*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13  (Αναγνώστηκε 953132 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gas11

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 132
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1190 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 09:09:34 μμ »
Επειδή τυχαίνει να χρωστάω μια απάντηση σε προχθεσινή κουβέντα για το θέμα των μεταπτυχιακών.

Μαγκιά του όποιος μπορει να κάνει μεταπτυχιακό, όπου και αν το κάνει.
Σίγουρα η τύχη ευνοεί τους δυνατούς (και στη δεδομένη φάση, αυτους που έχουν χρήματα ή όσους δανειστηκαν εν πάση περιπτώση).
Ναι ειναι άδικο για όσους δεν έχουν τα χρήματα να κάνουν, αλλά οπως ειπώθηκε, έτσι ειναι η ζωή.
Το σίγουρο ειναι πως ένα μεταπτυχιακό απλά, δε δίνει σε καμια περίπτωση τη γνώση για να αντιμετωπίσει κανείς, όλες τις περιπτώσεις μαθητών στην ειδική αγωγή.

Για παράδειγμα, κάνει κάποιος εκπαιδευτικος, μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία και μπαίνει στην ειδική αγωγή. Τι σχέση έχει αυτος ο άνθρωπος με την εκπαίδευση τυφλών, Κωφών, αυτιστικών; Τι παραπάνω γνωρίζει από κάποιον που έκανε ένα ημερήσιο σεμινάριο?Το 3ωρο μάθημα της "ειδικής αγωγής" στο Β εξάμηνο;

Να τονισθεί επίσης πως ειναι πολύ πιο εύκολο για κάποιον δάσκαλο ή κάποιον φιλόλογο να μπει σε ένα μεταπτυχιακό, σε σχέση με κάποιον απόφοιτο, θετικών επιστημών. Ο λόγος ειναι ο βαθμός πτυχίου. Πόσο εύκολο ειναι για κάποιον χημικό να βγάλει το "9αρι" σε σχέση με έναν φιλόλογο (χωρις φυσικά να υποβιβάζω τη μελέτη για αυτό το άριστα);

Aκόμα και ένα διδακτορικό ειναι "ευκολότερο" σε μια θεωρητική επιστήμη.

Επιστρέφοντας στο θέμα των μεταπτυχιακών, ακόμα θυμαμαι περιπτώσεις μεταπτυχιακών της Αγγλίας, άξιων εκπαιδευτικών που έφτυσαν αίμα να βγάλουν ενα μεταπτυχιακό  να μην έχουν ιδέα στο πως να συμπεριφερθούν (οχι να διδάξουν) σε ένα παιδί με βαρύ αυτισμό ή απλά σε ενα με Ασπεργκερ και να τους δείχνουν άτομα με σεμινάρια των 2 ημερών.


Τέλος σε οτι αφορά τις ειδικές κατηγορίες του πίνακα Α και τους τριτεκνους.
Το κράτος έχει δώσει τη δυνατότητα σε κάποιες ευπαθής κατηγορίες να έχουν προτεραιότητα και καλά κάνει.

Αποψή μου (και βάση οσων έχω δει εως τωρα) είναι πως ένα παιδί με ένα Α πρόβλημα, συνδέεται ευκολότερα με κάποιον καθηγητή που "διαφέρει".
Για παραδειγμα, ένας Κωφός καθηγητής μπορει να αποτελεί πρότυπο για έναν Κωφό μαθητή.
Το ίδιο και για τους τυφλούς κτλ κτλ.
Πρόσφατα ειδα το πόσο επιτυχημένα δίδασκε ένας εκπαιδευτικός του Α πίνακα, παιδιά με βαρύ αυτισμό, προσθέτοντάς τους (με τρόπο που δε του εμαθε κάποιο μεταπτυχιακό, αλλά ένα απλό σεμιναριο), τη νοηματική στην επικοινωνια τους.


Εκεί που θέλω να καταλήξω ειναι πως το μεταπτυχιακό ή το σεμινάριο "ειδική αγωγή" είναι κάτι πολύ γενικό και μόνο με προσωπική προσπάθεια και χρόνο σε συνδιασμό με την εμπειρία, μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει και να διδάξει τα παιδιά στην ειδική αγωγή.

Το να κοιτάμε την ειδική αγωγή ως επαγγελματική αποκατάσταση με μεταπτυχιακά αμφιβόλου "ποιότητας" , μου θυμίζει περίπτωση δασκάλας που έλεγε "μισώ τα παιδιά, αλλά μόνο με το Παιδαγωγικό θα έβρισκα σίγουρη εργασία.

