*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2982182 φορές)

0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8190 στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 05:14:08 μμ »
Ατύχησες. Δουλεύω 12 ώρες την ημέρα. Και κάνω δουλειά που μαρέσει. Στα ΣΔΕ πληρώνομαι αναλογικά με τις ώρες που......

....θα ξυνεσαι!

Τωρα καταλαβα γιατι λυσσας κ με τους ανεργους!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8191 στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 05:19:57 μμ »
....θα ξυνεσαι!

Τωρα καταλαβα γιατι λυσσας κ με τους ανεργους!

Μπα δεν θέλω να σου μοιασω

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8192 στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 05:41:38 μμ »
Μπα δεν θέλω να σου μοιασω

Εγω θα σου ελεγα απλα να σταματησεις να γραφεις γιατι μονο μισητος καταφερνεις να γινεσαι κ γραφικος!
Ειλικρινα δεν μπορω να πιστεψω οτι εισαι εκπαιδευτης ενηλικων εσυ!
Αυτα κ απο δω και μπρος θα σου απανταω μονο σε π.μ. κι εγω γιατι το ζηταει ο οργανισμος σου!

Καλη συνεχεια στους υπολοιπους.
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8193 στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 06:18:02 μμ »
Εγω θα σου ελεγα απλα να σταματησεις να γραφεις γιατι μονο μισητος καταφερνεις να γινεσαι κ γραφικος!
Ειλικρινα δεν μπορω να πιστεψω οτι εισαι εκπαιδευτης ενηλικων εσυ!
Αυτα κ απο δω και μπρος θα σου απανταω μονο σε π.μ. κι εγω γιατι το ζηταει ο οργανισμος σου!

Καλη συνεχεια στους υπολοιπους.

Και γω θα σου έλεγα διαταγές και αξιολογήσεις να δίνεις και να κάνεις στο σχολείο σου, αν σου το επιτρέπουν και εκεί. Και ξέρεις αν μου απαντήσεις ή αν δεν μου απαντήσεις πόσο καημό είχα.

Καλη συνεχεια στους υπολοιπους επίσης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος orymagdos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8194 στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 09:34:40 μμ »
Θα το δεχτώ αυτό που λες ευχαρίστως αν μου πεις από πού προκύπτει. Υπάρχουν κάποια στοιχεία?
Εγώ γνωρίζω αποσπασμένους με διδακτορικά.

Επίσης θα σου πω ότι είναι λίγο άδικο να συγκρίνεις τα "προσόντα" κάποιου που τελείωσε το πανεπιστήμιο την τελευταία δεκαετία με κάποιον που τελείωσε πριν 20-30 χρόνια.

Πλέον τα "προσόντα" μοιράζονται με το κιλό.  Από τον καναπέ του σπιτιού σου παίρνεις 2 μεταπτυχιακά σε 1 έτος δουλεύοντας ταυτόχρονα. Ή δεν ισχύει κάτι τέτοιο?  Υπάρχει πλέον βιομηχανία παραγωγής προσόντων και "προσόντων".

Αν και δεν έχω και πολύ χρόνο κάθισα και έψαξα.
Λοιπόν... εργαζόμουν σε ένα από τα Τοπ3 ΣΔΕ πέρυσι.
Τα προσόντα που θα αναφέρω είναι με την σειρά σε ώρες: Προϋπηρεσία ΣΔΕ, Προϋπηρεσία ΕΕ, Επιμορφώσεις (τα στοιχεία των ωρομισθιών είναι από τους παλιούς πίνακες οπότε μπορείς να προσθέσεις 500-800 ώρες σε προϋπηρεσία σε ΣΔΕ, και ας αφήσουμε τα άλλα όπως είναι). Θα αναφέρω μόνο τους καλύτερους σε προσόντα ωρομίσθιους. Φέτος στο Σχολείο αποσπάστηκαν 7 μόνιμοι.
Ωρομίσθιοι
1. 817, 1235,  37
2. 914, 304, 305
3. 624, 1000**, 506 (**1000 είναι το μέγιστο, μερικοί δεν έβαλαν τα παραπάνω)
4. 738, 413, 785
5. 1307, 1227,   450
6. 445, 1000, 454
7. 1288, 1639, 523

