*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 522306 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Οι ΕΕΠ όμως δεν είναι εκπαιδευτικοί...
Είναι ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, φυσικοθεραπευτές, λογοθεραπευτές κλπ
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Jane_Eyre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι ΕΕΠ όμως δεν είναι εκπαιδευτικοί...
Είναι ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, φυσικοθεραπευτές, λογοθεραπευτές κλπ

Όχι δεν αναφέρομαι σ'αυτούς. Αλλά στους Εκπαιδευτικούς της
Ποτέ μην αφήνεις μέρα να περάσει χωρίς
να χαμογελάσεις!!!

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν νομίζω ότι σε κανένα πίνακα της Ε.Α. υπάρχει προυπηρεσία που προέκυψε από απασχόληση σε μονάδα της γενικής αγωγής.

Αποσυνδεδεμένος tabacaria

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η πλατεία θα μείνει έρημη.
    • Προφίλ
Τα προσόντα που ενδεχομένως έχει κάποιος με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ειδική αγωγή δε τα λαμβάνει υπόψη κανείς; Ένας μεταπτυχιακος έχει κάνει έρευνα, έχει εμβαθύνει, έχει μείνει ώρες με ένα βιβλίο κι έναν υπολογιστή στο χερι, έχει μάθει για τη δυσλεξία πολλά περισσότερα από αυτά που έχει να πει κάποιος κύριος Π.... και καλά αυθεντία!
Ως επιστήμονες εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να τα λαμβάνετε υπόψη όλα αυτά κι άλλα πολλά. Όσο σας παρακολουθώ, δεν άκουσα καμία παιδαγωγική ιδέα, καμία αλληλεπίδραση, συζήτηση, καθοδήγηση, ανησυχία για τους μαθητές σας. "Η κοινότητα των εκπαιδευτικών", είναι δυνατόν να αναλώνεται μόνο σε αυτές τις ρηχές συνομιλίες;

Όλοι πρέπει να βάλουμε στόχο την αυτοεξέλιξη μας, γιατί είμαστε επιστήμονες, Δε μετράμε "εργατοώρες" εδώ σε καμιά φάμπρικα της Γερμανίας!

Γιατί αν μας ενδιαφέρει η εξέλιξη της εκπαίδευσης και το μέλλον των παιδιών μας, αυτά θα έπρεπε να κοιτάμε κι όχι ποιος προτάσσεται ποιου.  Άλλωστε έτσι είναι το σύστημα, όποιος έχει περισσότερα προσόντα προπορεύεται. Πάλεψε κανείς από εσάς ποτέ για να ανατρέψει το σύστημα; Αυτοαξιολογήσατε ποτέ τους εαυτούς σας εσείς οι πολύξεροι περί ειδικής αγωγής; Ξέρετε τι είναι Αγωγή γενικά; Τι θεωρείτε,  οτι επειδή πήραστε ένα πτυχίο στην ειδική αγωγή (από σχολή που δεν είναι καν παιδαγωγική) είστε η ελίτ του εκπαιδευτικού συστήματος; Πλανάσθε! Τα περισσότερα πτυχία ειδικής αγωγής, από ελληνικά πανεπιστήμια,  δεν αναγνωρίζονται στο εξωτερικό. Δείτε λίγο παραπέρα από το προφανές..ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι πάνω από όλα διορατικός!

Επιδιώκουν να διχάσουν την εκπαίδευση κι εσείς συνηγορείτε! Ειδικά "οι εκπαιδευτικοί" ειδικής αγωγής, έχετε αυτονομηθεί τόσο, που θα φάτε τα μούτρα σας στο τέλος. Και μπράβο σε αυτούς που είναι 10 χρόνια αναπληρωτές. Αλλά η ειδική αγωγή θέλει κότσια, όχι μόνο επίθεση εκεί που συμφέρει. Αύριο μπορεί να είστε στόχος εσείς, όπως στόχος είναι τα παιδιά με παραπάνω προσόντα τώρα. Για παράδειγμα, το βοηθητικό προσωπικό που είναι απο ΙΕΚ και επιτελεί και παιδαγωγικό ρόλο στα σχολεία (ενώ δεν έχει ΚΑΜΙΑ παιδαγωγική εξειδίκευση κι ούτε προβλέπεται) ούτε που το πιάνετε στο στόμα σας, γιατί δε σας τρώει ακόμα τη θέση. Τα παιδιά τα σκέφτηκε κανείς σε αυτές τις περιπτώσεις που βρίσκονται μ' έναν άνθρωπο που δεν είναι καν παιδαγωγός (άσχετα από τη προσφορά του ή μη);

