0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η προτεινόμενη παρέμβαση έρχεται να καλύψει αυτό το κενό δημιουργώντας το «Λύκειο Δεύτερης Ευκαιρίας».Για την κάλυψη των αναγκών και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πληθυσμού-στόχου, καταλληλότερη μορφή είναι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (κυρίως ασύγχρονη αλλά και σύγχρονη), για να εξασφαλιστεί η απαιτούμενη ευελιξία στην παρακολούθηση των μαθημάτων, δίνοντας τη δυνατότητα πρόσβασης στη γνώση σε όλους (όπως π.χ σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών και δη νησιωτικών όπου υπάρχει σημαντικό ποσοστό σχολικής διαρροής).Η εκπαίδευση θα πρέπει να είναι μεικτή δηλαδή να είναι τέτοια που να εξασφαλίζει την απαραίτητη δια ζώσης επικοινωνία εκπαιδευτικού – εκπαιδευόμενου αλλά και μεταξύ εκπαιδευομένων (blended learning). Ο εκπαιδευτικός και οι εκπαιδευόμενοι ενθαρρύνονται να έχουν τακτική (ενδεικτικά κάθε εβδομάδα) εξ αποστάσεως επικοινωνία για τη συζήτηση των μαθημάτων και για την πρόοδο των εκπαιδευομένων. Επιπρόσθετα εφαρμόζονται θεσμοί άμεσης επικοινωνίας εκπαιδευομένων-εκπαιδευτικών. H όλη διαδικασία θα υποστηριχτεί με πόρους (κτιριακών και ανθρώπινων) υπαρχόντων συμβατικών λυκείων τα οποία θα επιλεγούν μετά από ανοιχτή πρόσκληση, ώστε να λειτουργούν και ως λύκεια δεύτερης ευκαιρίας.http://www.espa.gr/Lists/Proclamations/Attachments/1833/PROSKLHSH_139_LDE.pdfΕπομένως πάνε τα Εσπερινά Λύκεια, και με το κόλπο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ουσιαστικά ελαχιστοποιούν και τις ανάγκες σε εκπαιδευτικούς.
με τι λογική αυτή και τα ΣΔΕ, έτσι θα τα κάνουν!!
Παράθεση από: A06 στις Οκτωβρίου 30, 2011, 02:51:04 pmμε τι λογική αυτή και τα ΣΔΕ, έτσι θα τα κάνουν!!Προφανώς, και τα ΣΔΕ πάνε για παροχή εκπαίδευσης από απόσταση.