ΜΟΝΙΜΟΙ (επειδή η προϋπηρεσία στα ΣΔΕ ήταν σε εκπαιδευτικά έτη, αντιστοίχισα με ιδιαίτερη γενναιοδωρία 600 ώρες διδασκαλίας στο εκπ. έτος)
1   600, 0, 15
2   0, 300**, 385 (300 ήταν το μέγιστο)
3   150, 300, 332
4   0, 0, 18
5   0, 182, 0
6   150, 300, 46
7   600, 150,   0

Όπως βλέπεις αγαπητέ μιλάμε για την μέρα με την νύχτα... (δεν συζητάω ΑΝ βάζαμε επικαιροποιημένα προσόντα ωρομισθίων)

Εσύ αν είχες ιδιωτικό ΣΔΕ ποιον θα προσλάμβανες;
Είναι αδιανόητο να εργάζονται στην Εκπαίδευση Ενηλίκων άτομα τα οποία δεν έχουν καμιά σχέση με αυτή.
Θα πρέπει προφανώς να γίνουν πίνακες αντίστοιχοι με την ειδική αγωγή.
Αλλά επειδή οι αποσπάσεις είναι τεράστιο κίνητρο εκεί να δεις το τι σεμινάριο έχει να πέσει (προϋπηρεσία λίγο δύσκολο να βρεθεί).

Ελπίζω να σε κάλυψα

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8195 στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 10:07:19 μμ »
Αν και δεν έχω και πολύ χρόνο κάθισα και έψαξα.
Λοιπόν... εργαζόμουν σε ένα από τα Τοπ3 ΣΔΕ πέρυσι.
Τα προσόντα που θα αναφέρω είναι με την σειρά σε ώρες: Προϋπηρεσία ΣΔΕ, Προϋπηρεσία ΕΕ, Επιμορφώσεις (τα στοιχεία των ωρομισθιών είναι από τους παλιούς πίνακες οπότε μπορείς να προσθέσεις 500-800 ώρες σε προϋπηρεσία σε ΣΔΕ, και ας αφήσουμε τα άλλα όπως είναι). Θα αναφέρω μόνο τους καλύτερους σε προσόντα ωρομίσθιους. Φέτος στο Σχολείο αποσπάστηκαν 7 μόνιμοι.
Ωρομίσθιοι
1. 817, 1235,  37
2. 914, 304, 305
3. 624, 1000**, 506 (**1000 είναι το μέγιστο, μερικοί δεν έβαλαν τα παραπάνω)
4. 738, 413, 785
5. 1307, 1227,   450
6. 445, 1000, 454
7. 1288, 1639, 523

ΜΟΝΙΜΟΙ (επειδή η προϋπηρεσία στα ΣΔΕ ήταν σε εκπαιδευτικά έτη, αντιστοίχισα με ιδιαίτερη γενναιοδωρία 600 ώρες διδασκαλίας στο εκπ. έτος)
1   600, 0, 15
2   0, 300**, 385 (300 ήταν το μέγιστο)
3   150, 300, 332
4   0, 0, 18
5   0, 182, 0
6   150, 300, 46
7   600, 150,   0

Όπως βλέπεις αγαπητέ μιλάμε για την μέρα με την νύχτα... (δεν συζητάω ΑΝ βάζαμε επικαιροποιημένα προσόντα ωρομισθίων)

Εσύ αν είχες ιδιωτικό ΣΔΕ ποιον θα προσλάμβανες;
Είναι αδιανόητο να εργάζονται στην Εκπαίδευση Ενηλίκων άτομα τα οποία δεν έχουν καμιά σχέση με αυτή.
Θα πρέπει προφανώς να γίνουν πίνακες αντίστοιχοι με την ειδική αγωγή.
Αλλά επειδή οι αποσπάσεις είναι τεράστιο κίνητρο εκεί να δεις το τι σεμινάριο έχει να πέσει (προϋπηρεσία λίγο δύσκολο να βρεθεί).

