*

Αποστολέας Θέμα: Οργανικότητα σχολείων  (Αναγνώστηκε 3338 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Οργανικότητα σχολείων
« στις: Ιούνιος 08, 2011, 02:57:55 μμ »
όπως είχε προαναγγείλει η ΑΔ, κάθε σχολείο θα αποκτήσει την ψηφιακή του κάρτα και μέσω αυτής θα επαναπροσδιοριστεί και η οργανικότητα της σχολικής μονάδας.

"Στην αρχική φάση η αξιοποίηση των στοιχείων της καρτέλας, πέρα από τις ανάγκες πληροφόρησης και εξαγωγής στατιστικών στοιχείων και δεικτών, θα εστιαστεί στη μελέτη α) των λειτουργικών και οργανικών κενών των σχολικών μονάδων και β) των προοπτικών αναβάθμισης/υποβιβασμού της οργανικότητας των μονάδων καθώς και της εκτίμησης δυνητικών συγχωνεύσεων."

http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13051:ipourgeio-paideias-psifiaki-kartela-sxolikis-monadas









Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικότητα σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:25:18 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Οργανικότητα σχολείων
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 08, 2011, 03:02:37 μμ »
με ποια κριτήρια θα οριστούν οι νέες οργανικές θέσεις των σχολείων ?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Οργανικότητα σχολείων
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 08, 2011, 05:40:11 μμ »
Εννοείς αν θα θεσπιστούν νέα κριτήρια για τον ορισμό της οργανικής θέσης στο "νέο" σχολείο; Γιατί και τα ισχύοντα μήπως είναι ξεκάθαρα;...

Σίγουρα :P όμως έχουμε τη μεγαλύτερη αναλογία εκπαιδευτικών προς μαθητές μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ, όπως δεν ξεχνά να μας επαναλαμβάνει η υπουργός μας, ενώ παράλληλα έχουμε 137 ειδικότητες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση!

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Οργανικότητα σχολείων
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 08, 2011, 06:05:35 μμ »
και συμπληρωματικά για τις προθέσεις του υπ. παιδείας ( ; ), από τη σημερινή δήλωση μελών του ΔΣ της ΟΛΜΕ Ζωγραφάκη και Κοτσιφάκη
...                                                   
"Πιστεύουμε ότι η πολιτική των περικοπών για να ικανοποιηθούν οι δανειστές της χώρας, θα διαλύσει τη δημόσια εκπαίδευση. Με τη συγκεκριμένη Υ.Α. θα καταργηθούν εκατοντάδες οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών, με ότι αυτό συνεπάγεται στη σημερινή μνημονιακή εποχή για τις εργασιακές συνθήκες και τη μόνιμη εργασία.

Η Υ.Α. για τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο, ανοίγει το δρόμο και για άλλους κλάδους εκπαιδευτικών και αφορά το σύνολο των εκπαιδευτικών και όχι μόνο τους εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών."

http://thekotsi.blogspot.com/2011/06/blog-post_08.html#more


edit: αναπληρωτής πλήρους ωραρίου από 16 ώρες και πάνω αντί των 11 που ίσχυε μέχρι πέρσι ενώ το "μέτρο" για την οργανική θέση είναι οι 12 ώρες (στο περίπου)...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 08, 2011, 06:14:17 μμ από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικότητα σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:25:18 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Οργανικότητα σχολείων
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 30, 2013, 06:23:25 μμ »
Πως καθορίζονται οι οργανικές ανα ειδικότητα σε ένα σχολείο, αφού καθε χρόνο ο αριθμός των τμημάτων διαφέρει και άρα διαφέρει και ο αριθμός των καθηγητών που αυτό χρειάζεται.
Εμείς είχαμε χρονιές με 3 τμήματα η κάθε τάξη, και χρονιές με 4 τμήματα η κάθε τάξη.

Τι λέει ο νόμος;

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Οργανικότητα σχολείων
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 19, 2013, 02:53:30 μμ »
Θέλω να κάνω μια ερώτηση, δεν ξέρω αν τη θέτω στο κατάλληλο θέμα.
Για ποιο λόγο ένα 2/θεσιο δημοτικό να "βγάζει" 3 ή 4 οργανικά κενά (για την τοποθέτηση αυτών που ήρθαν με μετάθεση);
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 297
Σύνολο: 305

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.