*

Αποστολέας Θέμα: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας  (Αναγνώστηκε 12918 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 26, 2011, 10:47:56 μμ »
Ο μέσος όρος όμως των βαθμών των μαθητών της ομάδας πρέπει να κάνει το βαθμό της εργασίας.

Δηλαδή δεν μπορεί η εργασία να αξίζει 15 και οι μαθητές να βαθολογηθούν με 20, 19, 18, 19 που ο μέσος όρος αυτών των βαθμών κανει 19.


αυτό από που προκύπτει ακριβώς; σίγουρα δεν μας το είπαν στην επιμόρφωση, ούτε είναι γραμμένο στην εγκύκλιο, και δεν θυμάμαι να το είδα και στο βιβλιο του καθηγητή, όχι βέβαια ότι το έχω διαβάσει σελίδα σελίδα...
stef, μπορείς να μας παραπέμψεις κάπου;;
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:16:10 »

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 26, 2011, 11:42:46 μμ »
σελ.68 βιβλίο καθηγητή
"Ο ομαδικός φάκελος θα υποβληθεί προς αξιολόγηση του ερευνητικού έργου της ομάδας,
στην οποία θα βασισθεί και η βαθμολόγηση της ατομικής συμβολής κάθε μέλους στο ομαδικό
έργο"

Επίσης σελ. 79-80 βιβλίου καθηγητή
"Μάλιστα, η διεθνής έρευνα και η διεθνής πρακτική αποδίδει με παιδαγωγικά και λειτουργικά
κριτήρια βαρύνουσα θέση στη μαθητική αυτο/ετερο-αξιολόγηση και σε μερικές περιπτώσεις
η κρίση των μελών της ομάδας για την αποτίμηση της συμβολής ενός εκάστου καθορίζει από
μόνη της την ατομική βαθμολογία των μελών, με βάση εκκίνησης πάντοτε τη βαθμολογία της
συλλογικής εργασίας τους."

Μας το είχαν τονίσει έντονα στην επιμόρφωση

Σχετικά με την έκταση της εργασίας
Ο Φάκελος της Ερευνητικής Εργασίας που ετοιμάζει η ομάδα και υποβάλλει προς αξιο-
λόγηση αποτελείται από: (α) την Έκθεση της Ερευνητικής Εργασίας έκτασης μέχρι 8.000
λέξεων για τις τετραμελείς ομάδες, (β) το τέχνημα ή/και την κοινωνική δράση που επέλεξε
η ομάδα ως έκφραση και ως απόρροια της έρευνάς της και (γ) τα συνοδευτικά υλικά που
κρίνει η ομάδα ότι είναι αναγκαία συμπληρώματα της ερευνητικής έκθεσης και του τεχνήμα-
τος

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 26, 2011, 11:49:51 μμ »
αυτά που παραθέτεις από μόνα τους δεν αποδεικνύουν το μηχανισμό βαθμολόγησης που ανέφερες στο προηγούμενο μήνυμά σου. Προφανώς και η ατομική αξιολόγηση του κάθε μαθητή θα στηριχτεί, εν μέρει, στο τελικό γενικό αποτέλεσμα, από εκεί όμως έως το να αποτελεί ο μ.ο. των ατομικών βαθμών το βαθμό της εργασίας είναι πολύς δρόμος.

Το άλλο που παραθέτεις με την αυτο-και ετεροαξιολόγηση των μελών της ομάδας είναι άλλο θέμα, και δεν σχετίζεται άμεσα με τη βαθμολογία από τον καθηγητή.

