0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδιά πότε νομίζετε ότι θα αρχίσουν να καλουν για δευτεροβάθμια;
παντως κρινοντας με βαση τα περσινα δεν εχει σημασια που ειναι τα κενα αλλα ποτε θα θελησουν να τα καλυψουν .....
Σημαντικό επίσης είναι να οι θέσεις αναπληρωτών να έχουν πλατιά γεωγραφική κατανομή ώστε να μην έρχονται οι πάνω κάτω και το αντίστροφο. Δεν λέω στην νότια Ελλάδα και τα νησιά υπάρχουν πολλά κενά. Πέρσι όμως πέτυχα στις Κυκλάδες συναδέλφους φυσικούς από την Κρήτη. Δεν πρόλαβαν να δηλώσουν τα κενά στην πρώτη φάση. Στην δεύτερη φάση κάλεσαν στην Κρήτη...
Παράθεση από: sikat στις Σεπτεμβρίου 05, 2012, 06:53:27 pmΣημαντικό επίσης είναι να οι θέσεις αναπληρωτών να έχουν πλατιά γεωγραφική κατανομή ώστε να μην έρχονται οι πάνω κάτω και το αντίστροφο. Δεν λέω στην νότια Ελλάδα και τα νησιά υπάρχουν πολλά κενά. Πέρσι όμως πέτυχα στις Κυκλάδες συναδέλφους φυσικούς από την Κρήτη. Δεν πρόλαβαν να δηλώσουν τα κενά στην πρώτη φάση. Στην δεύτερη φάση κάλεσαν στην Κρήτη...+++++Να αξιολογούνται με ρήτρα απόλυσης (το παράκανα...) οι διευθυντές σχολείων και οι διευθυντές ΔΔΕ γι' αυτό...
Σίγουρα αξιολόγηση και σε αυτούς και μάλιστα και από τους υφιστάμενους. Τι λένε όμως και αυτοί αιτιολογώντας τα χάλια στις προσλήψεις αναπληρωτών; Πριν λίγες μέρες πήγε συνάδελφος σε βθμια στην Θεσσαλία για να ρωτήσει αν θα πάρουν αναπληρωτές στην ειδικότητά του στον νομό. Ο διευθυντής απάντησε ότι έγώ έστειλα κενά αλλά είναι θέμα υπουργείου αν θα καλέσει, πότε θα καλέσει και πόσους θα στείλει. Το ερώτημα εδώ είναι ποιοι είναι οι σύμβουλοι και ποιοι οι ανώτεροι υπάλληλοι που αποφασίζουν και δίνουν στον υπουργό να υπογράψει. Για ποιο λόγο αλλάζουν κάποιοι ανώτεροι υπάλληλοι όταν αλλάζει η κυβέρνηση και με ποια κριτήρια τοποθετούνται οι επόμενοι; Και εδώ αξιολόγηση χρειάζεται! Αυτή είναι και η διαφορά με άλλα κράτη στην Ε.Ε.: Ο κάθε υπουργός εδώ μαζεύει γύρω του κοματικούς και όχι ικανούςκαι αξιολογημένους. Από εκεί θα πρέπει να ξεκινήσει η αξιολόγηση...