0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι ΕΕΠ όμως δεν είναι εκπαιδευτικοί...Είναι ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, φυσικοθεραπευτές, λογοθεραπευτές κλπ
Παρόλα αυτά, πριν μερικά χρόνια στη δευτεροβάθμια ένα απλό σεμινάριο προτασσόταν της προυπηρεσίας, με αποτέλεσμα υποψήφιοι με μηδενική προυπηρεσία να βρεθούν σε μία νύχτα πάνω από συναδέλφους που δούλευαν χρόνια στην Ε.Α. Και είναι οι ίδιοι που αφού μάζεψαν προυπηρεσία με αυτό τον τρόπο ζητάνε τώρα να μην προτάσσονται τα μεταπτυχιακά (που στο κάτω-κάτω μεταπτυχιακά είναι και όχι μία επιμόρφωση) της προυπηρεσίας τους. Δεν είναι απολύτως υποκριτικό και υστερόβουλο αυτό;
Γιατί αν μας ενδιαφέρει η εξέλιξη της εκπαίδευσης και το μέλλον των παιδιών μας, αυτά θα έπρεπε να κοιτάμε κι όχι ποιος προτάσσεται ποιου. Άλλωστε έτσι είναι το σύστημα, όποιος έχει περισσότερα προσόντα προπορεύεται. Πάλεψε κανείς από εσάς ποτέ για να ανατρέψει το σύστημα; Αυτοαξιολογήσατε ποτέ τους εαυτούς σας εσείς οι πολύξεροι περί ειδικής αγωγής; Ξέρετε τι είναι Αγωγή γενικά; Τι θεωρείτε, οτι επειδή πήραστε ένα πτυχίο στην ειδική αγωγή (από σχολή που δεν είναι καν παιδαγωγική) είστε η ελίτ του εκπαιδευτικού συστήματος; Πλανάσθε! Τα περισσότερα πτυχία ειδικής αγωγής, από ελληνικά πανεπιστήμια, δεν αναγνωρίζονται στο εξωτερικό. Δείτε λίγο παραπέρα από το προφανές..ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι πάνω από όλα διορατικός!Επιδιώκουν να διχάσουν την εκπαίδευση κι εσείς συνηγορείτε! Ειδικά "οι εκπαιδευτικοί" ειδικής αγωγής, έχετε αυτονομηθεί τόσο, που θα φάτε τα μούτρα σας στο τέλος. Και μπράβο σε αυτούς που είναι 10 χρόνια αναπληρωτές. Αλλά η ειδική αγωγή θέλει κότσια, όχι μόνο επίθεση εκεί που συμφέρει. Αύριο μπορεί να είστε στόχος εσείς, όπως στόχος είναι τα παιδιά με παραπάνω προσόντα τώρα. Για παράδειγμα, το βοηθητικό προσωπικό που είναι απο ΙΕΚ και επιτελεί και παιδαγωγικό ρόλο στα σχολεία (ενώ δεν έχει ΚΑΜΙΑ παιδαγωγική εξειδίκευση κι ούτε προβλέπεται) ούτε που το πιάνετε στο στόμα σας, γιατί δε σας τρώει ακόμα τη θέση. Τα παιδιά τα σκέφτηκε κανείς σε αυτές τις περιπτώσεις που βρίσκονται μ' έναν άνθρωπο που δεν είναι καν παιδαγωγός (άσχετα από τη προσφορά του ή μη);Όποιος ανησυχεί για το μέλλον του δραστηριοποιείται! Δε πάει να φάει το διπλανό ούτε πιέζει υπογεια σε κυβερνητικά πηγαδάκια (βλ.Π@Μ@Κ), για να μη πέσει η βάση και χάσουν τη θέση τους κάποιοι εξυπνάκηδες και καλά καθηγητές που ήρθαν "απ'εξω" με νέες, για την καημένη Ελλάδα, ιδέες και τους δώσαμε και έδρες. Η αξιοκρατεία είναι υπέρ όλων, μη τη φοβάστε και ορθώστε το ανάστημα για ένα καλύτερο μέλλον. Τα κονδύλια εξ ευρώπης για την ειδική αγωγή πόσο θα κρατήσουν πιστεύετε; Παλέψτε για καμιά οργανική θέση, για υλικό, για κονδύλια, για την αξιοπρέπειά σας. Η διεθνής τάση στην ειδική αγωγή είναι η συμπερίληψη, τα ειδικά πάνε για κλείσιμο..Μη πολεμάτε το μέλλον σας. Μέσα στο γενικό σχολείο θα είναι.Και έλεως πάψτε να τρώγεστε μεταξύ σας σαν τις κατίνες της γειτονιάς. Ρεζιλεύετε το παιδαγωγικό έργο που επιτελείτε και τείνετε να εξαφανίσετε τα ίχνη ποιότητας που έχουν μείνει στην ελληνική εκπαίδευση. Το οφείλετε στον εαυτό σας ως νέα γενιά.