Όποιος ανησυχεί για το μέλλον του δραστηριοποιείται! Δε πάει να φάει το διπλανό ούτε πιέζει υπογεια σε κυβερνητικά πηγαδάκια (βλ.Π@Μ@Κ), για να μη πέσει η βάση και χάσουν τη θέση τους κάποιοι εξυπνάκηδες και καλά καθηγητές που ήρθαν "απ'εξω" με νέες, για την καημένη Ελλάδα, ιδέες και τους δώσαμε και έδρες.
Η αξιοκρατεία είναι υπέρ όλων, μη τη φοβάστε και ορθώστε το ανάστημα για ένα καλύτερο μέλλον. Τα κονδύλια εξ ευρώπης για την ειδική αγωγή πόσο θα κρατήσουν πιστεύετε; Παλέψτε για καμιά οργανική θέση, για υλικό, για κονδύλια, για την αξιοπρέπειά σας. Η διεθνής τάση στην ειδική αγωγή είναι η συμπερίληψη, τα ειδικά πάνε για κλείσιμο..Μη πολεμάτε το μέλλον σας. Μέσα στο γενικό σχολείο θα είναι.
Και έλεως πάψτε να τρώγεστε μεταξύ σας σαν τις κατίνες της γειτονιάς. Ρεζιλεύετε το παιδαγωγικό έργο που επιτελείτε και τείνετε να εξαφανίσετε τα ίχνη ποιότητας που έχουν μείνει στην ελληνική εκπαίδευση. Το οφείλετε στον εαυτό σας ως νέα γενιά.
"Η εκπαίδευση είναι μια πράξη αγάπης, επομένως μια πράξη θάρρους. Δεν πρέπει να φοβάται την αντιπαράθεση, την ανάλυση της πραγματικότητας, τη δημιουργική συζήτηση, αν δε θέλει να καταλήξει σε παρωδία". (Paulo Freire).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Παρόλα αυτά, πριν μερικά χρόνια στη δευτεροβάθμια ένα απλό σεμινάριο προτασσόταν της προυπηρεσίας, με αποτέλεσμα υποψήφιοι με μηδενική προυπηρεσία να βρεθούν σε μία νύχτα πάνω από συναδέλφους που δούλευαν χρόνια στην Ε.Α. Και είναι οι ίδιοι που αφού μάζεψαν προυπηρεσία με αυτό τον τρόπο ζητάνε τώρα να μην προτάσσονται τα μεταπτυχιακά (που στο κάτω-κάτω μεταπτυχιακά είναι και όχι μία επιμόρφωση) της προυπηρεσίας τους. Δεν είναι απολύτως υποκριτικό και υστερόβουλο αυτό;
Μάλλον δεν κατάλαβες! Πιστεύω πως η κατάταξη πρέπει να μείνει ως έχει αλλά όποιος μπαίνει στους πίνακες να έχει και κάποιο δεδομένο χρόνο προϋπηρεσίας. Π.χ. κάποιος με μεταπτυχιακό χωρίς καθόλου προϋπηρεσία να μην προηγείται κάποιου με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και με αρκετά χρόνια εμπειρία. Αντίθετα εάν έχει, να προτάσσεται κανονικά όπως σήμερα.
Γιατί αν μας ενδιαφέρει η εξέλιξη της εκπαίδευσης και το μέλλον των παιδιών μας, αυτά θα έπρεπε να κοιτάμε κι όχι ποιος προτάσσεται ποιου.  Άλλωστε έτσι είναι το σύστημα, όποιος έχει περισσότερα προσόντα προπορεύεται. Πάλεψε κανείς από εσάς ποτέ για να ανατρέψει το σύστημα; Αυτοαξιολογήσατε ποτέ τους εαυτούς σας εσείς οι πολύξεροι περί ειδικής αγωγής; Ξέρετε τι είναι Αγωγή γενικά; Τι θεωρείτε,  οτι επειδή πήραστε ένα πτυχίο στην ειδική αγωγή (από σχολή που δεν είναι καν παιδαγωγική) είστε η ελίτ του εκπαιδευτικού συστήματος; Πλανάσθε! Τα περισσότερα πτυχία ειδικής αγωγής, από ελληνικά πανεπιστήμια,  δεν αναγνωρίζονται στο εξωτερικό. Δείτε λίγο παραπέρα από το προφανές..ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι πάνω από όλα διορατικός!

