0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι παιζεται ;
Τι παίζεται; Οι συνδικάλες , με το ένα πόδι σε μας και με το άλλο πόδι στα παχιά χαλιά του υπουργείου, μετράνε τα πρόβατά τους, και επιδεικνύουν στον υπουργό το κοπάδι που μάζεψαν. Αυτό παίζεται.
Οταν λες "εμας" ποιους εννοεις;
"2. Προϋποθέσεις επιλογήςΩς Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. επιλέγεται εκπαιδευτικός, από αυτούς οι οποίοι διδάσκουν τα μαθήματα Πληροφορικής (κατά προτεραιότητα κλάδου ΠΕ19 ή ΠΕ20), ο οποίος υπηρετεί στη σχολική μονάδα στην οποία ανήκει το εργαστήριο ή τα εργαστήρια και δεν έχει οριστεί υπεύθυνος άλλου εργαστηρίου."είναι προφανές ότι στην
εμείς, οι απλοί εκπαιδευτικοί, που δεν αποδεχόμαστε το σάπιο συνδικαλιστικό κίνημα, και το σάπιο υπουργείο.
Όσο περισσότερα πρωϊνά σχολεία (και άρα εργαστήρια) αναλαμβάνει ο καθένας πληροφορικός, τόσο περισσότερες ώρες πληροφορικής χάνονται από το ολοήμερο, και άρα όλο και λιγότερες γίνονται οι θέσεις των αναπληρωτών. Άρα λοιπόν το κρίσιμο τραπουλόχαρτο που γκρεμίζει τον χάρτινο πύργο των σχεδιασμών του υπουργείου για μειώσεις προσωπικού πληροφορικής, το κέντρο και ο πυρήνας των διεκδίκησεών μας, πρέπει να βρίσκεται ακριβώς σε αυτό το σημείο, στο πόσα εργαστήρια υποχρεούμαστε να αναλάβουμε.
Οι άμεσα εμπλεκόμενοι παράγοντες είναι:1. Διοικητικά- διαχειριστικά• Ο Διευθυντής του σχολείου,• ο υπεύθυνος εργαστηρίου,• αρμόδιες Διευθύνσεις του ΥΠΔΜΘ.2. ΤεχνικάΟ υπεύθυνος εργαστηρίου, σε συνεργασία με:• τα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών {ΚΕ. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), καθώς και το ΠΣΔ για θέματα δικτύωσης. Ο Υπεύθυνος ΕργαστηρίουΟ Υπεύθυνος εργαστηρίου, μετά την ανάληψη των καθηκόντων του και αΦού προηγηθεί πρωτόκολλο παραλαβής του εργαστηρίου μεταξύ καθηγητή και Διευθυντή του σχολείου και γίνει έλεγχος πληρότητας του εξοπλισμού, αναλαμβάνει τις εξής υποχρεώσεις και διαχειριστικά καθήκοντα:• Υψηλή εποπτεία στη δικτυακή σύνδεση του σχολείου με το ΠΣΔ.• Αντιπαραβολή και έλεγχο των υλικών που υπάρχουν στο εργαστήριο με αυτά που αναφέρονται στο βιβλίο υλικού του σχολείου.• Έλεγχο σύνδεσης με το Διαδίκτυο από όλους τους σταθμούς εργασίας και τον εξυπηρετητή, αν αυτός υπάρχει.• Έλεγχο ύπαρξης των κατάλληλων λογισμικών και προγράμματος προστασίας από ιούς.• Έλεγχο εκτύπωσης σε όλους τους διαθέσιμους εκτυπωτές.• Έλεγχο της ορθής λειτουργίας του βιντεοπροβολέα και των άλλων περιφερειακών συσκευών ή του διαδραστικού πίνακα αν υπάρχει και ανήκει στο εργαστήριο.• Οποιοδήποτε άλλο έλεγχο κριθεί από αυτόν απαραίτητος.Επίσης:• Φύλαξη σε ασφαλή τοποθεσία εγγράφων που περιέχουν συνθηματικά λογαριασμών διαχείρισης, κωδικούς BIOS, λογαριασμούς πρόσβασης σε προσφερόμενες από εργαστήριο υπηρεσίες.• Φύλαξη των συνθηματικών των λογαριασμών των χρηστών του εργαστηρίου. Η διαχείριση των κωδικών γίνεται αποκλειστικά από τον υπεύθυνο εργαστηρίου και μόνον, με την υποχρέωση να διατηρείται στο Διευθυντή του σχολείου σφραγισμένος φάκελος με τους εν λόγω κωδικούς για περίπτωση ανάγκης.• Τήρηση αρχείου εξοπλισμού και δελτίων μηχανημάτων. Η ταυτότητα των μηχανημάτων πρέπει να είναι διαθέσιμη και στους υπεύθυνους τεχνικούς των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. για τυχόν επισκευές. Για τον ίδιο λόγο, πρέπει στο εργαστήριο να βρίσκεται επίσης αντίγραφο της σύμβασης απόκτησης του εξοπλισμού, του δελτίου παραλαβής της επιτροπής και του βιβλίου υλικού του σχολείου.• Πρόληψη προμήθειας αναλωσίμων (π.χ. γραφίτη, μαρκαδόροι κ.ά.).• Τήρηση εφεδρικών αντιγράφων των λογισμικών και των περιεχομένων των υπολογιστών.• Προειδοποίηση για σεβασμό των κανόνων ασφάλειας και υγιεινής από όλους τους χρήστες του εργαστηρίου καθώς και στο προσωπικό καθαρισμού.• Καθημερινή έναρξη και τερματισμό λειτουργίας του εξυπηρετητή, των σταθμών εργασίας, των οθονών, των περιφερειακών συσκευών και κάθε άλλης ηλεκτρικής μονάδας που εξυπηρετεί τη λειτουργία του εργαστηρίου.• Συνεργασία με την ανώτερη τεχνική αρχή (ΚΕ ΠΛΗ.ΝΕ.τ) για επίλυση προβλημάτων ή ενημέρωση.• Συμμετοχή σε επιτροπές προμήθειας και παραλαβής του απαραίτητου εξοπλισμού των εργαστηρίων.• Παροχή υποστήριξης επί θεμάτων χρήσης του εργαστηρίου Πληροφορικής-ΤΠΕ από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων του σχολείου και ιδιαίτερα επί της πολιτικής πρόσβασης των χρηστών. Η υποστήριξη στους άλλους εκπαιδευτικούς νοείται ως καθοδήγηση στη χρήση του και όχι ως μερική ή ολική ανάληψη του έργου τους. Ο χρονοπρογραμματισμός της παροχής υποστήριξης επί θεμάτων χρήσης του εργαστηρίου Πληροφορικής-ΤΠΕ και γενικότερα των Η/Υ σε εκπαιδευτικούς του οικείου σχολείου οφείλει να σέβεται τις άλλες υποχρεώσεις του Υπεύθυνου εργαστηρίου, συμπεριλαμβανομένης της προετοιμασίας για διδασκαλία του μαθήματος Τ.Π.Ε.
Υπενθυμίζω και το πινακάκι.1 τμήμα ολοήμερου ---> min=1 ώρα - max=5+5 σίτιση=10 ώρες την βδομάδα για τον εκπαιδευτικό πληροφορικής.2 τμήματα ολοήμερου ---> min=2 ώρες --- max=10+5 σίτιση=15 ώρες την βδομάδα για τον εκπαιδευτικό πληροφορικής.3 τμήματα ολοήμερου ---> min=3 ώρες --- max=15+5 σίτιση=20 ώρες την βδομάδα για τον εκπαιδευτικό πληροφορικής.