*

Αποστολέας Θέμα: Βιολογία Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 10542 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 18, 2012, 11:37:43 πμ »
Το  Βιολογικό του Α.Π.Θ. ,σύμφωνα  με  όσα  είπε  ο  Μπαντής  που  είναι  και  αντιπρύτανης  του  Α.Π.Θ.,  έχει  ως  στόχο  το  πρόγραμμα  διδακτικής  και  παιδαγωγικής  επάρκειας  για  παλιότερους  αποφοίτους  να  λειτουργήσει  με  την  ποσόστωση  που  ανέφερε  ο  oparin (προτεραιότητα  στους  νεότερους  αποφοίτους)  αλλά  στα  πρότυπα  της  ΑΣΠΑΙΤΕ-ΣΕΛΕΤΕ  στην  οποία  δεν  πληρώνει  κανείς  δίδακτρα. Όσο  για  τη  διάρκεια τέθηκε το ζήτημα της εξάμηνης διάρκειάς  του  για  τους  παλαιότερους  αποφοίτους , πολλοί  από  τους  οποίους  μένουν  και  εργάζονται  πλέον  μακριά  από  τις  πόλεις-έδρες  των  τμημάτων, και  άρα  αντικειμενικά θα δυσκολευτούν να παρακολουθήσουν πρόγραμμα ετήσιας διάρκειας. Για το τμήμα της Κρήτης δεν άκουσα τίποτε. Συμφωνώ ότι δε θα πρέπει να θεσπιστούν δίδακτρα για το πρόγραμμα , καθώς και για την προτεραιότητα όσων  ήδη  εργάζονται  ως  αναπληρωτές  προκειμένου να  έχουν δικαίωμα συμμετοχής  στις  εξετάσεις  του  ΑΣΕΠ.
Όσο για  το  ίδιο  τσουβάλι , ποια  διαφοροποίηση  θα  πρέπει να υπάρχει για  όσους  ήδη  εργάζονται , είναι επιτυχόντες  του  ΑΣΕΠ , έχουν  παρακολουθήσει ΠΕΚ  και  έχουν  πιστοποιηθεί στις ΤΠΕ; Να  παρακουθούν τμήματα μικρότερης διάρκειας; Και πώς θα γίνει ο διαχωρισμός; Ποιο θα είναι το κρίσιμο στοιχείο για τη συμμετοχή σε τμήματα μικρότερης διάρκειας; Ασφαλώς  δεν  έχουν  όλοι  όλες  τις  προηγούμενες  προϋποθέσεις. Κάποιος μπορεί να μην έχει  παρακολουθήσει ΠΕΚ , άλλος  δεν  έχει  πιστοποίηση  στις  ΤΠΕ  κ.λ.π.
Ασφαλώς και πολλά από αυτά που μας είπαν στα ΠΕΚ  τα  έχουμε  διαβάσει (και  γράψει) για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Ασφαλώς και το να ακούσουμε  ξανά για τις θεωρίες της  μάθησης  ελάχιστα θα μας οφελήσει. Το να πραγματοποιήσουμε  όμως  μικροδιδασκαλίες  σίγουρα  θα  μας  οφελήσει. Θα  μου  πει  κάποιος , όταν  ήδη  διδάσκει κανείς 4-5 χρόνια  έχουν  κάποιο νόημα όλα αυτά; Θα πρέπει να τεθεί κάποιο όριο  "εμπειρίας"  πάνω από το οποίο δε θα απαιτείται  διδακτική  επάρκεια;Με  απαραίτητη προϋπόθεση την επιτυχία στον ΑΣΕΠ; Ποιο θα  είναι αυτό;Όλα  αυτά τα  προβλήματα  είναι  αποτέλεσμα των στρεβλώσεων που δημιουργούνται από την αλλαγή του συστήματος  διορισμών  και  τη  μη  επαρκή (χωρικά και όχι χρονικά) μεταβατική περίοδο.
ΥΓ Πολλά από τα παραπάνω ερωτήματα  είναι  ρητορικά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:09:40 »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 19, 2012, 11:40:11 πμ »
Παράθεση
Γιατι δεν εχουν διδαχθει τη Βιολογια απο Βιολογο, αλλά απο αλλη ειδικοτητα.

Γιατι οι αλλες ειδικοτητες δεν διαβαζουν μεσα απο το σχολικο βιβλιο?? απο μικυ μαους διαβαζουν οι αλλες ειδικοτητες?

