0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μπορούμε να υποστηρίξουμε επίσης ότιΑρκετοί μαθητές που στερούνται τα πανελλαδικά μαθήματα βρίσκονται σε νησιά και δυσπρόσιτες περιοχές και είναι δύσκολο να καταφύγουν ακόμα και σε εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας των μαθημάτων (όπως φροντιστήρια). Περιοχές όπως η Ηλεία και τα Χανιά είναι τελείως απαξιωμένες διότι τα κενά είναι τεράστια για τα δεδομένα των νομών
Δεν έλλειψα απλα σκεφτόμουν τρόπους......Πάτησα πάνω στην επιστολή των θεολόγων (ας με συγχωρέσουν οι συναδελφοι Θεολόγοι) και την εμπλούτισα λιγάκι, αλλά χρειάζομαι και την βοήθεια σας όπως θα δειτε διαβάζοντας το κέιμενο……http://religiousnet.blogspot.gr/2012/10/blog-post_139.htmlΠρος:Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων,Πολιτισμού & ΑθλητισμούΥπουργό, κ. Κ. ΑρβανιτόπουλοΘέμα: "Υποβάθμιση των πανελλαδικώς εξεταζόμενων οικονομικών μαθημάτων και του κλάδου των Οικονομολόγων εκπαιδευτικών"Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,Η παρούσα έγγραφη διαμαρτυρία έχει ως σκοπό να εκφράσει την έντονη δυσαρέσκεια και την απογοήτευσή μας για την υποβάθμιση, τον παραγκωνισμό και, γενικότερα, την απαξίωση που δέχεται το μάθημα μας αλλά και ο κλάδος μας. Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν αρκετά κενά ανά την Ελλάδα, τα οποία παραμένουν ακάλυπτα μέχρι στιγμής, αφού το Υπουργείο δεν πραγματοποίησε κανένα διορισμό οικονομολόγου, μόνιμου ή αναπληρωτή. Με μεγάλη μας έκπληξη πληροφορούμαστε από το αρμόδιο τμήμα διορισμών του Υπουργείου πως ούτε στη β’ φάση αναπληρωτών εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα κληθούν οικονομολόγοι, παρά τα υπάρχοντα κενά. ** εδώ μπορούμε να βάλουμε τον αριθμό των κενών ανα διέυθυνσηΌλα τα παραπάνω, έχουν προκαλέσει τεράστιες ανησυχίες στον κλάδο μας, απογοήτευση και αγανάκτηση. Δεν πρόκειται απλώς και μόνο για υποτίμηση και υποβάθμιση των πανελλήνιων μαθημάτων μας (να βάλουμε και τα άλλα μαθήματα του κλάδου στα ΕΠΑΛ), αλλά και για έμμεση κατάργησή τους, αν και ειναι υποχρεωτικά διδασκόμενα στο σχολικό ωρολόγιο πρόγραμμα, σύμφωνα με τα ισχύοντα. Το Ελληνικό Σύνταγμα αναφέρει ότι η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους . Έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες (άρθρο 16 παράγραφος 2). Μέχρι στιγμής, με τις ενέργειες του Υπουργείου κάτι τέτοιο δεν εφαρμόζεται. Είναι εύλογα, λοιπόν, τα ερωτήματα που προκύπτουν, όπως: Γιατί το Υπουργείο δεν προβαίνει άμεσα σε προσλήψεις οικονομολόγων αναπληρωτών; Γιατί να μένουν (αριθμός μαθητών) χωρίς να διδάσκονται τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματά τους χωρίς τους καθηγητές τους, στην τάξη, σε (αριθμός σχολ) τα σχολεία της Ελλάδας;Κάπου εδώ μπορούμε να βάλουμε την σημαντικότητα των μαθημάτων μας βασιζόμενη και στην οικονομική κρίση….