0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επιμένω γιατί μου έχει κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση αυτό που αναφέρεις, σε εμάς στην επιμόρφωση είχαν τονίσει το ακριβώς αντίθετο:θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί αλλά και πολύ αντικειμενικοί κατά τη βαθμολόγηση των μαθητών ατομικά, και εάν κάποιος δεν δούλεψε όπως πρέπει αυτό θα πρέπει να φανεί στον ατομικό βαθμό του, άσχετα εάν ο βαθμός της εργασίας της ομάδας είναι μεγαλύτερος. Προφανώς στα πλαίσια μιας λογικής βέβαια, εννοείται ότι δεν γίνεται να βάλω στην εργασία 19 και στους 4 μαθητές 12, 14, 13 και 15! Αλλά όχι ότι δεν μπορεί ας πούμε ο ένας μαθητής που ξεχώρισε (αρνητικά...) να αξιολογηθεί με 12 ακόμα και εάν η εργασία της ομάδας έχει πάρει 17 ή 18!