Αυτο ακριβως ειναι το προβλημα. Οτι δεν τη διδαχθηκαν κατα τη φοιτηση τους στην τριτοβαθμια εκπαιδευση, αλλά διαβαζουν μεσα απο το σχολικο βιβλιο. Αν οι γνωσεις του σχολικου βιβλιου επαρκουσαν (να μην αναφερω καν τις περιπτωσεις οπου υπαρχουν λαθη στα σχολικα βιβλια), τοτε κι εγω (βιολογος) θα μπορουσα να διδαξω ιστορια, αρχαια, κλπ και να νομιζω οτι τα διδασκω και καλα. ::) Ελαχιστοι ειναι οι ευσυνειδητοι εκπαιδευτικοι αλλων ειδικοτητων του κλαδου που εχω γνωρισει, οι οποιοι διδασκουν βιολογια γυμνασιου ικανοποιητικα. Θελει πολυ διαβασμα εκτος του σχολικου βιβλιου!

Αποσυνδεδεμένος oparin

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #30 στις: Ιούνιος 10, 2012, 01:21:23 μμ »
Για άλλη μια φορά η Βιολογία ενοχλεί και υποβαθμίζεται, 'ισως γιατί είναι από τις λίγες επιστήμες ακόμη που είναι σε θέση να ανατρέπει κοσμοθεωρίες!!

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=66066

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #31 στις: Ιούνιος 10, 2012, 01:47:34 μμ »
Παρ' όλο που η θεωρία της εξέλιξης του Δαρβίνου αποδείχτηκε ελλειπής και έγιναν διορθώσεις/αναθεωρήσεις (και φαντάζομαι αυτά ήδη αναφέρονται στα περισσότερα σχετικά σχολικά βιβλία ανά τον κόσμο), η προσπάθεια θρησκευτικών δογματισμών προσπαθεί να πάει τον κόσμο αιώνες πίσω. Το περίεργο/θλιβερό είναι ότι ορισμένα κράτη το επιτρέπουν και το επικροτούν (δεν αναφέρομαι καν στις ΗΠΑ, όπου κάθε πολιτεία αποφασίζει, οπότε αν ψήφισαν έναν καθυστερημένο θρησκευοσυντηρητικό κυβερνήτη, την πληρώνουν όλοι μετά).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:09:40 »

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #32 στις: Ιούνιος 12, 2012, 12:41:16 μμ »
Η θεωρία του Δαρβίνου αμφισβητήθηκε από τους Μεντελιστές ως προς τη σταδιακή αλλαγή των χαρακτηριστικών , υποστηρίζοντας ότι αυτή είναι απότομη (τύπου ναι/όχι). Έτσι δημιουργήθηκε ο νεοδαρβινισμός , από τη σύνθεση των απόψεων των παραπάνω. Η Εξέλιξη ως ενοποιητική θεωρία της Βιολογίας δεν θα αμφισβητούνταν από κανένα αν με κάποιο τρόπο δεν περιελάμβανε τον άνθρωπο. Κάτι τέτοιο όμως θα ήταν ψευδές. Ουσιαστικά σε ολόκληρη την επιστημονική κοινότητα αμφισβητείται από ελάχιστους με φαιδρά επιχειρήματα και "αποδείξεις". Το γεγονός ότι ανατρέπει την επικρατούσα θρησκευτική κοσμοθεωρία περί εκλεκτού είδους του Θεού  καθώς και (κυρίως) τις δομές που τη στηρίζουν είναι ο λόγος που δέχεται τόση μεγάλη αντίδραση. Αυτοί που δεν αφόρισαν ποτέ το Δαρβίνο (ούτε όμως και επέτρεψαν τη διδασκαλία της Θεωρίας του) ευθύνονται για την έκταση και το χρονικό σημείο στο οποίο διδάσκεται η Εξέλιξη στην ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Δύο ώρες στο τέλος της χρονιάς στη Γ΄Γυμνασίου(αν προλάβεις να φτάσεις εκεί,εκτός κι αν το επιδιώξεις , π.χ. εγώ πήρα φέτος τουλάχιστο από μία ώρα σε κάθε τμήμα για να το πετύχω) , και 2 ώρες στο τέλος της χρονιάς στη Γ΄Λυκείου , με δύο έως πέντε μαθητές μέσα στην τάξη (αφού οι υπόλοιποι λείπουν για να διαβάσουν για τις πανελλαδικές). Το γεγονός ότι μπορείς να αναφερθείς σε διάφορα σημεία της ύλης σε αυτήν (παγκόσμιος γενετικός κώδικας , αντιβιοτικά , χρήση ινσουλίνης ζώων ώς υποκατάστατο της ανθρώπινης λόγω ομοιότητας , παραγωγή ανθρώπινων πρωτεϊνών σε βακτήρια) δεν αναιρεί τα παραπάνω.
Τα αποτελέσματα της κοσμοθεωρίας περί εκλεκτού είδους του Θεού ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τις επιπτώσεις της ανθρώπινης συμπεριφοράς προς το περιβάλλον (αφού είμαστε οι εκλεκτοί , η Γη είναι κτήμα μας και άρα της συμπεριφερόμαστε όπως θέλουμε!)

