*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207070 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
1. Αυτό που ίσως δεν γίνεται κατανοητό είναι ο στόχος των κινητών εργαστηρίων. Με το να εξοπλιστεί το εργαστήριο του σχολείου, πόσοι διαφορετικοί καθηγητές μπορούν να το χρησιμοποιήσουν μια δεδομένη διδακτική ώρα; Αν για παράδειγμα σε ένα Γυμνάσιο έχουμε 3 τμήματα των 20 παιδιών, γιατί οι καθηγητές των 2 να πρέπει να περιμένουν να γίνει διαθέσιμο αυτό, ενώ θέλουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να εμπλουτίσουν το μάθημά τους;
2. Αν είναι προβληματική η υπάρχουσα εργαστηριακή υποδομή, γιατί δεν μπορούν να αναπληρωθούν τα 10-15 σταθερά με φορητά; Αυτό το "Για τον πληροφορικό, ο οποίος κατά μέσο όρο θα διδάξει 4-5 διδακτικές ώρες ημερησίως, είναι καταστροφή" δεν το καταλαβαίνω.
3. Επαναλαμβάνω για την ποιότητα: ποιος είναι ευχαριστημένος με την ποιότητα των σταθερών ΗΥ που έχουν έρθει στο σχολείο του;
4. 150 εκ. δεν αφορούν σε φορητούς υπολογιστές αλλά στο σύνολο του μεγάλου έργου (κάπου 175 εκ. είναι αν θυμάμαι καλά). Από αυτά, τα περίπου 90 εκ. αφορούν στα κινητά εργαστήρια, όπου μιλάμε για κάπου 160.000 φορητούς υπολογιστές (+ 11.500 ερμάρια + 11.500 wifi). Κάντε τις πράξεις, βγάλτε ΜΟ κόστος ανά φορητό, βάλτε μέσα κόστος λογισμικών, 5ετη εγγύηση, μεταφορικά, εγκατάσταση-επίδειξη και τότε μπορούμενα αξιολογήσουμε πιο συγκεκριμένα αν συμφέρουν ή όχι.
5. Εφόσον το σχολείο έχει ισόγειο και πρώτο όροφο, είτε αφήνω 1 ερμάριο σε κάθε έναν, είτε μεταφέρω μόνο το wifi, το οποίο είναι αποσπώμενο.
6. Στα laptop που προτάθηκαν έγινε έλεγχος διάρκειας μπαταρίας και ξεπερνούσαν όλα τις 6 ώρες. Αν μετά από 3-4 χρόνια οι μπαταρίες δεν κρατάνε έστω 3 ώρες, το κόστος των 500€ ανά κινητό εργαστήριο για να μπορούμε να το αξιοποιήσουμε για άλλα 3-4 χρόνια δεν είναι μεγάλο. Τόσο κάνει ένας σταθερός ΗΥ, δεν θα το δώσει η σχολική επιτροπή για να αξιοποιηθούν 15 φορητοί;
7. @larjohn, αν σε κάποιο σχολείο υπάρχει χώρος να δημιουργηθούν εργαστήρια σε κάθε όροφο, στήστε τα φορητά εκεί. Από όσο καταλαβαίνω δεν γίνεται αυτό εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Τα 7 χιλιάρικα που αναφέρεις για 20 σταθερούς με λογισμικό, 5ετη εγγύηση, μεταφορικά κ.λπ. απλά δεν υπάρχουν. Εκτός αν βρεις συναρμολογούμενα από τις χειρότερες αγορές του κόσμου και σπασμένα λογισμικά. Ναι καλά, είδα πως πήγε αυτή η λογική μέχρι τώρα. Έχω δει εργαστήρια ολόκληρα να βγαίνουν off μετά από μερικούς μήνες. Επίσης αναφέρεις "συνέπειες σε χρόνο ζωής, μη επεκτασιμότητα, ακτινοβολία". Τι εννοείς χρόνο ζωής; Δεν έχουν διαφορά οι σταθεροί με τους φορητούς σε χρόνο ζωής. Σε επεκτασιμότητα έχουν όντως λιγότερες δυνατότητες γιαυτό και οι προδιαγραφές είναι λίγο "τσιμπημένες". Ακτινοβολία; Ναι όντως θα προσθέσει ένα 5% στην ακτινοβολία που τρώνε όλοι κολλώντας το κινητό στο κεφάλι τους. Μακάρι να ήμασταν όλοι συνειδητοποιημένοι ως προς αυτό το θέμα και θα συμφωνούσα μαζί σου 100%.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2014, 07:59:03 πμ από soch »
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
1. Αυτό που ίσως δεν γίνεται κατανοητό είναι ο στόχος των κινητών εργαστηρίων. Με το να εξοπλιστεί το εργαστήριο του σχολείου, πόσοι διαφορετικοί καθηγητές μπορούν να το χρησιμοποιήσουν μια δεδομένη διδακτική ώρα; Αν για παράδειγμα σε ένα Γυμνάσιο έχουμε 3 τμήματα των 20 παιδιών, γιατί οι καθηγητές των 2 να πρέπει να περιμένουν να γίνει διαθέσιμο αυτό, ενώ θέλουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να εμπλουτίσουν το μάθημά τους;
2. Αν είναι προβληματική η υπάρχουσα εργαστηριακή υποδομή, γιατί δεν μπορούν να αναπληρωθούν τα 10-15 σταθερά με φορητά; Αυτό το "Για τον πληροφορικό, ο οποίος κατά μέσο όρο θα διδάξει 4-5 διδακτικές ώρες ημερησίως, είναι καταστροφή" δεν το καταλαβαίνω.
3. Επαναλαμβάνω για την ποιότητα: ποιος είναι ευχαριστημένος με την ποιότητα των σταθερών ΗΥ που έχουν έρθει στο σχολείο του;
4. 150 εκ. δεν αφορούν σε φορητούς υπολογιστές αλλά στο σύνολο του μεγάλου έργου (κάπου 175 εκ. είναι αν θυμάμαι καλά). Από αυτά, τα περίπου 90 εκ. αφορούν στα κινητά εργαστήρια, όπου μιλάμε για κάπου 160.000 φορητούς υπολογιστές (+ 11.500 ερμάρια + 11.500 wifi). Κάντε τις πράξεις, βγάλτε ΜΟ κόστος ανά φορητό, βάλτε μέσα κόστος λογισμικών, 5ετη εγγύηση, μεταφορικά, εγκατάσταση-επίδειξη και τότε μπορούμενα αξιολογήσουμε πιο συγκεκριμένα αν συμφέρουν ή όχι.
5. Εφόσον το σχολείο έχει ισόγειο και πρώτο όροφο, είτε αφήνω 1 ερμάριο σε κάθε έναν, είτε μεταφέρω μόνο το wifi, το οποίο είναι αποσπώμενο.
6. Στα laptop που προτάθηκαν έγινε έλεγχος διάρκειας μπαταρίας και ξεπερνούσαν όλα τις 6 ώρες. Αν μετά από 3-4 χρόνια οι μπαταρίες δεν κρατάνε έστω 3 ώρες, το κόστος των 500€ ανά κινητό εργαστήριο για να μπορούμε να το αξιοποιήσουμε για άλλα 3-4 χρόνια δεν είναι μεγάλο. Τόσο κάνει ένας σταθερός ΗΥ, δεν θα το δώσει η σχολική επιτροπή για να αξιοποιηθούν 15 φορητοί;
7. @larjohn, αν σε κάποιο σχολείο υπάρχει χώρος να δημιουργηθούν εργαστήρια σε κάθε όροφο, στήστε τα φορητά εκεί. Από όσο καταλαβαίνω δεν γίνεται αυτό εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Τα 7 χιλιάρικα που αναφέρεις για 20 σταθερούς με λογισμικό, 5ετη εγγύηση, μεταφορικά κ.λπ. απλά δεν υπάρχουν. Εκτός αν βρεις συναρμολογούμενα από τις χειρότερες αγορές του κόσμου και σπασμένα λογισμικά. Ναι καλά, είδα πως πήγε αυτή η λογική μέχρι τώρα. Έχω δει εργαστήρια ολόκληρα να βγαίνουν off μετά από μερικούς μήνες. Επίσης αναφέρεις "συνέπειες σε χρόνο ζωής, μη επεκτασιμότητα, ακτινοβολία". Τι εννοείς χρόνο ζωής; Δεν έχουν διαφορά οι σταθεροί με τους φορητούς σε χρόνο ζωής. Σε επεκτασιμότητα έχουν όντως λιγότερες δυνατότητες γιαυτό και οι προδιαγραφές είναι λίγο "τσιμπημένες". Ακτινοβολία; Ναι όντως θα προσθέσει ένα 5% στην ακτινοβολία που τρώνε όλοι κολλώντας το κινητό στο κεφάλι τους. Μακάρι να ήμασταν όλοι συνειδητοποιημένοι ως προς αυτό το θέμα και θα συμφωνούσα μαζί σου 100%.

