*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πελοποννήσου)  (Αναγνώστηκε 29950 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Καταρχήν οι μορφές εκπαίδευσης έχουν αλλάξει, τώρα αν τα ελληνικά ΑΕΙ έχουν μείνει πίσω 50 χρόνια, ενώ τα άλλα ευρωπαικά πανεπιστήμια πάνε μπροστά, μην διαμαρτύρονται. Το παραδειγμα του μαστερ τηε φυσικής ήταν ατυχές. Να ξεκαθαρίσουμε κάτι: υπάρχουν ερευνητικά μαστερ και θεωρητικά. Στα ερευνητικά π.χ. μοριακής βιολογίας, χημείας κ.τ.λ., εννοείται ότι λόγω εργαστηρίων είναι καθημερινή η παρουσία, στα θεωρητικά όμως όπου δεν υπάρχουν συχνά εργαστήρια, π.χ. παιδαγωγικά και άλλαμπορεί να ακολουθούνται πιο ευέλικτες μορφές μάθησης.
Όσο για τα 9ωρα μαθήματα, δεν μας λέει κανείς ότι επειδή γίνονται τα μαθήματα μ΄΄ονο Παρασκευή και Σάββατο δεν θα είναι 9 ώρες. Π.χ. 4 ώρες Παρσκευη και 4 ώρες σάββατο μας κάνει 8 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος xolitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 163
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
εγω εχω μια αλλη απορια.εαν καποιος δεν εχει συστατικες επιστολες ο φακελος του θα εξεταστει η θα τον απορριψουν?

Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
@selanik
Πολύ καλά κάνουν τα πανεπιστήμια και δημιουργούν μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής. Όσοι δουλεύουμε στην δευτεροβάθμια με εξαίρεση τους φιλόλογους έχουμε ανάγκη για εξειδίκευση αυτού του επιπέδου. Η ανάγκη αυτή αναγνωριζόταν και στον προηγούμενο νόμο της ειδικής αλλά και στον ισχύοντα. Ορθά λοιπόν τα πανεπιστήμια δημιουργούν τέτοια μεταπτυχιακά και μάλιστα ευέλικτα στην παρακολούθηση για τους εργαζόμενους.

Αν εσύ θεωρείς ότι πρέπει να υπάρχουν 1-2 προγράμματα με 10-15 άτομα το καθένα και να είναι διετούς φοίτησης με καθημερινή παρακολούθηση προφανώς δεν έχεις σχέση με το αντικείμενο (ειδική αγωγή, δια βίου, ανάγκες κλπ).

Στο μόνο που θα συμφωνήσω μαζί σου είναι στο χρηματικό, αφού 5000 είναι πάρα πολλά για τις μέρες μας και αρκετοί θα χρεωθούν για να τα φέρουν βόλτα.

Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
@selanik
Πολύ καλά κάνουν τα πανεπιστήμια και δημιουργούν μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής. Όσοι δουλεύουμε στην δευτεροβάθμια με εξαίρεση τους φιλόλογους έχουμε ανάγκη για εξειδίκευση αυτού του επιπέδου. Η ανάγκη αυτή αναγνωριζόταν και στον προηγούμενο νόμο της ειδικής αλλά και στον ισχύοντα. Ορθά λοιπόν τα πανεπιστήμια δημιουργούν τέτοια μεταπτυχιακά και μάλιστα ευέλικτα στην παρακολούθηση για τους εργαζόμενους.

Αν εσύ θεωρείς ότι πρέπει να υπάρχουν 1-2 προγράμματα με 10-15 άτομα το καθένα και να είναι διετούς φοίτησης με καθημερινή παρακολούθηση προφανώς δεν έχεις σχέση με το αντικείμενο (ειδική αγωγή, δια βίου, ανάγκες κλπ).

Στο μόνο που θα συμφωνήσω μαζί σου είναι στο χρηματικό, αφού 5000 είναι πάρα πολλά για τις μέρες μας και αρκετοί θα χρεωθούν για να τα φέρουν βόλτα.