Επιδιώκουν να διχάσουν την εκπαίδευση κι εσείς συνηγορείτε! Ειδικά "οι εκπαιδευτικοί" ειδικής αγωγής, έχετε αυτονομηθεί τόσο, που θα φάτε τα μούτρα σας στο τέλος. Και μπράβο σε αυτούς που είναι 10 χρόνια αναπληρωτές. Αλλά η ειδική αγωγή θέλει κότσια, όχι μόνο επίθεση εκεί που συμφέρει. Αύριο μπορεί να είστε στόχος εσείς, όπως στόχος είναι τα παιδιά με παραπάνω προσόντα τώρα. Για παράδειγμα, το βοηθητικό προσωπικό που είναι απο ΙΕΚ και επιτελεί και παιδαγωγικό ρόλο στα σχολεία (ενώ δεν έχει ΚΑΜΙΑ παιδαγωγική εξειδίκευση κι ούτε προβλέπεται) ούτε που το πιάνετε στο στόμα σας, γιατί δε σας τρώει ακόμα τη θέση. Τα παιδιά τα σκέφτηκε κανείς σε αυτές τις περιπτώσεις που βρίσκονται μ' έναν άνθρωπο που δεν είναι καν παιδαγωγός (άσχετα από τη προσφορά του ή μη);

Όποιος ανησυχεί για το μέλλον του δραστηριοποιείται! Δε πάει να φάει το διπλανό ούτε πιέζει υπογεια σε κυβερνητικά πηγαδάκια (βλ.Π@Μ@Κ), για να μη πέσει η βάση και χάσουν τη θέση τους κάποιοι εξυπνάκηδες και καλά καθηγητές που ήρθαν "απ'εξω" με νέες, για την καημένη Ελλάδα, ιδέες και τους δώσαμε και έδρες.
Η αξιοκρατεία είναι υπέρ όλων, μη τη φοβάστε και ορθώστε το ανάστημα για ένα καλύτερο μέλλον. Τα κονδύλια εξ ευρώπης για την ειδική αγωγή πόσο θα κρατήσουν πιστεύετε; Παλέψτε για καμιά οργανική θέση, για υλικό, για κονδύλια, για την αξιοπρέπειά σας. Η διεθνής τάση στην ειδική αγωγή είναι η συμπερίληψη, τα ειδικά πάνε για κλείσιμο..Μη πολεμάτε το μέλλον σας. Μέσα στο γενικό σχολείο θα είναι.
Και έλεως πάψτε να τρώγεστε μεταξύ σας σαν τις κατίνες της γειτονιάς. Ρεζιλεύετε το παιδαγωγικό έργο που επιτελείτε και τείνετε να εξαφανίσετε τα ίχνη ποιότητας που έχουν μείνει στην ελληνική εκπαίδευση. Το οφείλετε στον εαυτό σας ως νέα γενιά.
Πράγματι το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής είναι μία ελληνική καινοτομία! Στο εξωτερικό προσλαμβάνουν σε ειδικά σχολεία εκπαιδευτικούς γενικής με εξειδίκευση (π.χ. μεταπτυχιακό) στην ειδική αγωγή.


Τα παραπάνω νούμερα είναι προσεγγιστικά Οι αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής θα είναι στα σχολεία μέχρι 11/9/2013 διότι υπάρχει δεσμευτικός όρος στη συμβατική πράξη του ΕΣΠΑ.

Αφού τα ΚΕΔΔΥ βγάζουν καινούργιες παράλληλες μέχρι 20/10! Εκτός και αν μιλάς για ανανεώσεις.
Και βασικά δε νομίζω να υπάρξει ΕΣΠΑ του χρόνου για παράλληλες ενώ τα γενικά σχολεία δεν θα έχουν προσωπικό!

