*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 3316356 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
    • Προφίλ
Φαντάζομαι, οτι ο συνάδελφος αναφέρεται στο ότι όταν πριμοδοτούνται μεταπτυχιακά, πχ στην εκπαίδευση ενηλίκων, γίνεται ένα σαφάρι απόκτησής τους από τους ενδιαφερόμενους να εργαστούν στα σδε, των οποίων μετρά η προϋπηρεσία (κακώς κατά τη γνώμη μου) στην τυπική, αλλά και στα προγράμματα της Δ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2015, 12:12:07 am από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στο ΣΔΕ που ήταν μια φίλη μου, δε γινόταν ουσιαστική δουλειά. Το κρατάγανε με αλβανίδες, που παράλληλα πηγαίνανε στο πρόγραμμα οδυσσέας και δεν ξέρανε ελληνικά, για να παρακολουθήσουν κι έτσι τους δίνανε τα χαρτιά. Το θέμα είναι απλώς να κρατηθεί το σχολείο, για να βολεύονται διευθυντές/μόνιμοι. Δεν σκέφτονται, ότι όταν στην ουσία χαρίζουν το χαρτί, αναβαθμίζουν τα προσόντα κάποιων είτε Ελλήνων/είτε αλλοδαπών χωρίς αντίκρυσμα σε ικανότητες με ένα πτυχίο ισότιμο στην αγορά εργασίας στο δημόσιο/ιδιωτικό τομέα του αντιστοίχου, που δίνει η 9ετής φοίτηση, χωρίς τον ίδιο φόρτο εργασίας. Εντωμεταξύ, ο απόφοιτος του σδε, που θελει να πάει στο λύκειο, θα δυσκολευτεί να παρακολουθήσει μαθήματα, που δεν έχει διδαχθεί, πχ αρχαία, κτλ, αν επιθυμεί κιόλας να δώσει. Εγώ, θεωρώ, ότι πρεπει να αναβαθμιστεί το πρόγραμμα σπουδών, αλλιώς να μην είναι ισότιμα τα διπλώματα. Η άποψή μου είναι ότι θα πρέπει τα σδε να είναι σαν τα εσπερινά στο ωράριο, αλλά να είναι αποκλειστικά και μόνο για ενήλικες και τα μαθήματα να γίνονται με τεχνικές εκπαίδευσης για ενήλικες. Αλλιώς θα προκύψουν διχόνοιες ανάμεσα στον κόσμο, όπως και συμβαίνει.

Πολύ ρηχή ανάλυση.

Προφανώς και δεν κάνεις τα ίδια πράγματα που κάνεις στο κλασικό γυμνάσιο.
Ούτως ή άλλως το ένα διαρκεί 2 χρόνια και το άλλο 3. Αυτό σημαίνει ότι δεν γίνεται δουλειά? Εγώ πάντως έδειχνα σε έναν κυριούλη πώς να κρατά το ποντίκι στον υπολογιστή (δεν είχε πιάσει ποτέ) και νομίζω ότι κάτι ήταν και αυτό. Του άρεσε η πρώτη επαφή με υπολογιστή και ένοιωσα και γω καλά με την προσπάθειά του.

Πιστεύεις ότι δεν πρέπει να δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία σε κάποιους? Δεν θα κερδίσουν 5 πράγματα?
Είτε είναι Έλληνες, είτε αλλοδαποί, είτε ρομά, είτε οτιδήποτε?

Πιστεύεις ότι σε όλη την Ευρώπη που εφασμόζεται ο θεσμός είναι για να μην χάσουν οι διευθυντές τις θέσεις τους? Και αν δεν υπήρχαν οι μόνιμοι δεν θα έιχαν θέσεις ? ? ? ?

Το πρόβλημα είναι αν είναι ισότιμο το απολυτήριο γυμνασίου? Σιγά το σπουδαίο πτυχίο!!!
Κανά δύο στους 100 μαθητές θα συνεχίσουν στο λύκειο αλλά και αυτοί θα πάνε είτε ΟΑΕΔ είτε σε κανένα νυχτερινό ΕΠΑΛ. Κέρδος θα είναι και αυτό γιατί έβαλες έναν άνθρωπο να κυνηγήσει το όνειρό του. Γι αυτό το λένε δεύτερη ευκαιρία.   

Αν είναι να αλλάξει το πρόγραμμα και να γίνει ίδιο με του κλασικού γυμνασίου, γιατί να μην πάνε σε ένα κλασικό γυμνάσιο? Έστω νυχτερινό?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2015, 12:20:35 am από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
    • Προφίλ
Πολύ ρηχή ανάλυση.

