*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μετά την 1/7/2010 και πριν τον επόμενο ΑΣΕΠ;

Όχι
125 (23.5%)
Ναι αλλά μόνο στους πίνακες αναπληρωτών και διπλασιασμό μορίων δυσπρόσιτων.
26 (4.9%)
Ναι αλλά μόνο στους πίνακες αναπληρωτών και χωρίς διπλασιασμό δυσπρόσιτων.
18 (3.4%)
Ναι αλλά μόνο στον ενιαίο πίνακα διορισμών.
13 (2.4%)
Ναι αλλά μόνο για την δημιουργία ενός ενιαίου πίνακα με επιτυχία ΑΣΕΠ + προϋπηρεσία
98 (18.4%)
Ναι αλλά με εφαρμογή ολόκληρης της μοριοδότησης του 3848.
45 (8.4%)
Ναι, σε όλους τους πίνακες.
198 (37.1%)
Με μοριοδότηση προυπηρεσίας (συντελεστές) και κοινωνικών μορίων χωρίς ΑΣΕΠ
10 (1.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 527

Αποστολέας Θέμα: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.  (Αναγνώστηκε 909835 φορές)

0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
  • Φύλο: Άντρας
  • Λίγες λέξεις,πολλές σκέψεις
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2254 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 12:24:27 πμ »
3 ή 4 συντελεστή;;;  Μόνο;;;; 10 έπρεπε  ;D  :P

Καληνύχτα  8)
Κάποιος απ τους εχοντες πηγές να προωθησει την προταση του Landau  για εφαρμογη του συντελεστη 10 :P ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:51:06 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2255 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 12:31:05 πμ »
Ψυχραιμία παιδιά. Αν είναι να αλλάξει ολόκληρος ο νόμος θα δοθεί νέα μεταβατική. Το θέμα είναι να παρέμβουμε στην περίπτωση που παρακάμπτουν τον ΑΣΕΠ. Δεν λέω να μετράει και η προύπηρεσία και τα υπόλοιπα προσόντα. Καλό βράδυ!

Αποσυνδεδεμένος piteroyl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 163
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2256 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 12:37:10 πμ »
Κανονικά πώς είναι ένας βαθμός του Ασεπ; Στα εκατό; Θέλω να πω είναι 0,75 ή 75;

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2257 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 12:53:41 πμ »
Κανονικά πώς είναι ένας βαθμός του Ασεπ; Στα εκατό; Θέλω να πω είναι 0,75 ή 75;

75... Μάλλον δεν σε χαροποίησα... Θα ήθελες να είναι 0,75...  ;D
Δεν είχες καμία σχέση με τον διαγωνισμό βλέπω. Καλύτερα. Μεγάλος μπελάς και ταλαιπωρία... 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:51:06 »

Αποσυνδεδεμένος piteroyl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 163
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2258 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 12:58:56 πμ »
Στα χίλια θα ήθελα  ;D Τον χειρότερο καθηγητή που έχω δει στη ζωή μου είναι από Ασεπ.Την τύφλα του επιλέγει  ;D.
Ως προς το σενάριο ο συντελεστής 3 ή 4 είναι στα δέκα; στα εκατό;

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2259 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 01:33:55 πμ »
Γειά σας, πριν απο μιά ώρα έμαθα μέσω έγκυρης πηγής απο το υπουργείο τι σκοπεύουν να κάνουν μετά το άνοιγμα των πινάκων :
Θα δημιουργηθεί ένας πίνακας όπου
1) θα προσμετράται ο βαθμός του ΑΣΕΠ για όσους έχουν περάσει την βάση του και θα πολλοπλασιάζεται με ένα συντελεστή 3 ή 4 και έτσι θα προκύπτουν τα μόρια του ΑΣΕΠ για τον πίνακα.Δεν θα είναι υποχρεωτικό να έχεις ΑΣΕΠ για να μπείς στον πίνακα αλλά θα συνίσταται να δίνουν όσοι θέλουν να βελτιώσουν την θέση τους στον νέο πίνακα. Θα αργήσει να γίνει νέος ΑΣΕΠ και δεν θέλουν πολλά άτομα να πηγαίνουν για να είναι μίκρο το κόστος του διαγωνισμού γιαυτό τον κάνουν προαιρετικό  για διορισμό.
2) Θα μετράει η προϋπηρεσιά ισχυρά δεν μου είπε όμως πόσο.
3) Θα μετράνε τα τυπικά προσόντα του υποψηφίου ( μεταπτυχιακά , διδακτορικά, ξένες γλώσσες , σκέφτονται και για το βαθμό του πτυχίου )
4) Για τα κοινωνικά κριτήρια δεν είναι ξεκάθαρο: είτε θα μοριοδοτούνται ισχυρά είτε θα δώσουν ποσόστωση στις θέσεις των αναπληρωτων και των διορισμών. Πχ  το 10% των διορισμένων να είναι πολύτεκνοι ή κάποια άλλη κοινωνικη ομάδα.
το σενάριο της ourania7. Εδώ όμως συγκροτημένο. Παιδιά τι νομίζετε τσάμπα συζητάμε; Έχουμε όμως δρόμο ακόμη για το τι θα εφαρμοστεί και αν προλάβει να εφαρμοστεί...

