0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να το θέσω κάπως αντίστροφα το ερώτημα:Ωραία δεν σας αρέσει να μπει στο "χαμηλό" τμήμα. Τι κερδίζει σε ένα τμήμα με αριστούχους όταν είναι αδύνατον να τους συναγωνιστεί και έχει πολλά κενά που είναι αδύνατον να καλυφθούν γιατί αλλιώς θα καθυστερήσουν οι καλοί;Είναι καλύτερα έτσι δηλαδή;Προτιμάτε να παραμείνει στουρνάρι για να έχετε απλά την ικανοποίηση ότι είναι σε ένα τμήμα με αριστούχους και δεν υπάρχει διάκριση; Η διάκριση έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει όταν θα πάρει βαθμούς ή γράψει στις πανελλήνιες 0 ενώ οι άλλοι 20;Γιατί να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας; ενω μπορούμε να βοηθήσουμε και να αφιερώσουμε χρόνο και στους άσχετους και κάτι να κάνουμε για αυτούς.Να θέσω και το ερώτημα από άλλη σκοπιά.Έχεις ένα ιδιαίτερο με έναν μαθητή του 20 που πηγαίνει στην Μαθματική Εταιρία κάθε χρόνο και διαπρέπει.Και έχεις ιδιαίτερο και έναν μαθητή του 0 που έχει μείνει 2 χρονιές στην ίδια τάξη και μαθηματικά στο τέλος έδωσε λευκή κόλα.Θα τους βάζατε και τους δύο μαζί να τους κάνετε μάθημα;
Οσοι συναδελφοι εφαρμοζουν πιστα την ομαδοσυνεργατικη χωρις δικους τους αυτοσχεδιασμους,αποκλειεται να αντιμετωπιζουν προβλημα με την ανομοιογενεια στα επιπεδα της ταξης.Το λυπηρο ειναι οτι το 90% των συναδελφων χρησιμοποιουν μονο τη μετωπικη,δεν εχουν δουλεψει κανενα project,κανενα εκπαιδευτικο σεναριο και υπνωτιζουν μαθητες που υπο αλλες συνθηκες δρασης στην ταξη θα εκαναν πολλα αντι να αδιαφορουν για την αυταρεσκη διαλεξη τους.Σχετιζεται και με τη διαχειριση της ταξης