0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
από την στιγμή που με νόμο χαρακτηρίστηκε ο συνάδελφος πε19 και διορίστηκε ως τέτοιος, κάτι το οποίο εκείνη την περίοδο ήταν ανεκτό, είναι ανήθικο να τον εγκαλούμε ότι έπραξε αυτός ή ο νόμος ανήθικα. Καμία αλλαγή δεν μπορεί να γίνει σε αυτό γιατί θα κλονιζόταν η αρχή της εμπιστοσύνης του διοικούμενου, κάτι το οποίο το κράτος οφείλει να σεβαστεί (πρόσφατο παράδειγμα η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος σε ξενόγλωσσους χωρίς τίτλο σπουδών). Αλλά αυτά τα ξέρεις.Από εκεί και πέρα το θέμα είναι απλούστερο όσο αφορά την θέση ευθύνης. Εκεί δεν δεσμεύεται το κράτος και μπορεί να βάλει ως βασικό όρο για την κάλυψη θέση συμβούλου πληροφορικής την κατοχή προπτυχιακού τίτλου στην πληροφορική. Κανείς δεν θα αντιδράσει, τουλάχιστον φανερά.
Αφού το ξεκινάς έτσι, θα το συνεχίσω. Γιατί λες την αλήθεια, αλλά την μισή, επειδή μάλλον η μισή σε συμφέρει. Και όποιος λέει μισές αλήθειες, είναι ψεύτης. "Ορκίζομαι να πω την αλήθεια , και όλη την αλήθεια" λέμε στα δικαστήρια.Γιατί θα πρέπει να διορίζονται στο δημόσιο όσοι έχουν πτυχίο από μη δημόσια πανεπιστήμια;;;;; Πάει ο καθε πονηρός που δεν περνάει από πανελλήνιες, παίρνει ένα πτυχίο στην ρουμανία και με καλό βαθμό, και μετά έρχεται εδώ και ξεπερνάει στην λίστα των αναπληρωτών σχολές δημόσιες, από πανελλήνιες!!! Θα έπρεπε λοιπόν στην σειρά των αναπληρωτών να προηγουνται κατά πλήρη προτεραιότητα τα δημόσια πανεπιστήμια!!!! Επίσης από τα δημόσια πανεπιστήμια να μοριοδοτούνται με περισσότερα μόρια οι αναπληρωτές των δημόσιων σχολών που σε βάθος 25ετίας έχουν υψηλότερες βάσεις εισαγωγής. Γιατί δεν μπορείς κύριε (ή κυρία μου) να έχεις πτυχίο από το ΤΕΙ άνω κολοπετινίτσας, και να θες με τον βαθμό πτυχίου σου να συγκρίνεσαι και να προηγείσαι στην λίστα των αναπληρωτών από όσους έχουν βγάλει πολυτεχνείο!
μάλλον δεν κατάλαβες ποιο είναι το πρόβλημα που αναδεικνύει ο συγκεκριμένος συνάδελφος και άλλοι συνάδελφοι πιο πάνω.... εσύ αναμοχλεύεις ένα θέμα το οποίο έχει θιχτεί πολλάκις σε άλλο θέμα στο pde και το οποίο αφορά τους "πολυτεχνίτες" με τους "τειτζίδες" και φυσικά μέχρι τώρα μόνο κακό έκανε στον κλάδο μας και φαίνεται φυσικά απο τα σημερινά αποτελέσματα.........το γνωριζω, οτι πολλοί θα ήθελαν ο κλάδος μας να ήταν ένας κλάδος κλειστός όπως των δασκάλων της ειδικής του
+++Είναι γελοίο και κομπλεξικό να είμαστε εκπαιδευτικοί, και να αναφερόμαστε ακόμα στις πανελλήνιες που είχαμε δώσει κάποτε.
το πρόβλημα άρα για εμένα δεν είναι αν ο χ πέρασε στην σχολή του με 12 και ο ψ με 18 ή ποιος τελείωσε στην
Χαχα..Αμέσως πετάχτηκαν όσοι έχουν τελειώσει ΤΕΙ βουλγαρίας, να δώσουν εξηγήσεις γιατί θα πρέπει να προηγούνται στην λίστα των αναπληρωτών από όσους έχουν τελειώσει δημόσιο πανεπιστήμιο και από σχολή με υψηλή βάση.Δεν πείθετε κανέναν! Καταλάβετέ το. Και ακόμα και αν είσαστε πλειοψηφία εσείς των ΤΕΙ και της
Εγώ γιατί έχω αρχίσει να υποψιάζομαι ότι το βασικό σου πτυχίο δεν είναι πληροφορικής;
Εσύ να απαντήσεις στα επιχειρήματα (αν έχεις), και να σταματήσεις το γελοίο παιχνίδι των προσωπικών επιθέσεων αν δεν έχουμε κάτι ουσιαστικό να απαντήσουμε. Όσο για τις υποψίες σου, αυτές θα παραμείνουν υποψίες.