με την έννοια ότι οι νέοι ακαδημαϊκοί πολίτες αυτής της χώρας είναι αν μη τι άλλο υποχρεωμένοι να γνωρίζουν σε βάθος βασικές αρχές της οικονομίας μιας και αυτή εξαιτίας της κρίσης βρίσκεται στο επίκεντρο ολόκληρου του πλανήτη και ειδικά της Χώρας μας!Με βάση τα προαναφερθέντα ζητάμε:1. Άμεση κάλυψη των κενών με αναπληρωτές οικονομολόγους. Πέρυσι, διορίστηκαν περίπου 5 αναπληρωτές για το σχολικό δηλαδή έτος 2011-2012. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της ΟΛΜΕ οι συνταξιοδοτήσεις των οικονομολόγων ανέρχονται σε (αριθμός) για το 2012. Παρ’ όλα αυτά, επαναλαμβάνουμε, δεν πραγματοποιήθηκε κανένας διορισμός μόνιμου ή αναπληρωτή οικονομολόγου.2. Δεν δεχόμαστε, ως παράνομη, την κάλυψη των κενών από συναδέλφους άλλης ειδικότητας, εκτός αν είναι κάτοχοι πτυχίου Οικονομικής σχολής (αναγνώριση δεύτερης ειδικότητας).3. συμπληρώνουμε ότι άλλο σκεφτούμε……4. εδώ θα μπορούσαμε να βάλουμε και να ενταχθούν τα οικονομικά μαθήματα και στο γυμνάσιο….ΜΗΝ
Παιδιά όλα πολύ καλά αυτά που γράφετε.Πως θα συντονιστούμε?
βλέπω μέλη που παρακολουθούν το θέμα μας και άλλα 14 άτομα ως επισκέπτες, να υποθέσω οτι ΟΛΟΙ μαζι θα τα καταφέρουμε και ας είμαστε γνωστοί-άγνωστοι! κάθε πρόταση είναι βήμα προς τον διορισμό μας!
Δεν κατάλαβα τι εννοούσε ο sotiris,αλλά για τον κλάδο μας θα μιλήσουμε και για τις απώλειες ωρών σε πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.
mariloumarilou2 και ireneadΚατ' αρχάς συγχαρητηρία για τον δυναμισμό σας!Ως προς το ύφος εννοώ κάτι τέτοιο:Προς:Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων,Πολιτισμού & ΑθλητισμούΥπουργό, κ. Κ. ΑρβανιτόπουλοΘέμα: "Υποβάθμιση των πανελλαδικώς εξεταζόμενων οικονομικών μαθημάτων"Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,Η παρούσα επιστολή έχει ως σκοπό την ενημέρωση σας για τα διαπιστωμένα κενά οικονομολόγων ανά την επικράτεια που αριθμούν τα 40. Τα 40 διαπιστωμένα κενά οικονομολόγων, έχουν τις εξής συνέπειες:1. Τουλάχιστον 500 μαθητές στερούνται προετοιμασίας σε ΑΟΘ και/ή ΑΟΔΕ εντός της σχολικής μονάδας.2. Σε περιοχές όπως η Ηλεία και τα Χανιά τα τεράστια κενά απαξιώνουν τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα εντός του σχολικού περιβάλλοντος και επομένως και την σχολική μονάδα.3. Πολλοί από τους μαθητές καταφεύγουν σε άλλες μεθόδους προετοιμασίας (όπως φροντιστήρια). Αν και αυτό δεν θα έπρεπε να απασχολεί τον λήπτη αποφάσεων ως προς την κάλυψη των κενών, υπάρχουν περιοχές, που δεν προσφέρουν την δυνατότητα εξωσχολικής προετοιμασίας, αλλά και γονείς (ολοένα και περισσότεροι) που δεν μπορούν να καλύψουν τα έξοδα εξωσχολικής προετοιμασίας....Αναμένουμε άμεσα να αναλάβετε δράση ως οφείλετε απέναντι στους μαθητές πρώτα από όλα.Με εκτίμηση,Συντονιστικό Αναπληρωτών Οικονομολόγων ( ; )Ως προς το κλείσιμο, το όνομα είναι ενδεικτικό γι αυτό και το ερωτηματικό.