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Παράθεση
Μάλλον δεν κατάλαβες! Πιστεύω πως η κατάταξη πρέπει να μείνει ως έχει αλλά όποιος μπαίνει στους πίνακες να έχει και κάποιο δεδομένο χρόνο προϋπηρεσίας. Π.χ. κάποιος με μεταπτυχιακό χωρίς καθόλου προϋπηρεσία να μην προηγείται κάποιου με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και με αρκετά χρόνια εμπειρία. Αντίθετα εάν έχει, να προτάσσεται κανονικά όπως σήμερα.
H ουσία εν τέλει είναι ότι αυτή η εμμονή μας με την κατάταξη των προσόντων σε αυτή τη χώρα πηγάζει από το ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία αξιολόγηση του εκπαιδευτικού στο φυσικό του χώρο, στην τάξη. Δε πα να έχεις διοριστεί με ΑΣΕΠ ή να έχεις επιμορφώσεις και μεταπτυχιακά ή να αθροίζεις προυπηρεσία μέσα από απρόσωπες διαδοχικές προσλήψεις; Αν στη σχολική πράξη είσαι ανεπαρκής, τι σημασία έχουν τα προσόντα από μόνα τους;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 27, 2013, 11:00:21 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος KAZAN

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα προσόντα που ενδεχομένως έχει κάποιος με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ειδική αγωγή δε τα λαμβάνει υπόψη κανείς; Ένας μεταπτυχιακος έχει κάνει έρευνα, έχει εμβαθύνει, έχει μείνει ώρες με ένα βιβλίο κι έναν υπολογιστή στο χερι, έχει μάθει για τη δυσλεξία πολλά περισσότερα από αυτά που έχει να πει κάποιος κύριος Π.... και καλά αυθεντία!
Ως επιστήμονες εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να τα λαμβάνετε υπόψη όλα αυτά κι άλλα πολλά. Όσο σας παρακολουθώ, δεν άκουσα καμία παιδαγωγική ιδέα, καμία αλληλεπίδραση, συζήτηση, καθοδήγηση, ανησυχία για τους μαθητές σας. "Η κοινότητα των εκπαιδευτικών", είναι δυνατόν να αναλώνεται μόνο σε αυτές τις ρηχές συνομιλίες;

Όλοι πρέπει να βάλουμε στόχο την αυτοεξέλιξη μας, γιατί είμαστε επιστήμονες, Δε μετράμε "εργατοώρες" εδώ σε καμιά φάμπρικα της Γερμανίας!

Γιατί αν μας ενδιαφέρει η εξέλιξη της εκπαίδευσης και το μέλλον των παιδιών μας, αυτά θα έπρεπε να κοιτάμε κι όχι ποιος προτάσσεται ποιου.  Άλλωστε έτσι είναι το σύστημα, όποιος έχει περισσότερα προσόντα προπορεύεται. Πάλεψε κανείς από εσάς ποτέ για να ανατρέψει το σύστημα; Αυτοαξιολογήσατε ποτέ τους εαυτούς σας εσείς οι πολύξεροι περί ειδικής αγωγής; Ξέρετε τι είναι Αγωγή γενικά; Τι θεωρείτε,  οτι επειδή πήραστε ένα πτυχίο στην ειδική αγωγή (από σχολή που δεν είναι καν παιδαγωγική) είστε η ελίτ του εκπαιδευτικού συστήματος; Πλανάσθε! Τα περισσότερα πτυχία ειδικής αγωγής, από ελληνικά πανεπιστήμια,  δεν αναγνωρίζονται στο εξωτερικό. Δείτε λίγο παραπέρα από το προφανές..ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι πάνω από όλα διορατικός!

