Σύνολο ψηφοφόρων: 527
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
και αντι να παλεψετε για νεες αδικιες, να παλεψετε για κατι δικαιο.
Αυτοί που ζητούν το άνοιγμα των πινάκων, είναι αυτοί που ανήκουν σε πίνακες αναπληρωτών που έχουν αξιολογηθεί επιτυχώς και πολλαπλά σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και που μετακινούνται τόσα χρόνια αδιαμαρτύρητα εκτός τόπου κατοικίας φροντίζοντας να μεταδώσουν με αμείωτο ζήλο τη γνώση στους μαθητές τους!Φυσικά και είναι ΔΙΚΑΙΟ και δεν θα λειτουργήσει εις βάρος κανενός που πληροί τα κριτήρια της προϋπηρεσίας και της επιτυχούς συμμετοχής σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Τι δεν καταλαβαίνουμε λοιπόν???Κι επιτέλους αν έχει κανείς να προτείνει κάτι πιο δίκαιο κι αξιοκρατικό είμαστε όλοι ανοιχτοί σε προτάσεις, λαμβάνοντας πάντα ως δεδομένη την παρούσα κατάσταση και τις προθέσεις του Υπουργείου. Μην ακούσουμε πάλι την καραμελίτσα 'να γίνει νέος ΑΣΕΠ, να γίνουν διορισμοί' κλπ. γιατί όλοι το θέλουμε (και το περιμένουμε κατά βάθος) αλλά δεν υπάρχει περίπτωση για το άμεσο μέλλον με βάση τη δημοσιονομική τραγική κατάσταση.Όσο κι αν πονάει, η προΥπηρεσία είναι ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ και θα μετρά παντού και πάντα με την όποια μοριοδότηση!
Δίκαιο είναι να διοριστουν και οι εναπομείναντες διοριστεοι που μάζεψαν προϋπηρεσία και πέτυχαν στο ΑΣΕΠ.Εσείς που επιμένετε στην προϋπηρεσία,τι θα την κάνετε αλήθεια;νομίζετε πως θα είστε κατοχυρωμένοι και εγγυημένοι αναπληρωτές δια βίου;όπως λέει και ο Μάρκος η ουσία είναι να γίνονται προσλήψεις αναπληρωτων ,μονίμων.Είτε είναι ανοιχτοί,μισανοιχτοι,κλειστοί οι πίνακες τίποτα δεν αλλάζει αν οι διορισμοί είναι ψίχουλα.Πάντως κατα καιρούς -για κάποιο λόγο που δεν θέλω να αναφέρω-ομάδες πιέζουν δήθεν για την αποκατάσταση της κοινής αδικίας.Ειναι όντως για το κοινό συμφέρον ή για να μπορέσουν κάποιοι αγωνιστές να προσμετρήσουν τις προϋπηρεσιες τους και να βολευτούν εις βάρος ανυποψίαστων συναδέλφων που βάζουν την υπογραφή τους χωρίς να το πολυψαξουν.
Συνάδελφε troktiko με κουράζει αφάνταστα να αναλώνομαι σε ανούσιες κουβέντες, θα επιστρέψω μόνο με νεότερα για περαιτέρω ενέργειες και συντονισμένη δράση.