*

Αποστολέας Θέμα: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 6380 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3405
    • Προφίλ
Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« στις: Ιούνιος 05, 2011, 11:15:03 μμ »
Επειδή ως εκπαιδευτικοί - φιλόλογοι δεν έχουμε καμία ουσιαστική εκπροσώπηση και δυνατότητα έκφρασης των θέσεών μας θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός σχετικού συλλόγου. Θέτω το θέμα εδώ, γιατί θεωρώ ότι η Π.Ε.Φ. είναι ένωση με καθαρά επιστημονικό χαρακτήρα. Εξάλλου εκπροσωπεί και φιλολόγους που δεν εργάζονται στην εκπαίδευση. Ποια η άποψη σας γι' αυτό;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:15:59 »

Αποσυνδεδεμένος firiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 06, 2011, 08:18:33 πμ »
Επειδή ως εκπαιδευτικοί - φιλόλογοι δεν έχουμε καμία ουσιαστική εκπροσώπηση και δυνατότητα έκφρασης των θέσεών μας θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός σχετικού συλλόγου. Θέτω το θέμα εδώ, γιατί θεωρώ ότι η Π.Ε.Φ. είναι ένωση με καθαρά επιστημονικό χαρακτήρα. Εξάλλου εκπροσωπεί και φιλολόγους που δεν εργάζονται στην εκπαίδευση. Ποια η άποψη σας γι' αυτό;
ωραια ιδεα αλλα λιγο ουτοπικη για τον κλαδο μας
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος Belisha

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 06, 2011, 07:06:54 μμ »
Η ΠΕΦ πρέπει να κινητοποιηθεί και απορώ τί κάνει τόσο καιρό ,όταν αφήνει  αδιαμαρτύρητα  να διδάσκεται  η ιστορία από τους ξενόγλωσσους μόνο και μόνο για να γεμίζουν τις ώρες τους !!!

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 418
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 06, 2011, 07:40:22 μμ »
Ναι, οι ξενόγλωσσοι μας φταίνε. Και να φύγουν από τη μέση οι ξενόγλωσσοι και να δημιουργηθούν ώρες για μας, θα τρωγόμαστε για το ποιοί πρέπει να διδάσκουν τι. Η αλληλοφαγωμάρα βασιλεύει στον κλάδο μας, μην το ψάχνουμε. :(
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:15:59 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3405
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 06, 2011, 07:54:09 μμ »
Το ότι αλληλοφαγωνόμαστε δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνουμε και κάτι για το καλό του κλάδου. Όταν θα κόψουν και τα Αρχαία από το Γυμνάσιο, τότε θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ............ 

Αποσυνδεδεμένος EVANG

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 06, 2011, 08:17:37 μμ »
Όταν πριν δύο χρόνια δούλευα σε ένα Λύκειο, ήρθε ο σχολικός σύμβουλος και ζήτησε από τους φιλολόγους του σχολείου να του εκθέσουμε τα θέματα που προέκυψαν σε αυτό. Μεταξύ άλλων μας επέπληξε γιατί δεν έίχαμε εγγραφεί στην ΠΕΦ και γιατί δε δραστηριοποιούμαστε. Προσωπικά του απάντησα, όντας ωρομίσθια, ότι η ΠΕΦ το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να διοργανώνει ποιητικές βραδιές και δυστυχώς δεν ασχολείται με τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας. Ανέφερα ότι ένα από αυτά είναι οι ώρες που χάνονται από το μάθημα της ιστορίας. Ξέρετε τι μου απάντησε; Ελά μωρέ, πώς κάνεις έτσι, δε χάνονται και τόσες ώρες. Άλλωστε κι εσείς, δε διδάσκετε θεατρολογία; Βγάλετε μόνοι σας τα συμπεράσματα για τους συλλόγους αλλά και για μας τους φιλολόγους! Φέτος είμαι σε δημοτικό, ως δασκάλα. Όταν ανέφερα το θέμα της  επαναλειτουργίας του ολοήμερου στο σχολείο, για να μη χάνονται θέσεις, συνάντησα δυσαρέσκεια από τους ντόπιους δασκάλους του χωριού. Δε θέλουν, βλέπετε, να λειτουργήσει, γιατί φοβούνται να μην τοποθετηθούν σε αυτό και δουλέψουν απόγευμα. Οπότε καταλαβαίνετε τι θα λένε οι ντόπιοι δάσκαλοι στους γονείς για το ολοήμερο.Μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας!
ΠΕ02 και ΠΕ70