Προφανώς και δεν κάνεις τα ίδια πράγματα που κάνεις στο κλασικό γυμνάσιο.
Ούτως ή άλλως το ένα διαρκεί 2 χρόνια και το άλλο 3. Αυτό σημαίνει ότι δεν γίνεται δουλειά? Εγώ πάντως έδειχνα σε έναν κυριούλη πώς να κρατά το ποντίκι στον υπολογιστή (δεν είχε πιάσει ποτέ) και νομλιζω ότι κάτι ήταν και αυτό.

Πιστεύεις ότι δεν πρέπει να δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία σε κάποιους? Δεν θα κερδίσουν 5 πράγματα?
Είτε είναι Έλληνες, είτε αλλοδαποί, είτε ρομά, είτε οτιδήποτε?

Πιστεύεις ότι σε όλη την Ευρώπη που εφασμόζεται ο θεσμός είναι για να μην χάσουν οι διευθυντές τις θέσεις τους? Και αν δεν υπήρχαν οι μόνιμοι δεν θα έιχαν θέσεις????

Το πρόβλημα είναι αν είναι ισότιμο το απολυτήριο γυμνασίου? Σιγά το σπουδαίο πτυχίο!!!
Κανά δύο στους 100 μαθητές θα συνεχίσουν στο λύκειο αλλά και αυτοί θα πάνε είτε ΟΑΕΔ είτε σε κανένα νυχτερινό ΕΠΑΛ. Κέρδος θα είναι και αυτό γιατί έβαλες έναν άνθρωπο να κυνηγήσει το όνειρό του. Γι αυτό το λένε δεύτερη ευκαιρία.

Ερχεται η ώρα που εγώ και ο niteulf θα συμφωνήσουμε! Ετσι ακριβώς είναι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2015, 12:21:30 am από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ερχεται η ώρα που εγώ και ο niteulf θα συμφωνήσουμε! Ετσι ακριβώς είναι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
    • Προφίλ
Σε πολλά συμφωνούμε φούφουτε... Απλά δεν το είχες καταλάβει :)

Απλά έχουμε μάλλον άλλη οπτική θα έλεγα καλύτερα.
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απλά έχουμε μάλλον άλλη οπτική θα έλεγα καλύτερα.

Αυτό συμβαίνει σε όλους. Αρκεί να υπάρχει καλή προαίρεση...
Είναι καλό πάντως που έχεις γνώσεις και τεκμηριώνεις την άποψή σου. Άσχετα αν συμφωνώ σε όλα ή όχι.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
    • Προφίλ
Αυτό συμβαίνει σε όλους. Αρκεί να υπάρχει καλή προαίρεση...
Είναι καλό πάντως που έχεις γνώσεις και τεκμηριώνεις την άποψή σου. Άσχετα αν συμφωνώ σε όλα ή όχι.

Keep calm and remember my name! Αυτό είναι το μότο μου  :D! Πες μου που διαφωνείς να το συζητήσουμε! Ευχαριστώ για τα καλα σου (όπως κατάλαβα) λόγια !  :)
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Νομίζω ότι δεν είναι τόσο απλός ο υπολογισμός...
Θυμηθείτε την επισήμανση: "Η προϋπηρεσία των ωρομισθίων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας υπολογίζεται μέχρι το ήμισυ του υποχρεωτικού ωραρίου του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού του οικείου κλάδου". Θα πρέπει να δείτε μήπως κάποιους μήνες ξεπερνάνε οι ώρες σας το ταβάνι.
Και εμένα μου κόπηκαν έτσι 2 μόρια.
Δε φτάνει που δεν πληρώνουν έγκαιρα, δεν πληρώνουν ασφάλεια, κοκ, σου κουτσουρεύουν τα μόρια, ενώ τα μόρια απο βυσματικά δοσμένες ώρες σε πδσ ακόμα και σε εικονικά τμήματα ή διπλά μόρια στο Εκκλησιαστικό λύκειο

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Απο φετος και περα θα ασφαλιζει δλδ?Μια χαρα...
Αν είναι να γίνουν τα πράγματα σωστά, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να μη μοριοδοείται η ανεργία. Γνωστή μου, η οποία εργαζόταν στο πρόγραμμα οδυσσέας, και μάλιστα με διπλά τμήματα 3/μέρες την εβδομάδα, παρακάπτοντας τη σειρά των εκπαιδευτών (κι όταν την ρωτούσαν οι υπόλοιποι πού είναι ή σε ποιο χώρο έκανε μάθημα, έκανε την πάπια κι άλλαζε θέμα ή έκανε ότι βιάζεται και δεν μπορεί να μιλήσει), κι έφτασε τις 1000+ ώρες μέσα σε 10 μήνες, χωρίς ΤΕ