Σε ότι αφορά το Υπουργείο, θα πρέπει να δόσει ιδιαίτερη βάση στις ανάγκες αυτών των μαθητών, να αξιολογεί τους καθηγητές, από ΕΙΔΙΚΟΥΣ, και όχι τον κάθε διευθυντή που πιθανόν να μη γνωρίζει τι προβλήματα έχουν αυτά τα παιδιά (αναφέρομαι στα τμήματα ένταξης) και φυσικά να υπάρχει σύμβουλος ειδικής αγωγής με πυγμή και γνώση σε κάθε εκπαιδευτικη περιφέρεια ωστε να μπορει να συμβουλεύει τους καθηγητές.

Δεν ειναι δυνατον εν έτη 2012, ο συμβουλος ειδικης αγωγης για τη δευτεροβάθμια να ειναι δάσκαλος και να μην έχει ιδεα για το πως λειτουργει ένα τμήμα ένταξης.

Επίσης εφόσον πρέπει να μεταφερθεί ένας μόνιμος της Γενικής στην ειδική αγωγή, τουλάχιστον εκπαίδευσέ τον.
Τον αφήνεις να πάει έτσι χωρις να τους δοσεις 5-10 βασικά εφόδια?
Πως θα αντιμετωπίσει ο 50αρης καθηγητής που έχει συνηθίσει τη τάξη των 25 ατόμων, μια τάξη με 2-3 αυτιστικά, 4 μειωμένης νοημοσύνης, κτλ κτλ


Καλή επιτυχία σε όλους μας και καλά κουράγια σε όσους από εμάς προσληφθούν στο δύσκολο μας λειτούργημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 09:27:34 μμ από gas11 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:17:54 »

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1191 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 09:32:42 μμ »
Να τονισθεί επίσης πως ειναι πολύ πιο εύκολο για κάποιον δάσκαλο ή κάποιον φιλόλογο να μπει σε ένα μεταπτυχιακό, σε σχέση με κάποιον απόφοιτο, θετικών επιστημών. Ο λόγος ειναι ο βαθμός πτυχίου. Πόσο εύκολο ειναι για κάποιον χημικό να βγάλει το "9αρι" σε σχέση με έναν φιλόλογο (χωρις φυσικά να υποβιβάζω τη μελέτη για αυτό το άριστα);

Aκόμα και ένα διδακτορικό ειναι "ευκολότερο" σε μια θεωρητική επιστήμη.


Παραθέτω τα λογια του gas11, γιατί απορώ με τη νοοτροπία ορισμένων συναδέλφων.

Πρώτον ποιος σου είπε ότι στο φιλολογικό βγαίνει εύκολα το 9. Εκτός αν είσαι απόφοιτος και το γνωρίζεις. Τι είναι συνάδελφοι οι σχολές να τις συγκρίνουμε; Δε σου έμαθαν ότι δεν έχει απολύτως κανένα νόημα να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα;

Και επίσης ποιος είπε ότι τα διδακτορικά των λεγόμενων θεωρητικών επιστημών είναι ευκολότερα; Μάθετε επιτέλους ότι η κάθε σχολή έχει τη δυσκολία της και ότι πριν να μιλήσεις καλό θα είναι να μπεις για λίγο στα παπούτσια του άλλου.

Φιλικά από μία φιλόλογο και ειδική παιδαγωγό υποψήφια διδάκτορα που έχει μάθει στη ζωή να μη βιάζεται να εξάγει συμπεράσματα για ό,τι δεν ξέρει.

Αποσυνδεδεμένος pe02.5

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Τα καλύτερα είναι τώρα, μην τα αφήνεις για αύριο.
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1192 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 09:46:11 μμ »
Παιδιά, σας μεταφέρω πληροφορία από συνάδερφο στη Διεύθυνση ΕΑ: Οι ενστάσεις είναι πάρα πολλές, μετά την Πέμπτη η Α' φάση.
Συνεπώς θα προηγηθεί η Β' φάση γενικής; Τι λέτε; Η ίδια δε γνωρίζει να μου απαντήσει. Το θεωρεί βέβαια πιο πιθανό.
Χαμογέλα!

Αποσυνδεδεμένος gas11

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 132
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1193 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:01:10 μμ »
Το έγραψα και νωρίτερα οτι σε καμια περίπτωση δεν υποβιβάζω τη προσπάθεια ενός ανθρώπου στη μελέτη του και στο μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό του, ακριβως για να αποφευχθουν παρεξηγήσεις.

Απλά κάνω μια γενική διαπίστωση η οποία δεν ειναι κατ ανάγκη να ειναι σωστή.