Ελπίζω να σε κάλυψα

Σεβαστή η προσπάθειά σου αλλά δεν με κάλυψες αρκετά. Μπορώ να σου δώσω και γω παραδείγματα.
Εμείς είμαστε 4 αποσπασμένοι. Οι 2 έχουμε διδακτορικό και ο άλλος έχει μεταπτυχιακό.
Κανένας από τους περσινούς ωρομίσθιους δεν είχε διδακτορικό.
Εγώ δεν έχω ξαναδουλέψει σε ΣΔΕ αλλά έχω αρκετές χιλιάδες ώρες σε ΕΕ.
Πολύ περισσότερες από τις ώρες όλων των παραπάνω που αναφέρεις.
Οι άλλοι έχουν ξαναδουλέψει σε ΣΔΕ.

Τίθενται επίσης και άλλα θέματα.
Η διδασκαλία στη Δ/θμια πρέπει να μετράει ή όχι? Καθόλου? Δεν είδα να την μετράς.
Είναι τόσο άσχετα μεταξύ τους? Αν ναι γιατί να μετράει στην τυπική εκπαίδευση η προυπηρεσία των ΣΔΕ?
Αν όχι των ΙΕΚ και ΚΕΚ γιατί να μην μετράει?

Χμμμ τα ΣΔΕ ισοδύναμα με τα Γυμνάσια? Σε τι ακριβώς? Όταν δεν έχει καμία σχέση η ύλη τους???
Μήπως θα κλείσουν σχεδόν όλα αν πάψει η ισοδυναμία???
Και αν πρέπει να είναι όντως ισοδύναμα, γιατί να μην μετράει και η προϋπηρεσία στα Γυμνάσια?

Και δίνεις, αν κατάλαβα καλά, τους 7 καλύτερους από τους ωρομίσθιους? Γιατί όχι τους 7 που δεν τους επιλέξανε στα ΣΔΕ οριακά? Ή τους 7 καλύτερους από την άλλη κατηγορία?

Δεν είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα όπως νομίζεις. Ειδικά όταν ασχολούμαστε με τόσο μικρά δείγματα.
Και έχει και πολλά ανοικτά θέματα.

Περισσότερα "προσόντα"  (με αρκετά εισαγωγικά θα έλεγα) έχουν σίγουρα οι αδιόριστοι. Δεν ισχυρίζομαι το αντίθετο.
Όχι όμως στη διάσταση που το θέτεις. Εσύ το θέτεις αρκετά ακραία.
Εμείς οι "πολυπροσοντούχοι" και οι άλλοι οι άχρηστοι.

Μίλησα για μία φούσκα πιο πάνω και ένα εμπόριο "προσόντων" που κάνει θραύση....
Μας έχουν ρίξει στο κυνήγι δήθεν προσόντων όλους αγαπητέ. Ειδικά τους αδιόριστους για ευνόητους λόγους.
Και καθόμαστε να δούμε ποιος είναι πιο "πολυπροσοντούχος"!!! Αρκετά γελοίο.
Αν δεν γίνουν διορισμοί και δεν ανοίξουν θέσεις, ότι και να λέμε...

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2016, 10:38:31 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος orymagdos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8196 στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 11:23:33 μμ »
Σεβαστή η προσπάθειά σου αλλά δεν με κάλυψες αρκετά. Μπορώ να σου δώσω και γω παραδείγματα.
Εμείς είμαστε 4 αποσπασμένοι. Οι 2 έχουμε διδακτορικό και ο άλλος έχει μεταπτυχιακό.
Κανένας από τους περσινούς ωρομίσθιους δεν είχε διδακτορικό.
Εγώ δεν έχω ξαναδουλέψει σε ΣΔΕ αλλά έχω αρκετές χιλιάδες ώρες σε ΕΕ.
Πολύ περισσότερες από τις ώρες όλων των παραπάνω που αναφέρεις.
Οι άλλοι έχουν ξαναδουλέψει σε ΣΔΕ.

