0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 06:09:26 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 06:07:04 μμΠαράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:58:40 μμΠαράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!Διότι από τον πίνακα υποψηφίων για σχολεία κωφών, διαγράφονται όσοι έχουν κάτι λιγότερο από επάρκεια!!! Δηλ. αν εξαντληθούν για παράδειγμα αυτοί που έχουν επάρκεια, τότε η διαμάντω προτιμά να προσληφθεί κάποιος από το γενικό πίνακα (που δεν ξέρει νοηματική καθόλου...!!!), κι όχι κάποιος ο οποίος είναι τεταρτοετής νοηματικής!!!!!!! Και για ειδικότητες όπως η Πληροφορική που οι έχοντες επάεκεια είναι λίγοι, θα έχουμε παρατράγουδα!!!!!!!γενικώς οι έχοντες επάρκεια είναι λίγοι,όχι μόνο στη νοηματική αλλά και στη Braille(σαφώς περισσότεροι βέβαια)λες να σημαίνει ότι θα πάρει από τον πίνακα γενικής αγωγής;δε λέει κάτι τέτοιοούτε λέει ότι για παράλληλη ποια προσόντα απαιτούνται!Μακάρι να κατάλαβα λάθος! Ωστόσο, από τη στιγμή που εξαντληθούν οι έχοντες επάρκεια, χωρίς πίνακα τεταρτοετών, τριτοετών κ.ο.κ, στάνταρ θα πάρει άτομα που δεν έχουν ιδέα από νοηματική. Αυτό εγώ το θεωρώ απλά απαράδεκτο!
Παράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 06:07:04 μμΠαράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:58:40 μμΠαράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!Διότι από τον πίνακα υποψηφίων για σχολεία κωφών, διαγράφονται όσοι έχουν κάτι λιγότερο από επάρκεια!!! Δηλ. αν εξαντληθούν για παράδειγμα αυτοί που έχουν επάρκεια, τότε η διαμάντω προτιμά να προσληφθεί κάποιος από το γενικό πίνακα (που δεν ξέρει νοηματική καθόλου...!!!), κι όχι κάποιος ο οποίος είναι τεταρτοετής νοηματικής!!!!!!! Και για ειδικότητες όπως η Πληροφορική που οι έχοντες επάεκεια είναι λίγοι, θα έχουμε παρατράγουδα!!!!!!!γενικώς οι έχοντες επάρκεια είναι λίγοι,όχι μόνο στη νοηματική αλλά και στη Braille(σαφώς περισσότεροι βέβαια)λες να σημαίνει ότι θα πάρει από τον πίνακα γενικής αγωγής;δε λέει κάτι τέτοιοούτε λέει ότι για παράλληλη ποια προσόντα απαιτούνται!
Παράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:58:40 μμΠαράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!Διότι από τον πίνακα υποψηφίων για σχολεία κωφών, διαγράφονται όσοι έχουν κάτι λιγότερο από επάρκεια!!! Δηλ. αν εξαντληθούν για παράδειγμα αυτοί που έχουν επάρκεια, τότε η διαμάντω προτιμά να προσληφθεί κάποιος από το γενικό πίνακα (που δεν ξέρει νοηματική καθόλου...!!!), κι όχι κάποιος ο οποίος είναι τεταρτοετής νοηματικής!!!!!!! Και για ειδικότητες όπως η Πληροφορική που οι έχοντες επάεκεια είναι λίγοι, θα έχουμε παρατράγουδα!!!!!!!
Παράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!
Παράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη...
Βγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!!
Κάπου δεν έγραφε ότι για πίνακες braille κ νοηματικής ισχύουν οι ιδιες περιοχές προτίμησης;sorry αλλά βαριέμαι να ξαναψάξω την εγκύκλιο τώρα..Πάω για καφέ
Αν καποιος ανηκει στις ειδικες κατηγοριες ας μου πει: Εχω διαβασει την εγκυκλιο αλλα εκει με τα πιστοποιητικα υγειας και τος νομους μπερδευτικα... Εχω 67% και ανω περισυ που εκανα τα χαρτια μου κατεθεσα πιστοποιητικο με τον νομο 2643/98 φετος ισχυει ή πρεπει να βγαλω νεο πιστοποιητικο;
...........κι επειδη κανενας δεν το επισημαινει γραφει οτι μεταπηδηση απο γενικη σε ειδικη τελος και εδω ...