Στα αλήθεια αυτοί που τα σκέφτονται αυτά το πιο βασικό δεν το σκέφτηκαν. ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ. Μην μου πείτε ότι σκέφτονται να την καταργήσουν και αυτή;;; Η μάλλον θα μου πείτε έλα μωρέ ας μπαίνει και κάποιος στους πίνακες και χωρίς. Δεν αναφέρομαι μόνο στις τεχνικές ειδικότητες ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ, ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΣ ΧΩΡΕΣ, μιας και στην Ελλάδα κανείς δεν είναι καταρτισμένος παιδαγωγικά.
Και ευχομαι να μην φτασουν στο σημειο με τους συντελεστές ουσαιστικά να δίνουν ελάχιστα μόρια σε αυτούς που έχουν ΑΣΕΠ. Κανονικά θα πρέπει να δίνουν αρκετά

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2260 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 01:58:31 πμ »
Εγώ έχω την εξής "πληροφορία":

όλοι θα περνάνε από τεστ κοπώσεως και αθλητικές δοκιμασίες με άριστα το 100. Θα περιλαμβάνεται ρίψη σφαίρας, στίβος μάχης, αγώνας 100 μετρων μετέμποδίων. Στη συνέχεια αυτό θα πολλαπλασιάζεται με το 2, ο βαθμός δηλαδή των αθλητικών δοκιμασίων.
Επίσηςι τα κιλά θα διαιρούνται με το ύψος του κάθε υποψηφίου  για να βγει ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ (ΔΜΖ): Αν ο υποψήφιος έχει τον ιδανικό δείκτη μάζας τότε ο ΔΜΖ θα πολλαπλασιάζεται με 3, αν ειναι υπέρβαρος ο υποψήφιος με 2 αν είναι παχύσαρκος με 1.  Ο τελικός βαθμός των αθλητικών δοκιμασιών και ο τελικός βαθμός από το ΔΜΖ θα αθροίζονται και θα πολλαπλασιάζονται με το συντελεστή 0,3
(ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ 1)

Τα μόρια του ΑΣΕΠ  αυτουσια θα πολλαπλασιάζονται με το συντελεστή 0,4 .

(ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ 2)

Στην συνέχεια:
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ (σε αυτό το κριτήριο ο υποψήφιος θα παίρνει 10 μόρια αν καταφερε και συγκέντρωσε το 60% των καθαρων αποδοχών σε αποδείξεις)
ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ,
ΜΗΝΕΣ προυπηρεσίας,
ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ,
ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ,
ΒΑΘΜΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ
ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ,
10 ΜΟΡΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ,
20 ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ
5 ΜΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ
2 ΜΟΡΙΑ ΕCDL
8 ΡROFICIENCY ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ (όσες περισσότερες τόσο θα αθροίζονται)
θα προστίθονται ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ θα πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή 0,3


(ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ 3)

ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ 1 + ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ 2 + ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ 3 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ

Πολύ απλό και κατανοητό σύστημα.
Με αυτό το τρόπο ο σύγχρονος έλληνας εκπαιδευτικός θα συνδυάζει το δίπτυχο ¨νους υγιής εν σώματι υγιεί" ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ
 Υπάρχει "σοβαρή και εγκυρη πληροφόρηση για αυτό"
 ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2012, 02:14:44 πμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2261 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 03:31:59 πμ »
Φιλε μου ,ολα καλα αυτα που γραφεις ,δεν ειναι του παροντος,εξετασεις πηγαμε δωσαμε,(τις τιμησαμε δεοντος),τωρα τι κανουμε με τα μορια Ασεπ που εχουμε;.Ανακοινωνεται ληξη μεταβατικης,παμε σε νεους πινακες με τη δικαιολογια,αυτη που δοθηκε και σε μενα ....''παγωνουν οι διορισμοι'' και χανουμε τα μορια ασεπ;Καταντια!!!!Αναξιοκρατια,ανηθικοτητα αν χαθει καθε μοριο του Ασεπ!
Καταλαβαίνω και σέβομαι τον κόπο, τον χρόνο και τα έξοδα !!!!  Αλλά, προσωπική μου γνώμη, εξ αρχής δεν θα έπρεπε να υπάρχει ΓΡΑΠΤΟΣ ΑΣΕΠ όπως εξελίχθηκε/μορφοποιήθηκε στην πορεία.
Υπήρχε και υπάρχει ορθότερος τρόπος να επιλέγεις τους καλύτερους.
 Από την άλλη, γνώμη μου, οι διορισμοί με προυπηρεσία δεν θα έπρεπε να γινόταν, αφού δεν υπήρχαν ισχυρά εγγέγυα για το ποιος και πως ""προτιμήθηκε"" και απόκτησε την πολυπόθητη προϋπηρεσία. Κάτι ανάλογο, έγινε και σε πολλούς φορείς του Δημοσίου (π.χ. ΚΕΠ), μπήκαν στην αρχή σαν συμβασιούχοι κάποιοι αναξιοκρατικά ή χωρίς προκήρυξη ή προκήρυξη όπως τους βόλευε ...και μετά τους μονιμοποίησαν με φωτογραφική προκήρυξη που έγραφε σαν απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν 18 ή 24 μήνες προϋπηρεσία.Κάτι σαν τους πίνακες του 24μηνου ή 30μηνου μου θυμίζει. Και μετά πολλά.. γέμισε το Δημόσιο!!!
Αν ισχύσει η μοριοδότηση που γράφτηκε στη σελίδα 161, ε όσο απονήρευτος και να είσαι, καταλαβαίνεις αυτοί με προϋπηρεσία και με κοινωνικά κριτήρια θα έχουν το προβάδισμα. Και μη το θεωρείτε απίθανο, άλλο να εκτρέφεις με τις ιδέες και τις αρχές σου 4 μελλοντικούς ψηφοφόρους και άλλο ένα ή κανένα. Ε πως να το κάνουμε, πρέπει κάποιοι να κυβερνούν εμάς και τα παιδιά μας...χεχε
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2012, 04:11:13 πμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2262 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 04:31:05 πμ »
Landau,
Δεν ξέρω! Ξέρω όμως ότι πολλά σενάρια που γράφτηκαν εδώ μέσα στο παρελθόν από κάποιους όχι μόνο δεν επαληθεύτηκαν αλλά απείχαν πάρα πολύ  από την πραγματικότητα. Κάποιοι άλλοι έπεφταν με ακρίβεια μέσα!!! (Αναφέρομαι σε αριθμό διοριστέων και όχι μόνο).
Αγαπητή συνάδελφε, όλα αυτά που γράφονται εδώ μπορούν να τσεκαριστούν και από εμάς τους ίδιους με την εμπειρία και την πορεία, δηλαδή τι είδαμε και πως λειτούργησαν τα πράγματα στη ζωή μας. Φυσικά, αν κάποιος στερείται γενικότερης εμπειρίας, βιωμάτων  και αυτό που λένε "γνώση της πιάτσας",  κάποια πράγματα να του φαίνονται κάπως...αλλά δυστυχώς κάποια πράγματα έχουν συμβεί και μπορεί να επαναληφθούν.
Προσωπικά, θεωρώ ότι κάποια πράγματα συμβαίνουν για το βόλεμα λίγων και αν σε ευνοούν οι σχετικές ρυθμίσεις, είσαι τυχερός αλλιώς άστα.. Δε πας να δώσεις 100 ΑΣΕΠ και να πάρεις 100 πτυχία, αδιόριστος θα είσαι είτε στην εκπαίδευση, είτε αλλού.
Πριν 2 χρόνια έκανα ΑΣΠΑΙΤΕ, συνμαθητής μου ήταν και κάποιος από τους καλά βολεμένους...... και όταν τον ρώτησα γιατί κάνεις ΑΣΠΑΙΤΕ και υφίστασαι αυτή τηνταλαιπωρία, μου απάντησε: ποτέ δεν ξέρεις, δεν είμαι σίγουρος τι θα γίνει στο μέλλον, μπορεί να μας διώξουν από την υπηρεσία, τουλάχιστον ας έχω και αυτό το προσόν μήπως και κάνω μετάταξη στην εκπαίδευση. Ε τώρα μετά από όλα αυτά κτλ κτλ, δεν μου φαίνονται περίεργα αυτά που λέει η ourania...Όσο και να ακούγεται κάπως... ίσως ορισμένοι ξέρουν πιο πριν και ενεργούν ανάλογα. ("Έχουν γνώση οι φύλακες..")Ίσως μετρήσουν την προϋπηρεσία + κάποιο εκπαιδευτικό προσόν (π.χ. ΑΣΠΑΙΤΕ) για να μπουν στους πίνακες της εκπαίδευσης και έτσι  αποφύγουν την απόλυση από το Δημόσιο εάν κλείσουν κάποιοι οργανισμοί. Μεταφέρω αυτή την πληροφορία. Ίσως βοηθήσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2012, 04:41:40 πμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος smet