Επιδιώκουν να διχάσουν την εκπαίδευση κι εσείς συνηγορείτε! Ειδικά "οι εκπαιδευτικοί" ειδικής αγωγής, έχετε αυτονομηθεί τόσο, που θα φάτε τα μούτρα σας στο τέλος. Και μπράβο σε αυτούς που είναι 10 χρόνια αναπληρωτές. Αλλά η ειδική αγωγή θέλει κότσια, όχι μόνο επίθεση εκεί που συμφέρει. Αύριο μπορεί να είστε στόχος εσείς, όπως στόχος είναι τα παιδιά με παραπάνω προσόντα τώρα. Για παράδειγμα, το βοηθητικό προσωπικό που είναι απο ΙΕΚ και επιτελεί και παιδαγωγικό ρόλο στα σχολεία (ενώ δεν έχει ΚΑΜΙΑ παιδαγωγική εξειδίκευση κι ούτε προβλέπεται) ούτε που το πιάνετε στο στόμα σας, γιατί δε σας τρώει ακόμα τη θέση. Τα παιδιά τα σκέφτηκε κανείς σε αυτές τις περιπτώσεις που βρίσκονται μ' έναν άνθρωπο που δεν είναι καν παιδαγωγός (άσχετα από τη προσφορά του ή μη);

Όποιος ανησυχεί για το μέλλον του δραστηριοποιείται! Δε πάει να φάει το διπλανό ούτε πιέζει υπογεια σε κυβερνητικά πηγαδάκια (βλ.Π@Μ@Κ), για να μη πέσει η βάση και χάσουν τη θέση τους κάποιοι εξυπνάκηδες και καλά καθηγητές που ήρθαν "απ'εξω" με νέες, για την καημένη Ελλάδα, ιδέες και τους δώσαμε και έδρες.
Η αξιοκρατεία είναι υπέρ όλων, μη τη φοβάστε και ορθώστε το ανάστημα για ένα καλύτερο μέλλον. Τα κονδύλια εξ ευρώπης για την ειδική αγωγή πόσο θα κρατήσουν πιστεύετε; Παλέψτε για καμιά οργανική θέση, για υλικό, για κονδύλια, για την αξιοπρέπειά σας. Η διεθνής τάση στην ειδική αγωγή είναι η συμπερίληψη, τα ειδικά πάνε για κλείσιμο..Μη πολεμάτε το μέλλον σας. Μέσα στο γενικό σχολείο θα είναι.
Και έλεως πάψτε να τρώγεστε μεταξύ σας σαν τις κατίνες της γειτονιάς. Ρεζιλεύετε το παιδαγωγικό έργο που επιτελείτε και τείνετε να εξαφανίσετε τα ίχνη ποιότητας που έχουν μείνει στην ελληνική εκπαίδευση. Το οφείλετε στον εαυτό σας ως νέα γενιά.
Ετσι οπως τα λες ειναι για τα εξ αποστασεως μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης χρειαζονται ωρες πανω στο βιβλιο και στον υπολογιστη και πολυ εμβαθυνση!!Προφανως δεν εχεις ιδεα για τα μεταπτυχιακα και μας το παιζεις και κριτης των παντων. οτι να ναι...

Αποσυνδεδεμένος KAZAN

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
.ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι πάνω από όλα διορατικός!




Ναι αυτός και ο γέροντας παϊσιος!!!

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θεωρώ πως τα πράγματα θα μείνουν ως έχουν και στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια. Απλά θα δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην προϋπηρεσία. Π.χ. ένας μεταπτυχιακός δε θα πρέπει κατατάσσεται μπροστά από κάποιον που έχει βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή, εάν δεν έχει προϋπηρεσία.
Παρόλα αυτά, πριν μερικά χρόνια στη δευτεροβάθμια ένα απλό σεμινάριο προτασσόταν της προυπηρεσίας, με αποτέλεσμα υποψήφιοι με μηδενική προυπηρεσία να βρεθούν σε μία νύχτα πάνω από συναδέλφους που δούλευαν χρόνια στην Ε.Α. Και είναι οι ίδιοι που αφού μάζεψαν προυπηρεσία με αυτό τον τρόπο ζητάνε τώρα να μην προτάσσονται τα μεταπτυχιακά (που στο κάτω-κάτω μεταπτυχιακά είναι και όχι μία επιμόρφωση) της προυπηρεσίας τους. Δεν είναι απολύτως υποκριτικό και υστερόβουλο αυτό;
όσο υποκριτικό και υστερόβουλο είναι το να εντάσσονται στον πίνακα άτομα με 3ετία που βρέθηκαν παλιότερα σε δομές ε.α. χωρίς καμιά ειδίκευση με μόνο κίνητρο το επίδομα ε.α.
Ενώ οι χιλιάδες που συνέρευσαν στα σεμινάρια μέσα σε τρία χρόνια το έκαναν γιατί ξαφνικά αγάπησαν τα ΑΜΕΑ και όχι για το επίδομα και τη σύμβαση στο δημόσιο…
τουλάχιστον μπήκαν στην διαδικασία να κάνουν μια επιμόρφωση... δεν πειράζει,δεν θα μπω σε διαδικασία πλειστηριασμού...έχεις δίκιο