Τα παραπάνω νούμερα είναι προσεγγιστικά Οι αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής θα είναι στα σχολεία μέχρι 11/9/2013 διότι υπάρχει δεσμευτικός όρος στη συμβατική πράξη του ΕΣΠΑ.
Μάλλον δεν κατάλαβες! Πιστεύω πως η κατάταξη πρέπει να μείνει ως έχει αλλά όποιος μπαίνει στους πίνακες να έχει και κάποιο δεδομένο χρόνο προϋπηρεσίας. Π.χ. κάποιος με μεταπτυχιακό χωρίς καθόλου προϋπηρεσία να μην προηγείται κάποιου με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και με αρκετά χρόνια εμπειρία. Αντίθετα εάν έχει, να προτάσσεται κανονικά όπως σήμερα.
Τα προσόντα που ενδεχομένως έχει κάποιος με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ειδική αγωγή δε τα λαμβάνει υπόψη κανείς; Ένας μεταπτυχιακος έχει κάνει έρευνα, έχει εμβαθύνει, έχει μείνει ώρες με ένα βιβλίο κι έναν υπολογιστή στο χερι, έχει μάθει για τη δυσλεξία πολλά περισσότερα από αυτά που έχει να πει κάποιος κύριος Π.... και καλά αυθεντία!Ως επιστήμονες εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να τα λαμβάνετε υπόψη όλα αυτά κι άλλα πολλά. Όσο σας παρακολουθώ, δεν άκουσα καμία παιδαγωγική ιδέα, καμία αλληλεπίδραση, συζήτηση, καθοδήγηση, ανησυχία για τους μαθητές σας. "Η κοινότητα των εκπαιδευτικών", είναι δυνατόν να αναλώνεται μόνο σε αυτές τις ρηχές συνομιλίες;Όλοι πρέπει να βάλουμε στόχο την αυτοεξέλιξη μας, γιατί είμαστε επιστήμονες, Δε μετράμε "εργατοώρες" εδώ σε καμιά φάμπρικα της Γερμανίας!Γιατί αν μας ενδιαφέρει η εξέλιξη της εκπαίδευσης και το μέλλον των παιδιών μας, αυτά θα έπρεπε να κοιτάμε κι όχι ποιος προτάσσεται ποιου. Άλλωστε έτσι είναι το σύστημα, όποιος έχει περισσότερα προσόντα προπορεύεται. Πάλεψε κανείς από εσάς ποτέ για να ανατρέψει το σύστημα; Αυτοαξιολογήσατε ποτέ τους εαυτούς σας εσείς οι πολύξεροι περί ειδικής αγωγής; Ξέρετε τι είναι Αγωγή γενικά; Τι θεωρείτε, οτι επειδή πήραστε ένα πτυχίο στην ειδική αγωγή (από σχολή που δεν είναι καν παιδαγωγική) είστε η ελίτ του εκπαιδευτικού συστήματος; Πλανάσθε! Τα περισσότερα πτυχία ειδικής αγωγής, από ελληνικά πανεπιστήμια, δεν αναγνωρίζονται στο εξωτερικό. Δείτε λίγο παραπέρα από το προφανές..ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι πάνω από όλα διορατικός!Επιδιώκουν να διχάσουν την εκπαίδευση κι εσείς συνηγορείτε! Ειδικά "οι εκπαιδευτικοί" ειδικής αγωγής, έχετε αυτονομηθεί τόσο, που θα φάτε τα μούτρα σας στο τέλος. Και μπράβο σε αυτούς που είναι 10 χρόνια αναπληρωτές. Αλλά η ειδική αγωγή θέλει κότσια, όχι μόνο επίθεση εκεί που συμφέρει. Αύριο μπορεί να είστε στόχος εσείς, όπως στόχος είναι τα παιδιά με παραπάνω προσόντα τώρα. Για παράδειγμα, το βοηθητικό προσωπικό που είναι απο ΙΕΚ και επιτελεί και παιδαγωγικό ρόλο στα σχολεία (ενώ δεν έχει ΚΑΜΙΑ παιδαγωγική εξειδίκευση κι ούτε προβλέπεται) ούτε που το πιάνετε στο στόμα σας, γιατί δε σας τρώει ακόμα τη θέση. Τα παιδιά τα σκέφτηκε κανείς σε αυτές τις περιπτώσεις που βρίσκονται μ' έναν άνθρωπο που δεν είναι καν παιδαγωγός (άσχετα από τη προσφορά του ή μη);Όποιος ανησυχεί για το μέλλον του δραστηριοποιείται! Δε πάει να φάει το διπλανό ούτε πιέζει υπογεια σε κυβερνητικά πηγαδάκια (βλ.