0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαφωνώ. Οι θεματικές ενότητες θα μπορούσαν να ανανεωθούν πέρα από τις έμφυλες ταυτότητες, αγωγή υγείας, κυκλοφορειακή αγωγή κλπ.Όσο για το υλικό, σε συνεργασία με φορείς όπως το ΚΕΣΥ, τα ΚΠΕ κ.α. άλλα και από προσωπική έρευνα, θα μπορούσε να εμπλουτισθεί. Τα υπόλοιπα, όσον αφορά το πρόγραμμα και τους συναδέλφους που συμπληρώνουν σε πολλά σχολεία όντως αποτελούν δυσκολίες αλλά με αυτή τη λογική ότι δυσκολεύει θα πρέπει να καταργείται.Επίσης, το ότι τα παιδιά ήταν πολύ ευχαριστημένα διότι έχαναν μάθημα, μου φαίνεται ότι αποτελεί γενίκευση αλλά ακόμα και έτσι να είναι δε θα πρέπει να μας προβληματίζει; Εν κατακλείδι, θα μπορούσαν να συγκεντρωθούν προτάσεις από τους εκπαιδευτικούς με γνώμονα να βελτιωθεί ο θεσμός και να διορθωθούν οι όποιες αστοχίες, όχι να καταργηθεί!
Όλες οι παραπάνω εμπλουτισμένες προτάσεις μπορούν να ενταχθούν στα ήδη προϋπάρχοντα μαθήματα. Δεν ήταν τόσο το περιεχόμενο της θεματικής εβδομάδας που προβλημάτιζε, όσο το γεγονός ότι έπρεπε να δουλευτούν ταυτόχρονα πολλά διαφορετικά θέματα συγκεντρωμένα σε περιορισμένο χρονικό διάστημα. Εκείνο που δυσκόλευε τους συναδέλφους τοποθετημένους σε πολλά σχολεία σε αυτή την περίπτωση, ήταν ότι όλες αυτές οι δραστηριότητες, που μπορούν να απλωθούν σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, ήταν στριμωγμένες μέσα σε μία μόνο εβδομάδα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να προετοιμαστούν επαρκώς.