0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν αντιλεγω σε ολα αυτα και γω ειμαι απο εκεινους που λενε πως ο/η νηπιαγωγος ειναι απο τα πλεον δυσκολα επαγγελματα.(ειδικα οταν ακουω τις β/βαθμιας να λενε κουραζομαι) !! Μου εκανε εντυπωση πως δεν γνωριζε η προισταμενη ή η δ/νση τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις? Φυσικα και πρεπει να ειναι καλυμμενες (μιλαει στο πληθυντικο, αρα ειναι 2 υποθετω). Αλλα αυτο το παιδι πως θα προχωρησει? θα πρεπει να σταματησει το σχολειο? Με ενα υποθετο (και εδω το "δεν ξερω πως μπαινει" ας λειπει καλυτερα) ειναι ολα ΟΚ?, Ποια ειναι η γνωματευση του γιατρου? πως κατα την εγγραφη δεν το ανεφεραν? Ωραια, εγω δεν ειμαι νηπιαγωγος αλλα εσεις που οχι μονο σπουδασατε αλλα και που διοριστηκατε και εχετε καποια χρονια στο ενεργητικο σας δεν ξερετε τη διαδικασια εγγραφης?(για τις προισταμενες μιλαω).....Να αυτα ειναι που μενουν αναπαντητα στο αρχικο ερωτημα.
Παρ'ολα αυτά...επεκτείνοντας λίγο τη συζήτηση..τα νήπια είναι φιλάσθενα όλα τους. Σε κάθε νηπιαγωγείο θα έπρεπε να υπάρχει ιατρείο με γιατρό. Τότε θα ήταν όλα καλά.
ημουν παντα υπερ μιας ακομα αναπληρωτριας (και οχι βοηθητικου προσωπικου). Δεν με ενδιαφερει αν την Ιστορια την κανει η Αγγλικης αντι φιλολογος. δεν ηρθε και το τελος του κοσμου.Στη α/βαθμια ομως και ειδικα στο νηπιαγωγειο χρειαζονται 2 τουλαχιστον νηπιαγωγοι σε καθε τμημα. Αυτο πρεπει να το διεκδικησετε πασει θυσια!
Παράθεση από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 17, 2011, 01:18:26 πμημουν παντα υπερ μιας ακομα αναπληρωτριας (και οχι βοηθητικου προσωπικου). Δεν με ενδιαφερει αν την Ιστορια την κανει η Αγγλικης αντι φιλολογος. δεν ηρθε και το τελος του κοσμου.Στη α/βαθμια ομως και ειδικα στο νηπιαγωγειο χρειαζονται 2 τουλαχιστον νηπιαγωγοι σε καθε τμημα. Αυτο πρεπει να το διεκδικησετε πασει θυσια! Έχω διαβάσει ότι είναι παιδαγωγικά σωστότερο να υπάρχει μια τάξη 20-25 παιδιών με δύο εκπαιδευτικούς, παρά μια τάξη 10 παιδιών με μία εκπαιδευτικό.
Παράθεση από: Deyna στις Σεπτέμβριος 17, 2011, 01:12:34 πμΠαρ'ολα αυτά...επεκτείνοντας λίγο τη συζήτηση..τα νήπια είναι φιλάσθενα όλα τους. Σε κάθε νηπιαγωγείο θα έπρεπε να υπάρχει ιατρείο με γιατρό. Τότε θα ήταν όλα καλά.Νομίζω ότι και στη Γαλλία συμβαίνει αυτό και σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες της δυτικής Ευρώπης.
Κανονικά, θα έπρεπε να υπάρχει μάθημα Πρώτων Βοηθειών σε όλες τις σχολές. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να υπάρχει στα ΙΕΚ Κομμωτικής & όχι σε σχολές που βγάζουν εκπαιδευτικούς & είναι πιθανότερο να αντιμετωπίσουν κάποια έκτακτη κατάσταση...
Παράθεση από: julie_v στις Σεπτέμβριος 17, 2011, 09:45:15 πμΚανονικά, θα έπρεπε να υπάρχει μάθημα Πρώτων Βοηθειών σε όλες τις σχολές. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να υπάρχει στα ΙΕΚ Κομμωτικής & όχι σε σχολές που βγάζουν εκπαιδευτικούς & είναι πιθανότερο να αντιμετωπίσουν κάποια έκτακτη κατάσταση...Εμείς στην Αλεξανδρούπολη είχαμε μάθημα πρώτων βοηθειών με υποχρεωτικές παρουσίες. Ήταν πάρα πολύ ωραίο και από τα πιο χρήσιμα μαθήματα.
Βρε και εγώ είχα, με παρουσίες στην Αλεξανδρούπολη. Αλλά μας προετοίμαζε για να αντιμετωπίσουμε απλά περιστατικά, όπως ένα στραμπούληγμα ή μια πληγή.... Μάλιστα για την επιληψία, μας είχαν πει ότι σε περίπτωση κρίσης, κρατάμε τον ασθενή( δεν μου αρέσει η λέξη) ανάσκελα και του βάζουμε κάτι στο στόμα να δαγκώσει! Αυτό είναι άκυρο!Μάλιστα, πολλά από αυτά που μας έλεγαν ήταν απλά εμπειρίες από τα περιστατικά που είχαν συναντήσει στο νοσοκομείο.Αλλά ό,τι και ήταν το μάθημα, δεν σε κάνει νοσηλευτή. Όταν υπάρχουν παιδιά με πρόβλημα υγείας στο σχολέιο, ωφείλει το κράτος να παρέχει και το κατάλληλο προσωπικό! Ο δάσκαλος είναι δάσκαλος. Είναι εκεί για να κάνει μάθημα. Όχι για να αντιμετωπίζει περιστατικά τέτοια....
Έχω διαβάσει ότι είναι παιδαγωγικά σωστότερο να υπάρχει μια τάξη 20-25 παιδιών με δύο εκπαιδευτικούς, παρά μια τάξη 10 παιδιών με μία εκπαιδευτικό.