Στατιστικά αν το δει κανεις, τα μεταπτυχιακά δύσκολα δέχονται απόφοιτους θετικων επιστημών και απόφοιτους ΤΕΙ με κύριο λόγο, τον βαθμό πτυχίου.

Από εκεί μπορεί εύκολα να βγει ένα απλό συμπέρασμα.

Προσωπική μου άποψη άλλωστε ήταν τα παραπάνω, και τα βλέπω βάση των πινάκων, των βαθμολογιών, του μέσου όρου βαθμού πτυχίου σε σχολές φυσικών επιστημών σε σχέση με θεωρητικής κατεύθηνσης σχολών  κτλ κτλ.

Ούτε θέμα "νοοτροπίας" ούτε τιποτε.

Σε ότι αφορά τελος το διδακτορικό, είμαι φάουλ με τον τρόπο που το έγραψα και το αντιλαμβάνομαι ξαναδιαβάζοντας το. Άλλο πράγμα ήθελα να δείξω :-)




Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:17:54 »

Αποσυνδεδεμένος bpetros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1194 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:06:45 μμ »
παιδιά....πληροφορία, έγκυρη, μέχρι Πέμπτη βράδυ θα έχει βγει η πρώτη φάση....καλή επιτυχία

Αποσυνδεδεμένος iro_12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1195 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:07:26 μμ »
Μαγκιά του όποιος μπορει να κάνει μεταπτυχιακό, όπου και αν το κάνει.

Μαγκιά του;;;; Δε θα το έλεγα...
Μπορεί ένα μεταπτυχιακό να μην σε καλύπτει για όλες τις περιπτώσεις  μαθητών που εντάσσονται στην ειδική αγωγή γιατί δεν υπάρχει μεταπτυχιακό με εξειδίκευση στον αυτισμό, στην Ν.Υ. κ.α. Ωστόσο σου προσφέρει πολλές γνώσεις και το ερέθισμα για να το ψάξουμε παραπέρα.




Για παράδειγμα, κάνει κάποιος εκπαιδευτικος, μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία και μπαίνει στην ειδική αγωγή. Τι σχέση έχει αυτος ο άνθρωπος με την εκπαίδευση τυφλών, Κωφών, αυτιστικών; Τι παραπάνω γνωρίζει από κάποιον που έκανε ένα ημερήσιο σεμινάριο?Το 3ωρο μάθημα της "ειδικής αγωγής" στο Β εξάμηνο;

Καλά το πιστεύεις αυτό που λες; Δε βρίσκεις διαφορά μεταξύ  μεταπτυχιακού και ημερήσιου σεμιναρίου;;;;

Να τονισθεί επίσης πως ειναι πολύ πιο εύκολο για κάποιον δάσκαλο ή κάποιον φιλόλογο να μπει σε ένα μεταπτυχιακό, σε σχέση με κάποιον απόφοιτο, θετικών επιστημών. Ο λόγος ειναι ο βαθμός πτυχίου. Πόσο εύκολο ειναι για κάποιον χημικό να βγάλει το "9αρι" σε σχέση με έναν φιλόλογο (χωρις φυσικά να υποβιβάζω τη μελέτη για αυτό το άριστα);

Aκόμα και ένα διδακτορικό ειναι "ευκολότερο" σε μια θεωρητική επιστήμη.

Επιστρέφοντας στο θέμα των μεταπτυχιακών, ακόμα θυμαμαι περιπτώσεις μεταπτυχιακών της Αγγλίας, άξιων εκπαιδευτικών που έφτυσαν αίμα να βγάλουν ενα μεταπτυχιακό  να μην έχουν ιδέα στο πως να συμπεριφερθούν (οχι να διδάξουν) σε ένα παιδί με βαρύ αυτισμό ή απλά σε ενα με Ασπεργκερ και να τους δείχνουν άτομα με σεμινάρια των 2 ημερών.

Αν ήταν πιο εύκολα τα μεταπτυχιακά των θεωρητικών επιστημών από εκείνα των θετικών- πολυτεχνικών- ιατρικών γιατί έχουν την ίδια διάρκεια- 2 χρόνια και μιλώ πάντα για τα Ελληνικά (δε θα μπω στο τρυπάκι να σχολιάσω τα ξενόφερτα- πάλι αποτελεί άλλο θέμα); Γιατί έχουν διπλωματική εργασία με έρευνα και μπόλικη βιβλιογραφία; Γιατί έχουν 10-12 μαθήματα κατά τη διετή διάρκεια με εργασίες και εξεταστική; Πρακτική άσκηση τουλάχιστον 400 ωρών (σε ορισμένα ΠΜΣ);





Εκεί που θέλω να καταλήξω ειναι πως το μεταπτυχιακό ή το σεμινάριο "ειδική αγωγή" είναι κάτι πολύ γενικό και μόνο με προσωπική προσπάθεια και χρόνο σε συνδιασμό με την εμπειρία, μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει και να διδάξει τα παιδιά στην ειδική αγωγή.
Σίγουρα είναι προσωπική υπόθεση η κατάρτιση του καθενός αλλά μην ακυρώνουμε την αξία του μεταπτυχιακού!