Τίθενται επίσης και άλλα θέματα.
Η διδασκαλία στη Δ/θμια πρέπει να μετράει ή όχι? Καθόλου? Δεν είδα να την μετράς.
Είναι τόσο άσχετα μεταξύ τους? Αν ναι γιατί να μετράει στην τυπική εκπαίδευση η προυπηρεσία των ΣΔΕ?
Αν όχι των ΙΕΚ και ΚΕΚ γιατί να μην μετράει?

Χμμμ τα ΣΔΕ ισοδύναμα με τα Γυμνάσια? Σε τι ακριβώς? Όταν δεν έχει καμία σχέση η ύλη τους???
Μήπως θα κλείσουν σχεδόν όλα αν πάψει η ισοδυναμία???
Και αν πρέπει να είναι όντως ισοδύναμα, γιατί να μην μετράει και η προϋπηρεσία στα Γυμνάσια?

Και δίνεις, αν κατάλαβα καλά, τους 7 καλύτερους από τους ωρομίσθιους? Γιατί όχι τους 7 που δεν τους επιλέξανε στα ΣΔΕ οριακά? Ή τους 7 καλύτερους από την άλλη κατηγορία?

Δεν είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα όπως νομίζεις. Ειδικά όταν ασχολούμαστε με τόσο μικρά δείγματα.
Και έχει και πολλά ανοικτά θέματα.

Περισσότερα "προσόντα"  (με αρκετά εισαγωγικά θα έλεγα) έχουν σίγουρα οι αδιόριστοι. Δεν ισχυρίζομαι το αντίθετο.
Όχι όμως στη διάσταση που το θέτεις. Εσύ το θέτεις αρκετά ακραία.
Εμείς οι "πολυπροσοντούχοι" και οι άλλοι οι άχρηστοι.

Μίλησα για μία φούσκα πιο πάνω και ένα εμπόριο "προσόντων" που κάνει θραύση....
Μας έχουν ρίξει στο κυνήγι δήθεν προσόντων όλους αγαπητέ. Ειδικά τους αδιόριστους για ευνόητους λόγους.
Και καθόμαστε να δούμε ποιος είναι πιο "πολυπροσοντούχος"!!! Αρκετά γελοίο.
Αν δεν γίνουν διορισμοί και δεν ανοίξουν θέσεις, ότι και να λέμε...
Από τους 12 ωρομίσθιους και οι 12 είχαν μεταπτυχιακό, ένας διδακτορικό και 3 είναι εν δυνάμει.
Όσο για το ποιος είναι πιο προσοντούχος, βάλτε τα προσόντα σας (προ διετίας όμως) στον πίνακα ωρομισθίων να δούμε σε ποια θέση θα καταλήγατε. Απλά τα πράγματα. Και εγώ αναφέρθηκα στους φετινούς αποσπασμένους.
Προϋπηρεσία δευτεροβάθμια (σε ενισχυτικές κυρίως) δεν είχαν οι 2 από τους 12. 3 ήταν και αναπληρωτές.
Επίσης οι μισοί από τους 12 έχουν εργαστεί και σε τριτοβάθμια (η οποία δεν συνυπολογίζεται ως προϋπηρεία στην δευτεροβάθμια... καθώς σαφώς το να διδάσκεις σε Πανεπιστήμιο δεν είναι το ίδιο με το να διδάσκεις σε δημοτικό).