Π@Μ@Κ), για να μη πέσει η βάση και χάσουν τη θέση τους κάποιοι εξυπνάκηδες και καλά καθηγητές που ήρθαν "απ'εξω" με νέες, για την καημένη Ελλάδα, ιδέες και τους δώσαμε και έδρες. Η αξιοκρατεία είναι υπέρ όλων, μη τη φοβάστε και ορθώστε το ανάστημα για ένα καλύτερο μέλλον. Τα κονδύλια εξ ευρώπης για την ειδική αγωγή πόσο θα κρατήσουν πιστεύετε; Παλέψτε για καμιά οργανική θέση, για υλικό, για κονδύλια, για την αξιοπρέπειά σας. Η διεθνής τάση στην ειδική αγωγή είναι η συμπερίληψη, τα ειδικά πάνε για κλείσιμο..Μη πολεμάτε το μέλλον σας. Μέσα στο γενικό σχολείο θα είναι.Και έλεως πάψτε να τρώγεστε μεταξύ σας σαν τις κατίνες της γειτονιάς. Ρεζιλεύετε το παιδαγωγικό έργο που επιτελείτε και τείνετε να εξαφανίσετε τα ίχνη ποιότητας που έχουν μείνει στην ελληνική εκπαίδευση. Το οφείλετε στον εαυτό σας ως νέα γενιά.
.ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι πάνω από όλα διορατικός!
Παράθεση από: michalis στις Ιουνίου 27, 2013, 09:03:27 pmΠαράθεση από: Green στις Ιουνίου 27, 2013, 06:12:10 pmΠαράθεση από: vickyN στις Ιουνίου 27, 2013, 05:26:25 pmΘεωρώ πως τα πράγματα θα μείνουν ως έχουν και στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια. Απλά θα δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην προϋπηρεσία. Π.χ. ένας μεταπτυχιακός δε θα πρέπει κατατάσσεται μπροστά από κάποιον που έχει βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή, εάν δεν έχει προϋπηρεσία.Παρόλα αυτά, πριν μερικά χρόνια στη δευτεροβάθμια ένα απλό σεμινάριο προτασσόταν της προυπηρεσίας, με αποτέλεσμα υποψήφιοι με μηδενική προυπηρεσία να βρεθούν σε μία νύχτα πάνω από συναδέλφους που δούλευαν χρόνια στην Ε.Α. Και είναι οι ίδιοι που αφού μάζεψαν προυπηρεσία με αυτό τον τρόπο ζητάνε τώρα να μην προτάσσονται τα μεταπτυχιακά (που στο κάτω-κάτω μεταπτυχιακά είναι και όχι μία επιμόρφωση) της προυπηρεσίας τους. Δεν είναι απολύτως υποκριτικό και υστερόβουλο αυτό;όσο υποκριτικό και υστερόβουλο είναι το να εντάσσονται στον πίνακα άτομα με 3ετία που βρέθηκαν παλιότερα σε δομές ε.α. χωρίς καμιά ειδίκευση με μόνο κίνητρο το επίδομα ε.α.Ενώ οι χιλιάδες που συνέρευσαν στα σεμινάρια μέσα σε τρία χρόνια το έκαναν γιατί ξαφνικά αγάπησαν τα ΑΜΕΑ και όχι για το επίδομα και τη σύμβαση στο δημόσιο…
Παράθεση από: Green στις Ιουνίου 27, 2013, 06:12:10 pmΠαράθεση από: vickyN στις Ιουνίου 27, 2013, 05:26:25 pmΘεωρώ πως τα πράγματα θα μείνουν ως έχουν και στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια. Απλά θα δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην προϋπηρεσία. Π.χ. ένας μεταπτυχιακός δε θα πρέπει κατατάσσεται μπροστά από κάποιον που έχει βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή, εάν δεν έχει προϋπηρεσία.Παρόλα αυτά, πριν μερικά χρόνια στη δευτεροβάθμια ένα απλό σεμινάριο προτασσόταν της προυπηρεσίας, με αποτέλεσμα υποψήφιοι με μηδενική προυπηρεσία να βρεθούν σε μία νύχτα πάνω από συναδέλφους που δούλευαν χρόνια στην Ε.Α. Και είναι οι ίδιοι που αφού μάζεψαν προυπηρεσία με αυτό τον τρόπο ζητάνε τώρα να μην προτάσσονται τα μεταπτυχιακά (που στο κάτω-κάτω μεταπτυχιακά είναι και όχι μία επιμόρφωση) της προυπηρεσίας τους. Δεν είναι απολύτως υποκριτικό και υστερόβουλο αυτό;όσο υποκριτικό και υστερόβουλο είναι το να εντάσσονται στον πίνακα άτομα με 3ετία που βρέθηκαν παλιότερα σε δομές ε.α. χωρίς καμιά ειδίκευση με μόνο κίνητρο το επίδομα ε.α.
