*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα Ένταξης, ποια φιλολογικά μαθήματα πρέπει να διδάσκονται;  (Αναγνώστηκε 7641 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maria-lena

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Καλησπέρα σ' όλους. Μια έρωτηση έχω: ένας αναπληρωτής φιλόλογος ειδικής αγωγής  που έχει τμήμα ένταξης σ' ένα μόνο σχολείο (21 ώρες ωράριο) μπορεί να καλύπτει όλες τις ώρες του διδάσκοντας μόνο Αρχαία από πρωτότυπο και Γλώσσα ή είναι υποχρεωμένος να κάνει και Οδύσσεια, Ιλιάδα και Ελένη;Για παράδειγμα: στο σχολείο υπάρχουν 3 τμήματα ένταξης: Α Γυμνασίου,

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Καλησπέρα σ' όλους. Μια έρωτηση έχω: ένας αναπληρωτής φιλόλογος ειδικής αγωγής  που έχει τμήμα ένταξης σ' ένα μόνο σχολείο (21 ώρες ωράριο) μπορεί να καλύπτει όλες τις ώρες του διδάσκοντας μόνο Αρχαία από πρωτότυπο και Γλώσσα ή είναι υποχρεωμένος να κάνει και Οδύσσεια, Ιλιάδα και Ελένη;Για παράδειγμα: στο σχολείο υπάρχουν 3 τμήματα ένταξης: Α Γυμνασίου,
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος xristis23

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Καλησπέρα σ' όλους. Μια έρωτηση έχω: ένας αναπληρωτής φιλόλογος ειδικής αγωγής  που έχει τμήμα ένταξης σ' ένα μόνο σχολείο (21 ώρες ωράριο) μπορεί να καλύπτει όλες τις ώρες του διδάσκοντας μόνο Αρχαία από πρωτότυπο και Γλώσσα ή είναι υποχρεωμένος να κάνει και Οδύσσεια, Ιλιάδα και Ελένη;Για παράδειγμα: στο σχολείο υπάρχουν 3 τμήματα ένταξης: Α Γυμνασίου,

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

Ορθά κάνεις Γλώσσα και Αρχαία.

Πρόσθεσε κείμενα αν έχεις τμήμα με "βαριές" περιπτώσεις. Είναι μάθημα που μπορούν να κάνουν περισσότερα.

Μην μπερδέψεις τα μαθήματα, αν κάνουν γλώσσα στην γενική κάνεις γλώσσα στην ειδική κλπ. Μην παίρνεις από άσχετο μάθημα (φιλολογικό ή μη) αν δεν το κάνεις θα σου ζητήσουν τον λόγο που χάθηκε το μάθημα.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αυτό που συμβαίνει στη δική μου περιοχή: ένας φιλόλογος αναλαμβάνει το τμήμα ένταξης π.χ. της α γυμνασίου σε όλα τα φιλολογικά (αρχαία από πρωτότυπο, αρχαία από μετάφραση, ιστορία, λογοτεχνία, γλώσσα). Τα παιδιά που παρακολουθούν το τμήμα ένταξης, μπαίνουν όλα σε ένα τμήμα ανεξαρτήτως αλφαβητικής σειράς των ονομάτων τους, έτσι ώστε κάθε φορά που η γενική τάξη κάνει φιλολογικά μαθήματα, τα παιδιά του Τ.Ε. φεύγουν και πάνε στο Τ.Ε. Ο φιλόλογος Ε.Α. είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διεκπεραίωση της ύλης (η οποία είναι ίδια με αυτήν της γενικής τάξης), την βαθμολογία, τα διαγωνίσματα κλπ κλπ. Το ίδιο συμβαίνει για το Τ.Ε. της β΄ και γ΄ γυμνασίου. Αυτό είναι και το σωστότερο πιστεύω, διότι έτσι συμβαδίζει εντελώς το γνωστικό με το μεταγνωστικό κομμάτι, τα παιδιά συνηθίζουν ένα συγκεκριμένο τρόπο αντιμετώπισης και λειτουργίας στο σύνολο των φιλολογικών μαθημάτων και το σπουδαιότερο ο φιλόλογος Ε.Α. μπορεί να κάνει τη δουλειά του καλά, χωρίς να απαιτείται συνεργασία με τους φιλολόγους της γενικής τάξης, οι οποίοι τις περισσότερες φορές αντιμετωπίζουν με προκατάληψη τη δουλειά που γίνεται στο Τ.Ε.

Έχω ακούσει για απαράδεκτους τρόπους λειτουργίας τμημάτων ένταξης, όπου ο φιλόλογος Ε.Α. δεν λειτουργεί καν ως φιλόλογος, αλλά απλώς ως ειδικός παιδαγωγός που παίρνει τα παιδιά κάποιες ώρες την εβδομάδα, από οποιοδήποτε μάθημα (π.χ. τη μια από μαθηματικά, την άλλη από αρχαία, την άλλη από γεωγραφία κλπ κλπ) και τους διδάσκει υποτίθεται μεταγνωστικές δεξιότητες και τους δείχνει ασκήσεις συγκέντρωσης κι ένα σωρό άλλα κουλά (ό,τι να 'ναι)...οι ώρες να περνούν χωρίς νόημα, τα παιδιά να χάνουν την παράδοση και την επόμενη φορά να μη ξέρουν τι έχει ειπωθεί στη γενική τάξη, κι ένα σωρό άλλες αηδίες χωρίς αντίκρυσμα και αποτέλεσμα.

Δυστυχώς το πλαίσιο δράσης και διδασκαλίας του φιλολόγου Ε.Α. δεν έχει σαφώς προσδιοριστεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν διαφορές από περιοχή σε περιοχή και από ΚΕΔΔΥ σε ΚΕΔΔΥ.

Αποσυνδεδεμένος maria-lena

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!Όπως διαπιστώνετε, τα Τ.Ε. λειτουργούν κατά βούληση...πάντως η προγραμματίστρια του σχολείου μου δήλωσε ορθά κοφτά ότι θα τα παίρνω απ' τα φιλολογικά και ας κάνω μόνο Γλώσσα και Αρχαία.Αυτά. Σας χαιρετώ όλους!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182656
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 621
Σύνολο: 632

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.