Παράθεση από: nero στις Ιούλιος 18, 2011, 02:36:36 μμ...........κι επειδη κανενας δεν το επισημαινει γραφει οτι μεταπηδηση απο γενικη σε ειδικη τελος και εδω ...;;;;;;;;;
Μηπως βλεπω αλλη αιτηση.Στη 2η σελ. ζηταει περιοχες ακω αμω στη συνεχεια ο αλλος πινακας ειναι γιαΚΕΔΔΥ και στα κουτακια λεει διαφορα ανα την ελλαδα οχι κ.λ.π και στο τελος της σελ. ειναι η ωρομισθια που συνεχιζει στην 3η σελιδα. Τιδεν καταλαβα;
Παράθεση από: ouff στις Ιούλιος 18, 2011, 07:58:19 μμΠαράθεση από: nero στις Ιούλιος 18, 2011, 02:36:36 μμ...........κι επειδη κανενας δεν το επισημαινει γραφει οτι μεταπηδηση απο γενικη σε ειδικη τελος και εδω ...;;;;;;;;;και εγώ δεν κατάλαβα!που το λέει αυτο? εκτός αν αναφέρεσαι στο "διπλό ταμπλώ¨" αναπληρωτή. ναι αυτό παύει άλλωστε το έγραφε στην γενική, δεν χρειαζόταν να μας το πουν ξανά!
Παράθεση από: sixtir στις Ιούλιος 18, 2011, 08:10:03 μμΠαράθεση από: ouff στις Ιούλιος 18, 2011, 07:58:19 μμΠαράθεση από: nero στις Ιούλιος 18, 2011, 02:36:36 μμ...........κι επειδη κανενας δεν το επισημαινει γραφει οτι μεταπηδηση απο γενικη σε ειδικη τελος και εδω ...;και εγώ δεν κατάλαβα!που το λέει αυτο? εκτός αν αναφέρεσαι στο "διπλό ταμπλώ¨" αναπληρωτή. ναι αυτό παύει άλλωστε το έγραφε στην γενική, δεν χρειαζόταν να μας το πουν ξανά!ρε παιδιά...που είναι αυτό και τι ακριβώς εννοεί;;
Παράθεση από: ouff στις Ιούλιος 18, 2011, 07:58:19 μμΠαράθεση από: nero στις Ιούλιος 18, 2011, 02:36:36 μμ...........κι επειδη κανενας δεν το επισημαινει γραφει οτι μεταπηδηση απο γενικη σε ειδικη τελος και εδω ...;και εγώ δεν κατάλαβα!που το λέει αυτο? εκτός αν αναφέρεσαι στο "διπλό ταμπλώ¨" αναπληρωτή. ναι αυτό παύει άλλωστε το έγραφε στην γενική, δεν χρειαζόταν να μας το πουν ξανά!
Παράθεση από: nero στις Ιούλιος 18, 2011, 02:36:36 μμ...........κι επειδη κανενας δεν το επισημαινει γραφει οτι μεταπηδηση απο γενικη σε ειδικη τελος και εδω ...;
Παράθεση από: ouff στις Ιούλιος 18, 2011, 08:22:50 μμΠαράθεση από: sixtir στις Ιούλιος 18, 2011, 08:10:03 μμΠαράθεση από: ouff στις Ιούλιος 18, 2011, 07:58:19 μμΠαράθεση από: nero στις Ιούλιος 18, 2011, 02:36:36 μμ...........κι επειδη κανενας δεν το επισημαινει γραφει οτι μεταπηδηση απο γενικη σε ειδικη τελος και εδω ...;και εγώ δεν κατάλαβα!που το λέει αυτο? εκτός αν αναφέρεσαι στο "διπλό ταμπλώ¨" αναπληρωτή. ναι αυτό παύει άλλωστε το έγραφε στην γενική, δεν χρειαζόταν να μας το πουν ξανά!ρε παιδιά...που είναι αυτό και τι ακριβώς εννοεί;;σελ 30 επισημανση νιι