Το θέμα του τι είναι ΣΔΕ είναι απλό. Είναι μη τυπική εκπαίδευση που δίνει τίτλο Γυμνασίου. Τα ΙΕΚ και τα ΚΕΚ και τα ΚΔΒΜ δεν δίνουν. Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να απαγκιστρωθούν τα ΣΔΕ από τον τίτλο. Να γίνει νυχτερινό Γυμνάσιο και τα ΣΔΕ να εξακολουθήσουν να καινοτομούν (ήδη σε Φινλανδία και λοιπές Βορειοκεντρικές χώρες τις Ευρώπης εφαρμόζονται πρακτικές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων) και να μην δίνει τίτλο. Έτσι οι αποσπασμένοι μόνιμοι μπορούν να κάνουν την ΕΙΣΗΓΗΣΗ τους στα νυχτερινά γυμνάσια (κάποιοι τα κάνουν και στα ΣΔΕ) και να γίνει ξεχωριστός πίνακας Εκπαιδευτών Ενηλίκων όπου από εκεί να γίνουν προσλήψεις στα ΣΔΕ.
Επέλεξα 7 από τους 12.
Οι υπόλοιποι 4:
340   268   125
33   582   120
368   236   125
605   0   516
Καλύτερα από τους περισσότερους απεσπασμένους (μην ξεχνάς ότι είναι πίνακες προ διετίας και οι ωρες έχουν αυξηθεί).
Ο 12ος δεν είχε τίποτα καθώς ήρθε μέσα Δεκέμβρη αφού είχε αρνηθεί η ωρομίσθια (με διδακτορικά) γιατί διδάσκει σε μια Σχολή στην Αθήνα.

Υπήρχαν πολλοί μόνιμοι (αυτοί που ξεκίνησαν στις αρχές των ΣΔΕ) που ήταν ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ. Αλλά το σύστημα τους έφαγε. Αυτοί προτιμούσαν να δουλεύουν στα ΣΔΕ αντί στα πρωινά (χωρίς να αλλάζουν οργανικη) γιατί το γούσταραν.
Από το 2010 και μετά όμως έχουν μείνει ελάχιστοι. ΚΑι οι νέοι οι αποσπασμένοι, πως να το κάνουμε, στην πλειοψηφία τους δεν έχουν ιδέα από εκπαίδευση ενηλίκων. Και φυσικά τα ΙΕΚ και τα ΚΕΚ κακώς χαρακτηρίζονται Εκπαίδευση Ενηλίκων γιατί ανάθεμα αν κανένας έχει εφαρμόσει καμιά τεχνική διδασκαλίας

Όσο για την κόντρα μονίμων-ωρομισθίων είναι παλιά και γνωστή.
Απλά όταν το μοναδικό κριτήριο των περισσοτέρων είναι η απόσπαση και ΟΧΙ τα ΣΔΕ και η Εκπαιδευση Ενηλίκων τότε ναι... είναι αποκρουστικό.
Γιατί πολλοί από εμάς έχουμε φτάσει να διδασκουμε μια δεκαετία στα ΣΔΕ. Και τις επιμορφώσεις τις κάναμε πριν την νέα βιομηχανία κάποιων τυχάρπαστων τυχοδιωκτών που πουλάνε ώρες "επιμόρφωσης".

Και το ξαναλέω... να μπαίνουν στον ίδιο πίνακα για τα ΣΔΕ ΟΛΟΙ. Τους καλύτερους δεν θέλουμε? Ή κάνω λάθος.
Πόσο οξύμωρο φέτος που είχαμε ρεκόρ κενών στα γυμνάσια και στα λύκεια να έχουμε και ρεκόρ αποσπάσεων στα ΣΔΕ.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2016, 11:28:49 μμ από orymagdos »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8197 στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 11:40:59 μμ »
Από τους 12 μόνιμους και οι 12 είχαν μεταπτυχιακό, ένας διδακτορικό και 3 είναι εν δυνάμει.
......

Και το ξαναλέω... να μπαίνουν στον ίδιο πίνακα για τα ΣΔΕ ΟΛΟΙ. Τους καλύτερους δεν θέλουμε? Ή κάνω λάθος.
Πόσο οξύμωρο φέτος που είχαμε ρεκόρ κενών στα γυμνάσια και στα λύκεια να έχουμε και ρεκόρ αποσπάσεων στα ΣΔΕ.

Εξακολουθώ να θεωρώ μεροληπτική την αξιολόγησή σου και με πολλά κενά, όπως σου εξήγησα, αλλά δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα.

