0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: vasbio στις Αύγουστος 10, 2012, 10:10:30 πμΕιδικά στα Γυμνάσια , οι Φυσικοί δεν κάνουν Βιολογία σε κανένα από αυτά , αντίθετα οι Βιολόγοι κάνουν Φυσική σε Γυμνάσια και Λύκεια , μιας και είναι περισσότεροι από τους Φυσικούς και τους παίρνουν τις ώρες! Σε Γυμνάσιο έκανα Βιολογία (Α' και Γ' τάξη). Και ναι, είμαι φυσικός
Ειδικά στα Γυμνάσια , οι Φυσικοί δεν κάνουν Βιολογία σε κανένα από αυτά , αντίθετα οι Βιολόγοι κάνουν Φυσική σε Γυμνάσια και Λύκεια , μιας και είναι περισσότεροι από τους Φυσικούς και τους παίρνουν τις ώρες!
Φυσικους που συμπληρωνουν το ωραριο τους μονο με Φυσικη γνωριζω πολλους... Βιολογο που να συμπληρωνει με Βιολογια... κανεναν!!! Ας μη θυμηθουμε και τους προηγουμενους ΑΣΕΠ που προκυρησσονταν κοινες θεσεις για ολους τους ΠΕ04 και διοριζονταν βιολογοι και γεωλογοι εις βαρος των φυσικων λογω της πολυ μικροτερης υλης που ειχαν να διαβασουν.
Ας μη θυμηθουμε και τους προηγουμενους ΑΣΕΠ που προκυρησσονταν κοινες θεσεις για ολους τους ΠΕ04 και διοριζονταν βιολογοι και γεωλογοι εις βαρος των φυσικων λογω της πολυ μικροτερης υλης που ειχαν να διαβασουν.
Αυτο ακριβως εννοουσα... για να συμπληρωσετε ωραριο μονο με βιολογια πρεπει να πατε σε 12 σχολεια σε αποσταση 100 χιλιομετρων.
Αλήθεια ξέρει κανείς πώς μοιράζονται οι ώρες σε φυσική χημεία και βιολογία στο εξωτερικό (γερμανία, αγγλία, γαλλία, φιλανδία κτλ); Για να καταλάβουμε αν αυτά τα ωρολόγια προγράμματα στην ελλάδα στον τομέα των φυσικών επιστημών είναι αποτέλεσμα συντεχνιών ή τακτικής που ακολουθείται σε όλες τις χώρες του κόσμου;
Εδώ και 2 ΑΣΕΠ (από το 2006-Ιανουάριος του 07) οι θέσεις είναι ξεχωριστές . Τώρα γιατί στους Βιολόγους ήταν μόνο 85 και 53 αντίστοιχα , όταν στα Γυμνάσια που είναι και τα περισσότερα υπάρχουν ίδιες ώρες Φυσικής και Βιολογίας και μισές ώρες Χημείας , ενώ στους Φυσικούς ήταν 285 και 156 και στους Χημικούς 160 και 78 , αυτό μπορεί να το απαντήσει κανείς; Υπήχε μια περίεργη ποσόστωση , που καθόριζε την αναλογία των επιμέρους ειδικοτήτων στην "πίτα" των ΠΕ04. Ποιος καθόρισε αυτήν την ποσόστωση; Έγινε με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα και το μαθητικό δυναμικό των διαφόρων τύπων Λυκείων;
Φτάσαμε να έχουμε ειδικότητες που περισσεύουν κατα πολύ. Ποιοί ήταν αυτοί που αποφάσιζαν ή εισηγήθηκαν έστω αυτούς τους αριθμούς διορισμών, ενώ δεν υπήρχαν καν οι θέσεις.