0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: emmaki στις Σεπτέμβριος 17, 2011, 03:07:33 μμΒρε και εγώ είχα, με παρουσίες στην Αλεξανδρούπολη. Αλλά μας προετοίμαζε για να αντιμετωπίσουμε απλά περιστατικά, όπως ένα στραμπούληγμα ή μια πληγή.... Μάλιστα για την επιληψία, μας είχαν πει ότι σε περίπτωση κρίσης, κρατάμε τον ασθενή( δεν μου αρέσει η λέξη) ανάσκελα και του βάζουμε κάτι στο στόμα να δαγκώσει! Αυτό είναι άκυρο!Μάλιστα, πολλά από αυτά που μας έλεγαν ήταν απλά εμπειρίες από τα περιστατικά που είχαν συναντήσει στο νοσοκομείο.Αλλά ό,τι και ήταν το μάθημα, δεν σε κάνει νοσηλευτή. Όταν υπάρχουν παιδιά με πρόβλημα υγείας στο σχολέιο, ωφείλει το κράτος να παρέχει και το κατάλληλο προσωπικό! Ο δάσκαλος είναι δάσκαλος. Είναι εκεί για να κάνει μάθημα. Όχι για να αντιμετωπίζει περιστατικά τέτοια....Καλά, αυτό εννοείται. Ή έστω, αν δεν έρθει κάποιος για ΕΒΠ, μήπως ζητήσουν παράλληλη στήριξη, σε περίπτωση που συμβεί κάποιο περιστατικό & θα πρέπει να απασχοληθεί η LIAV με το παιδάκι αυτό...
Βρε και εγώ είχα, με παρουσίες στην Αλεξανδρούπολη. Αλλά μας προετοίμαζε για να αντιμετωπίσουμε απλά περιστατικά, όπως ένα στραμπούληγμα ή μια πληγή.... Μάλιστα για την επιληψία, μας είχαν πει ότι σε περίπτωση κρίσης, κρατάμε τον ασθενή( δεν μου αρέσει η λέξη) ανάσκελα και του βάζουμε κάτι στο στόμα να δαγκώσει! Αυτό είναι άκυρο!Μάλιστα, πολλά από αυτά που μας έλεγαν ήταν απλά εμπειρίες από τα περιστατικά που είχαν συναντήσει στο νοσοκομείο.Αλλά ό,τι και ήταν το μάθημα, δεν σε κάνει νοσηλευτή. Όταν υπάρχουν παιδιά με πρόβλημα υγείας στο σχολέιο, ωφείλει το κράτος να παρέχει και το κατάλληλο προσωπικό! Ο δάσκαλος είναι δάσκαλος. Είναι εκεί για να κάνει μάθημα. Όχι για να αντιμετωπίζει περιστατικά τέτοια....
Και ο εκπαιδυετικός της ΠΣ να κάνει τι; Ούτε αυτός είναι νοσηλευτής....Επίσης, η LIAV (και οποιοσδήποτε άλλος) δεν είναι υποχρεωμένος καθώς δεν είναι μέσα στις "προδιαγραφές" της δουλειάς μας, να είναι ψύχραιμος για να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις....
Παράθεση από: emmaki στις Σεπτέμβριος 17, 2011, 04:21:28 μμΚαι ο εκπαιδυετικός της ΠΣ να κάνει τι; Ούτε αυτός είναι νοσηλευτής....Επίσης, η LIAV (και οποιοσδήποτε άλλος) δεν είναι υποχρεωμένος καθώς δεν είναι μέσα στις "προδιαγραφές" της δουλειάς μας, να είναι ψύχραιμος για να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις....Το ΜΟΝΟ που θα μπορούσε να κάνει είναι να κρατήσει τα υπόλοιπα παιδιά, σε περίπτωση ανάγκης.Αλλά νομίζω πως ούτε εγώ θα το δεχόμουν στο ολοήμερο.Αν είναι δυνατόν, εν έτει 2011 να συζητάμε τέτοια πράγματα...