Οξύμωρο να έχουμε κενά στα γυμνάσια και λύκεια αλλά εκείνα καλύφθηκαν από κάποιους αναπληρωτές. Οι ώρες των ΣΔΕ όχι. Και αυτό είναι το πρόβλημα και όχι η δήθεν κόντρα μονίμων-ωρομισθίων.
Δεν υπάρχει καμία κόντρα. Μόνο στο μυαλό κάποιων.

Ωραία, να πάψουν να συνδέονται τα ΣΔΕ με την τυπική εκπαίδευση. Να γίνει χώρος καινοτομίας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Πολύ καλά.  Να μην παρέχουν πτυχίο γυμνασίου (Ελληνική πατέντα) και να μην μετράει η προυπηρεσία τους στους πίνακες 2/θμιας. Αν και πιθανότατα τα περισσότερα θα κλείσουν, αν γίνει όπως το λες.

Μέχρι να γίνει αυτό, στο ορατό μέλλον δηλαδή, τα ΣΔΕ θα δουλεύουν όπως δούλευαν πάντα. Και με μόνιμους και με ωρομίσθιους. Ας είμαστε συνάδελφοι λοιπόν μέχρι τότε και ας κοιτάξουμε τα πραγματικά προβλήματα.

Αποσυνδεδεμένος orymagdos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8198 στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 12:23:56 πμ »
Εξακολουθώ να θεωρώ μεροληπτική την αξιολόγησή σου και με πολλά κενά, όπως σου εξήγησα, αλλά δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα.

Οξύμωρο να έχουμε κενά στα γυμνάσια και λύκεια αλλά εκείνα καλύφθηκαν από κάποιους αναπληρωτές. Οι ώρες των ΣΔΕ όχι. Και αυτό είναι το πρόβλημα και όχι η δήθεν κόντρα μονίμων-ωρομισθίων.
Δεν υπάρχει καμία κόντρα. Μόνο στο μυαλό κάποιων.

Ωραία, να πάψουν να συνδέονται τα ΣΔΕ με την τυπική εκπαίδευση. Να γίνει χώρος καινοτομίας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Πολύ καλά.  Να μην παρέχουν πτυχίο γυμνασίου (Ελληνική πατέντα) και να μην μετράει η προυπηρεσία τους στους πίνακες 2/θμιας. Αν και πιθανότατα τα περισσότερα θα κλείσουν, αν γίνει όπως το λες.

Μέχρι να γίνει αυτό, στο ορατό μέλλον δηλαδή, τα ΣΔΕ θα δουλεύουν όπως δούλευαν πάντα. Και με μόνιμους και με ωρομίσθιους. Ας είμαστε συνάδελφοι λοιπόν μέχρι τότε και ας κοιτάξουμε τα πραγματικά προβλήματα.

