0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Radius, έχεις λάθος οπτική απέναντι στα πράγματα. Καταρχάς οι περισσότεροι από όσους γνωρίζω και έχουν διοριστεί συνεχίζουν να δουλεύουν στην ειδική αγωγή. Επίσης δεν είναι παράνομο κάποιος να επιλέξει μετά το διορισμό να μείνει στην γενική αγωγή. Και τέλος δεν βλάπτονται τα παιδιά της γενικής όταν κάποιος έχει εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Το αντίθετο συμβαίνει όταν κάποιος δουλεύει στην ειδική και είναι άσχετος. Το βεβαιώνω από προσωπική εμπειρία. Και μην ξεχνάμε ότι ο νόμος είναι ξεκάθαρος για τα προσοντα των εκπαιδευτικων στην ειδικη αγωγη!!!!!!!!!!
Εφόσον υπήρχε ο πίνακας του 40% υπήρξαν και πολλοί άλλοι τρόποι εκτός ειδικής να μπει κσνείς μέσα σε αυτό. Να μην τους αναφέρουμε γιατί είναι γνωστοί.
Ο ΑΣΕΠ για την ειδική δεν υπήρχε και θα αργήσει πολύ γιατί οι καθηγητές μπορούσαν να διοριστούν από το 40%, το 24μηνο ή από ΑΣΕΠ γενικής κι μετα να εργαστούν εκεί. Γι αυτό και της Θεσσαλίας είναι αδιόριστοι. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ.
Αυτή τη στιγμή πρέπει να σταματήσουν να εργάζονται άσχετοι με την ειδική αγωγή στις δομές της, όχι μόνο γιατι παίρνουν θέσεις αναπληρωτών αλλά και μονίμων με προσόντα, οι οποίοι δεν μπορούν να ξέρουν κάθε φορά ποιος δουλεύει και με τι προσόντα. Επίσης, τα παιδια που φοιτουν σε ΣΜΕΑΕ, ΤΕ κτλ δικαιούνται να έχουν εξειδικευμένο προσωπικό για να τους διδάσκει. Το ειδικό σχολείο δεν μπορεί να στελεχώνεται με το παρεάκι του κάθε διευθυντή και προϊσταμένου!!!!!
ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ δεν είναι τα σεμιναρια αλλά το ποιοι εραζονται στην ειδικη.
Μπορούμε να μην ασχολούμαστε με τα σεμινάρια και να επικεντρωθούμε στο θεμα μας;Έχουν γινει πολλές παρατυπίες. Το θέμα είναι αν θα τις αφήσουμε να συνεχίζονται!
Γιατί εξαντλείται ο πίνακας π.χ. των φιλολογων με σεμινάρια και πρέπει να μπουν και άλλοι με αυτά μέσα; Στη δευτεροβάθμια δε νομίζω να τίθεται τέτοιο ζήτημα. Μπορείς να το κάνεις αν απλώς θέλεις να επιμορφωθείς, γιατί ούτως ή αλλως και να μετρουσε θα προηγούνταν οι άλλοι λόγω προϋπηρεσίας.