0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Οταν κάναμε αίτηση για οριστική τοποθέτηση με την εγκύκλιο των μεταθέσεων βγήκε κατόπιν 1 πίνακας με τη σειρά μας αλλά δεν ήταν μέσα η εντοπιότητα και η συνυπηρέτηση. Μας είπαν ότι αυτά θα μπουν όταν δηλώσουμε σχολεία για την οριστική τοποθέτηση. Δεν πρέπει να βγει αυτός ο πίνακας να βγει πριν δηλώσουμε 'η θα τον βγάλουν μια και καλή με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των οριστικών τοποθετήσεων; Το λέω γιατί έτσι θα είχαμε καλύτερη εικόνα για το ποιος θα είναι πρώτος 'η τελευταίος τοποθετήσεις αλλά δεν ξέρω τι συνηθίζεται να γίνεται.
Η εντοπιότητα και η συνυπηρέτηση σε επίπεδο πυσδε/ πυσπε ισχύει μόνο για το Δήμο στον οποίο έχουμε εντοπιότητα ή υπηρετεί η/ο σύζυγος αντίστοιχα και όχι συνολικά για όλο το πυσδε/πυσπε. Πριν δηλώσουμε σχολεία θα βγει ένας πίνακας με τα μόρια, στον οποίο θα αναγράφεται σε κάποια από τις στήλες ο Δήμος στον οποίο υπάρχει εντοπιότητα και συνυπηρέτηση για κάποιους. Δεν προστίθενται όμως στα συνολικά μόρια. Απλά βλέπεις ποιοι έχουν στα σχολεία συγκεκριμένων Δήμων επιπλέον μόρια.Επειδή είσαι νεοδιόριστη μην αγχώνεσαι. Είναι νωρίς ακόμα. Όλα θα γίνουν. Πρώτα θα βγουν τα κενά ,μετά θα δηλώσουν οι υπεράριθμοι και μετά οι υπόλοιποι . Απλά να παρακολουθείς το site της διεύθυνσής σου.
Ερώτηση.Αν υποθέσουμε ότι σε μια μικρή πόλη υπάρχουν 4 γυμνάσια (ομορα) και σε κάθε ένα δηλώθηκαν 8 ώρες κενών α ανάθεσης στο καθένα (σύνολο 32 ώρες).Κανένας με οργανική σε αυτά.Πόσες οργανικές δημιουργούνται και σε ποια σχολεία για τις τοποθετήσεις - βελτιώσεις;Υπάρχουν κάπου οδηγίες για κάτι τέτοιο ή αποφασίζουν οι διευθύνσεις;Ευχαριστώ.
Τυπικα με βαση το νομο και απο 11 ωρες να ειχαν δηλωθει στο καθε σχολειο (44 στο συνολο), κανενας δεν τοποθετειται με οργανικη. Μενουν τα κενα ως λειτουργικα για αποσπασμενους και διαθεση πυσδε. Καποιες δδε εφαρμοζουν κατα γραμμα το νομο καποιες δεν τον εφαρμοζουν (και επειδη συνηθως δεν θα κανει καποιος ενσταση) τοποθετουν συναδελφους.
Οπότε αν υπολογίζονταν τα οργανικά κενά για διορισμούς με τις 12 ώρες Οπως στις τοποθετήσεις, τότε στα τέσσερα σχολεία με 32 ώρες δεν θα γινόταν κανένας διορισμός? !Χμμμ. Μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει ειδικότητα που να την συμφέρει κατι τέτοιο
Σωστά , ή τους χημικούς που ποτέ δεν έχουν 12 ώρες χημείας σε ένα γυμνάσιο. (όμως σχεδόν τα μισά γυμνάσια έχουν χημικούς)Ωστόσο και αν περίσσευαν από 8 κενές ώρες μαθηματικών σε 3 σχολεία, δεν θα υπήρχε κενό διορισμού με τις 12 ώρες, αλλά θα υπήρχε κενό με τις 20 ώρες στην ομάδα σχολείου. Για αυτές τις 24 ώρες πάντα θα χρειάζονταν αναπληρωτής. Υπολογίζω ότι το 12 ώρες για διορισμό θα έκοβε 10-20% των κενών ΠΕ02 και ΠΕ03.Τι θα γινόταν άραγε αν τα υπολόγιζαν δια του 23 που είναι το ωράριο των νέων?
Ωστόσο και αν περίσσευαν από 8 κενές ώρες μαθηματικών σε 3 σχολεία, δεν θα υπήρχε κενό διορισμού με τις 12 ώρες, αλλά θα υπήρχε κενό με τις 20 ώρες στην ομάδα σχολείου. Για αυτές τις 24 ώρες πάντα θα χρειάζονταν αναπληρωτής. Υπολογίζω ότι το 12 ώρες για διορισμό θα έκοβε 10-20% των κενών ΠΕ02 και ΠΕ03.Τι θα γινόταν άραγε αν τα υπολόγιζαν δια του 23 που είναι το ωράριο των νέων?
Για τα παραπανω που γραφεις, εχεις ΦΕΚ;
όχι είναι υποθετικες περιπτώσεις όχι κανόνες και νόμοι. ΠΑντως σύμφωνα με την εγκύκλιο υπολογισμού κενών για μεταθέσεις τα 3 8αρια μαζί είναι ένα κενό Μετάθεσης που έγινε πέρσι και διορισμού. Οχι ΦΕΚ βέβαια