Επιμένω γιατί μου έχει κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση αυτό που αναφέρεις, σε εμάς στην επιμόρφωση είχαν τονίσει το ακριβώς αντίθετο:θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί αλλά και πολύ αντικειμενικοί κατά τη βαθμολόγηση των μαθητών ατομικά, και εάν κάποιος δεν δούλεψε όπως πρέπει αυτό θα πρέπει να φανεί στον ατομικό βαθμό του, άσχετα εάν ο βαθμός της εργασίας της ομάδας είναι μεγαλύτερος. Προφανώς στα πλαίσια μιας λογικής βέβαια, εννοείται ότι δεν γίνεται να βάλω στην εργασία 19 και στους 4 μαθητές 12, 14, 13 και 15! Αλλά όχι ότι δεν μπορεί ας πούμε ο ένας μαθητής που ξεχώρισε (αρνητικά...) να αξιολογηθεί με 12 ακόμα και εάν η εργασία της ομάδας έχει πάρει 17 ή 18!
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 12:41:16 πμ »
Παιδιά το "τέχνημα" είναι κάθε ομάδας ξεχωριστά? εγώ νόμιζα ότι είναι κάτι που εκφράζει στο τέλος όλο το project δηλαδή όλες τις ομάδες.. επίσης αυτά τα 9 παραδείγματα εργασιών που έχει το βιβλίο καθηγητή τί είναι???? θα γράψουν κατι παρόμοιο οι μαθητές ή θα το κάνουμε εμείς???? και πότε??? στο τέλος?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:16:10 »

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 08:52:01 πμ »
Επιμένω γιατί μου έχει κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση αυτό που αναφέρεις, σε εμάς στην επιμόρφωση είχαν τονίσει το ακριβώς αντίθετο:θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί αλλά και πολύ αντικειμενικοί κατά τη βαθμολόγηση των μαθητών ατομικά, και εάν κάποιος δεν δούλεψε όπως πρέπει αυτό θα πρέπει να φανεί στον ατομικό βαθμό του, άσχετα εάν ο βαθμός της εργασίας της ομάδας είναι μεγαλύτερος. Προφανώς στα πλαίσια μιας λογικής βέβαια, εννοείται ότι δεν γίνεται να βάλω στην εργασία 19 και στους 4 μαθητές 12, 14, 13 και 15! Αλλά όχι ότι δεν μπορεί ας πούμε ο ένας μαθητής που ξεχώρισε (αρνητικά...) να αξιολογηθεί με 12 ακόμα και εάν η εργασία της ομάδας έχει πάρει 17 ή 18!

Έχεις απόλυτο δίκιο στα γραφόμενά σου και συμφωνώ για το γεγονός ότι ο συνολικός βαθμός της εργασίας πρέπει να έχει πάντα θετικό αντίκτυπο στη βαθμολογία του μαθητή και όχι αρνητικό. Το παράδειγμα που έθεσα ήταν αυτό που με το οποίο μας ενημέρωσαν εμάς στην επιμόρφωση. Φαίνεται ότι ο καθέ επιμορφωτής ερμηνεύει το βιβλίο όπως πιστεύει. Προσωπικά θα λάβω υπόψη με κάποιο τρόπο το βαθμό της εργασίας για τον υπολογισμό του ατομικού βαθμού.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 09:33:54 μμ »
Να ρωτήσω κάτι; Στα σχολεία που είστε η ερευνητική εργασία έχει δοθεί μόνο στους μόνιμους ή και στους αναπληρωτές; Από όσα γράφετε κάνατε κάποια επιμόρφωση, την οποία προφανώς ο αναπληρωτής δεν έκανε ούτε θα κάνει. Επομένως, μπορούμε εμείς, αν βέβαια είμαστε στη β ή σε όποια φάση αναπληρωτών, να αρνηθούμε να την αναλάβουμε, επειδή δεν επιμορφωθήκαμε; ??? 

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 10:02:00 μμ »
Δυστυχώς επιμορφώθηκαν το καλοκαίρι λίγοι μόνο εκπαιδευτικοί (είπαν ότι ήταν περίπου ένας από κάθε σχολείο). Η επιμόρφωση που θα γινόταν τώρα δεν απέκλειε τους αναπληρωτές αλλά 1) αναβλήθηκε και 2) όταν βγήκε η προκύρηξη για να γίνουν αιτήσεις δεν είχαν προσλάβει ακόμα αναπληρωτές!.