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3405
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 06, 2011, 09:01:05 μμ »
Οι ντόπιοι δάσκαλοι κοιτούν τα συμφέροντά τους, προφανώς το απόγευμα κάνουν μαθήματα σε μαθητές τους!!!!! Σιγά μην τους ενδιαφέρει το ολοήμερο!
Όσο για την Π.Ε.Φ. είπες την αλήθεια. Ποιητικές βραδιές, συμπόσια, συνέδρια, και σχολιασμός των θεμάτων των Πανελληνίων. Αν λάβουμε υπ' όψιν ότι εκεί δραστηριοποιούνται κυρίως σχολικοί σύμβουλοι, μέλη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Διευθυντές Εκπαίδευσης, κλπ. μπορούμε να καταλάβουμε ότι η Π.Ε.Φ. σε σημαντικό βαθμό βρίσκεται μακριά από τα καθημερινά προβλήματα των εκπαιδευτικών. Ο σκοπός της Ένωσης αυτής είναι επιστημονικός και όχι η εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών φιλολόγων. Πρέπει να το καταλάβουμε αυτό.

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 06, 2011, 09:30:11 μμ »
Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με την πρότασή σου. Δε γίνεται να είμαστε ο πολυπληθέστερος καθηγητικός κλάδος και να μην εκπροσωπούμαστε πουθενά.

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 418
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 07, 2011, 12:26:01 πμ »
Το ότι αλληλοφαγωνόμαστε δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνουμε και κάτι για το καλό του κλάδου. Όταν θα κόψουν και τα Αρχαία από το Γυμνάσιο, τότε θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ............

Δεν διαφωνώ, ίσα ίσα. Απλώς θεωρώ πως είναι ακόμη μεγαλύτερο το πρόβλημα της διάσπασης του κλάδου μας και για να διεκδικήσουμε οτιδήποτε πρέπει πρώτα να επιτευχθεί με κάποιο τρόπο η ουσιαστική συνοχή του. Γιατί και αν φύγουν οι ξενόγλωσσοι που είναι "το πρόβλημα" (οι οποίοι για μένα δεν ευθύνονται και ο καθένας θα έκανε το ίδιο στη θέση τους), θα αρχίσουμε να τρωγόμαστε για το ποιός πρέπει να διδάσκει ιστορία, αρχαία, κλπ κλπ. Είμαστε ένας κλάδος διασπασμένος που κατηγορούμε και υποτιμάμε ο ένας τον άλλον για το ποιός πρέπει να λέγεται φιλόλογος και τι να διδάσκει, τι εκπροσώπηση να έχουμε μετά και τί να ζητήσουμε; :-\ Για την ΠΕΦ συμφωνώ.
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 07, 2011, 09:17:27 πμ »
Πολύ καλή η πρωτοβουλία σου. Εχω όμως τη γνώμη ότι τα προβλήματα του σχολείου είναι γενικότερα και χρειάζονται γενναίες αποφάσεις και χρήματα για καινούργιες εγκαταστάσεις και πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού. Στην περίπτωση όμως των φιλολόγων η εξειδίκευση δεν είναι τόσο απαραίτητη διότι με αφορμή τις εξετάσεις ΑΣΕΠ αναγκάζονται να διαβάζουν όλα τα μαθήματα που καλούνται να διδάξουν στα σχολεία (ή σχεδόν όλα).

