0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ αφού τους δώσω τις απαντήσεις στα reading και αν δω ότι έχουν πολλά λάθη, τους λέω να ψάξουν μετά για την αιτιολογία κάθε απάντησης μέσα στο κείμενο. Επίσης βοηθάει και η κλασσική ανάγνωση-μετάφραση.Όμως πιστεύω ότι για μαθητές που είναι αδύνατοι στα κείμενα, φταίει κυρίως η μη εξοικείωση τους-γενικότερα με το διάβασμα εξωσχολικών βιβλίων ή και άρθρων.
Διαφωνώ με την άποψη της μετάφρασης. Με μαθητές μου που εχουν δυσκολία στο reading τους τα διαβάζω εγω αρχικά με προσοχή και σταματώ ανα τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να κατανοούν το νόημα - με τη βοήθεια μου όπου χρειάζονται. Στη συνέχεια δουλεύουμε μαζί τις ερωτήσεις. Εχω παρατηρήσει οτι τ προβλήματα τους δεν εχουν τόσο με την ερμηνεία των λέξεων αλλα να φτάσουν σε σημείο ώστε να κατανοούν τη δομή της πρότασης ώστε να καταλάβουν το νόημα. Εφόσον τελειώσουμε το reading νομιζω οτι βοηθάει να το ξανά διαβάζουν σωστά και με παυσεις ώστε καθώς διαβάζουν να κατανοούν τι λέει γιατι συνήθως διαβάζουν μηχανικά και γι αυτό χάνουν το νόημα. Τα readers νομιζω βοηθάνε κυρίως μαθητές που εχουν ήδη μια εξοικείωση με την ανάγνωση. Επιπλέον, στην αρχή τους έφερνα εύκολα κείμενα και άρθρα απλά και μονο για κατανόηση και οχι απαραίτητα σαν κείμενο reading και τους έκανα μονο κάποιες ερωτήσεις κατανοήσεις αφού ήδη το είχαμε διαβάσει μαζι.