Το να κοιτάμε την ειδική αγωγή ως επαγγελματική αποκατάσταση με μεταπτυχιακά αμφιβόλου "ποιότητας" , μου θυμίζει περίπτωση δασκάλας που έλεγε "μισώ τα παιδιά, αλλά μόνο με το Παιδαγωγικό θα έβρισκα σίγουρη εργασία.

Όποιος βλέπει την ειδική αγωγή ως κλάδο επαγγελματικής αποκατάστασης, σύντομα θα το χάσει το παιχνίδι.

Σε ότι αφορά το Υπουργείο, θα πρέπει να δόσει ιδιαίτερη βάση στις ανάγκες αυτών των μαθητών, να αξιολογεί τους καθηγητές, από ΕΙΔΙΚΟΥΣ, και όχι τον κάθε διευθυντή που πιθανόν να μη γνωρίζει τι προβλήματα έχουν αυτά τα παιδιά (αναφέρομαι στα τμήματα ένταξης) και φυσικά να υπάρχει σύμβουλος ειδικής αγωγής με πυγμή και γνώση σε κάθε εκπαιδευτικη περιφέρεια ωστε να μπορει να συμβουλεύει τους καθηγητές.

Δεν ειναι δυνατον εν έτη 2012, ο συμβουλος ειδικης αγωγης για τη δευτεροβάθμια να ειναι δάσκαλος και να μην έχει ιδεα για το πως λειτουργει ένα τμήμα ένταξης.

Αυτό δε γίνεται! Σου έτυχε τέτοια περίπτωση συμβούλου;


Συνάδελφε gas11 πέρασα από κόσκινο τη γνώμη σου αλλά έπρεπε 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:13:36 μμ από iro_12 »

Αποσυνδεδεμένος evip6

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1196 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:14:18 μμ »
"Μου αρέσει πάρα πολύ" που η σφαγή με τα μεταπτυχιακά παίρνει διάφορες μορφές!! Από μεταπτυχιακά εναντίον σεμιναρίων περάσαμε σε μεταπτυχιακά Ελλάδας εναντίον μεταπτυχιακών εξωτερικού και τώρα περνάμε σε μεταπτυχιακά-διδακτορικά-σχολές θεωρητικών επιστημών εναντίον μεταπτυχιακών-διδακτορικών-σχολών θετικών επιστημών....

Αποσυνδεδεμένος iro_12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1197 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:16:54 μμ »

Πώς θα περάσουν οι μέρες και οι νύχτες μέχρι την α' φάση; ;D ;D :o
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 11:04:25 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος gas11

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 132
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1198 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:17:41 μμ »
Δεν ειναι δυνατον εν έτη 2012, ο συμβουλος ειδικης αγωγης για τη δευτεροβάθμια να ειναι δάσκαλος και να μην έχει ιδεα για το πως λειτουργει ένα τμήμα ένταξης.

Παράθεση
Αυτό δε γίνεται! Σου έτυχε τέτοια περίπτωση συμβούλου;
Σαφέστατα. Κιόμως συμβαίνει και μάλιστα στη συνάντηση της εξηγούσαμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε. Δεν είχε ιδέα :-)

Παρεμπιπτόντως, δεν έγραψα πως ειναι πιο εύκολα τα μεταπτυχιακά, απλά πως λόγω βαθμού ενας απόφοιτος της παιδαγωγικής π.χ. θα μπει ευκολότερα σε ένα μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής.
Μάλιστα αυτό πηγάζει βλέποντας έναν μέσο όρο βαθμολογίας πτυχίου των δασκάλων για παράδειγμα στους φετινους πίνακες ειδικης αγωγης, σε σχέση με αυτους των μαθηματικών :-) (Χωρις να θεωρώ οτι το παιδαγωγικό ειναι εύκολη σχολή. Κοιτάζω απλά τους αριθμούς)

