*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2974090 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Live και καθημερινά μιλάνε όλα τα μέλη του συλλογου στα μέσα μαζικής δικτύωσης τα οποία είναι για όλα τα μέλη του συλλόγου.
Και συνελεύσεις συλλόγου γίνονται κανονικα.
Προτάσεις για να αλλάξει η κατάσταση στα σδε είναι δεκτές και είναι πολλεσ. Το θέμα είναι ότι δεν είναι μαζικές.
Ας αναλογιστούν όλοι τι μπορούν να κάνουν για τα σδε και τον προσδιορισμό της επαγγελματικής τους ιδιότητας μέσα σε αυτά και ας το πράξουν ατομικά ή ομαδικα.

Σύμφωνα με το αναρτημένο καταστατικό στην ιστοσελίδα του ΠΑΣΣΔΕ, πρώτον προβλέπεται τακτική γενική συνέλευση μόνο μια φορά το χρόνο  (όπως είθισται σε Συλλόγους, η Γ.Σ. αποτελεί ένα όργανο λήψης συλλογικών αποφάσεων, και οι προτάσεις μπορούν να ψηφιστούν/καταψηφιστούν και να γραφτούν στα πρακτικά), δεύτερον  η επόμενη τακτική συνέλευση βάσει καταστατικού θα γίνει το Σεπτέμβριο (ενώ θεωρώ τώρα είναι κρίσιμη στιγμή να γίνει, λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν), τρίτον το επταμελές ΔΣ μπορεί να λαμβάνει κάθε μέτρο που θεωρεί κατά την κρίση του αναγκαίο ......... (αυτό μου θυμίζει ένα ΦΕΚ του 1992 που ο Διευθυντής του εκάστοτε ΔΙΕΚ μπορούσε να προσλαμβάνει προσωπικό κατά την κρίσή του).  Επίσης, στην κλειστή ομάδα του fb του ΠΑΣΣΔΕ στις συζητήσεις-τσατ δεν μπορούν να τηρηθούν πρακτικά. Προσωπικά, επειδή εκτιμώ ότι το καταστατικό έχει "αδύνατα" σημεία (π.χ. σημεία του μπορεί να επιδέχονται διάφορες ερμηνείες), θα το σκεφτόμουν να δώσω έστω και ένα ευρώ.
Θα ευχόμουν ο Σύλλογος να έχει και 1000 μέλη, αλλά αυτό τι θα εξυπηρετούσε όταν τα μέλη του έχουν διαφορετικά προφίλ (π.χ. διαφορετικές επαγγελματικές ιδιότητες: κάποιοι/ες συνάδελφοι είναι μόνο ωρομίσθιοι στα ΣΔΕ, κάποιοι/ες άλλοι/ες είναι αναπληρωτές πλήρως ωραρίου και ωρομίσθιοι στα σδε, κάποιοι/ες είναι ωρομίσθιοι σδε και ιεκ, συνάδελφοι διαφορετικών κλάδων/ειδικοτήτων), ενώ όπως εγώ το εκτιμώ το καταστατικό έχει τις αδυναμίες του;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2017, 03:34:38 πμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος steliOz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
ας μην ξεκινήσουμε ένα τέτοιου είδους αλληλοφάγωμα !!

έτσι όπως είναι τα πράγματα με τις δίμηνες συμβάσεις μόνο σαν ανεκδοτο μπορει να ακουστεί το "επάγγελμα: Ωρομίσθιος στα ΣΔΕ", οπότε το γεγονός οτι ο καθενας μας θα κάνει κάτι διαφορετικό για να ζησει είναι το μόνο σίγουρο.

Αν συμφωνούμε ότι πρεπει να είμαστε πολλοί για να διεκδικήσουμε με αξιώσεις, θα πρεπει να κινούμαστε προς αυτήν την κατευθυνση και όχι ανάποδα.