Απλά δεδομένα (για Πληροφορικό σε κόβω, οπότε κατέχεις).
Οξύμωρο είναι να βάζεις αδαείς με την Εκπαίδευση Ενηλίκων στα ΣΔΕ. Όπως θα ήταν και αν γίνονταν κάτι ανάλογο στην Ειδική Αγωγή.
Μίλησα για Νυχτερινό Γυμνάσιο. Και μπορεί να μην έχουν τα ΣΔΕ τον ίδιο κόσμο, αλλά δεν θα κλείσουν.
Καινοτομία? https://en.wikipedia.org/wiki/Folk_high_school
"Folk high schools are institutions for adult education that generally do not grant academic degrees, though certain courses might exist leading to that goal."
Η εμπειρία μου για την κόντρα αυτό έχει δείξει. Εδώ όταν κάναμε 300 χλμ πήγαινε-έλα για να διδάξουμε 3 ώρες (με 8 ευρώ την ώρα τότε) ακούγαμε και γκρίνια γιατϊ δεν είχαμε κενά. Αυτό βέβαια έχει επιλυθεί. Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλούν ούτε τα κενά, ούτε οι συνεδριάσεις, ούτε η όποια δουλειά γραφείου.
Συμφωνώ για την συνεργασία... Live together, die alone.
Αλλά σωστή αξιολόγηση και αξιοκρατία πάνω από όλα!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8199 στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 12:37:25 πμ »
Απλά δεδομένα (για Πληροφορικό σε κόβω, οπότε κατέχεις).
Οξύμωρο είναι να βάζεις αδαείς με την Εκπαίδευση Ενηλίκων στα ΣΔΕ. Όπως θα ήταν και αν γίνονταν κάτι ανάλογο στην Ειδική Αγωγή.
Μίλησα για Νυχτερινό Γυμνάσιο. Και μπορεί να μην έχουν τα ΣΔΕ τον ίδιο κόσμο, αλλά δεν θα κλείσουν.
Καινοτομία? https://en.wikipedia.org/wiki/Folk_high_school
"Folk high schools are institutions for adult education that generally do not grant academic degrees, though certain courses might exist leading to that goal."
Η εμπειρία μου για την κόντρα αυτό έχει δείξει. Εδώ όταν κάναμε 300 χλμ πήγαινε-έλα για να διδάξουμε 3 ώρες (με 8 ευρώ την ώρα τότε) ακούγαμε και γκρίνια γιατϊ δεν είχαμε κενά. Αυτό βέβαια έχει επιλυθεί. Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλούν ούτε τα κενά, ούτε οι συνεδριάσεις, ούτε η όποια δουλειά γραφείου.
Συμφωνώ για την συνεργασία... Live together, die alone.
Αλλά σωστή αξιολόγηση και αξιοκρατία πάνω από όλα!

Οι πληροφορίες που προκύπτουν από τα δεδομένα είναι θέμα επεξεργασίας.
Και αλλάζοντας τον τρόπο επεξεργασίας αλλάζει και η πληροφορία που προκύπτει.
Παίρνω τους 7 ή 12 καλύτερους από την μία κατηγορία, 7 τυχαίους από την άλλη και εφαρμόζω 3 μόνο από τα αρκετά πιθανά κριτήρια, είναι μία επεξεργασία, αλλά υπάρχουν και αρκετές άλλες....
Τέλος πάντων, είναι μία διαδικασία που ούτως ή άλλως βαριέμαι να την κάνω.

Οξύμωρο να βάζεις αδαή με την Εκπαίδευση Ενηλίκων κόσμο στα ΣΔΕ. Συμφωνώ. 
Αξιολόγηση και αξιοκρατεία ε? Και πάλι συμφωνώ. Αν και για την Ελλαδα αποτελεί οτοπία και αυτό.
Χαίρομαι που συμφωνούμε λοιπόν :)

Live together λοιπόν, until we die, όπως λένε και στο χωριό μου.

Εξακολουθώ να μην πιστεύω ότι υπάρχει κάποιου είδους κόντρα.
Αν και έχουμε μία τάση να τρωγόμαστε με τα ρούχα μας, πόσο μάλλον με τον διπλανό μας.
Θα δείξει.  Νάσαι καλά και καλό βράδυ.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2016, 01:12:30 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος orymagdos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8200 στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 01:19:40 πμ »
Οι πληροφορίες που προκύπτουν από τα δεδομένα είναι θέμα επεξεργασίας.
Και αλλάζοντας τον τρόπο επεξεργασίας αλλάζει και η πληροφορία που προκύπτει.
Παίρνω τους 7 καλύτερους από την μία κατηγορία, 7 τυχαίους από την άλλη και εφαρμόζω 3 μόνο από τα αρκετά πιθανά κριτήρια, είναι μία επεξεργασία, αλλά υπάρχουν και αρκετές άλλες....
Τέλος πάντων, είναι μία διαδικασία που ούτως ή άλλως βαριέμαι να την κάνω.
Από τους 12 ωρομίσθιους που δούλευαν πέρυσι στο σχολείο πήρα τον καλύτερο από κάθε ειδικότητα. Σου ανέφερα και τους υπόλοιπους 5. Και συγκρίνω τους περσινούς ωρομίσθιους με τους φετινούς 7 αποσπασμένους στο ίδιο σχολείο. Η ένστασή σου που είναι? Ούτε τυχαίοι είναι και τα ισχυρότερα κριτήρια αναφέρω. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα η προϋπηρεσία στα ΣΔΕ με την προϋπηρεσία στο Γυμνάσιο. Μην εθελοτυφλούμε τώρα.
Τι κριτήρια να βάλω? Το ECDL και την 2η γλώσσα? Την ανεργία? Σε ΣΔΕ εργαζόμαστε τα σχετικά θα ελέγξω. Και σου ανέφερα και τα μεταπτυχιακά και την προϋπηρεσία των μισών εξ αυτών στην τριτοβάθμια, κλπ. Και στην τελική και όλα τα κριτήρια να βαλουμε πάλι δεν υπάρχει σύγκριση.
Και ακόμα ένα κριτήριο (μη μετρήσιμο) είναι και το κίνητρο.
Τέλος πάντων, καλά να είμαστε, να σώσουμε την Εκπαίδευση Ενηλίκων γιατί είναι ήδη σε κώμα!
Καλό βράδυ

