0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: why στις Οκτωβρίου 07, 2011, 08:21:27 pmμε 650 ευρω μισθο; ; ; να ξενιτευθω; ; ; ; και χωρις να μετριωνται τα μορια για διορισμό; ; ; ; ; ; δε ξερω εαν θα πάωΔε μετρούν όμως ως προύπηρεσία για τον ΑΣΕΠ όποτε γίνει αυτός;;;
με 650 ευρω μισθο; ; ; να ξενιτευθω; ; ; ; και χωρις να μετριωνται τα μορια για διορισμό; ; ; ; ; ; δε ξερω εαν θα πάω
Παράθεση από: ippokratis στις Οκτωβρίου 08, 2011, 05:06:32 pmΠαράθεση από: why στις Οκτωβρίου 07, 2011, 08:21:27 pmμε 650 ευρω μισθο; ; ; να ξενιτευθω; ; ; ; και χωρις να μετριωνται τα μορια για διορισμό; ; ; ; ; ; δε ξερω εαν θα πάωΔε μετρούν όμως ως προύπηρεσία για τον ΑΣΕΠ όποτε γίνει αυτός;;;http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=47440Διορισμό είπατε;Όποιος πρόλαβε τον Κύριον οίδε,είτε με ασεπ,είτε ως η σιωπηλή πλειοψηφία του 40% και βάλε Χ 1000.Από του χρόνου,ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.Αυτό που με λυπεί είναι ότι δεν υπήρξα αρκετά κατεργάρης για να μπορώ κι εγώ στωικά,φιλοσοφημένα να λέω " ε,τι να κάνω,τουλάχιστον πρόλαβα και διορίστηκα,ας ζήσω και με λιγότερα,εγώ είχα την προνοητικότητα να διοριστώ με κάποιον τρόπο και θα ζήσω".
Αγαπητοί φίλοι παραθέτω το σχόλιο που είχα κάνει πριν απο ένα και κάτι χρόνο σχετικά με τις προθέσεις του υπουργείου.Δε σκοπεύω να παραστήσω τον "πολύξερο προφήτη"ούτε τον απαισιόδοξο . Η αγωνία μου είναι σχετικά με το αν ο εκπαιδευτικός κόσμος θα αποκτήσει συνείδηση της κατάστασης που διαμορφώνεται . Δυστυχώς πρίν ενα χρόνο δεν υπήρχε σε σημαντικό βαθμό συναίσθηση της κατάστασης .............Ελπίζω να σπεύσουμε πριν καταλήξουμε να γίνουμε σκιές του εαυτού μας
Θα ένοιωθα, πάντως, καλά να κληθώ στη
Την πραγματικότητα, αυτό που έρχεται ή το σωστό, ο καθένας τα προσεγγίζει με βάση την οπτική, τα βιώματα, το δρόμο που οδεύει, ...Πέραν αυτών, υπάρχουν και τ' αυτονόητα: κανείς μας δεν ξεκίνησε τον αγώνα του - ανεξάρτητα μέσων που μετήλθε - για να γεράσει, ως αναλώσιμα εργαζόμενος, κανείς μας δεν ονειρεύτηκε - διεκδίκησε μια θέση με αποδοχές και συνθήκες που τον ταπεινώνουν ...Ανεξάρτητα αν μοιάζουμε - πράγμα αδύνατο - ή αν συμφωνούμε με τα μέσα που ο καθένας μεταχειρίστηκε - αν ήταν έτσι, θα τα είχαμε μεταχειριστεί όλοι - βρισκόμαστε σ' ένα σταυροδρόμι, κι εμείς, οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί και η μισθωτή - και όχι - μόνο κοινωνία στην πλειοψηφία της: αγώνας με όποιο τίμημα για το αυτονόητο και, κυρίως, την αξιοπρέπεια ή συμβιβασμός και μοιρολατρία ...Οι αγώνες μόνο αν είναι συνολικοί και δεν υπολογίζουν το κόστος έχουν ελπίδα να κερδηθούν ...Αναρωτιέμαι, δυστυχώς, αν υπάρχει ελπίδα για έναν τέτοιον αγώνα ...Θα ένοιωθα, πάντως, καλά να κληθώ στη