Αποσυνδεδεμένος dimmos1983

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αναμένω από τον ΠΑΣΔΕ  δημόσια παρέμβαση-τοποθετηση σχετικά με την εντελώς καθυστερημένη πρόσληψη των ωρομισθίων στα ΣΔΕ όπως επίσης και τοποθέτηση επί του θέματος της ανεπάρκειας των διδακτικών ωρών . Θεωρεί (ο ΠΑΣΔΕ) το έτος αυτό -με τις αναπληρώσεις κλπ- ότι έγιναν οι προβλεπόμενες ώρες; Αν όχι, πρέπει ή οχι να παραδώσουμε αξιολογήσεις; Μην ξεχνάμε συνάδελφοι ότι τα ΣΔΕ χορηγούν (εμείς δλδ) απολυτήρια Γυμνασίου με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα....
Αναμένω λοιπόν ενόψει της ανάληψης καθηκόντων και της σύγκλησης ΓΣ στα ΣΔΕ όπου θα υπηρετήσουμε μια δημόσια τοποθέτηση από το μοναδικό συνδικαλιστικό όργανό μας....

Αποσυνδεδεμένος ΓΘΣ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 545
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
... έγιναν οι προβλεπόμενες ώρες; Αν όχι, πρέπει ή οχι να παραδώσουμε αξιολογήσεις; Μην ξεχνάμε συνάδελφοι ότι τα ΣΔΕ χορηγούν (εμείς δλδ) απολυτήρια Γυμνασίου με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα....

Προσωπική άποψη & Πρόταση: ΜΗΝ καταθέσουμε αξιολογήσεις!

Ήδη, δεν μπήκαν αξιολογήσεις Α' τετραμήνου & οι "αναπληρώσεις" που ανακοινώθηκαν, είναι ..ψίχουλα!
Ανεπάρκεια διδακτικών ωρών ==> ανεπάρκεια (ικανότητας) να καταθέσουμε αξιολογήσεις!
Από όλους όμως!
Όχι πάλι οι λίγοι να πάρουμε την ευθύνη & να γίνουμε οι κακοί της παρέας και οι υπόλοιποι να παραμένουν καλοί & ..αρεστοί!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2551
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Προσωπική άποψη & Πρόταση: ΜΗΝ καταθέσουμε αξιολογήσεις!

Ήδη, δεν μπήκαν αξιολογήσεις Α' τετραμήνου & οι "αναπληρώσεις" που ανακοινώθηκαν, είναι ..ψίχουλα!
Ανεπάρκεια διδακτικών ωρών ==> ανεπάρκεια (ικανότητας) να καταθέσουμε αξιολογήσεις!
Από όλους όμως!
Όχι πάλι οι λίγοι να πάρουμε την ευθύνη & να γίνουμε οι κακοί της παρέας και οι υπόλοιποι να παραμένουν καλοί & ..αρεστοί!

++++++++++++++++++++++++++++
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος babis_pe03

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γνωρίζει κανένας με ποια λογική παίρνουν φέτος τους ωρομίσθιους.  Για μένα δεν βλέπω να υπάρχει μια λογική σειρά πχ
για τους μαθηματικούς που βλέπω από το 4 πάνε στο 8 μετά στο 25 μετά στο 6 κτλ.  Τα νούμερα δεν είναι ακριβώς αλλά είναι περίπου έτσι.

Αποσυνδεδεμένος kokkino_mpaloni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γνωρίζει κανένας με ποια λογική παίρνουν φέτος τους ωρομίσθιους.  Για μένα δεν βλέπω να υπάρχει μια λογική σειρά πχ
για τους μαθηματικούς που βλέπω από το 4 πάνε στο 8 μετά στο 25 μετά στο 6 κτλ.  Τα νούμερα δεν είναι ακριβώς αλλά είναι περίπου έτσι.

Αν πάει 4-8-25 μπορεί να αρνήθηκαν οι ενδιάμεσοι. Αν όμως μετά από 25 πάει 6 κάτι δεν πάει καλά...

Αποσυνδεδεμένος Keravnos83

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Φύλο: Άντρας
  • Σαν κεραυνός εν αιθρία...
    • Προφίλ
Στην παρούσα φάση μπορεί να γίνει οπισθοδρόμηση... Γτ δεν ήταν ακριβώς νέα φάση... Απλά στην πρώτη Διαύγεια βγηκαν αυτοί που είχαν απαντήσει στο πρώτο 24ωρο κ στη δεύτερη οι υπόλοιποι.