Παράθεση από: Demetroula στις Σεπτέμβριος 17, 2011, 12:29:04 μμΕμείς στην Αλεξανδρούπολη είχαμε μάθημα πρώτων βοηθειών με υποχρεωτικές παρουσίες. Ήταν πάρα πολύ ωραίο και από τα πιο χρήσιμα μαθήματα.Βρε και εγώ είχα, με παρουσίες στην Αλεξανδρούπολη. Αλλά μας προετοίμαζε για να αντιμετωπίσουμε απλά περιστατικά, όπως ένα στραμπούληγμα ή μια πληγή.... Μάλιστα για την επιληψία, μας είχαν πει ότι σε περίπτωση κρίσης, κρατάμε τον ασθενή( δεν μου αρέσει η λέξη) ανάσκελα και του βάζουμε κάτι στο στόμα να δαγκώσει! Αυτό είναι άκυρο!Μάλιστα, πολλά από αυτά που μας έλεγαν ήταν απλά εμπειρίες από τα περιστατικά που είχαν συναντήσει στο νοσοκομείο.Αλλά ό,τι και ήταν το μάθημα, δεν σε κάνει νοσηλευτή. Όταν υπάρχουν παιδιά με πρόβλημα υγείας στο σχολέιο, ωφείλει το κράτος να παρέχει και το κατάλληλο προσωπικό! Ο δάσκαλος είναι δάσκαλος. Είναι εκεί για να κάνει μάθημα. Όχι για να αντιμετωπίζει περιστατικά τέτοια....
Εμείς στην Αλεξανδρούπολη είχαμε μάθημα πρώτων βοηθειών με υποχρεωτικές παρουσίες. Ήταν πάρα πολύ ωραίο και από τα πιο χρήσιμα μαθήματα.
Παράθεση από: Demetroula στις Σεπτέμβριος 17, 2011, 01:24:46 πμΈχω διαβάσει ότι είναι παιδαγωγικά σωστότερο να υπάρχει μια τάξη 20-25 παιδιών με δύο εκπαιδευτικούς, παρά μια τάξη 10 παιδιών με μία εκπαιδευτικό.Πού το έχεις διαβάσει?Για πες.Κάνε παραπομπή.Βιβλίο, συγγραφέα, σελίδα.
Έχω διαβάσει ότι είναι παιδαγωγικά σωστότερο να υπάρχει μια τάξη 20-25 παιδιών με δύο εκπαιδευτικούς, παρά μια τάξη 10 παιδιών με μία εκπαιδευτικό.
Αληθεια? ουτε οταν υπαρχει οδηγια ιατρου?Καρδιοκτυπας εσυ περισσοτερο απο το γονιο? Ποιος ειναι αυτος ο νόμος που ειναι πανω απο την ανθρωπινη ζωή, ωστε παιρνοντας εντολη απο ιατρο για χορηγηση μπορεις να αρνηθεις?
Δεν αντιλεγω σε ολα αυτα και γω ειμαι απο εκεινους που λενε πως ο/η νηπιαγωγος ειναι απο τα πλεον δυσκολα επαγγελματα.(ειδικα οταν ακουω τις β/βαθμιας να λενε κουραζομαι) !! Μου εκανε εντυπωση πως δεν γνωριζε η προισταμενη ή η δ/νση τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις? Φυσικα και πρεπει να ειναι καλυμμενες (μιλαει στο πληθυντικο, αρα ειναι 2 υποθετω). Αλλα αυτο το παιδι πως θα προχωρησει? θα πρεπει να σταματησει το σχολειο? Με ενα υποθετο (και εδω το "δεν ξερω πως μπαινει" ας λειπει καλυτερα) ειναι ολα ΟΚ?, Ποια ειναι η γνωματευση του γιατρου? πως κατα την εγγραφη δεν το ανεφεραν? Ωραια, εγω δεν ειμαι νηπιαγωγος αλλα εσεις που οχι μονο σπουδασατε αλλα και που διοριστηκατε και εχετε καποια χρονια στο ενεργητικο σας δεν ξερετε τη διαδικασια εγγραφης?(για τις προισταμενες μιλαω).....Να αυτα ειναι που μενουν αναπαντητα στο αρχικο ερωτημα.