Προφανώς και πρέπει να υπάρχουν μεταπτυχιακά ειδικής. Επίτρεψέ μου όμως να έχω την άποψη (και ας είμαι "άσχετος" με το αντικείμενο, όπως λες) ότι με δύο Σάββατα το μήνα και 5.000 δίδακτρα, είναι αρπαχτή και όχι ουσία.
Όσο για τους εκπαιδευτικούς, θα έπρεπε να υπάρχει επιμόρφωση και σεμινάρια από το υπουργείο είτε ενδοσχολικά είτε σε επίπεδο διεύθυνσης, τα οποία θα μπορούμε να παρακολουθούμε χωρίς να μας γδέρνουν σε συνδυασμό με την εκπλήρωση των εκπαιδευτικών μας υποχρεώσεων. Χρόνια ο κλάδος ζητάει (και χρήζει) επιμόρφωσης, αλλά...
Τέλος, για τον αριθμό παραγωγής μεταπτυχιακών στην Ελλάδα, είναι γεγονός ότι η αναλογία τους είναι υπερβολικά υψηλή τα τελευταία χρόνια και μια δειγματική ανάγνωση (από τις ψηφιακές βιβλιοθήκες) μπορεί να πείσει τον οποιοδήποτε για το χαμηλό επίπεδο τους. Δεν είναι κακό να είμαστε υποψιασμένοι.
Αυτό δε σημαίνει ότι όποιος έχει μεράκι (και 5 χιλιάρικα) δεν μπορεί να κάνει καλή δουλειά, βέβαια.

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ

Όσο για τους εκπαιδευτικούς, θα έπρεπε να υπάρχει επιμόρφωση και σεμινάρια από το υπουργείο είτε ενδοσχολικά είτε σε επίπεδο διεύθυνσης, τα οποία θα μπορούμε να παρακολουθούμε χωρίς να μας γδέρνουν σε συνδυασμό με την εκπλήρωση των εκπαιδευτικών μας υποχρεώσεων. Χρόνια ο κλάδος ζητάει (και χρήζει) επιμόρφωσης, αλλά...
Τέλος, για τον αριθμό παραγωγής μεταπτυχιακών στην Ελλάδα, είναι γεγονός ότι η αναλογία τους είναι υπερβολικά υψηλή τα τελευταία χρόνια και μια δειγματική ανάγνωση (από τις ψηφιακές βιβλιοθήκες) μπορεί να πείσει τον οποιοδήποτε για το χαμηλό επίπεδο τους. Δεν είναι κακό να είμαστε υποψιασμένοι.

Δεν μπορούσες να τα περιγράψεις καλύτερα.

Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος lena_lar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εγώ θεωρώ ότι είναι λίγο άδικο να  παίρνουμε το ίδιο πτυχίο με κάποιους που κάνουν 2 Σάββατα το μήνα μάθημα!! Δηλαδή εμείς που κάνουμε κάθε Παρασκευή Σάββατο 15 ώρες,( 5 μαθήματα επί 3 το κάθε εξάμηνο)και κάποιες φορές και Κυριακές (για σεμινάρια και συνέδρια) είμαστε μαλ*/@*!!!!!

Αποσυνδεδεμένος emily_

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 883
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Έχει στείλει κανείς άλλος τα χαρτιά του? Αρχίσατε διάβασμα??

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δεν ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό, ωστόσο αξιοπρόσεκτο είναι το ότι το μέγεθος της ύλης είναι...αστείο!!!Δεν έχω δει μικρότερη ύλη εξετάσεων σε μεταπτυχιακό. Είναι πραγματικά για γέλια (ή για κλάμματα, εξαρτάται από την οπτική γωνία).
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος emily_

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 883
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Εγώ αντιθέτως θεωρώ παράλογο να υπάρχει τεράστια ύλη εξετάσεων για την εισαγωγή σε ένα μεταπτυχιακό...υποτίθεται ότι κατά τη διάρκειά του θα πάρουμε τις γνώσεις. Αν είναι να τα μάθουμε όλα από πριν, τότε ποιος ο λόγος να το παρακολουθήσουμε?!! Άσε που όταν έχεις πεθάνει στο διάβασμα με τεράστια ύλη και τελικά δεν σε πάρουν (παρά το ότι έχεις γράψει καλά) τότε στενοχωριέσαι χίλιες φορές περισσότερο...

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
@selanik
Πολύ καλά κάνουν τα πανεπιστήμια και δημιουργούν μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής. Όσοι δουλεύουμε στην δευτεροβάθμια με εξαίρεση τους φιλόλογους έχουμε ανάγκη για εξειδίκευση αυτού του επιπέδου. Η ανάγκη αυτή αναγνωριζόταν και στον προηγούμενο νόμο της ειδικής αλλά και στον ισχύοντα. Ορθά λοιπόν τα πανεπιστήμια δημιουργούν τέτοια μεταπτυχιακά και μάλιστα ευέλικτα στην παρακολούθηση για τους εργαζόμενους.