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8201 στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 01:24:52 πμ »
Από τους 12 ωρομίσθιους που δούλευαν πέρυσι στο σχολείο πήρα τον καλύτερο από κάθε ειδικότητα. Σου ανέφερα και τους υπόλοιπους 5. Και συγκρίνω τους περσινούς ωρομίσθιους με τους φετινούς 7 αποσπασμένους στο ίδιο σχολείο. Η ένστασή σου που είναι? Ούτε τυχαίοι είναι και τα ισχυρότερα κριτήρια αναφέρω. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα η προϋπηρεσία στα ΣΔΕ με την προϋπηρεσία στο Γυμνάσιο. Μην εθελοτυφλούμε τώρα.
Τι κριτήρια να βάλω? Το ECDL και την 2η γλώσσα? Την ανεργία? Σε ΣΔΕ εργαζόμαστε τα σχετικά θα ελέγξω. Και σου ανέφερα και τα μεταπτυχιακά και την προϋπηρεσία των μισών εξ αυτών στην τριτοβάθμια, κλπ. Και στην τελική και όλα τα κριτήρια να βαλουμε πάλι δεν υπάρχει σύγκριση.
Και ακόμα ένα κριτήριο (μη μετρήσιμο) είναι και το κίνητρο.
Τέλος πάντων, καλά να είμαστε, να σώσουμε την Εκπαίδευση Ενηλίκων γιατί είναι ήδη σε κώμα!
Καλό βράδυ

Κριτήρια υπάρχουν υποτίθεται έτοιμα. Εσύ θεωρείς κάποια κριτήρια σχετικά και κάποια όχι. Υποκειμενικό.
Εκεί είναι η ένσταση μου. Π.χ. δεν μετράς την προυπηρεσία της 2/θμιας καθόλου. Ειδικά από τη στιγμή που η προυπηρεσία των σδε μετράει στη δευτεροβάθμια, πρέπει να μετρήσει και αντίστροφα.

Τέλος πάντων. Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω από το να μετράω μόρια άλλων.

Σου εύχομαι τα καλύτερα. Καλό σου βράδυ.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2016, 01:37:43 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος Marios 1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8202 στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 11:08:15 πμ »
Η αλή8εια είναι ότι είναι λίγο περίεργο που ασχολείσαι με τα μορια των ωρομισθίων όοοοοοοο οοοο οο ο λη μέρα-ενω δεν είσαι ωρομίσθιος?!!???! .Προφανώς θα έχεις χρόνο.

Αποσυνδεδεμένος ajordan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #8203 στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 12:28:29 μμ »
καλημέρα σε όλους! χρειάζομαι τα φώτα σας. Μπορεί κάποιος να εργαστεί ως αναπληρωτής σε σδε όταν έχει έναρξη επαγγέλματος σε άλλον τομέα;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.