0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι,υπάρχουν ασεπιτές που πέρυσι διορίστηκαν με το 40% ή το 24μηνο για να πετύχουν καλύτερη τοποθέτηση.Το 22 του υπουργείου για τον κλάδο σας είναι ακριβές.Τώρα τι θα γίνει με τους διορισμούς,κοντός ψαλμός!!!
Παράθεση από: k.d.pe03 στις Μαΐου 12, 2011, 11:49:33 amΣυνάδελφοι,υπάρχουν ασεπιτές που πέρυσι διορίστηκαν με το 40% ή το 24μηνο για να πετύχουν καλύτερη τοποθέτηση.Το 22 του υπουργείου για τον κλάδο σας είναι ακριβές.Τώρα τι θα γίνει με τους διορισμούς,κοντός ψαλμός!!!Μα όποτε κάποιοι ΑΣΕΠίτες διορίζονταν από άλλες κατηγορίες, τον αριθμό των από ΑΣΕΠ τον συμπλήρωναν οι πρώτοι επιλαχόντες, ώστε να διατηρείται ο συνολικός αριθμός των ΑΣΕΠιτών που είχε προκυρηχθεί.Άλλαξε κάτι από φέτος;
οι εναπομειναντες φυσικοι απο τον ΑΣΕΠ (60 %) ειναι ακριβως 19 .
Ο ενιαίος πίνακας διορισμών είναι "κλειδωμένος" ή μπορεί να αλλάξει? Σ΄αυτή την ερώτηση η υπάλληλος του ΥΠΕΠΘ μου απάντησε πως μπορεί να αλλάξει αν κάποιος με μεγάλη προυπηρεσία π.χ. πρώην μόνιμος δεν έκανε χαρτιά πέρυσι και αποφασίσει να κάνει φέτος. Ξέρει κάποιος αν ισχύει κάτι τέτοιο?
http://www.paideia-ergasia.gr/odigos-ekpaideytikou/45-testειδικοτητες που κερδιζουν με το τεχνολογικό λύκειο
Σαν φυσικός, σκεφτόμουν να γράψω κάτι για τον εξοβελισμό της φυσικής από το τεχνολογικό Λύκειο...Παράλληλα περίμενα και αρκετές τοποθετήσεις από συναδέλφους φυσικούς από το Forum. Αn σuνέβαινε αυτό σε οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα θα γινότανε χαμός... Συνολική μείωση από 13 ώρες σε 3! Και τα ξαναγράφω: μιλάμε για ώρες φυσικής στο τεχνολογικό Λύκειο... Σχεδόν καμιά αντίδραση από αδιόριστους και διορισμένους...Αναφέρθηκα σ' αυτό το θέμα στους μόνιμους φυσικούς του σχολείου που δουλεύω αναπληρωτής. Καμία αντίδραση... Κάτι μου είπαν για την μεγάλη κοροιδία της τεχνολογικής εκπαίδευσης και κάπου έβλεπαν το όλο θέμα "αφ' υψηλού"..,Τι να πω; Οι ξενόγλωσσοι έχασαν μόνο 3 ωρίτσες συνολικά στο Γυμνάσιο και ακόμα ωρύονται για την αδικία με δικαστήρια και όλα τα μέσα...Και εμείς βλέπουμε να χάνονται 10 ώρες φυσικής από το τεχνολογικό Λύκειο και το αφήνουμε να περάσει κάπως αδιάφορα... Θα μου πείτε: Τί χρειάζεται η φυσική στο τεχνολογικό Λύκειο; Αναβάμιση λοιπόν του τεχνολογικού Λυκείου με θρησκευτικά, ξένες γλώσσες και ότι πλεονάζει, ενώ η φυσική μάλλον δεν χρειάζεται... Grotesk...
Παράθεση από: panos2 στις Ιουνίου 17, 2011, 11:20:44 pmΣαν φυσικός, σκεφτόμουν να γράψω κάτι για τον εξοβελισμό της φυσικής από το τεχνολογικό Λύκειο...Παράλληλα περίμενα και αρκετές τοποθετήσεις από συναδέλφους φυσικούς από το Forum. Αn σuνέβαινε αυτό σε οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα θα γινότανε χαμός... Συνολική μείωση από 13 ώρες σε 3! Και τα ξαναγράφω: μιλάμε για ώρες φυσικής στο τεχνολογικό Λύκειο... Σχεδόν καμιά αντίδραση από αδιόριστους και διορισμένους...Αναφέρθηκα σ' αυτό το θέμα στους μόνιμους φυσικούς του σχολείου που δουλεύω αναπληρωτής. Καμία αντίδραση... Κάτι μου είπαν για την μεγάλη κοροιδία της τεχνολογικής εκπαίδευσης και κάπου έβλεπαν το όλο θέμα "αφ' υψηλού"..,Τι να πω; Οι ξενόγλωσσοι έχασαν μόνο 3 ωρίτσες συνολικά στο Γυμνάσιο και ακόμα ωρύονται για την αδικία με δικαστήρια και όλα τα μέσα...Και εμείς βλέπουμε να χάνονται 10 ώρες φυσικής από το τεχνολογικό Λύκειο και το αφήνουμε να περάσει κάπως αδιάφορα... Θα μου πείτε: Τί χρειάζεται η φυσική στο τεχνολογικό Λύκειο; Αναβάμιση λοιπόν του τεχνολογικού Λυκείου με θρησκευτικά, ξένες γλώσσες και ότι πλεονάζει, ενώ η φυσική μάλλον δεν χρειάζεται... Grotesk... pano, βλέποντας τα νέα αναλυτικά προγράμματα χημειάς, βιολογίας και μαθηματικών για την Α Λυκείου αντιλαμβάνεται κανείς ότι τουλάχιστον στα θετικά μαθήματα η ποσότητα της διδακτέας ύλης αυξάνεται δραματικά ενώ ο αντίστοιχος χρόνος διδασκαλίας καθόλου έως ελάχιστα. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι ο μαθητής θα δυσκολευτεί πάρα πολύ να παρακολουθήσει το Γενικό Λύκειο. Από την άλλη πλευρά φτιάχνουμε ένα Τεχνολογικό Λύκειο "ελαφρύ", εύπεπτο με λίγο από όλα...Γιατί; Την απάντηση την δίνει ο Μ. Κοντογιάννης, ο ειδικός γραμματέας του υπδβμθ στην παρουσίαση του Τεχνολογικού Λυκείου: "πρέπει να αυξηθεί βαθμιαία το ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού που κατευθύνεται στην Τεχνική Εκπαίδευση και σήμερα φτάνει μόλις το 25%, έναντι 75% που κατευθύνεται στο Γενικό Λύκειο. «Στόχος είναι η είσοδος στην αγορά εργασίας νέων, που θα παρέχουν τις απαραίτητες για την ανάπτυξη της χώρας πιστοποιημένες υπηρεσίες κυρίως μεσαίου επιπέδουΠρομελετημένος ο φόνος