Αν εσύ θεωρείς ότι πρέπει να υπάρχουν 1-2 προγράμματα με 10-15 άτομα το καθένα και να είναι διετούς φοίτησης με καθημερινή παρακολούθηση προφανώς δεν έχεις σχέση με το αντικείμενο (ειδική αγωγή, δια βίου, ανάγκες κλπ).

Στο μόνο που θα συμφωνήσω μαζί σου είναι στο χρηματικό, αφού 5000 είναι πάρα πολλά για τις μέρες μας και αρκετοί θα χρεωθούν για να τα φέρουν βόλτα.

Προφανώς και πρέπει να υπάρχουν μεταπτυχιακά ειδικής. Επίτρεψέ μου όμως να έχω την άποψη (και ας είμαι "άσχετος" με το αντικείμενο, όπως λες) ότι με δύο Σάββατα το μήνα και 5.000 δίδακτρα, είναι αρπαχτή και όχι ουσία.
Όσο για τους εκπαιδευτικούς, θα έπρεπε να υπάρχει επιμόρφωση και σεμινάρια από το υπουργείο είτε ενδοσχολικά είτε σε επίπεδο διεύθυνσης, τα οποία θα μπορούμε να παρακολουθούμε χωρίς να μας γδέρνουν σε συνδυασμό με την εκπλήρωση των εκπαιδευτικών μας υποχρεώσεων. Χρόνια ο κλάδος ζητάει (και χρήζει) επιμόρφωσης, αλλά...
Τέλος, για τον αριθμό παραγωγής μεταπτυχιακών στην Ελλάδα, είναι γεγονός ότι η αναλογία τους είναι υπερβολικά υψηλή τα τελευταία χρόνια και μια δειγματική ανάγνωση (από τις ψηφιακές βιβλιοθήκες) μπορεί να πείσει τον οποιοδήποτε για το χαμηλό επίπεδο τους. Δεν είναι κακό να είμαστε υποψιασμένοι.
Αυτό δε σημαίνει ότι όποιος έχει μεράκι (και 5 χιλιάρικα) δεν μπορεί να κάνει καλή δουλειά, βέβαια.
Selanik συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έτσι είναι. Για τη "φιλοσοφική" σχολή Καλαμάτας τα σχόλια περιττεύουν. Κάτι που ίσως αρκετοί από σας δεν ξέρουν: το σχολικό έτος 10-11 οι φιλόλογοι του νομού ενθαρρύνονταν να παρακολουθήσουν ένα "σεμινάριο" (=απελπιστικά βαρετοί μονόλογοι) ενός καθηγητη της φιλοσοφικής σχολής Καλαμάτας με κίνητρο (παραθέτω αυτολεξεί) την "προνομιακή πρόσβαση στο νέο ΠΜΣ του τμήματος". Αυτά.
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Εγώ αντιθέτως θεωρώ παράλογο να υπάρχει τεράστια ύλη εξετάσεων για την εισαγωγή σε ένα μεταπτυχιακό...υποτίθεται ότι κατά τη διάρκειά του θα πάρουμε τις γνώσεις. Αν είναι να τα μάθουμε όλα από πριν, τότε ποιος ο λόγος να το παρακολουθήσουμε?!! Άσε που όταν έχεις πεθάνει στο διάβασμα με τεράστια ύλη και τελικά δεν σε πάρουν (παρά το ότι έχεις γράψει καλά) τότε στενοχωριέσαι χίλιες φορές περισσότερο...
Δε θα διαφωνήσω. Στην τεράστια ύλη ισχύουν τα όσα λες. Η ελάχιστη όμως είναι το άλλο άκρο. Θα μπορούσαν να βάλουν μία μέτρια-βατή ύλη.Γενικότερα τα άκρα θα έπρεπε να αποφεύγονται.
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος emily_

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 883
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ίσως για να προσελκύσουν κόσμο..και νομίζω ότι το κατάφεραν γιατί στο τηλ. μου είπαν ότι οι αιτήσεις φτάνουν τις 200...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182746
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 738
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 660
Σύνολο: 666

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.