0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
βρε παιδιά, συγγνώμη αλλά εχω μπερδευτεί, δεν έχω καταλάβει τι γινεται με αυτό το κομμάτι που λέει ότι κανω την παρούσα αίτηση αποκλειστικά για ένταξη στους πίνακες διορισμών σχολικού έτους 2011-2012- Δεν επιθυμώ να δηλώσω περιοχές προτίμησης για πρόσληψη ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος εκπαιδευτικός; Δεν κατάλαβα καν τι θέλει να πει και τι εννοεί, κι επειδή την έκανα την πρώτη μέρα την αίτηση μου έχετε ανάψει φωτιές τώρα... Εμένα εκεί λέει ΟΧΙ η αίτηση μου... μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;
Παράθεση από: planety στις Ιουλίου 09, 2011, 05:32:22 pmβρε παιδιά, συγγνώμη αλλά εχω μπερδευτεί, δεν έχω καταλάβει τι γινεται με αυτό το κομμάτι που λέει ότι κανω την παρούσα αίτηση αποκλειστικά για ένταξη στους πίνακες διορισμών σχολικού έτους 2011-2012- Δεν επιθυμώ να δηλώσω περιοχές προτίμησης για πρόσληψη ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος εκπαιδευτικός; Δεν κατάλαβα καν τι θέλει να πει και τι εννοεί, κι επειδή την έκανα την πρώτη μέρα την αίτηση μου έχετε ανάψει φωτιές τώρα... Εμένα εκεί λέει ΟΧΙ η αίτηση μου... μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;οσοι ειναι στους πινακες των διοριστεων (επιτυχοντες-διοριστεοι ασεπ, 24 μηνο κτλπ) πρεπει να κανουν αιτηση. παρόλ'αυτα τους δινει το δικαιωμα να κανουν την αιτηση χωρις ομως να δηλωσουν κ περιοχες.
Παράθεση από: evi06 στις Ιουλίου 09, 2011, 05:38:33 pmΠαράθεση από: planety στις Ιουλίου 09, 2011, 05:32:22 pmβρε παιδιά, συγγνώμη αλλά εχω μπερδευτεί, δεν έχω καταλάβει τι γινεται με αυτό το κομμάτι που λέει ότι κανω την παρούσα αίτηση αποκλειστικά για ένταξη στους πίνακες διορισμών σχολικού έτους 2011-2012- Δεν επιθυμώ να δηλώσω περιοχές προτίμησης για πρόσληψη ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος εκπαιδευτικός; Δεν κατάλαβα καν τι θέλει να πει και τι εννοεί, κι επειδή την έκανα την πρώτη μέρα την αίτηση μου έχετε ανάψει φωτιές τώρα... Εμένα εκεί λέει ΟΧΙ η αίτηση μου... μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;οσοι ειναι στους πινακες των διοριστεων (επιτυχοντες-διοριστεοι ασεπ, 24 μηνο κτλπ) πρεπει να κανουν αιτηση. παρόλ'αυτα τους δινει το δικαιωμα να κανουν την αιτηση χωρις ομως να δηλωσουν κ περιοχες.οκ, εγω ειμαι επιτυχουσα, δουλεψα φετος αναπληρωτρια, και δηλωσα και τις περιοχες που ηθελα. επομενως σωστα γραφει διπλα σε αυτό ΟΧΙ στην αιτηση μου;; και τι εννοεις οτι μπορουν να κανουν αιτηση χωρις να δηλωσουν περιοχη;; που θα πανε τοτε;;
27 υπουργοί παιδείας συνιστούν αναπληρωτές. Αυτοί ξέρουνΑπόσπασμα σεμιναρίου προς υπουργούς παιδείας…Γιατί προτιμούμε τους αναπληρωτές; Ποια είναι τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα που τους έχουν αναγάγει, αυτούς και όχι τους σκύλους, στους καλύτερους φίλους του ανθρώπου και κυρίως των υπουργών παιδείας. Είναι, κατά κανόνα, νέοι σε ηλικία, υγιείς με ωραία εμφάνιση και όρεξη για δουλειά. Έχει κανείς όσους χρειάζεται από αυτούς, όποτε τους χρειάζεται και σε οποιοδήποτε σημείο της χώρας. Είναι παντός καιρού και ταχείας επέμβασης, αφού μέσα σε τρεις, το πολύ, μέρες από τη στιγμή που τους ανακοινώνεται η πρόσληψή τους, παρουσιάζονται και αναφέρονται στο διοικητή-προϊστάμενο της περιοχής που έχουν προσληφθεί. Δεν μπορούν να αρνηθούν την πρόσληψή τους. Ή μάλλον μπορούν αλλά τότε τιμωρούνται με υποβιβασμό και διετή αποκλεισμό από όλες τις αντίστοιχες διοργανώσεις-προσλήψεις. Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και δεν φροντίζει κανένας από την επίσημη (ή την ανεπίσημη) διοίκηση να τους τα μάθει. Οι περισσότεροι γνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους και για όσους δεν τις γνωρίζουν φροντίζει η επίσημη (ή ανεπίσημη) διοίκηση να τους τις κάνει γνωστές. Οι πιο πολλοί προέρχονται από έναν τουλάχιστον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, οπότε η σπονδυλική τους στήλη, λόγω διαβάσματος και λοιπών εσωτερικών αναζητήσεων, δεν πρόλαβε ακόμη να ευθυγραμμιστεί (ή τουλάχιστον αυτό θέλουν να πιστεύουν οι κυβερνώντες). Τοποθετούνται εύκολα και γρήγορα, πολλές φορές χωρίς ΠΥΣΔΕ και κατόπιν εντολής του διοικητή-προϊσταμένου. Κρίνονται ως ικανοί και άξιοι να αναπληρώσουν επάξια τα κενά των μόνιμων συναδέλφων τους αλλά ως ανίκανοι και ανάξιοι για να πάρουν και οι ίδιοι τον τίτλο του μόνιμου εκπαιδευτικού. Τους συναντάει κανείς σε δύο συσκευασίες. Πλήρους ωραρίου αλλά και μειωμένου ωραρίου με λιγότερα λιπαρά, σε μικρότερη τιμή με λιγότερα δικαιώματα, ιδανικοί για οικονομικές δίαιτες. Τους προσλαμβάνει κανείς είτε πληρώνοντας τοι μετρητοίς, είτε επί πιστώσει (ΕΣΠΑ). Συνήθως είναι ανύπαντροι χωρίς άμεση προοπτική να κάνουν οικογένειες, παιδιά και τέτοια ανεπίτρεπτα εμπόδια. Το καθήκον βλέπετε πάνω απ’ όλα. Όσοι είναι παντρεμένοι, δεν μπορούν να κάνουν παιδιά για καθαρά πρακτικούς λόγους (δεν ζουν με τους συντρόφους τους) και για καθαρά λόγους οικονομικής φύσεως (τα παιδιά θέλουν να τρώνε τα σκασμένα). Έτσι το κράτος γλυτώνει από την καταβολή ενοχλητικών οικογενειακών επιδομάτων και μπορεί να στηρίζει τους μεγαλοτραπεζίτες που χρήζουν άμεσης και συνεχούς οικονομικής βοήθειας. Όσοι έχουν ήδη παιδιά ούτε που σκέφτονται να κάνουν και άλλα. Ενισχύουν πολλούς τομείς της εγχώριας οικονομίας (ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα, εισιτήρια για μετακινήσεις, εταιρείες μεταφορών, εστιατόρια γρήγορου, κυρίως, φαγητού κλπ). Γεμίζουν εύκολα και γρήγορα τα φροντιστήρια προετοιμασίας για τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ προσφέροντας δουλειά σε εκατοντάδες συναδέλφους που εργάζονται σ’ αυτά. Συνήθως είναι βολικοί και υπάκουοι με τους σχολικούς διευθυντές και τους άλλους μόνιμους συναδέλφους, αναλαμβάνοντας πρόθυμα τα μαθήματα και τις εργασίες που οι μόνιμοι, ως «παλαιοί», δεν μπορούν, μερικές φορές, να αναλάβουν οι ίδιοι (ο παλιός είναι αλλιώς).Όμως, επειδή κανένα εξάρτημα-εργαζόμενος δεν είναι, ακόμη, τέλειος, έχουν και οι αναπληρωτές ορισμένα μειονεκτήματα τα οποία όμως, με σωστές ενέργειες εκ μέρους της διοίκησης και της επιστασίας (υποταγμένοι συνδικαλιστές) μπορούν να μετατραπούν σε πλεονεκτήματα. Είναι σκεπτόμενοι. Άρα, πρέπει να σκέφτονται επιλεκτικά, π.