0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Βγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!!
Παράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη...
Νομιζω πως πρεπει να κατατεθει εκ νεου.Αλλιως πρεπει να λεει ισχυς επ' αοριστον κατι που για πιστοποιητικο υγειας δε πιστευω να ισχυει.Ετσι καταλαβα εγω.
όσοι έχουμε Braille/νοηματική δηλώνουμε χωριστά περιοχές στην τρίτη σελίδα της αίτησης;
Παράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη...Προφανως η δασκαλιτσα εννοει πως μπορει να διαθεσουν ας μη πω σε σχολειο τυφλων αλλα σε παραλληλη καποιον ασχετο με νοηματικη.Δεν ξερω αν γινεται αλλα εδω ΕΛΛΑΔΑ. αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!
Παράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!
Παράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:58:40 μμΠαράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!Διότι από τον πίνακα υποψηφίων για σχολεία κωφών, διαγράφονται όσοι έχουν κάτι λιγότερο από επάρκεια!!! Δηλ. αν εξαντληθούν για παράδειγμα αυτοί που έχουν επάρκεια, τότε η διαμάντω προτιμά να προσληφθεί κάποιος από το γενικό πίνακα (που δεν ξέρει νοηματική καθόλου...!!!), κι όχι κάποιος ο οποίος είναι τεταρτοετής νοηματικής!!!!!!! Και για ειδικότητες όπως η Πληροφορική που οι έχοντες επάεκεια είναι λίγοι, θα έχουμε παρατράγουδα!!!!!!!
Παράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 06:07:04 μμΠαράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:58:40 μμΠαράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!Διότι από τον πίνακα υποψηφίων για σχολεία κωφών, διαγράφονται όσοι έχουν κάτι λιγότερο από επάρκεια!!! Δηλ. αν εξαντληθούν για παράδειγμα αυτοί που έχουν επάρκεια, τότε η διαμάντω προτιμά να προσληφθεί κάποιος από το γενικό πίνακα (που δεν ξέρει νοηματική καθόλου...!!!), κι όχι κάποιος ο οποίος είναι τεταρτοετής νοηματικής!!!!!!! Και για ειδικότητες όπως η Πληροφορική που οι έχοντες επάεκεια είναι λίγοι, θα έχουμε παρατράγουδα!!!!!!!γενικώς οι έχοντες επάρκεια είναι λίγοι,όχι μόνο στη νοηματική αλλά και στη Braille(σαφώς περισσότεροι βέβαια)λες να σημαίνει ότι θα πάρει από τον πίνακα γενικής αγωγής;δε λέει κάτι τέτοιοούτε λέει ότι για παράλληλη ποια προσόντα απαιτούνται!
Παράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:18:49 μμόσοι έχουμε Braille/νοηματική δηλώνουμε χωριστά περιοχές στην τρίτη σελίδα της αίτησης;δύο τινά:1)δε ξέρει κανείς2)δεν έχει κανείς διάθεση να δηλώσει τις επάρκειές του και να προσληφθεί με βάση αυτές!
Παράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 06:01:16 μμΠαράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:18:49 μμόσοι έχουμε Braille/νοηματική δηλώνουμε χωριστά περιοχές στην τρίτη σελίδα της αίτησης;δύο τινά:1)δε ξέρει κανείς2)δεν έχει κανείς διάθεση να δηλώσει τις επάρκειές του και να προσληφθεί με βάση αυτές! Στην τριτη σελιδα ειναι η ωρομισθια και τα ολοημερα δημοτικα.