Όπως καταλαβαίνεις με έναν το πολύ εκπαιδευτικό ανα σχολείο να έχει επιμορφωθεί και ενώ οι απαιτήσεις του σχολείου για το μάθημα είναι  3 και 4 εκπαιδευτικοί αναγκαστηκα θα διδάξουν και όσοι δεν έχουν επιμορφωθεί. Πάντως αν στο σχολείο υπάρχουν αρκετοί καθηγητές με επιμόρφωση καλό είναι να το αναλάβουν αυτοί.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 10:11:07 μμ »
Καλά, εγώ προτρέχω, αφού δεν έχω καν κληθεί. Αλλά, από την πείρα μου ως αναπληρώτριας σε πολλά σχολεία έχω καταλάβει ότι οι μεγαλύτεροι, συνήθως, ηλικίας μόνιμοι όλα τα καινούργια τα πασάρουν στους αναπληρωτές. Γι΄αυτό και ρωτάω πώς "νομιμοποιούμαστε" να διδάξουμε κάτι που δεν το ξέρουμε. Εδώ, ακόμη και στην Έκθεση της Γ' η ερευνητική εργασία είναι εκτός ύλης, να πεις ότι είχαμε τουλάχιστον μια ιδέα από εκεί. Πάντως, σε ευχαριστώ πολύ. :)

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 10:32:45 μμ »
Αγαπητή karxarias29 οι αναθέσεις των project α΄ τετραμήνου έχουν γίνει ήδη από την 2η (άντε 3η) βδομάδα του Σεπτέμβρη με πράξη συλλόγου.
Αν η β΄φάση αναπληρωτών γίνει Οκτώβρη (και μέχρι να τοποθετηθείτε) θα έχουν ξεκινήσει τα project
και το πιο πιθανό είναι οι ίδιοι που ανέλαβαν α΄ τετράμηνο να αναλάβουν άλλα θέματα στο β΄ τετράμηνο λόγω δυσκολίας αλλαγής των ωρολόγιων προγραμμάτων,
οπότε δεν υπάρχει πιθανότητα να αναλάβουν project αναπληρωτές β΄φάσης και μετά.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 10:45:29 μμ »
Α, μάλιστα. Τhanks.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 11:36:43 μμ »
Για την ιστορία πάντως, η περίφημη επιμόρφωση δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Ούτε υποχρεουται κάποιος που επιμορφώθηκε να πάρει project αν συμπληρώνει το ωράριό του έτσι κι αλλιώς. Το μόνο που υποχρεούμαστε να κάνουμε είναι να λειτουργήσουμε ως πολλαπλασιαστές, κάνοντας μια ενδοσχολική επιμόρφωση για τους συναδέλφους μας. Με μια απλή παρουσίαση power point έχεις υπερκαλύψει σε πολύ λίγο χρόνο τα όσα ειπώθηκαν -κάποια έτσι κι αλλιώς αναιρέθηκαν ήδη από την εγκύκλιο που εκδόθηκε!

Με άλλα λόγια, σιγά την επιμόρφωση! το μόνο που μας δημιούργησε ήταν περισσότερες απορίες που κανείς δεν μπορούσε να απαντήσει! Τουλάχιστον στο ΠΕΚ όπου επιμορφώθηκα εγώ... (και αυτό δεν είναι η προσωπική μου γνώμη αλλά όλων όσων παρακολουθήσαμε την επιμόρφωση!)>
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 11:43:01 μμ »
Δηλαδή για 1 ακόμη φορά μας πετάνε στα βαθιά χωρίς σωσίβιο! :( ::)
Καλά, βέβαια, εγώ ως καρχαρίας έχω προβάδισμα! 8) :P :D

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 28, 2011, 05:09:57 πμ »
Όσον αφορά την ανάθεση του μαθήματος, στο σχολείο μας επικράτησε το χειρότερο σενάριο. Το μάθημα ανέλαβαν αναγκαστικά να διδάξουν συνάδελφοι που είχαν μειωμένο ωράριο, ενώ δεν μπόρεσαν να το αναλάβουν κάποιοι άλλοι που το ήθελαν αλλά είχαν συμπληρώσει ωράριο με μαθήματα της ειδικότητάς τους.

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 28, 2011, 02:21:03 μμ »
DM ακριβώς το ίδιο έγινε και σε μας!   κάποιοι που περίσευαν εντελώς στο σχολείο νόμισαν ότι θα σωθούν ενώ άλλοι για να μην πάνε και σε δεύτερο σχολείο (σιγά τα λάχανα, κάποιοι συνάδελφοι για πολλά χρόνια το κάνουν αυτό) το πήραν. Εγώ βέβαια τα είπα αυτά αλλά πέσανε να με φάνε........είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159794
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 425
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.