Αποσυνδεδεμένος Marios 1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλησπερα συνάδελφοι,
δεν θέλω να σας το χαλάσω, αλλά εγώ δεν βλέπω καμία περίτωση να μην καταθέσουν αξιολογήσεις οι ωρομίσθιοι μαζικά.
Χρειάζεται κινητοποιηση συντονισμένη από το σύλλογο και τα μεγάλα ΣΔΕ.

Οι μόνιμοι αποσπασμένοι κάτι τέτοιο θα το σαμποτάρουν, θα τους δημιουργσει πρόβλημα και αυτοί το μόνο που θέλουν είναι να κλείσουν το μαγαζι και να πάνε για μπάνια.

Τίποτα δε θα γινει. Ειμαστε άξιοι της μοιρας μας.

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στην παρούσα φάση μπορεί να γίνει οπισθοδρόμηση... Γτ δεν ήταν ακριβώς νέα φάση... Απλά στην πρώτη Διαύγεια βγηκαν αυτοί που είχαν απαντήσει στο πρώτο 24ωρο κ στη δεύτερη οι υπόλοιποι.
Δεν είναι ακριβώς ετσι, συνάδελφος απάντησε αμέσως και ηταν στη δεύτερη απόφαση.
Επίσης το σύστημα εχει το εξής ανώμαλο:
Έρχεται μαιλ στον 1ο μαθηματικό για ανάθεση 12 ώρες.
Και στο δεύτερο για 3 ώρες.
Ο πρώτος δεν αποδέχεται τη θέση και επομένως τις 12 ώρες.
Ποιος θα παρει τις 12 ώρες;
Κανονικά θα επρεπε ο αμέσως επόμενος δλδ ο 2ος
Και τις 3 ώρες ο 3ος.
Ομως το σύστημα δε μπορει να το αλλάξει αυτο ετσι:
Ο δεύτερος μένει με τις 3 ώρες και οι 12 ώρες πάνε στον τρίτο.
Ινεδιβιμ το μεγαλείο σου. Απάντησε οτι το σύστημα δε μπορει να το αλλάξει.
Ετσι ο αποκάτω δουλεύει με περισσότερες ώρες απο τον απο πανω λόγω άρνησης του παραπανω.
Καταλάβατε;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2017, 01:25:04 πμ από bomb »

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
ας μην ξεκινήσουμε ένα τέτοιου είδους αλληλοφάγωμα !!

έτσι όπως είναι τα πράγματα με τις δίμηνες συμβάσεις μόνο σαν ανεκδοτο μπορει να ακουστεί το "επάγγελμα: Ωρομίσθιος στα ΣΔΕ", οπότε το γεγονός οτι ο καθενας μας θα κάνει κάτι διαφορετικό για να ζησει είναι το μόνο σίγουρο.

Αν συμφωνούμε ότι πρεπει να είμαστε πολλοί για να διεκδικήσουμε με αξιώσεις, θα πρεπει να κινούμαστε προς αυτήν την κατευθυνση και όχι ανάποδα.

