0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα διαφωνήσω. Είναι προβληματική η αντίληψη ότι στο Δημόσιο πρέπει να υπηρετούν μόνο τα κομματόσκυλα και όσοι δε μπορούν να σταδιοδρομήσουν αλλού. Ειδικά για την εκπαίδευση: δε μπορεί να είναι συνειδητή επιλογή κάποιου που αγαπάει το δημόσιο σχολείο να το υπηρετεί και ταυτόχρονα να εξελίσσεται επιστημονικά; Εγώ μετά το διορισμό μου απέκτησα δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό και τώρα συνεχίζω με δεύτερο μεταπτυχιακό. Και φυσικά εξοργίζομαι με τη μισθολογική εξαθλίωση του νέου μισθολογίου, αλλά...
Eπειδη δηλαδη κατσατε και κανατε δυο μεταπτυχιακα μονο και μονο για να μπειτε στο δημοσιο παει να πει οτι πρεπει και να γινει ετσι; Αυτη η χωρα πραγματικα ειναι μια αηδια και μιση. Ο καθε ενας κανει οτι θελει να κανει και μετα απαιτει κιολας να γινουν και νομοι του κρατους και να προηγειται σε σχεση με τους αλλους, επειδη ετσι πιστευει και ετσι επραξε αυτος. Για πειτε μου πραγματικα και με επιχειρηματα, σε τι βοηθαει το μεταπτυχιακο ή το δευτερο μεταπτυχιακο στην εκπαιδευση ακριβως; Στο οτι καλειται κανεις να διδαξει μαθηματα του 1ου ετους την σχολης σε χαμηλοτερο επιπεδο, στην καλυτερη των περιπτωσεων; Σε αυτο βοηθαει; Γινεστε ετσι καλυτεροι ή ικανοτεροι εκπαιδευτικοι;Να γινονται οσοι αξιζουν μονο, και οχι οσοι εχουν απλα χαρτια και χαρτακια τα οποια πηραν με μηδενικο κοπο και αντιγραφες στο πλειστον των περιπτωσεων.
Επίσης, στα 3 μάστερ δώρο ο διορισμός;
Επειδή η απορία γεννάει τη γνώση (όχι πάντα βέβαια), ποια η θέση σας ως προς τη μοριοδότηση που θέλετε:2 μάστερ > 1 διδακτορικό ? (υπόψιν ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις, ο κάτοχος διδακτορικού έχει ήδη και μάστερ, αλλά στην περίπτωση που δεν έχει; π.χ. ειδικά προγράμματα διδακτορικών, στο εξωτερικό κυρίως)Επίσης, στα 3 μάστερ δώρο ο διορισμός;