"στις: Αύγουστος 16, 2010, 11:49:52 πμ »Νιώθω πάντα άβολα όταν παρακολουθώ συναδέλφους να ερίζουν για το πως πρέπει να "σταθούμε" απέναντι στα οξύτατα προβλήματα που μας έχουν προκαλέσει οι πολιτικοί με την τακτική τους.Απο τη μία οι αγανακτισμένοι κι απελπισμένοι για κι απο την άλλοι οι αισιόδοξοι.Στη μεση όμως βρίσκονται τα δεδομένα σχετικά με τους διορισμούς στο δημόσιο σχολείο τα οποία καθε άλλο παρά αισιόδοξα είναι. Ηδη εχουμε πάρει μια πρώτη γεύση με τη μείωση των διορισμών( παρόλη την καταιγίδα συνταξιοδοτήσεων ) , την επινόηση των ΑΜΩ και άλλα που θα τα διαπιστώσουμε οπου νάναι.Για όσους παρακολουθούν τα πράγματα ολα αυτά δεν είναι "έκτακτα μέτρα" ούτε "διάθεση της υπουργού να εξορθολογίσει τα πράγματα" . Πρόκειται για την εφαρμογή σχεδίου το οποίο αναλύει θαυμάσια ο Κάτσικας στα άρθρα του ( βλέπε ευρωπαικες συμφωνίες για την παιδεία κ.α) και το οποίο αποσκοπεί στη μείωση του κόστους για την παιδεία και τη δημιουργία του σχολείου της αγοράς.Καλά είναι να το έχουμε αυτό υπόψη μας για να μετατρέπουμε την αγανάκτηση σε αγώνα και αντίσταση ( spasiklaki σε κατανοώ απόλυτα) και έτσι να χτίσουμε την ελπίδα για κάτι καλύτερο .«Ο άνθρωπος που δεν ελπίζει τίποτα, είναι ένας τρομερός αισιόδοξος.» Έλεγε ο Κλοντέλ για να δείξει φαντάζομαι πως το μέλλον δεν χαρίζεται με ύποπτες υπουργικές αποφάσεις αλλά κατακτάται με συλλογική και ατομική προσπάθεια.Κατα τα άλλα ........πολύ φοβάμαι πως με τα 10 μορια που δινει στους πολύτεκνους και τα 5 στους τρίτεκνους ο νέος νόμος, την κατάργηση σχολείων , τις υποχρεωτικές υπερωρίες,τα 25 αρια το λιγότερο τμήματα,τη φρενίτιδα των ματαπτυχιακών αλλά και με τον ανταγωνισμό που θα κορυφωθεί ο διορισμός κάποιου με 75,76,78,μόρια δεν θα είναι και τόσο εξασφαλισμένος . Αλλά ακόμη κι άν αυτός έχει την αγαθή τύχη και διοριστεί , τι προκειται να γίνει με τους τόσους άλλους που θα δουν την πόρτα για μια ακόμη φορά να κλείνει μπροστά τους ?Και δυστυχώς σ αυτούς τους άλλους επιφυλάσσεται δύσκολο μέλλον......Κλείνω εκφράζοντας την εκτίμηση και την κατανόησή μου στους συναδέλφους που καταθέτουν τον προβληματισμό τους ( αλλωστε κι εγώ με τα 18 και κατι καθαρά μορια και τις 3 επιτυχίες ΑΣΕΠ δε βρίσκομαι σε πλεονεκτικότερη θέση) και ζητώ απο όλους μας να κινητοποιηθούμε συλλογικά .Ελπίδα, ναι ,μονο να μη καταλήξουμε να βαυκαλιζόμαστε .....................γιατί τότε θα αρχίσουμε να λυπόμαστε τον εαυτό μας "Αγαπητοί φίλοι παραθέτω το σχόλιο που είχα κάνει πριν απο ένα και κάτι χρόνο σχετικά με τις προθέσεις του υπουργείου.Δε σκοπεύω να παραστήσω τον "πολύξερο προφήτη"ούτε τον απαισιόδοξο . Η αγωνία μου είναι σχετικά με το αν ο εκπαιδευτικός κόσμος θα αποκτήσει συνείδηση της κατάστασης που διαμορφώνεται . Δυστυχώς πρίν ενα χρόνο δεν υπήρχε σε σημαντικό βαθμό συναίσθηση της κατάστασης .............Ελπίζω να σπεύσουμε πριν καταλήξουμε να γίνουμε σκιές του εαυτού μας