χ υπάρχει μεγάλη ανεργία και ανασφάλεια, όποιος μιλάει βρίσκει το μπελά του οπότε, τα κεφάλια μέσα. Ψηφίζουν, αν και αυτό δεν είναι το κύριο. Εκλέγονται, αν και αυτό δεν είναι το κύριο. Έρχονται σε επαφή με παιδιά και διαμορφώνουν συνειδήσεις. Αυτό μπορεί να γίνει επικίνδυνο αν οι συνειδήσεις βγαίνουν εκτός «ορίων». Επειδή δεν έχουν να χάσουν τίποτα εκτός από μία θέση, ίσως, στο ταμείο ανεργίας, είναι απρόβλεπτοι και άρα μπορούν να γίνουν πολύ επικίνδυνοι. Σε μια τέτοια έσχατη περίπτωση επιστρατεύουμε τα επιτεύγματα της χημείας.Συνίσταται σε όλους του υπουργούς παιδείας να μην παίζουν με την υπομονή τους γιατί το κυριότερο μειονέκτημά τους είναι ότι όλοι τους αγαπούν την παιδεία και, κυρίως, όλοι τους κάνουν όνειρα. Αλίμονο σε όποιον τολμήσει να τους τα κλέψει!Χρήστος Επαμ. Κυργιάκηςxrkyrgiakis@yahoo.grhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=38757
ειχα δωσει στον τελευταιο ασεπ και ειμαι επιτυχουσα, οχι διοριστεα.. αρα να διοριστω ετσι στο ασχετο ειναι χλωμο... πραγματικα εχει κολλησει το μυαλο μου απο τη ζεστη φαινεται και δεν αντιλαμβανομαι τι παιζει εδω...
Παράθεση από: planety στις Ιουλίου 09, 2011, 05:46:53 pmειχα δωσει στον τελευταιο ασεπ και ειμαι επιτυχουσα, οχι διοριστεα.. αρα να διοριστω ετσι στο ασχετο ειναι χλωμο... πραγματικα εχει κολλησει το μυαλο μου απο τη ζεστη φαινεται και δεν αντιλαμβανομαι τι παιζει εδω... Που κολλάς; Τα πράγματα είναι πολύ απλά..Αυτή η επιλογή αφορά ΜΟΝΟ όσους είναι στην κατηγορία του ενιαίου πίνακα (το γνωστό 40%) και περιμένουν να διοριστούν, αλλά δεν θέλουν να δηλώσουν κάπου για αναπλήρωση. Αν δηλώσει κάποιος περιοχή, δηλώνεται αυτόματα και για τον πίνακα (παράλληλα).
αρα ειμαι οκ που γραφει ΟΧΙ σε αυτο... ουφ αμαν πια, καρδιακους θα μας κανουν οι ηλιθιοι... τρεχω με ολα τα δικα μου, εχω να σκεφτω αν εκανα και καμια μπαρουφα! ευχαριστω πολυ πολυ!
Παράθεση από: planety στις Ιουλίου 09, 2011, 05:52:41 pmαρα ειμαι οκ που γραφει ΟΧΙ σε αυτο... ουφ αμαν πια, καρδιακους θα μας κανουν οι ηλιθιοι... τρεχω με ολα τα δικα μου, εχω να σκεφτω αν εκανα και καμια μπαρουφα! ευχαριστω πολυ πολυ!Και κάποια παραδρομή να γίνει από μέρους του αιτούντα, μέχρι και τη λήξη υποβολής των αιτήσεων μπορείς να ζητήσεις διόρθωση.Το πρόβλημα είναι να το αντιληφθείς μετά που θα "κλείσει" το σύστημα. Εκεί είναι πολύ δύσκολο, δεδομένου ότι έχεις υπογράψει ότι συμφωνείς με τα καταχωρηθέντα. Εάν όμως στην χειρόγραφη αίτηση έχεις κάνει υποβολή που δεν περάστηκε από τον / την υπάλληλο και οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα παραδρομή, εκεί πάλι ανοίγει το σύστημα - εκ των υστέρων - αλλά με εντολή Γεν. Γραμματέα.. (έχει τύχει σε συνάδελφό μου στο παρελθόν και υπήρξε και αγωνία και τρέξιμο μέχρι να ρυθμιστεί το ζήτημα).
πινακας με τις περιοχες της α'βαθμιας, οπως αυτος εδω για την β'βαθμια http://moriade.comli.com/, υπαρχει?