0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και να κλείναν οι απεριόριστες σχολές που βγάζουν φιλόλογους ακόμα καλύτερα!!!
Σε κάποια φάση πρέπει να απομονώσουμε τις απουδές με την επαγγελματική αποκατάσταση.Πλέον, εδώ και κάποια χρόνια, δεν σπουδάζει (ή δεν πρέπει να σπουδάζει) κανείς έχοντας βλέψεις για επαγγελματική αποκατάσταση. Το βλέπουμε όλοι γύρω μας! Το πτυχίο πιά δεν ισούται δουλειά.Αν αυτή η λογική περάσει στον κόσμο (όπου δεν έχει περάσει ακόμα) τότε και τα παιδιά θα στραφούν προς άλλους δρόμους (π.χ. τεχνικά επαγγέλματα κλπ) όπου ακόμα ίσως η κατάσταση είναι καλύτερη. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι οι σπουδές πλέον θα γίνονται για προσωπική ικανοποίηση (ή αν το θέλετε πιο απλά "για την τρέλα του καθενός").Όσο δεν συμβαίνει αυτό, αλλά βλέπουμε οικογένειες να κατευθύνουν τα παιδιά τους σε "καλές" σχολές, τότε θα είναι και οι οικογένειες, και τα παιδιά και όλοι μας για λύπηση. Οι οικογένειες γιατί ξοδεύουν πολύ χρήμα σε κάτι που τελικά θα αποδειχτεί μάλλον άχρηστο επαγγελματικά, τα παιδιά γιατί ξοδεύουν ενέργεια και χρόνο σε κάτι που δεν θα τους προσφέρει αυτό που πίστευαν και όλο μας γιατί η ανεργεία σε πτυχιούχους θα αυξάνεται δραματικά συνεχώς!
Άσχετα με τις περικοπές οι οποίες γίνονται λόγω οικονομίας, καλό θα είναι να σταματήσει αυτό το παραμύθι στην Ελλάδα ότι όλοι πρέπει να σπουδάσουν σε πανεπιστήμιο, είτε έχουν τα φόντα είτε όχι, είτε τους αρέσει είτε όχι, λες και πρόκειται για μέρος της βασικής εκπαίδευσης.Τα τελευταία χρόνια άνοιξαν απίθανες σχολές σε κάθε ραχούλα, για να τονωθεί δήθεν η τοπική κοινωνία και να καθυστερήσει η είσοδος των νέων στο χώρο της εργασίας ....ή μάλλον της ανεργίας, αφού κανένας κλάδος της οικονομίας δεν αναπτυσσόταν ιδιαίτερα.Έτσι μπήκαν εκατοντάδες άτομα στα πανεπιστήμια χωρίς βάσεις και χωρίς καμία ιδιαίτερη επιθυμία να τελειώσουν τη χ σχολή, μόνο και μόνο για να γίνουν κι αυτοί φοιτητές όπως οι άλλοι, να πάρουν ένα πτυχίο και αν μπορέσουν, να "τρουπώσουν" κάπου.Αποτέλεσμα; Υποβιβάστηκε το επίπεδο των σπουδών και των αποφοίτων και αυξήθηκαν οι άνεργοι πτυχιούχοι.Και γιατί παρακαλώ κάποιος που δεν πολυκαίγεται να αποκτήσει εξειδικευμένη γνώση σε κάποια επιστήμη, να μην αξιοποιήσει το χρόνο του, για να εξειδικευτεί σε κάποιο άλλο αντικείμενο;