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3405
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 07, 2011, 09:20:24 πμ »
Όταν λες "πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού" τι εννοείς; Επιμέρους ειδικότητες; Θεατρολόγοι, απόφοιτοι ΜΙΘΕ, π.χ.;

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 07, 2011, 09:28:00 πμ »
Όταν λες "πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού" τι εννοείς; Επιμέρους ειδικότητες; Θεατρολόγοι, απόφοιτοι ΜΙΘΕ, π.χ.;

Εννοώ ότι υπάρχουν παιδιά στα σχολεία που χρειάζονται ειδική βοήθεια (έχουν μαθησιακές δυσκολίες ή είναι αλλοδαποί) και αντί να τους παρέχουν βοήθεια αναγκάζουν τον φιλόλογο ή την καθηγήτρια Γαλλικών να τους διδάσκει για να συμπληρώσει ωράριο. Για να υπάρξει αποτέλεσμα στην εκπαιδευτική διαδικασία και να λέμε ότι έστω υπάρχει πρόοδος πρέπει να δοθούν και τα ανάλογα μέσα (κυρίως σε έμψυχο υλικό=εκπαιδευτικοί).

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3405
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 07, 2011, 06:28:50 μμ »
Είναι δυνατόν η ενίσχυση αυτών των μαθητὠν να αντιτίθεται προς την εκπροσώπηση των φιλολόγων - εκπαιδευτικών; Δηλαδή το ένα δεν πρέπει και δεν μπορεί να έρχεται σε σύγκρουση με το άλλο. Ας μην τα συγχέουμε. 

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάγκη εκπροσώπησης φιλολόγων - εκπαιδευτικών
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 09, 2011, 09:45:32 πμ »
Είναι δυνατόν η ενίσχυση αυτών των μαθητὠν να αντιτίθεται προς την εκπροσώπηση των φιλολόγων - εκπαιδευτικών; Δηλαδή το ένα δεν πρέπει και δεν μπορεί να έρχεται σε σύγκρουση με το άλλο. Ας μην τα συγχέουμε.

Εχεις δίκιο! Δεν ήμουν σαφής. Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω τη σκέψη μου.
Ολα τα προηγούμενα που έγραψα έχουν κάποια σχέση με αυτά που διάβασα παραπάνω. Ηταν μια εισαγωγή.
Πρωτον, οι φιλόλογοι θα πρέπει να πάψουν να έχουν διένεξη μεταξύ τους για ποιο είναι το καλύτερο τμήμα και ποιος απόφοιτος του είναι καλύτερος να διδάξει στη Μέση Εκπαίδευση.Ολα είναι ισότιμα και χρειάζονται οι γνώσεις όλων στο σχολείο!
Δεύτερον,υπάρχουν προβλήματα στο σχολείο που απασχολούν όλους τους εκπαιδευτικούς.Μάλιστα υπάρχουν και συγκρουόμενα συμφέροντα.Για παράδειγμα αν κάποιος φιλόλογος απαιτήσει να διδάξει το μάθημα της Ιστορίας θα έρθει σε σύγκρουση με τον καθηγητή των Γαλλικών που θέλει να συμπληρώσει ωράριο στο ίδιο σχολείο και δεν θέλει σε καμία περίπτωση να τρέχει σε δύο και τρία σχολεία [για ευνόητους λόγους].
Τρίτον,εγώ θα αντιπρότεινα να καταγραφούν με σαφήνεια και αναλυτικά όλα τα προβλήματα των σχολείων, να συσταθεί μια επιτροπή αποτελούμενη από καθηγητές όλων των ειδικοτήτων και να επιδώσουν το φάκελο στο Υπουργείο και στις Πρωτοβάθμιες/Δευτεροβάθμιες.

Δεν είναι υπόθεση νομίζω του καθηγητή μιας ειδικότητας αλλά του εκπαιδευτικού συστήματος έτσι όπως λειτουργεί!

Αν τώρα μέσα στα αιτήματα υπάρχουν και οικονομικά, δεν νομίζω να καταφέρουμε τίποτα σε τόσο χαλεπούς καιρούς.  :)

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2011, 10:02:27 πμ από dessi »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162176
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 714
Σύνολο: 728

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.