0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έτσι ακριβώς... Ας τους στείλουμε να βγάζουν φωτοτυπίες στο ΙΚΑ, γιατί δεν έχουν προϋπηρεσία, γιατί ξεχνάμε φυσικά ότι το 2010 που δεν τους διόρισαν, με τα μόρια τους από τον ΑΣΕΠ, έμπαιναν στη θέση περίπου 500+ του πίνακα, σε κλειδωμένους πίνακες, υπολειπόμενοι συναδέλφων στην πλειοψηφία τους χωρίς επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Οπότε ναι, ας τους στείλουμε στο ΙΚΑ, που δεν ήθελαν, τη χρονιά που έπρεπε να είναι διορισμένοι, να τρέχουν ως αναπληρωτές στη Δ' Δωδεκανήσου....
Εστιάζω στο παράλογο του πράγματος, για εμένα, ότι το μοναδικό κριτήριο διορισμού ΤΩΡΑ είναι εκείνο το τεστ πριν από 10 χρόνια, ενώ όλοι του κλάδου (ασεπίτες και μη) έχουμε αλλάξει με επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα, επιμορφώσεις, συνέδρια, εμπειρίες, προϋπηρεσία, σχετικά με την εκπαίδευση ή και με εργασία σε άλλους τομείς (αφήνω έξω κόπους και προσωπικές επιλογές Δ’ Δωδεκανήσου ως υποκειμενικά κριτήρια). Συμφωνώ με αξιολόγηση σε κάθε επίπεδο και οι διοριστέοι έπρεπε οπωσδήποτε να διοριστούν ΤΟΤΕ. Για ΤΩΡΑ, για οποιοδήποτε διορισμό στην εκπαίδευση χρειάζεται μια άλλου τύπου αξιολόγηση που θα περιλαμβάνει και τα τελευταία 10 χρόνια, αλλιώς η παιδεία αντιμετωπίζεται ως χώρος δημόσιας υπηρεσίας για υπαλλήλους που βγάζουν φωτοτυπίες.
Δε χάνεται ο διορισμός. Αυτό έλειπε, να τιμωρηθούν κιόλας που το κράτος ήταν ασυνεπές. Χαίρομαι που από αυτά που λες, προκύπτει ότι θες μια αξιολόγηση, υποθέτω ισότιμη και όχι στατική, του τύπου μοριοδότησης, που δεν είναι απαραίτητο ότι αντανακλά τις πραγματικές δυνατότητες του καθενός. Θα υπέθετα ότι είσαι υπέρ του γραπτού διαγωνισμού, που αξιολογεί στο σήμερα, τις γνώσεις όλων, σε ίδια θέματα, την ίδια χρονική στιγμή, πριμοδοτώντας φυσικά και τα υπόλοιπα προσόντα. Και θα υπέθετα επίσης, ότι για να μην αντιμετωπίζεται η παιδεία ως χώρος δημόσιας υπηρεσίας για υπαλλήλους που βγάζουν φωτοτυπίες, πιστεύεις ότι αυτού του είδους αξιολόγηση πρέπει να προβλέπεται και για αυτούς που δουλεύουν ως αναπληρωτές. Κάνω λάθος;Τέλος θα υπέθετα ότι διαφωνείς με το καθεστώς που επικρατούσε τα τελευταία 10 χρόνια και δεν ελάμβανε υπόψιν του τίποτα παραπάνω από την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε (σύμφωνα με το ΣτΕ) με μη αξιοκρατικές διαδικασίες και την (πετσοκομμένη) επιτυχία στον τελευταίο και πρότελευταίο ΑΣΕΠ. Σωστά;
κατά βάση με βρίσκεις σύμφωνο. το σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών με προϋπηρεσία και επιτυχία στον ασεπ σχεδιάστηκε για να λειτουργεί στο μεσοδιάστημα των αξιολογήσεων ασεπ. το ό,τι συνέχισε να ισχύει χωρίς αλλαγές έχει οδηγήσει σίγουρα σε αδικίες. προσωπική μας επιλογή που συνεχίζουμε να παίρνουμε μέρος σε αυτό χωρίς εγγυήσεις για το μέλλον. το ό,τι γίνονται προσλήψεις στην εκπαίδευση τώρα με αυτόν τον τρόπο δε με κάνει να νιώθω ούτε δικαιωμένο, ούτε ασφαλή ότι το σύτημα δουλεύει ("δε χάνεται ο διορισμός"). πιστεύω στην ιδιαιτερότητα του τομέα της παιδείας (και της υγείας φυσικά) σε σχέση με άλλους τομείς διοίκησης που μπορούν να δίνουν χρωστούμενους διορισμούς μετά από χρόνια και αυτό, ναι, είναι μεγάλη συζήτηση.
Εννοείται ότι είναι ιδιαίτερος ο τομέας της Παιδείας. Η ένσταση δεν καταλαβαίνω ποια είναι. Ότι δεν έχουν προϋπηρεσία αυτοί που διορίστηκαν; Και το 2010 να διοριζόνταν, όπως έπρεπε, πολλοί από αυτούς πάλι δε θα είχαν προϋπηρεσία. Και όλοι αυτοί που σήμερα έχουν προϋπηρεσία 100 μήνες όπως είπες, κάποτε μπήκαν στην αίθουσα διδασκαλίας με 0 προϋπηρεσία. Η διαφορά είναι ότι πολλοί από αυτούς, δεν είχαν περάσει καν την αξιολόγηση του γραπτού ΑΣΕΠ. Και δεν έχουν περάσει καν κάποια αξιολόγηση. Πιστεύεις ότι σε 6 χρόνια κάποιος έχει ξεχάσει το γνωστικό του αντικείμενο και ενώ κατάφερε να προετοιμαστεί και να αριστεύσει στον ΑΣΕΠ, που θέτει αρκετά δυσκολότερα θέματα από την εκπαιδευτική πραγματικότητα, δε θα μπορέσει να ανακτήσει την επαφή του με το αντικείμενο; Πιστεύεις ότι κάποιος που αποδέχτηκε τώρα τον διορισμό και θα φύγει κατά πάσα πιθανότητα από το σπίτι του, για 680 ευρώ, το κάνει για την άνεση της επαγγελματικής αποκατάστασης και όχι από ενδιαφέρον για το αντικείμενο;
Φύλλο δεν κουνιεται στους πληροφορικαριους... Έτσι παιδιά, έτσι.. Αγωνας.... Ουστ
ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΈΝΕ ΜΟΥ ΚΛΑΔΕ !!!!!!!!!!ΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΣΣΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ
Κανονικά δεν πρέπει να φωνάζουμε εμείς. Είναι σα να πάμε ξεκάρφωτα στη διοίκηση μιας εταιρείας και τους κάνουμε παρατήρηση γιατί δε μας προσλαμβάνουν. Δεν είναι γελοίο;"Πελάτες" της παιδείας στην προκειμένη περίπτωση είναι οι γονείς που πλήρωσαν μη ανταποδοτικό φόρο και πλέον τα παιδιά τους δεν απολαμβάνουν τις προβλεπόμενες υπηρεσίες.Αφού δε φωνάζουν οι γονείς, τι ακριβώς ελπίζετε;