Συνάδελφε, το να βλέπουμε/εκφράζουμε μία κατάσταση, μία άποψη, έστω με τη δική του οπτική ο καθενάς/καθεμία, είναι η βάση (ενός γόνιμου διαλόγου), για να γίνει κάτι καλό εάν αυτό θέλουμε στην τελική!
Η άλλη στάση  είναι στη διαφορετική άποψη, να πετάμε λάσπη στον ανεμιστήρα.
Δυστυχώς, υπάρχουν άτομα που έχουν ως μοναδική απασχόληση τα ΣΔΕ. Κάποια από αυτά τα άτομα θα δουλέψουν, κάποια όμως θα παραμείνουν άνεργα! Ας μην το αποκλείουμε ότι δυστυχώς συμβαίνει και αυτό.
Έχω μία διαφορετική θέση σε αυτό που έγραψες. Κατά τη δική μου γνώμη,για να είμαστε "μια γροθιά" και να διεκδικήσουμε με αξιώσεις πρέπει πρώτα να βρούμε κοινά σημεία και να μείνουμε στα κοινά συμφωνηθέντα, γιατί η πραγματικότητα είναι ότι ερχόμαστε στα ΣΔΕ (ή ακόμη σε ένα Σύλλογο) από διαφορετικές αφετηρίες... και με διαφορετικά προφίλ... ! Στη συνέχεια, μπορεί η δύναμή μας να αυξηθεί αριθμητικώς.
Και, όπως το θεωρώ, όλα αυτά δεν επιτυγχάνονται (μόνο) διαδικτυακά, αλλά κυρίως μέσα από δια ζώσης Συνελεύσεις (τακτικές Γ.Σ.), από τα κατά περίπτωση "κατάλληλα" Καταστατικά κτλ. Άλλωστε, και οι συζητήσεις που κάνουμε διαδικτυακά μπορεί να μην είναι πλήρως κατανοητές από όλες/όλους και μπορεί να παρερμηνευτούν. Καθώς επίσης ίσως δεν έχουν όλοι/όλες την ίδια εξοικείωση ή/και αποδοτικότητα στον γραπτό λόγο. Ίσως θυμάστε από φοιτητές/φοιτήτριες που διαβάζαμε σημειώσεις... και μερικές φορές δεν καταλαβαίναμε τι γράφουν. Γι' αυτό σαν το live..(τετ-α-τετ), δεν υπάρχει!

Γι' αυτό, λοιπόν, καλό θα ήταν, μιλώντας γενικά, σαν πρόταση, αντί να χαρακτηρίζουμε, με ευκολία ίσως, απόψεις ως αλληλοφάγωμα, να συνεισφέρουμε με έναν διαφορετικό τρόπο στο γόνιμο διάλογο  (θεωρώ ότι μας αρέσει ο διάλογος, ο σεβασμός στη διαφορετική άποψη και όχι το "αποφασίσομεν και διατάσομεν"), συνεκτιμώντας όλες τις καταστάσεις/παραμέτρους (π.χ. δυστυχώς στις μέρες μας δεν κάνουν όλοι/όλες δύο και τρεις δουλειές και κάποια άτομα περιμένουν/περίμεναν μόνο από τα ΣΔΕ), για να βγει στην τελική κάτι καλό..!
Πόσο πιο απλά να τα γράψω!
Επί της ευκαιρίας, εύχομαι καλή αρχή σε όσους/όσες απασχοληθούν φέτος στα ΣΔΕ!



« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2017, 06:40:39 πμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Δεν είναι ακριβώς ετσι, συνάδελφος απάντησε αμέσως και ηταν στη δεύτερη απόφαση.
Επίσης το σύστημα εχει το εξής ανώμαλο:
Έρχεται μαιλ στον 1ο μαθηματικό για ανάθεση 12 ώρες.
Και στο δεύτερο για 3 ώρες.
Ο πρώτος δεν αποδέχεται τη θέση και επομένως τις 12 ώρες.
Ποιος θα παρει τις 12 ώρες;
Κανονικά θα επρεπε ο αμέσως επόμενος δλδ ο 2ος
Και τις 3 ώρες ο 3ος.
Ομως το σύστημα δε μπορει να το αλλάξει αυτο ετσι:
Ο δεύτερος μένει με τις 3 ώρες και οι 12 ώρες πάνε στον τρίτο.
Ινεδιβιμ το μεγαλείο σου. Απάντησε οτι το σύστημα δε μπορει να το αλλάξει.
Ετσι ο αποκάτω δουλεύει με περισσότερες ώρες απο τον απο πανω λόγω άρνησης του παραπανω.
Καταλάβατε;
Εάν αυτό γίνεται, θεωρώ ότι προσκρούει στην αρχή της αξιοκρατίας.