Παράθεση
Καλά το πιστεύεις αυτό που λες; Δε βρίσκεις διαφορά μεταξύ  μεταπτυχιακού και ημερήσιου σεμιναρίου;;;;
Αν το μεταπτυχιακό έχει μόνο ένα 3ωρο μάθημα γενικά για την ειδική αγωγή (οπως συμβαίνει στο μεταπτυχιακο που αναφέρθηκα), και παρόλλαυτα, δίνει τη δυνατότητα στον απόφοιτο να πάει να διδάξει σε αυτιστικά παιδάκια...ε κάτι δε μου κάθεται σωστά εδω :P

Παράθεση
Πώς θα περάσουν οι μέρες και οι νύχτες μέχρι την α' φάση; ;D ;D :o
Ξέρω και ενα καλό ανέκδοτο :P
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:22:29 μμ από gas11 »

Αποσυνδεδεμένος iro_12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1199 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:22:41 μμ »
Παρεμπιπτόντως, δεν έγραψα πως ειναι πιο εύκολα τα μεταπτυχιακά, απλά πως λόγω βαθμού ενας απόφοιτος της παιδαγωγικής π.χ. θα μπει ευκολότερα σε ένα μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής.
Μάλιστα αυτό πηγάζει βλέποντας έναν μέσο όρο βαθμολογίας πτυχίου των δασκάλων για παράδειγμα στους φετινους πίνακες ειδικης αγωγης, σε σχέση με αυτους των μαθηματικών :-) (Χωρις να θεωρώ οτι το παιδαγωγικό ειναι εύκολη σχολή. Κοιτάζω απλά τους αριθμούς)
[/quote]Σίγουρα οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών σχολών μοριοδοτούνται παραπάνω από ένα Φυσικό, Φιλόλογο, αλλά δε γλιτώνουν τις εξετάσεις που αποτελούν το βασικό κριτήριο για την εισαγωγή σ' ένα ΠΜΣ.

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1200 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:23:28 μμ »
Δεν διαγράφεται το όνομά σου από τον πίνακα της ειδικής...αλλα αν αποδεχτείς πρόσληψη στη γενική το ονομά σου το περνάει το σύστημα και δεν ξαναπροσλαμβάνεσαι...

 Υποψήφιος εκπ/κός ο οποίος κατατάσσεται σε πίνακες αναπληρωτών της Γενικής Εκπαίδευσης και στους αντίστοιχους πίνακες της Ειδικής Αγωγής, σύμφωνα με την κατά περίπτωση ισχύουσα νομοθεσία, σε περίπτωση πρόσληψής του ως αναπληρωτή:

α. με πλήρες ωράριο από πίνακες της Ειδικής Αγωγής ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ η υποψηφιότητά του στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης (και αντιστρόφως).

β. με μειωμένο ωράριο από πίνακες της Ειδικής Αγωγής, ο εκπ/κός, εφόσον αναλάβει υπηρεσία και δεν παραιτηθεί, παραμένει υποψήφιος στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης μόνο για πρόσληψη με πλήρες ωράριο διδασκαλίας (και αντιστρόφως).
αρα διαγραφεσαι απο την ειδικη
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 11:03:47 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος Fridadida

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 479
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1201 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 10:52:03 μμ »
Η παρ/λη στήριξη ποσες ώρες ειναι?  ::)

Αποσυνδεδεμένος eidikipaidagwgos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1202 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 11:21:54 μμ »
Περσυ που ημουν παραλληλη ειχα 25 ωρες..

Αποσυνδεδεμένος sparos2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #1203 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 11:23:15 μμ »
Για παράδειγμα, κάνει κάποιος εκπαιδευτικος, μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία και μπαίνει στην ειδική αγωγή. Τι σχέση έχει αυτος ο άνθρωπος με την εκπαίδευση τυφλών, Κωφών, αυτιστικών; Τι παραπάνω γνωρίζει από κάποιον που έκανε ένα ημερήσιο σεμινάριο?Το 3ωρο μάθημα της "ειδικής αγωγής" στο Β εξάμηνο;

Όταν μιλάς φρόντισε να γνωρίζεις κάποια βασικά πράγματα. Το μεταπτυχιακό Σχολικής Ψυχολογίας  έχει κατά 50% μαθήματα που σχετίζονται με την ειδική αγωγή για αυτό το λόγο και γίνεται αποδεκτό από την εγκύκλιο. Το αλλο 50% το λέει και η λέξη αφορά θέματα που μπορεί να προκυψουν σε ένα σχολείο (ειδικό ή γενικό). Αν δεν είναι οι απόφοιτοί του ικανοί να μπουν σε τάξη ποιοί είναι;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161197
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 724
Σύνολο: 750

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.