0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
foibos81 με πολύ εκτίμηση θα ήθελα να σε ρωτήσω: "προς τι αυτή η απαξιωτική συμπεριφορά;". Δεν έχουν όλες οι τεχνικές και επαγγελματικές ειδικότητες κλάδους ΤΕ και ΔΕ; Υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ τους; Μη σκεφτείς (όχι μόνο εσύ, αλλά και όλοι που έχουμε άσχημες εμπειρίες από συναδέλφισσες/ους της κομμωτικής στα σχολεία που έχουμε υπηρετήσει ή υπηρετούμε). Επιμένω να είμαστε ισότιμοι, δίκαιοι και ταπεινοί.
Σωστά αυτά που γράφεις Green. Τρεις παρατηρήσεις: α) Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΔΕ εύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας των Σ.Ε.Κ. έχουν βοηθητικό ρόλο, β) Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΤΕ θα πρέπει να έχουν και παιδαγωγικό πτυχίο (έχουν σπουδάσει παιδαγωγικά όλοι οι ΠΕ;) και γ) υπάρχουν στα ΕΠΑ.Λ. και τις ΕΠΑ.Σ. πολλοί συνάδελφοι (μόνιμοι και αναπληρωτές) ΤΕ και ΔΕ πολλοί καλύτεροι από πολλούς ΠΕ (τεχνικών και γενικών ειδικοτήτων). Φυσικά υφίσταταικαι το αντίστροφο.
Μόνο που εμείς Green δε συζητάμε για τους νόμους. Ως εκπαιδευτικοί συζητάμε για την ουσία της παιδείας και δε συζητάμε διοικητικά. Δε μίλησα για τον τάδε. Αναφέρθηκα γενικά. Και δε μίλησα αυθαίρετα και και με προσωπική εμπάθεια (εύχομαι όχι και 'συ). Στηρίζομαι στη γνώση και την εμπειρία μου.
Επιπρόσθετα, η πραγματική αξιοκρατική αξιολόγηση μπορεί ναι γίνει μόνο από εμάς τους ίδιους. Τους μάχιμους εκπαιδευτικούς εννοώ. Φαντάζομαι δεν εννοείς για αξιολόγηση από διορισμένους διευθυντές εκπαίδευσης, περιφερειάρχες, διευθυντές, υποδιευθυντές, σύμβουλους κ.ο.κ.