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Αναμένω από τον ΠΑΣΔΕ  δημόσια παρέμβαση-τοποθετηση σχετικά με την εντελώς καθυστερημένη πρόσληψη των ωρομισθίων στα ΣΔΕ όπως επίσης και τοποθέτηση επί του θέματος της ανεπάρκειας των διδακτικών ωρών . Θεωρεί (ο ΠΑΣΔΕ) το έτος αυτό -με τις αναπληρώσεις κλπ- ότι έγιναν οι προβλεπόμενες ώρες; Αν όχι, πρέπει ή οχι να παραδώσουμε αξιολογήσεις; Μην ξεχνάμε συνάδελφοι ότι τα ΣΔΕ χορηγούν (εμείς δλδ) απολυτήρια Γυμνασίου με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα....
Αναμένω λοιπόν ενόψει της ανάληψης καθηκόντων και της σύγκλησης ΓΣ στα ΣΔΕ όπου θα υπηρετήσουμε μια δημόσια τοποθέτηση από το μοναδικό συνδικαλιστικό όργανό μας....

Σωστότατο! Ίσως μερικοί/ές  εκπαιδευόμενοι/ες θα χρησιμοποιήσουν το απολυτήριο για να διοριστούν ή ίσως μερικοί/ές εκπαιδευόμενοι/ες το χρειάζονται για τη δημόσια υπηρεσία που δουλεύουν για να "διασφαλίσουν" τη θέση τους.
Ειλικρινά, συνάδελφε, με όλη αυτή την κατάσταση που έθεσες, έχω μεγάλο ηθικό δίλημμα μέσα μου. Και εάν οι εκπαιδευόμενοι/ες μου πουν: "δάσκαλε, μη μας ζορίζεις και πολύ για δύο μήνες ήρθες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο μου πουν", θα αισθανθώ να μην γράψω πως, γιατί θα το διαγράψουν. χαχαχα

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2017, 06:22:11 πμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος Keravnos83

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Φύλο: Άντρας
  • Σαν κεραυνός εν αιθρία...
    • Προφίλ
Δεν είναι ακριβώς ετσι, συνάδελφος απάντησε αμέσως και ηταν στη δεύτερη απόφαση.
Επίσης το σύστημα εχει το εξής ανώμαλο:
Έρχεται μαιλ στον 1ο μαθηματικό για ανάθεση 12 ώρες.
Και στο δεύτερο για 3 ώρες.
Ο πρώτος δεν αποδέχεται τη θέση και επομένως τις 12 ώρες.
Ποιος θα παρει τις 12 ώρες;
Κανονικά θα επρεπε ο αμέσως επόμενος δλδ ο 2ος
Και τις 3 ώρες ο 3ος.
Ομως το σύστημα δε μπορει να το αλλάξει αυτο ετσι:
Ο δεύτερος μένει με τις 3 ώρες και οι 12 ώρες πάνε στον τρίτο.
Ινεδιβιμ το μεγαλείο σου. Απάντησε οτι το σύστημα δε μπορει να το αλλάξει.
Ετσι ο αποκάτω δουλεύει με περισσότερες ώρες απο τον απο πανω λόγω άρνησης του παραπανω.
Καταλάβατε;

Το σύστημα τρέχει μία φορά και δίνει αναθέσεις μέχρι να καλυφθούν τα κενά σύμφωνα με τις προτιμήσεις των εκπαιδευτών. Έτσι ας θεωρήσουμε ότι στο πρώτο τρέξιμο αποδόθηκαν ΣΔΕ στους 10 πρώτους εκπαιδευτές. Αν κάποιος από αυτούς δεν δεχθεί τη θέση π.χ ο δεύτερος τότε τη θέση που αφήνει θα την πάρει ο ενδέκατος αν φυσικά το είχε μέσα στις προτιμήσεις του. Η αδικία με τις ώρες όντως υφίσταται. Θα πρέπει, αν συνεχίσει να λειτουργεί το σύστημα κατά αυτόν τον τρόπο, να ενημερώνονται οι εκπαιδευτικοί με όλα τα κενά των ΣΔΕ, πριν ή κατά τη διάρκεια των αιτήσεων.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159456
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 326
Σύνολο: 347

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.