Παράθεση από: vickyN στις Ιουνίου 27, 2013, 05:26:25 pmΘεωρώ πως τα πράγματα θα μείνουν ως έχουν και στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια. Απλά θα δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην προϋπηρεσία. Π.χ. ένας μεταπτυχιακός δε θα πρέπει κατατάσσεται μπροστά από κάποιον που έχει βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή, εάν δεν έχει προϋπηρεσία.Παρόλα αυτά, πριν μερικά χρόνια στη δευτεροβάθμια ένα απλό σεμινάριο προτασσόταν της προυπηρεσίας, με αποτέλεσμα υποψήφιοι με μηδενική προυπηρεσία να βρεθούν σε μία νύχτα πάνω από συναδέλφους που δούλευαν χρόνια στην Ε.Α. Και είναι οι ίδιοι που αφού μάζεψαν προυπηρεσία με αυτό τον τρόπο ζητάνε τώρα να μην προτάσσονται τα μεταπτυχιακά (που στο κάτω-κάτω μεταπτυχιακά είναι και όχι μία επιμόρφωση) της προυπηρεσίας τους. Δεν είναι απολύτως υποκριτικό και υστερόβουλο αυτό;
Θεωρώ πως τα πράγματα θα μείνουν ως έχουν και στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια. Απλά θα δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην προϋπηρεσία. Π.χ. ένας μεταπτυχιακός δε θα πρέπει κατατάσσεται μπροστά από κάποιον που έχει βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή, εάν δεν έχει προϋπηρεσία.
Παράθεση από: emmaki στις Ιουνίου 27, 2013, 10:10:04 pmΟι ΕΕΠ όμως δεν είναι εκπαιδευτικοί...Είναι ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, φυσικοθεραπευτές, λογοθεραπευτές κλπΌχι δεν αναφέρομαι σ'αυτούς. Αλλά στους Εκπαιδευτικούς της
τουλάχιστον μπήκαν στην διαδικασία να κάνουν μια επιμόρφωση... δεν πειράζει,δεν θα μπω σε διαδικασία πλειστηριασμού...έχεις δίκιο
ΠαράθεσηΜάλλον δεν κατάλαβες! Πιστεύω πως η κατάταξη πρέπει να μείνει ως έχει αλλά όποιος μπαίνει στους πίνακες να έχει και κάποιο δεδομένο χρόνο προϋπηρεσίας. Π.χ. κάποιος με μεταπτυχιακό χωρίς καθόλου προϋπηρεσία να μην προηγείται κάποιου με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και με αρκετά χρόνια εμπειρία. Αντίθετα εάν έχει, να προτάσσεται κανονικά όπως σήμερα.H ουσία εν τέλει είναι ότι αυτή η εμμονή μας με την κατάταξη των προσόντων σε αυτή τη χώρα πηγάζει από το ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία αξιολόγηση του εκπαιδευτικού στο φυσικό του χώρο, στην τάξη. Δε πα να έχεις διοριστεί με ΑΣΕΠ ή να έχεις επιμορφώσεις και μεταπτυχιακά ή να αθροίζεις προυπηρεσία μέσα από απρόσωπες διαδοχικές προσλήψεις; Αν στη σχολική πράξη είσαι ανεπαρκής, τι σημασία έχουν τα προσόντα από μόνα τους;
Παράθεση από: michalis στις Ιουνίου 28, 2013, 02:43:10 amτουλάχιστον μπήκαν στην διαδικασία να κάνουν μια επιμόρφωση... δεν πειράζει,δεν θα μπω σε διαδικασία πλειστηριασμού...έχεις δίκιοΞέχασαν όμως πάρα πολλοί εξ' αυτών να πάνε να δώσουν σε έναν ΑΣΕΠ, να κάνουν ένα μεταπτυχιακό, να πάρουν την παιδαγωγική επάρκεια, και έμειναν τελικά στη μία επιμόρφωση. Πολύ σωστά επομένως δεν κάνεις πλειστηριασμό σε αυτή την περίπτωση...