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1068
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2263 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 04:38:44 πμ »
Το νεο σενάριο δεν ξερω κατα ποσο ειναι εγκυρο. ο ΝεοςΚαθηγητης ειναι νεο μελος δεν έχει δωσει καλες πληροφορίες μέχρι τωρα.
 

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2264 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 08:50:14 πμ »
Γειά σας, πριν απο μιά ώρα έμαθα μέσω έγκυρης πηγής απο το υπουργείο τι σκοπεύουν να κάνουν μετά το άνοιγμα των πινάκων :
Θα δημιουργηθεί ένας πίνακας όπου
1) θα προσμετράται ο βαθμός του ΑΣΕΠ για όσους έχουν περάσει την βάση του και θα πολλοπλασιάζεται με ένα συντελεστή 3 ή 4 και έτσι θα προκύπτουν τα μόρια του ΑΣΕΠ για τον πίνακα.Δεν θα είναι υποχρεωτικό να έχεις ΑΣΕΠ για να μπείς στον πίνακα αλλά θα συνίσταται να δίνουν όσοι θέλουν να βελτιώσουν την θέση τους στον νέο πίνακα. Θα αργήσει να γίνει νέος ΑΣΕΠ και δεν θέλουν πολλά άτομα να πηγαίνουν για να είναι μίκρο το κόστος του διαγωνισμού γιαυτό τον κάνουν προαιρετικό  για διορισμό.
2) Θα μετράει η προϋπηρεσιά ισχυρά δεν μου είπε όμως πόσο.
3) Θα μετράνε τα τυπικά προσόντα του υποψηφίου ( μεταπτυχιακά , διδακτορικά, ξένες γλώσσες , σκέφτονται και για το βαθμό του πτυχίου )
4) Για τα κοινωνικά κριτήρια δεν είναι ξεκάθαρο: είτε θα μοριοδοτούνται ισχυρά είτε θα δώσουν ποσόστωση στις θέσεις των αναπληρωτων και των διορισμών. Πχ  το 10% των διορισμένων να είναι πολύτεκνοι ή κάποια άλλη κοινωνικη ομάδα.

Aς δεχτουμε και το δικο σου σεναριο...

1)θα μετρα ισχυρα η προυπηρεσια....,ας δεχτουμε μηνα και μοριο
2)βαθμος .40%, πχ 80.40%=32 μηνες
ή  2ο σεναριο
μεγιστο προυπηρεσιας 16.8
16.8 διαιρουνται τα μορια ασεπ(45 ΤΑ ΑΡΙΣΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ), με διαιρεση βρισκουμε συντελεστη
16.8:45=37.33,  πχ 20 μορια πανω απο τη βαση 20 επι 37,33%=7.466 αν εφαρμοστει 0 3848 ειδικων κατηγοριων


παει το εκαψα ... :-X

Νεαρε Καθηγητα κατι τετοιο εννοεις;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2012, 09:50:13 πμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2265 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 09:04:01 πμ »
Καλημέρα!
Με την επιστολή που έλεγαν οι συνάδελφοι,τι γίνεται?
Γνωρίζει κάποιος?

