0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν τα βγάζουμε από το μυαλό μας. Ν.4589/2019 άρθρο 62, Παρ. 5
Καλησπερα σε ολους! Γνωριζετε στην ειδικη αγωγη με ποια σειρα γινονται οι τοποθετησεις των νεοδιριστων; Φανταζομαι πρωτα καλυπτονται τα ειδικα σχολεια και μετα ακολουθουν τα προτυπα/πειραματικα και τελος τα τμηματα ενταξης σε γενικα σχολεια; Ή ισχυει καποια αλλη σειρα;
Επειδή υπήρξαν αθρόοι διορισμοί στην ειδική αγωγή και φαντάζομαι θα αφορά πολύ κόσμο είπα να θυμηθούμε τον τρόπο κάλυψης των κενών στην ειδική αγωγή. Σε περίπτωση κάποιου λάθους/αστοχίας θα παρακαλούσα τους εμπειρότερους να διορθώσουν και να προσθέσουν ό,τι κρίνουν απαραίτητο.Κριτήρια τοποθέτησης. Αυτά που έχουν γραφτεί πολλάκις. https://vaspapachristou.gr/tropos-topothetisis-neodiorizomenon-ekpaideytikon/Κάλυψη κενών.Τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και τα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ καλύπτονται κατά προτεραιότητα. Έπονται τα Τ.Ε. Προσωρινή τοποθέτηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΗ προσωρινή τοποθέτηση των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που διορίστηκαν με το ΦΕΚ ......................, θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του ΠΔ 154/1996 (ΦΕΚ Α’115), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 2 του ΠΔ 144/1997 (ΦΕΚ Α`127), σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 3Α του άρθρου 16 του ν. 3699/08 (ΦΕΚ Α’199), όπως προστέθηκε με το άρθρο 48 του Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ Α’111). Προς διευκόλυνσή σας, παρατίθενται οι οικείες διατάξεις σε σειρά αντίστοιχων ενεργειών: «…οι προϊστάμενοι των Διευθύνσεων ανακοινώνουν τις κενές θέσεις των σχολείων και καλούν τους νεοδιορισθέντες να υποβάλουν δήλωση προτίμησης προσωρινής τοποθέτησης σε ένα ή περισσότερα σχολεία της περιοχής διορισμού…». (ΠΔ 144/1997). Ως κενές θέσεις νοούνται εκείνες που απέμειναν μετά την ολοκλήρωση από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της διαδικασίας των λειτουργικών τοποθετήσεων, σύμφωνα με το έγγραφο υπ’ αριθ. 102027/ΓΔ5/30-07-2020 «Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε λειτουργικά κενά», καθώς και τυχόν θέσεις που προέκυψαν μεταγενέστερα. Στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία των τοποθετήσεων στα λειτουργικά κενά σύμφωνα με το ανωτέρω έγγραφο, θα προηγηθεί η τοποθέτηση των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών, ακολούθως θα εξεταστεί η προσωρινή τοποθέτηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών από κοινού με την τοποθέτηση των ευρισκόμενων στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικών και, τέλος, η τοποθέτηση των προς απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικών. «Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της οικείας περιοχής μετάθεσης. Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης». (ν. 4692/2020 άρθρο 48). Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί όμως, κατά την προσωρινή τοποθέτησή τους στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης, συγκρίνονται με βάση τις μονάδες που προβλέπονται στο άρθρο 2 του π.δ. 144/1997. «Σε περίπτωση που οι ίδιες θέσεις ζητούνται από περισσότερους υποψήφιους προτιμώνται κατά σειρά όσοι έχουν τις περισσότερες μονάδες τοποθέτησης από οικογενειακούς λόγους, συνυπηρέτηση και εντοπιότητα, όπως αυτές καθορίζονται από τις διατάξεις που ισχύουν για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών». (ΠΔ 144/1997) «Οι ανωτέρω εκπ/κοί τοποθετούνται οριστικά σύμφωνα με την διαδικασία των μεταθέσεων μέσα στην ίδια περιοχή και τις διατάξεις του άρθρου 46 παράγραφο 6 του Ν.2413/1996» (ΠΔ 144/1997) «…Οι εκπαιδευτικοί που τοποθετούνται οριστικά, ύστερα από πρόταση του περιφερειακού συμβουλίου, σε σχολεία της περιοχής μετάθεσης, τα οποία δεν είχαν περιλάβει στις προτιμήσεις τους, έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης από το επόμενο σχολικό έτος για βελτίωση της τοποθέτησής τους για σχολεία της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης μόνο του ίδιου νομού και συγκρίνονται με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς» [παρ. 6 του άρθρου 46 του Ν.2413/1996, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 9 του άρθρου 8 του Ν. 2817/2000 (ΦΕΚ Α’78)]Παράδειγμα.Στην περιοχή Χ ιδρύθηκαν 10 νέα Τ.Ε. Ως τότε υπήρχαν 5 Τ.Ε., 2 Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και 1 ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.Τα νέα Τ.Ε. δόθηκαν σαν λειτουργικά κενά στους "παλιούς" για απόσπαση και ας υποθέσουμε ότι η νέα εικόνα των λειτουργικών κενών είναι η εξής:7 Τ.Ε. λόγω μετακίνησης των "παλιών" από Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. σε νέα Τ.Ε. καθώς και τα 3 κενά που άφησαν σε ΣΜΕΑΕ.Διορισμός φερ' ειπείν 7 συναδέλφων στην ειδική αγωγή.Και να θέλουν όλοι να πάνε σε Τ.Ε. δεν μπορούν κι ας υπάρχουν τα αντίστοιχα κενά.Θα πρέπει πρώτα να στελεχωθούν τα 2 + 1 και μόνο 4 θα μπορούν να πιάσουν Τ.Ε.Πώς θα γίνει όμως αυτό αν όλοι δηλώσουν μόνο Τ.Ε.;;;Θα καταταχθούν βάσει των κριτηρίων που αναφέρονται στην αρχή της ανάρτησης.Οι τελευταίοι 3 θα πάνε στα 3 υποχρεωτικά κενά και οι 4 πρώτοι σε Τ.Ε.Καλό λοιπόν είναι να δηλωθούν όλα τα κενά (μέχρι 20 προφανώς) ώστε να αποφευχθούν επιπρόσθετες δυσάρεστες εκπλήξεις.Καλές τοποθετήσεις σε όλες και σε όλους.
Ευχαριστω για την απαντηση! Ωστοσο, αναρωτιεμαι ποια ειναι η σειρα αναμεσα στα τμηματα ενταξης; Προηγειται η τοποθετηση στα προτυπα/πειραματικα βασει ακαδημαϊκων κριτηριων και επονται τα υπολοιπα τμηματα ενταξης;
Όχι.Για τους νεοδιοριστους δεν υπάρχουν κριτήρια στις προσωρινές τοποθετήσεις της πρώτης χρονιάς παρά αυτά που ισχύουν για όλα τα ΤΕ.Την επόμενη χρονιά αν κάποιος θελήσει να πάει εκεί με απόσπαση ή θητεία τότε ισχύουν οι γνωστές μοριοδοτήσεις προς πρότυπα και πειραματικά.