τα επιχειρήματα ειναι επιχειρήματα είτε τα δέχεσαι είτε όχι ..... η εμμονή όμως, σε θέμα το οποιο έχει συζητηθεί πολλακις και δεν έχει καταλήξει πουθενα γιατι δεν υπάρχει λογική για να καταλήξει κάπου και μόνο κακό μας έχει κάνει, μπορεί να είναι ακόμα και επικίνδυνη για αυτόν που την χρησιμοποιεί.... γι αυτό καλό είναι να το παρακολουθήσεις λίγο αυτό!!!! τὠρα εφόσον είσαι μεγάλος hacker και εχεις ανακαλύψει ότι όσοι δεν συμφωνούμε με αυτην την κατάντια του διαχωρισμού είμαστε αποφοιτοι βουλγαρίας, κανε κάτι σε παρακαλώ και με το θέμα του υπουργείου πέταξε μας όλους έξω γιατι έτσι γουστάρεις.......για άλλη μια φορά ένας ....... κατάφερε να υπονομεύσει μια καλή προσπάθεια για τον κλάδο μας ... ελπίζω να τελειωσει εδω το θέμα και να πετάξουμε έξω την "φωνή"....trust ++++++++
Εσύ αυτό έκανες; Γιατί εγώ βλέπω αυτό:Και μετά βλέπω να λες αυτό:Μάλλον εσύ επιτρέπεται να το κάνεις... Οι άλλοι πρέπει να απαντάνε στα επιχειρήματα. 2 μέτρα και 2 σταθμά;Προσωπική μου άποψη και θα την πω 1 και μοναδική φορά: Δε συμφωνώ με το δικαίωμα της κάθε σχολής που έχει πετάξει τη λέξη "πληροφορική" στον τίτλο της, να κάνει αίτηση για ΠΕ19-20. Θα πρέπει να τεθούν κάποια μίνιμουμ μαθημάτων που θα πρέπει να υπάρχουν στο πρόγραμμα σπουδών, ώστε να θεωρηθούν "ικανοί". Από εκεί και πέρα για τον ΔΟΑΤΑΠ, αν είναι ανεξάρτητη αρχή, οι αποφάσεις του πρέπει να γίνονται αποδεκτές. Όποιος έχει αποδείξεις για παρανομίες, ας τις προσκομίσει στη δικαιοσύνη.
Ένα μεταπτυχιακό και πολύ περισσότερο ένα διδακτορικό έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση, δεν μπορεί να καλύψει μία επιστήμη σφαιρικά και αυτός είναι ο λόγος που σε κανέναν κλάδο δεν μπορείς να μπεις με μεταπτυχιακό. Και εμείς ως πληροφορικοί μπορούμε να κάνουμε μεταπτυχιακό σχεδόν σε οποιαδήποτε σχολή της χώρας, π.χ. στο παιδαγωγικό. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε κλάδο όμως, και να γίνουμε δάσκαλοι απλά με ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Το να επιτρέπεται ειδικά για το δικό μας κλάδο και ειδικά για τα δικά μας μαθήματα συνιστά απαξίωση. Και αν δεχτούμε ότι, ναι, κάποιοι "μια χαρά την κάνουν τη δουλειά", δεχόμαστε ότι και ο οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει (π.χ. δάσκαλοί με
Συγνωμη...αλλα εισαι εκτος τοπου και χρονου....μαλλον δεν εχεις καταλαβει σε τι κατασταση εχει ελθει ο κλαδος...και κανεις μια συζητηση που δεν ωφελει πουθενα...αντε σου λεω εγω να γινει αυτο που λες εσυ....αληθεια που θα ωφελησει τον κλαδο!!!!εφετος ειχαμε αυτες τις αλλαγες..ποιος μου λεει εμενα οτι του χρονου δεν θα εχουμε μια καινουργια μειωση ωρων....και τοτε ο μονιμος θα κανει τον ταξιτζη....και ο αναπληρωτης ανεξαρτητα απο το πτυχιο..θα τυλιγει σουβλακια...οποτε αγαπητε..τη..μια ειναι η λυση... αγωνας ολων των μορφων ..για μεν την ΠΕ ολα τα παιδια να εχουν τις ιδιες ευκαιριες απο την α μεχρι στ ταξη με το μαθημα της πληροφορικης...μονο απο εκπαιδευτικους του κλαδου..και για την ΔΕ αποσυρση των απαραδεκτων αποφασεων για μειωση των ωρων σε εργαστηρια και project...συν... απο την πρωτη γυμνασιου μεχρι την τριτη λυκειου η επιστημη πληροφορικη που αποκτησει αυτο που της αναλογει...γιατι η λυση δεν ειναι λιγοι αλλα καλοι συμφωνα με την λογικη σου...αλλα οσον το δυνατον περισσοτερες θεσεις εργασιας...γιατι και το συστημα ....ο μαθητης...θελουν τον δικο τους εκπαιδευτικο.....