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #33 στις: Ιούλιος 04, 2012, 07:58:14 μμ »
http://troktiko.eu/2012/07/serafeim-an-to-somatidio-tou-theou-einai-toso-exupno-as-erthei-na-mas-milisei/

Σας λέω ξανά ότι υπάρχουν αρκετοί που τα πιστεύουν αυτά.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #34 στις: Ιούλιος 04, 2012, 08:19:56 μμ »
Καλά, ο συγκεκριμένος ρασοφόρος είναι γνωστός για ακραίες και συντηρητικές απόψεις.
Πέρα από την άγνοια που έχουν (και δεν λέγεται καν έτσι το σωματίδιο που είναι υπό ανακάλυψη, αλλά ας είναι καλά τα ΜΜΕ και οι ατυχείς συγκυρίες..), εκφράζουν και επιεικώς ηλίθιες απόψεις!
Όσο υπάρχουν πρόβατα (ποίμνιο δεν λένε τον κόσμο που τους ακολουθεί; ) που τους τα ακουμπάνε στους ναούς τους, τόσο θάρρος παίρνουν και εκφράζουν άποψη για τα πάντα. Οι αληθινοί πιστοί, πιστεύουν μέσα τους και αποφεύγουν να πηγαίνουν στους ναούς των - πολλές φορές - απίστων και ανήθικων ιερέων της διαφθοράς και ανωμαλίας.

Υ.Γ. Γιατί μπήκε το θέμα στο "Βιολογία Γυμνασίου" ;  ???
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #35 στις: Ιούλιος 04, 2012, 08:27:55 μμ »
Είσαι λιγάκι απόλυτος φίλε Landau και χρειάζεται λίγη ηπιότητα στις εκφράσεις σου :)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #36 στις: Ιούλιος 04, 2012, 10:34:06 μμ »
Με τους δογματικούς και ανήθικους θα είμαι απόλυτος, γιατί έτσι τους αξίζει  :)

Η επιστήμη προχωράει μπροστά, η κοινωνία προσπαθεί επίσης, κάποιοι είναι ακόμα στον προϊστορικό κόσμο τους  8)

(τέλος του off-topic, εδώ μόνο για Βιολογία)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #37 στις: Ιούλιος 04, 2012, 10:43:09 μμ »
Υπάρχει μια συζήτηση για την εξέλιξη πιο πάνω. Ο Σεραφειμ επεκτείνεται και σε αυτό. Η αφετηρία για τους θρησκόληπτους είναι ίδια. Οι φυσικοί δεν έχουν νιώσει ακόμα την αντίδραση των δογμάτων όσο οι βιολόγοι. Δεν είναι off topic.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γυμνασίου
« Απάντηση #38 στις: Ιούλιος 04, 2012, 10:52:54 μμ »
Η Φυσική έχει δεχτεί στο παρελθόν τεράστια επίθεση από τα κάθε λογής μαγαζάκια-Εκκλησίες ανά τον κόσμο. Και όχι μόνο πρόσφατα, αλλά αιώνες τώρα. Απλά η σύγχρονη φυσική είναι δυσνόητη στους ρασοφόρους και έτσι δεν ασχολούνται τόσο. Αντίθετα η Βιολογία, που άπτεται θεμάτων όπως προέλευση της ζωής, εξέλιξη κλπ, αντιτίθεται σε δόγματα αιώνων, τα οποία προσαρμόζουν κατά καιρούς για να φανούν πιο "σύγχρονοι", με αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολος στόχος. Φοβούνται τον "ανταγωνισμό" που βλέπουν μόνο αυτοί, επειδή φοβούνται ότι με τη γνώση περισσότερος κόσμος θα αρχίσει να ξυπνάει από τον δογματικό λήθαργο, και θα χάσουν το ποίμνιο-πελατεία.

Ίσως η adigoni να βλέπει τα παραπάνω αυτονόητα ως απόλυτα, αλλά η αντικειμενική πραγματικότητα δεν πρέπει να φιμώνεται.

Υ.Γ. Για να προλάβω παρεξηγήσεις, δεν μίλησα καθόλου κατά της πίστης, αλλά κατά των πρακτικών χειραγώγησης που εφαρμόζουν οι οικονομικές μαφίες "Εκκλησία Α.Ε." ανά τον κόσμο (με αφήνει αδιάφορο το όποιο δόγμα, οι πρακτικές τους είναι ουσιαστικά κοινές). Η πίστη του κάθε ανθρώπου είναι σεβαστή και εσωτερική, ενώ η εκμετάλευσή της από ανήθικους είναι κατακριτέα και πρέπει να αποκαλύπτεται.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159613
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 444
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 431
Σύνολο: 446

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.