όμως έμειναν στα συρτάρια ή είχαν μια ελάχιστη περιορισμένη εφαρμογή σε κάποια
Η εικόνα που έχεις ότι στο εξωτερικό γίνεται μία καινοτόμα έρευνα και οι βιομήχανοι τρέχουν να την αξιοποιήσουν, είναι μάλλον φαντασιακή. Ακόμα θυμάμαι τον καθηγητή της σχολής μου στο πρώτο έτος να μας αναφέρει παράδειγμα "αξιοποίησης" της καινούριας έρευνας από την βιομηχανία, λέγοντας πως (τότε) η τεχνολογία για να κατασκευαστούν πλυντήρια με οθόνες αφής και πιο πολύπλοκες λειτουργείες υπήρχε ήδη, αλλά οι βιομηχανίες αρνούνταν να την υλοποιήσουν γιατί ..... είχαν πολύ μεγάλο στοκ στις αποθήκες τους από στρογγυλά κουμπιά (αυτά που γυρίζουν και υπάρχουν ακόμα στα περισσότερα πλυντήρια) και έπρεπε να τα πουλήσουν. Όπως επίσης υπάρχει εδώ και δεκατίες η τεχνολογία για την παραγωγή υβριδικών , αλλά και πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων , που τώρα μας την πασάρουν για "καινοτομία".

Εν ολίγης.... ο βιομήχανος άπαξ και επενδύσει σε μία τεχνολογία Α δεν προκειται να ξαναεπενδύσει σε νεότερη τεχνολογία
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 10, 2011, 09:06:14 pm από giannios »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182708
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 689
Σύνολο: 702

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.