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2266 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 09:48:25 πμ »
Σεναρια σεναρια σεναρια σεναρια.....συνομωσιες.....μυστικα.. ιντριγκες.....
Τελοσπαντων.....ο,τι και να λεμε καλο θα ηταν να δουμε τι θα βγει...ουτως η αλλως ολοι προ εκπληξεως θα βρεθουμε οπως παντα, αφου σε αυτη την χωρα ολα γινονται στο ποδι.

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Εξελίξεις με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων.
« Απάντηση #2267 στις: Οκτώβριος 10, 2012, 03:10:38 μμ »
Νέες μεταβολές τις σχολικές μονάδες Έρχονται συγχωνεύσεις σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια

Τις προτάσεις των διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ζητά ο υφυπουργός Παιδείας θ. Παπαθεοδώρου προκειμένου να ενημερωθεί για το ποια σχολεία έχουν συγχωνευθεί. Νέες καταργήσεις προ των πυλών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ

Προς νέο γύρο συγχωνεύσεων καταργήσεων σχολικών μονάδων φαίνεται πως προσανατολίζεται π ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Ο υφυπουργός Παιδείας, Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, με έγγραφο που έστειλε σε όλους τους διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, ζητά να ενημερωθεί για τις προτάσεις τους σχετικά με τις μεταβολές σχολικές μονάδων, δηλαδή ίδρυση, συγχώνευση, υποβιβασμό και κατάργηση σχολείων. Σύμφωνα με το έγγραφο, οι προτάσεις εισηγήσεις των διευθυντών σχολικών μονάδων θα σταλούν στο ειδικό σύστημα καταγραφής (Survey) έως τις 19 Οκτωβρίου.

Συγκεκριμένα, ο κ. Παπαθεοδώρου ζητά από τους διευθυντές δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων τα εξής: Να καταχωρίσουν στο Σύστημα Καταγραφής (Survey) τις προτάσεις εισηγήσεις τους για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητας τους. Για τον σκοπό αυτόν στο Σύστημα Καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Survey) έχουν προστεθεί φόρμες προτάσεων εισηγήσεων, ώστε n διαδικασία υποβολής τους να γίνει μόνο ηλεκτρονικά.

Να ζητήσουν εγγράφως τη γνωμοδότηση των Δημοτικών Συμβουλίων επί των προτάσεων για κάθε είδους σχολική μεταβολή (ίδρυση, προαγωγή, συγχώνευση, υποβιβασμό, κατάργηση και μετατροπές).

Αφού γνωμοδοτήσουν έγκαιρα τα δημοτικά συμβούλια, σι διευθυντές ΠΕ και ΔΕ θα συγκεντρώσουν τις γνωμοδοτήσεις των Δημοτικών Συμβουλίων αρμοδιότητάς τους και θα τις διαβιβάσουν μέχρι 09 11 2012 στο υπουργείο Παιδείας και στις οικείες Περιφερειακές Διευθύνσεις. Μαζί με τις γνωμοδοτήσεις των Δημοτικών Συμβουλίων θα πρέπει να αποσταλούν βεβαιώσεις ανάληψης δαπάνης για τις λειτουργικές ανάγκες των προτεινόμενων προς ίδρυση σχολείων και βεβαιώσεις ανάληψης δαπάνης για τη μεταφορά των μαθητών για τα προτεινόμενα προς συγχώνευση και κατάργηση σχολεία που θα εκδώσουν οι οικονομικές υπηρεσίες των οικείων δήμων. Εισήγηση Οι περιφερειακοί διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από την πλευρά τους, θα υποβάλουν την εισήγησή τους στην ειδική φόρμα του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Survey) μέχρι 16 11 2012.  Όπως αναφέρεται στο έγγραφο του υφυπουργού Παιδείας, για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων θα ληφθεί υπόψη σ αριθμός των μαθητών, η ορθότερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, η χιλιομετρική απόσταση που θα διανύουν οι μεταφερόμενοι μαθητές και σι κτιριακές υποδομές. Στόχος της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, όπως σημειώνεται στο έγγραφο, είναι η αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και η εφαρμογή όλων των καινοτόμων παιδαγωγικών προγραμμάτων σε άρτιες, εξοπλισμένες και επαρκώς επανδρωμένες σχολικές μονάδες.



Απο αλλο topic....αχχχχ,σε κουβεντες να βρισκομαστε,σεναρια στο να μην τους ειμαστε απαραιτητοι μαλλον υπαρχουν!!! :(

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160915
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 795
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 779
Σύνολο: 791

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.