0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα ΣΔΕ ανήκουν στην ΜΗ ΤΥΠΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, η οποία περιλαμβάνει την αρχική & συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση και την Γενική Εκπαίδευση Ενηλίκων.Στην Γενική Εκπαίδευση Ενηλίκων ανήκουν τα ΣΔΕ.http://www.gslll.edu.gr/el/geniki-ekpaidefsi-enilikon/deyteri-efkairia/s-d-e-sxoleia-deyteris-efkairias
τέλος οκτώβρη μάλλον και σε παρακαλώ μην γράφεις με αυτή τη γραμματοσειρά, μας τύφλωσες και είναι και δυσανάγνωστο
Παράγραφος 2, άρθρο 2, νόμου 3879/2010: "Τυπική εκπαίδευση: Η εκπαίδευση που παρέχεται στο πλαίσιο του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος, οδηγεί στην απόκτηση πιστοποιητικών αναγνωρισμένων σε εθνικό επίπεδο από τις δημόσιες αρχές και αποτελεί μέρος της διαβαθμισμένης εκπαιδευτικής κλίμακας. Στην τυπική εκπαίδευση εντάσσεται και η γενική τυπική εκπαίδευση ενηλίκων". Γενική τυπική εκπαίδευση ενηλίκων είναι, προς το παρόν, μόνο τα Σ.Δ.Ε., που ανταποκρίνονται πλήρως στον ορισμό περί τυπικής εκπαίδευσης του νόμου. Το χαριτωμένο είναι ότι ο αρμόδιος υφυπουργός Γκιουλέκας σε πρόσφατο δελτίο τύπου χαρακτήρισε τα Σ.Δ.Ε. "πυλώνα της μη τυπικής εκπαίδευσης στην χώρα μας". Τόσο καλά!
evikdvm, μόνο ένας τίτλος κεφαλαίου νόμου στο οποίο περιλαμβάνονται τα Σ.Δ.Ε. δεν είναι, κατά τη γνώμη μου, επαρκής απόδειξη ότι τα Σ.Δ.Ε. υπάγονται πλέον στη μη τυπική εκπαίδευση. Για παράδειγμα στην παρ. 1, άρθρο 17 του ίδιου νόμου που επικαλείσαι (4186/2013), όπου απαριθμούνται οι φορείς της μη τυπικής εκπαίδευσης, αναφέρονται, όπως και στο άρθρο 26, τα ΣΕΚ, ΙΕΚ και ΚΔΒΜ, αλλά όχι τα ΣΔΕ. Πιθανότατα περιλήφθηκαν και τα ΣΔΕ στο άρθρο 26 επειδή υπάγονται κι αυτά στη ΔΔΒΜ και δεν έβλεπαν το λόγο ή τον τρόπο να τα διαχωρίσουν, αφού άλλος ήταν ο σκοπός του άρθρου αυτού (όχι να προσδιορίσει τους φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης, όπως το άρθρο 17 που προανέφερα). Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι αν η πολιτεία αποφασίσει να υπαγάγει τα ΣΔΕ στη μη τυπική εκπαίδευση, τότε αυτά δεν θα μπορούν να παρέχουν απολυτήρια γυμνασίου, αφού αυτή είναι η ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στη γενική μη τυπική εκπαίδευση ενηλίκων (Κ.Δ.Β.Μ.) και στην γενική τυπική εκπαίδευση ενηλίκων (Σ.Δ.Ε.), δηλαδή ότι τα δεύτερα αποτελούν "μέρος της διαβαθμισμένης εκπαιδευτικής κλίμακας", ενώ τα πρώτα όχι.
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία στελέχωσης των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, με την ανακοίνωση σήμερα, Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013, από τη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης του οριστικού πίνακα μοριοδότησης υποψηφίων Διευθυντών για δέκα σχολικές μονάδες. Ο αρμόδιος υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνος Π. Γκιουλέκας τόνισε τα εξής: « Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας αποτελούν πυλώνα της μη τυπικής εκπαίδευσης στην χώρα μας παρέχοντας την δυνατότητα σε όλους τους συμπολίτες μας που ενδιαφέρονται να έχουν, εντελώς δωρεάν, μια δεύτερη ευκαιρία εκπαίδευσης. Παράλληλα, οι τίτλοι αποφοίτησης των ΣΔΕ συνιστούν αυταπόδεικτο στοιχείο επαρκούς γνώσης της ελληνικής γλώσσας, της ιστορίας και του πολιτισμού μας για όσους διαμένουν στην χώρα μας επί μακρόν χρονικό διάστημα.Σταθερός στόχος μας παραμένει η αναβάθμιση και η θωράκιση της δημόσιας μη τυπικής εκπαίδευσης παρέχοντας υψηλού επιπέδου σπουδές και κατάρτιση με πιστοποιημένους τίτλους».