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
    • Προφίλ
Αν είναι να γίνουν τα πράγματα σωστά, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να μη μοριοδοείται η ανεργία. Γνωστή μου, η οποία εργαζόταν στο πρόγραμμα οδυσσέας, και μάλιστα με διπλά τμήματα 3/μέρες την εβδομάδα, παρακάπτοντας τη σειρά των εκπαιδευτών (κι όταν την ρωτούσαν οι υπόλοιποι πού είναι ή σε ποιο χώρο έκανε μάθημα, έκανε την πάπια κι άλλαζε θέμα ή έκανε ότι βιάζεται και δεν μπορεί να μιλήσει), κι έφτασε τις 1000+ ώρες μέσα σε 10 μήνες, χωρίς ΤΕ
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Μα συνάδελφοι, σε διαζευκτικό ερώτημα απαντάτε με όχι; Σε ποιο από τα δύο σκέλη πάει; Ούτε θα ανανεωθούν οι συμβάσεις ούτε θα βγει προκήρυξη; :) Πάντως κάτι μου λέει, ότι αν βγει προκήρυξη, θα έχουμε ρεκόρ αιτήσεων φέτος. Μαρκ μάι γουόρντς που λένε και στην Άνω Αχλαδιά
Δυστυχώς, έτσι θα γίνει, τώρα που ανοίξανε οι πίνακες και δεν υπάρχει τεβε, ο οποίος όπως και να το κάνεις, λειτουργούσε αποτρεπτικά. Και εγώ, τώρα που ανοιξαν οι πίνακες, μετάνοιωσα, που δεν αποδέχτηκα τη θέση πέρυσι σε σδε, αλλά το ινεδιβίμ δεν με είχε πληρώσει και δεν μπορούσα να ρισκάρω να πληρώσω ενοίκιο, τεβε/διατροφή, κτλ και να μου τελειώσουν τα χρήματα στη μέση της χρονιάς.

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Φαίνεται ότι δεν έχεις άμεση σχέση με τα ΣΔΕ αλλά έμμεση (από φήμες). Τα ΣΔΕ είναι αποκλειστικά για ενήλικες και χρησιμοποιούνται τεχνικές ενηλίκων και βιωματική μάθηση γι'αυτό και το αναλυτικό πρόγραμμα δε μπορεί να είναι ίδιο με του συμβατικού σχολείου ούτε θα ικανοποιεί τους στόχους ίδρυσης των ΣΔΕ. Το μετά είναι θέμα προσωπικό όπως σε όλα-πόσο θα διαβάσει να τελειώσει και το λύκειο ο εκπαιδευόμενος. Σαφώς είναι δύσκολο να δώσει Πανελλήνιες σε Θεωρητική χωρίς αρχαία αλλά μιλάμε για ελάχιστο κόσμο που ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο. Επίσης το να διδάξεις κάτι δε σημαίνει ότι ο άλλος θα το μάθει-γι αυτό μιλάω για προσωπικό κόπο και διάβασμα. Είναι μείον αυτό όντως αλλά το πρόγραμμα καλύπτει ακριβώς τις 8 βασικές δεξιότητες που απαιτούνται από την Ευρωπαική Ενωση (Πολυγραμματισμοί) για τη μείωση του αναλφηβητισμού με την ευρεία και πιο σύγχρονη έννοια. Οποιος δε γνωρίζει αυτά τα βασικά μάλλον έχει δρόμο ακόμη στην εκπαίδευση ενηλίκων. Λες ότι θες να εφαρμόσεις πρόγραμμα τυπικής σε τυπική Ενηλίκων ενώ παράλληλα λες να υπάρχουν μόνο ενήλικες στα σχολεία και να διδάσκονται με μεθόδους ενηλίκων...ισχύει ήδη αυτό το τελευταίο-μήπως μπερδεύεσαι με άλλη δομή; Αρα δε γνωρίζεις όπως απαιτείται ότι στηριζόμαστε και σεβόμαστε στην προυπάρχουσα γνώση των εκπαιδευομένων πάνω στην οποία χτίζουμε (κονστρακτιβισμός) και προσπαθούμε να αλλάξουμε τη στάση τους όπου απαιτείται (μετασχηματισμός). Στα ΣΔΕ η κύρια δεξιότητα που καλούνται να αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι είναι να- μάθουν- πώς -να- μαθαίνουν όχι στείρα γνώση άσχετη με την καθημερινη τους ζωή.