Ο χρόνος ζωής έχει να κάνει με την προβληματικότερη ψύξη των φορητών (και μη μου πεις πως όλοι ξέρουν πως να φυσήξουν σωστά ένα λαπτοπ, χωρίς ρίσκα). Έχει να κάνει με τη μπαταρία, με το βύσμα του τροφοδοτικού κλπ. Που όταν χαλάσουν κοστίζουν 50, 50, 50 και ούτω καθεξής.

Με 400 ευρώ παίρνεις custom υπολογιστή με πολύ καλές προδιαγραφές. Οπότε όχι 20, αλλά 15 παίρναμε άνετα. Μεταφορικά και 2ετής εγγύηση.

Άλλο είναι να έχεις την ακτινοβολία ενός λαπτοπ στο δωμάτιο σου και άλλο 10 λαπτοπ σε ένα κοτέτσι.

Άντε και να μέναμε στα φορητά. Γιατί ο διαγωνισμός ήταν μειοδοτικός; Για να πάρουμε όσο το δυνατόν χειρότερα μηχανήματα; Γιατί όσοι τον τρέξαμε ξέρουμε πολύ καλά ότι υπήρχε αέρας για πολύ περισσότερα. Αν είχε αγοραστεί τότε παραπάνω μνήμη, θα είχε μεγάλη αξία, καθώς έχει διπλασιαστεί το κόστος της τώρα.

Έχω να μπω σε δημοτικό από το 2010, αλλά φοβάμαι πως αν ξαναμπω, τα λάπτοπ θα είναι προς το τέλος τους ...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158534
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 426

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.