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι ΕΕΠ όμως δεν είναι εκπαιδευτικοί...
Είναι ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, φυσικοθεραπευτές, λογοθεραπευτές κλπ

Όχι δεν αναφέρομαι σ'αυτούς. Αλλά στους Εκπαιδευτικούς της
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 28, 2013, 02:55:46 am από michalis »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
τουλάχιστον μπήκαν στην διαδικασία να κάνουν μια επιμόρφωση... δεν πειράζει,δεν θα μπω σε διαδικασία πλειστηριασμού...έχεις δίκιο
Ξέχασαν όμως πάρα πολλοί εξ' αυτών να πάνε να δώσουν σε έναν ΑΣΕΠ, να κάνουν ένα μεταπτυχιακό, να πάρουν την παιδαγωγική επάρκεια, και έμειναν τελικά στη μία επιμόρφωση. Πολύ σωστά επομένως δεν κάνεις πλειστηριασμό σε αυτή την περίπτωση...

Αποσυνδεδεμένος rac

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Μάλλον δεν κατάλαβες! Πιστεύω πως η κατάταξη πρέπει να μείνει ως έχει αλλά όποιος μπαίνει στους πίνακες να έχει και κάποιο δεδομένο χρόνο προϋπηρεσίας. Π.χ. κάποιος με μεταπτυχιακό χωρίς καθόλου προϋπηρεσία να μην προηγείται κάποιου με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και με αρκετά χρόνια εμπειρία. Αντίθετα εάν έχει, να προτάσσεται κανονικά όπως σήμερα.
H ουσία εν τέλει είναι ότι αυτή η εμμονή μας με την κατάταξη των προσόντων σε αυτή τη χώρα πηγάζει από το ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία αξιολόγηση του εκπαιδευτικού στο φυσικό του χώρο, στην τάξη. Δε πα να έχεις διοριστεί με ΑΣΕΠ ή να έχεις επιμορφώσεις και μεταπτυχιακά ή να αθροίζεις προυπηρεσία μέσα από απρόσωπες διαδοχικές προσλήψεις; Αν στη σχολική πράξη είσαι ανεπαρκής, τι σημασία έχουν τα προσόντα από μόνα τους;
Ποσο δικιο εχεις......στην ταξη ειμαστε οι μαθητες,εμεις και η γεφυρα που κατα περιπτωση πρεπει να χτισουμε ή΄να ριξουμε...ουτε μεταπτυχιακα,ουτε προυπηρεσια,ουτε επιπλεον προσοντα.
ΠΕ 70

Αποσυνδεδεμένος Demek

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 771
    • Προφίλ
Επειδή σε παλαιότερη ανάρτηση μου έδωσα αριθμούς πρόσληψης αναπληρωτών θέλω να διευκρινίσω πως οι αριθμοί αφορουν και Αθμια και

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
τουλάχιστον μπήκαν στην διαδικασία να κάνουν μια επιμόρφωση... δεν πειράζει,δεν θα μπω σε διαδικασία πλειστηριασμού...έχεις δίκιο
Ξέχασαν όμως πάρα πολλοί εξ' αυτών να πάνε να δώσουν σε έναν ΑΣΕΠ, να κάνουν ένα μεταπτυχιακό, να πάρουν την παιδαγωγική επάρκεια, και έμειναν τελικά στη μία επιμόρφωση. Πολύ σωστά επομένως δεν κάνεις πλειστηριασμό σε αυτή την περίπτωση...
Έγινε ΑΣΕΠ που να αφορά την ειδική αγωγή και δεν συμμετειχαν;οι περισσοτερες ειδικότητες έχουν παιδαγωγικη επάρκεια και τα μεταπτυχιακα δεν είναι δωρεάν  για να τα κάνουν όλοι....
Καλές βουτιές

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182666
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 631
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.