Στο σημείο αυτό οφείλω να σημειώσω ότι όλα αυτά τα γράφει και στην ύλη για την πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων πράγμα που καθιστά την επάρκεια απαραίτητη καθώς μιλάμε για ενήλικες εκπαιδευομένους...Οποιος είχε δώσει και να μην τα θυμάται λεπτομερώς κάτι θα θυμάται από ολα αυτά που λέω σίγουρα-τουλάχιστον θα έχει μια ιδέα για όσα μιλάμε.
Αυτά που λες, τα θεωρητικά τα γνωρίζω, δηλ τους στόχους της ΕΕ, το νομοθετικό πλαίσιο, τις τεχνικές, τους στόχους των σδε, το αναλυτικό πρόγραμμα, τα σχετικά με τη δβμ, κοκ.

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Πολύ ρηχή ανάλυση.

Προφανώς και δεν κάνεις τα ίδια πράγματα που κάνεις στο κλασικό γυμνάσιο.
Ούτως ή άλλως το ένα διαρκεί 2 χρόνια και το άλλο 3. Αυτό σημαίνει ότι δεν γίνεται δουλειά? Εγώ πάντως έδειχνα σε έναν κυριούλη πώς να κρατά το ποντίκι στον υπολογιστή (δεν είχε πιάσει ποτέ) και νομίζω ότι κάτι ήταν και αυτό. Του άρεσε η πρώτη επαφή με υπολογιστή και ένοιωσα και γω καλά με την προσπάθειά του.

Πιστεύεις ότι δεν πρέπει να δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία σε κάποιους? Δεν θα κερδίσουν 5 πράγματα?
Είτε είναι Έλληνες, είτε αλλοδαποί, είτε ρομά, είτε οτιδήποτε?

Πιστεύεις ότι σε όλη την Ευρώπη που εφασμόζεται ο θεσμός είναι για να μην χάσουν οι διευθυντές τις θέσεις τους? Και αν δεν υπήρχαν οι μόνιμοι δεν θα έιχαν θέσεις ? ? ? ?

Το πρόβλημα είναι αν είναι ισότιμο το απολυτήριο γυμνασίου? Σιγά το σπουδαίο πτυχίο!!!
Κανά δύο στους 100 μαθητές θα συνεχίσουν στο λύκειο αλλά και αυτοί θα πάνε είτε ΟΑΕΔ είτε σε κανένα νυχτερινό ΕΠΑΛ. Κέρδος θα είναι και αυτό γιατί έβαλες έναν άνθρωπο να κυνηγήσει το όνειρό του. Γι αυτό το λένε δεύτερη ευκαιρία.   

Αν είναι να αλλάξει το πρόγραμμα και να γίνει ίδιο με του κλασικού γυμνασίου, γιατί να μην πάνε σε ένα κλασικό γυμνάσιο? Έστω νυχτερινό?
Δεν αναφερόμουν στην Ευρώπη, αλλά στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, ξέρουμε πάνω κάτω τι και πώς και γιατί δουλεύει. Και ποια είναι τα κίνητρα των εκπ/κων σε ένα μεγάλο ή μικρό βαθμό σε κάθε βαθμίδα και μορφή εκπ/σης, αλλά και των εκπαιδευομένων. Αναφέρομαι στο χρησιμοθηρικό της υπόθεσης. Ούτως ή άλλως επί μια 3οετία το εκπ/κό και οικονομικοκοινωνικό σύστημα έτσι γαλούχησε τον μέσο Έλληνα.

Δεν ανάφερα κάπου ότι δεν πρέπει να υπάρχουν δεύτερες και τρίτες και άπειρες ευκαιρίες, δεν μπορείς να ξέρεις τους λόγους, που κάποιοι δεν είχαν πρόσβαση σε αυτήν την πρώτη ευκαιρία που σου δίνει ή δε σου δίνει το κράτος (πχ το θεοκρατικό ισλαμικό κράτος σε μια μουσουλμάνα, που ήρθε λχ στην Ελλάδα και ζητά αυτήν την δεύτερη ευκαιρία στη χώρα υποδοχής). Αναφερόμουν στο πώς δίνει αυτήν την ευκαιρία και τις αντιθέσεις που αυτό μπορεί να προκαλέσει.

Όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών και τη σύγκριση με το πρόγραμμα του τυπικού πρωινού είτε νυχτερινού, έτσι όπως το ανέφερα σε σχέση με το φόρτο εργασίας ενδεχομένως ή την αξιολόγηση, μάλλον φάνηκε σαν να εννοώ ότι τα σδε δεν έχουν λόγο ύπαρξης κι αναφορικά με την ισοτιμία των τίτλων σπουδών.


Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο. Ο μόνος τρόπος που το ΙΝΕΔΙ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182520
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 642
Σύνολο: 651

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.